Manyčiau tarpinis variantas - baltai sidabrinis jeigu taip galima išsireikšti)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Nauji ispaniški autobusai Castrosua
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJie balti ar sidabriniai?Būtent, kažkokie nei balti, nei sidabriniai.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąManyčiau tarpinis variantas - baltai sidabrinis jeigu taip galima išsireikšti)
Kiek suprantu, "elektrėniškių" spalva (bendra nuotrauka ir "šviežias ebus.lt straipsnis apie jų keliones į Vilnių ir Trakus) identiška Marijampolei skirtiems Castrosúa (pavyzdys).
Tik tiek, kad Marijampolės autobusai (bet ar visi?) turi kiek kitokio atspalvio galinį bamperį, nors panašu, kad tas skirtumas matomas tik saulei apšvietus
Nes ilgai sukau galvą, kur iš Gdynės nukeliavo 5 tokie (beveik) sidabriniai Castrosúa City Versus CNG su kiek tamsesne apačia (nuotrauka), aptarti anksčiau. Ir tik po Mettal paaiškinimo po ta nuotrauka, kad jie skirti Marijampolei, vienoje iš Fotobus-e esančių Marijampolėje važinėjančių autobusų nuotraukų – štai šioje – sugebėjau įžiūrėti šiokį tokį atspalvių skirtumą tarp viso autobuso kėbulo ir jo apačios. Nes ant kitų (ir saulės neapšviestų) to įžiūrėti nepavyksta (pavyzdžiui, čia ir dar)...
Comment
-
Kodėl? Gi ten ne ekspresas, o kiekvienoj patvorėj stojantis.Parašė Gator Rodyti pranešimąNe į temą tarpm miestų važinėt su miesto autobusais, reikėjo juos skirti normaliam kokio norsm miesto autobusų parkui..
Comment
-
Todėl, kad projektas skirtas gerinti miestų viešąjį transportą. Ar jau nebuvo kam duoti, jau puikus Lietuvos miestų autobusų parkas, kad tarp miestų teko paleist?Parašė nesekasi Rodyti pranešimąKodėl? Gi ten ne ekspresas, o kiekvienoj patvorėj stojantis.
Comment
-
Priklausomai nuo autobuso greičio ir stotelių sustojimų.Parašė k0fis Rodyti pranešimąNematau tragedijos, kad jis tarp miestų važiuoja. Projektas gerinti miestų viešąjį tansportą? Tai būtent taip ir yra. Elektreniečiams jis tapo geresnis ir patogesnis. Beje kiek trūksta kelionė nuo Vilniaus iki Elektrėnų autobusu?
Comment
-
Tai, kad tik vienas autobusas iš jų Elektrėnuose važinėja. Ar tu neskiri miesto maršrutų nuo maršrutų, kurie veža keleivius tarp skirtingų miestų?Parašė k0fis Rodyti pranešimąNematau tragedijos, kad jis tarp miestų važiuoja. Projektas gerinti miestų viešąjį tansportą? Tai būtent taip ir yra. Elektreniečiams jis tapo geresnis ir patogesnis.
Comment
-
Nematau skirtumo, jei miesto gyventojams susisiekimas pagerėjo, vertinu teigiamai.Parašė Gator Rodyti pranešimąTai, kad tik vienas autobusas iš jų Elektrėnuose važinėja. Ar tu neskiri miesto maršrutų nuo maršrutų, kurie veža keleivius tarp skirtingų miestų?
Comment
-
Na, nereikia užmiršti, kad autobusas tai miesto tipo, o reisas - priemiestinis. Ir nėra labai genialu lyginti reisą su Pilaitė - Stotis, ar Pašilaičiai - Saulėtekis. Nes miesto maršrutuose - judėjimas nuolatinis, o čia tarpinėse stotelėse neįlipa/neišlipa tiek daug žmonių, kaip kad mieste. Bet, aišku, aš nesakau, kad Elektrėnams to Castrosua duoti nereikėjo...
Comment
-
Susisiekimas nepagerėjo. Nežinau kaip dabar, bet prieš kelis metus teko važiuoti popietiniu Elektrėnų priemiestiniu iki Elektrėnų nuo Vievio. Tai buvo pilnas (apie 40 vietų autobusas) ir dar stovėjo. Castrosua autobusuose sėdimų vietų mažai. Galėjo gi užsisakyti kitokias sėdynes ir kitokį jų išdėstymą, kad daugiau tilptų ar negalėjo?
Comment
-
Salygos turejo buti visiems vienodos, tas tikrai buvo akcentuota. Realiai ir trigubos durys tik Vilniuj ir Kaunui aktualios. Kad vazineja sitie Ispanai i Vilniu, man irgi atrodo pornografija, turejo but kazkokie kriterijai, kur tuos autobusus parkai naudos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSusisiekimas nepagerėjo. Nežinau kaip dabar, bet prieš kelis metus teko važiuoti popietiniu Elektrėnų priemiestiniu iki Elektrėnų nuo Vievio. Tai buvo pilnas (apie 40 vietų autobusas) ir dar stovėjo. Castrosua autobusuose sėdimų vietų mažai. Galėjo gi užsisakyti kitokias sėdynes ir kitokį jų išdėstymą, kad daugiau tilptų ar negalėjo?
Comment
Comment