na ji buvo vykdoma pakankamai sėkmingai prie rusų, jeigu ne, dabar turėtume turbūt tik tris-penkis miestus. žinoma, dabartinėmis rinkos ekonomikos sąlygomis viskas kitaip; visokios utenos vis tiek yra priskiriamos prie regresuojančių miestų., bet prie miestų
na nereikia taip jau pesimistiškai žiūrėti. migracijos kaip ir miesto procesai yra cikliški. viskas bus ok.
absurdiška mintis, jog lietuviai mokės po 2 lt už km ir nuo darysis kamščiai. vilniaus niekaip negali palyginti su vakarų miestų (ir kas yra mums vakarai - Amerika ar Europa ? )
na nereikia taip jau pesimistiškai žiūrėti. migracijos kaip ir miesto procesai yra cikliški. viskas bus ok.
absurdiška mintis, jog lietuviai mokės po 2 lt už km ir nuo darysis kamščiai. vilniaus niekaip negali palyginti su vakarų miestų (ir kas yra mums vakarai - Amerika ar Europa ? )

Jei važiuoti vienam tai VT bus šiek tiek pigiau jeigu nebramgint savo laiko, bet jeigu važiuoti dviese tai ne tik daug brangiau, bet ir dažnai beveik dvigubai ilgiau. Pavyzdžiui man į žmonos gimtinę nuvažiuoti ir parvažiuoti apie 600 km (truputį daugiau) automobilis 100 km vidutiniškai 5 litrai dyzelinio kuro, tai suapvalinus kažkur kuras kainuoja 150 Lt, jeigu važiuoti autobusu tai vienam žmogui į abi puses bus 120 Lt, dviem žmonėm tai jau 240, t.y. 90 Lt brangiau, neskaitant, kad su automobiliu nuvažiuoju per 3,5 valandos, o VT priklausomai kiek reikia laukt persėdimo Kaune nuo 6 iki 10 val.
Comment