Parašė Sula
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal norėtųsi, sunkmečiui užėjus, kabelius išsikasti ir priduot į metalo laužąParašė alga Rodyti pranešimą
 Nieko čia keisto. Ta nuosavybė niekam išskyrus ESO negali nešti pajamų, bet užtraukia prievoles ją prižiūrėti. Lietuva visiems. Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turbūt suprantate, kad nėra aiškios ribos. Miestai vystėsi įvairiais etapais: senieji istoriniai centrai, artimieji priemiesčiai (tipiškai XIX a. daugiabučių kvartalai a la Naujamiestis arba vilų kvartalai a la Žvėrynas), toliau XX a. modernistinis užstatymas, toliau - pavadinkime amerikietiški (modernieji) priemiesčiai. Tai artimieji priemiesčiai tikrai neprilygsta tiems tolimiesiems reikalaujamos naujai sukurti infrastruktūros lygiu, nes jie yra labai arti miesto centrų ir pagrindinės infrastruktūros.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Kas, jūsų nuomone, yra individualių namų kvartalai (šiaip tai dauguma statinių Lietuvoje yra "individualūs"), ir kodėl jie - parazitai? Pvz. dalis Žvėryno ar Šnipiškių? Ar mano minėtos Rasos?
 
 Pilnai supratau, kad sovietiniai komiblokų kvartalai atitinka (darnos) reikalavimus. Ir čia be jokios ironijos.
 
 Kas galėtų pakišti koją tai kad išlikę tokie artimieji priemiesčiai kaip Šnipiškės, ar gretutiniai kaimai kaip Markučiai, kurie buvo darbininkų klasės gyvenamieji rajonai ir į kuriuos niekad nebuvo investuojama, nes bet koks urbanistas XX a. pirmoje pusėje tokius kvartalus būtų šlavęs nuo žemės paviršiaus. Sovietmečiu, kaip žinia, Šnipiškių nugriovimas taip ir neįvyko, o nauja statyba vykdavo laukuose ar senųjų sodybų vietoje.
 
 Ir modernistinio planavimo laikais buvo tokios idėjos kaip "satelitiniai centrai", kur toliau nuo miesto buvo kuriamos gyvenvietės, siekiant mažiau apkrauti patį centrą. Tai pvz. aiškiai matoma Paryžiaus atveju. Ir bent prancūzų kalboje banlieu reiškia priemiestinį rajoną - kuriame šiais laikais didelė žmonių su migracijos kilme koncentracija.
 
 Iš principo bet koks daugiabutis (jei kalba eina apie daugiau nei tik keletą butų viename name) atitiktų tvaraus užstatymo reikalavimus. Dar ne naujiena bus išgirsti kad "komiblokai" savu laiku buvo statomi ir gėrovės valstybėse Vakarų Europoje ir JAV. Tokie masiniai gyvenamųjų rajonų statybos projektai labai glaudžiai įtraukė ir kitus aspektus, kaip soc. infrastruktūra ir viešasis transportas.Paskutinis taisė Zefyras; 2023.12.07, 11:29.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėkui už komentarą!
 Esmė tame ir yra, kad aiškių ribų nėra.
 Regionuose investicijos pastaruoju metu į infrastruktūrą santykinai gyventojui turbūt keleriopai viršyjo didmiesčių priemesčių investicijas. O persepektyvos, skirtingai nuo jų, miglotos.
 Nebūtinai miestas turi būti tik daugiabučiai daugiaaukščiai kaip sovietiniuose/rusiškuose monomiestuose. Nors gal jie ir yra pigiausi, racionaliausi, t.t. ir VT požiūriu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau, ar būtų geriausia, jei dabar didelės lėšos būtų skirtos didmiesčių infrastruktūrai. Turiu negerą įtarimą, kad viskas baigtųsi tolesniu miesto greitkelių tiesimu ir esamų gatvių platinimu. Didžiausia problema yra galvose.Parašė Sula Rodyti pranešimąDėkui už komentarą!
 Esmė tame ir yra, kad aiškių ribų nėra.
 Regionuose investicijos pastaruoju metu į infrastruktūrą santykinai gyventojui turbūt keleriopai viršyjo didmiesčių priemesčių investicijas. O persepektyvos, skirtingai nuo jų, miglotos.
 Nebūtinai miestas turi būti tik daugiabučiai daugiaaukščiai kaip sovietiniuose/rusiškuose monomiestuose. Nors gal jie ir yra pigiausi, racionaliausi, t.t. ir VT požiūriu.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Butent. As pats ilgai buvau kritikas pingu skirimui regionams, bet dabar, kai matosi rezultatai, turiu pasakyti, kad klydau. Daugumoje Rytu Europos saliu, ar tai Latvija, ar kokia Makedonija, sostine atrodo puse velnio, visa kita gerokai apleista. Lietuvoje provincija atrodo ne tik zymiai geriau nei pries 10 metu, bet ir tarp tvarkingiausiu Rytu Europoje (Turiu omeny miestelius, kaimai su medinem siferinem lusnom ir lauko tulikais atrodo neitiketinai prastai, bet visi supranta, kad ju nebeliks), Lietuva neatrodo kaip vieno miesto valstybe. Aisku, Vilnius atrodo labai tragiskai, netvarkingiau nei dauguma Rytu Europos miestu, bet tai daugiausiai buvusio mero Simasiaus, kuris rupinosi tik labai siauru grupiu interesais, palikimas, o ne pinigu trukumas, nes ju kiekis net Vilniuje kelis kartus isaugo.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
 Nežinau, ar būtų geriausia, jei dabar didelės lėšos būtų skirtos didmiesčių infrastruktūrai. Turiu negerą įtarimą, kad viskas baigtųsi tolesniu miesto greitkelių tiesimu ir esamų gatvių platinimu. Didžiausia problema yra galvose.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip jau būna, kai atimi puse Vilniaus biudžeto ir už tai trinkelizuoji mirštančius kaimelius.Parašė TIME Rodyti pranešimąAisku, Vilnius atrodo labai tragiskai, netvarkingiau nei dauguma Rytu Europos miestu, bet tai daugiausiai buvusio mero Simasiaus, kuris rupinosi tik labai siauru grupiu interesais, palikimas, o ne pinigu trukumas, nes ju kiekis net Vilniuje kelis kartus isaugo.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir su esamu Vilniaus biudžetu jį protingai naudojant galima turėt n kartų geresnį vaizdą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Taip jau būna, kai atimi puse Vilniaus biudžeto ir už tai trinkelizuoji mirštančius kaimelius.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai kad dabar Vilniuje nei tas nei kita nevyksta. Tai kur tie pinigai apskritai eina?Parašė Kecal Rodyti pranešimą
 Nežinau, ar būtų geriausia, jei dabar didelės lėšos būtų skirtos didmiesčių infrastruktūrai. Turiu negerą įtarimą, kad viskas baigtųsi tolesniu miesto greitkelių tiesimu ir esamų gatvių platinimu. Didžiausia problema yra galvose.
 Šiaip dabar vykdomas gatvių perasfaltavimas tai čia pats pigiausias ir bukiausias variantas. VT nesivysto, o ỹra. Perspektyvinių planų beveik nėra arba atidėti tolimai ateičiai kaip komunizmas kadaise.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Medinis su savo mediniai bajeriais.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Kiek milijonų kainavo atsivesti tinlus iš miesto į savo kaimą jei nepaslaptis?
 Informuoju kad Elektros tinkai nėra Miesto priklausinys.
 Dabar papasakok kiek milijonų kainavo atvesti elektrą į miestą.
 
 -
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vienam gyventojui elektrą mieste atvesti yra daug kartų pigiau.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
 Medinis su savo mediniai bajeriais.
 Informuoju kad Elektros tinkai nėra Miesto priklausinys.
 Dabar papasakok kiek milijonų kainavo atvesti elektrą į miestą.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 gyvenant pigiau yra gyvenama geriau, nes atliekantys pinigai yra panaudojami kitiems dalykams kaip pvz šaligatvių egzistavimui.Parašė gerietis Rodyti pranešimąJūsų gyvenimo tikslas gyventi pigiau ar gyventi geriau?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gi dabar bendro naudojimo gatvės viename lygyje labai madingos. Sodų bendrijos ir visokio plauko priemiesčiai su tokiom gatvėm seniausiai aplenkė senamiestį, naujamiestį ir t.t.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 gyvenant pigiau yra gyvenama geriau, nes atliekantys pinigai yra panaudojami kitiems dalykams kaip pvz šaligatvių egzistavimui.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 vieno lygio gatvėse automobilis turi būti retas svečias, o ne pagrindinė transporto priemonė kaip priemiesčiuose.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Tai gi dabar bendro naudojimo gatvės viename lygyje labai madingos. Sodų bendrijos ir visokio plauko priemiesčiai su tokiom gatvėm seniausiai aplenkė senamiestį, naujamiestį ir t.t.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sodų bendrijų ar priemiesčių kotedžynų gatvelėse automobiliai ir yra gan retas svečias. Iš principo naudojama tik gyventojų privažiavimui. Kaip ir turėtų būti vieno lygio gatvėse.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 vieno lygio gatvėse automobilis turi būti retas svečias, o ne pagrindinė transporto priemonė kaip priemiesčiuose.
 
 Didelė dalis rimtesnių tranzitinių gatvių jau dvirtakiuotos irba šaligatviuotos.
 Comment








Comment