Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Žinoma. Paimti tokį absurdišką įžūlų veiksmą kaip parkavimasis ant saugumo salelės, bet visą kaltę suversti ne įžūliam vairuotojai, o Šimašiui.
    Manau kad kaltę drąsiai galima versti policininkui kuris 5 kartus patruliuodamas pravažiavo pro tokį automobilį bet net nepagalvojo kad reikėtų nubausti.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Manau kad kaltę drąsiai galima versti policininkui kuris 5 kartus patruliuodamas pravažiavo pro tokį automobilį bet net nepagalvojo kad reikėtų nubausti.
      policiją iškviesčiau sakydamas kad automobilis numestas vidury gatvės ir nėra vairuotojo aplinkui

      Comment


        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        policiją iškviesčiau sakydamas kad automobilis numestas vidury gatvės ir nėra vairuotojo aplinkui
        Policija sakytų nevažiuosim, praneškit į ePoliciją.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Policija sakytų nevažiuosim, praneškit į ePoliciją.
          nu jei dėl „automobilio vidury gatvės“ nevažiuotų, tai išties būtų keista

          Comment


            Akis užkliuvo, kaip ženkliai skiriasi vaizdas apželdinus ir ptitaikius infrastruktura pestiesiems ir dviraciams. Olandija siuos klausimus sprende pries 40 metu, o pas mus toks supratimas dar tik ateina. Click image for larger version  Name:	utrecht.jpg Views:	0 Size:	107,5 kB ID:	1945980

            Comment


              1982 kažkodėl man primena islandijos stotelę vilniuje. Bet tai reikia įvertinti kad jie turėjo daugiau laiko nepriklausomybės po antro pasaulinio suvokti tam ir pradėti veikti. Mes atsiliekam ne dėl to kad "šiaip durni", o dėl to kad 50 metų mus vertė priešingai.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                1982 kažkodėl man primena islandijos stotelę vilniuje. Bet tai reikia įvertinti kad jie turėjo daugiau laiko nepriklausomybės po antro pasaulinio suvokti tam ir pradėti veikti. Mes atsiliekam ne dėl to kad "šiaip durni", o dėl to kad 50 metų mus vertė priešingai.
                ir dar dėl to, kad dalis tu kurios verte jau dabar nebenori keistis.

                Comment


                  Prancūzijoje nuo kovo 1 auto gamintojai privalės reklamoje minėti alternatyvas - pėsčiomis, VT, dviratis arba baudas gaus
                  'Opt for cycling': French car ads required to back travel alternatives from 2022 https://www.france24.com/en/europe/2...ives-from-2022
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Pagal straipsnį tai galės tiesiog kur nors kamputyje įrašyti "consider carpooling" kas vis tiek didintų automobilių pardavimus, nes tai nėra alternatyva.

                    Comment


                      https://www.vz.lt/transportas-logist...triraciu-nuoma

                      Puikus sprendimas - Neringa vasarą uždraus paspirtukų, riedžių ir triračių nuomą

                      Tikiuosi kad ir likę pajūrio kurortai paseks šiuo pavyzdžiu.
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Tai, kad sankryžos "neužbaigimas" kaip tik daugiau būtų darnaus judumo link. Kokie ten srautai į D kategorijos Krokuvos g.? O jos prijungimas prie Kalvarijų g. yra numatytas taip:
                        Nauda būtų tame, kad atvažiuojantys iš šiaurinės miesto dalies į NMC ir atvirkščiai galėtų važiuoti ne per Kalvarijų - Konstitucijos sankryžą, o per Krokuvos gatvę. Taip šiek tiek sumažėtų tos sankryžos apkrovimas, kuris yra tikrai didelis. Iš to, kas dabar suplanuota, jokios naudos nėra.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Tegul VT važiuoja. Tam ir daroma mažiau patogumų pravažiuoti su auto (ir ši vieta irgi yra vienas iš pavyzdžių), kad daugiau žmonių rinktųsi ne automobilius kelionėms mieste. Jau kelinti metai apie tai kalbam.
                          Snowflakes will attack U <3

                          Comment


                            Pirma reikia kad VT būtų patogus, o ne autobusas kad 20 minučių

                            Comment


                              Vienas geras pavyzdys 'darnaus judumo' buvo VMS organizuotas COVID testavimasis. Vienintelė testavimosi vieta šių metų pirmoje pusėje buvo prie Ozo gatvės, t.y. vietoje, kuri pagal daug parametrų yra tikrasis miesto centras (t.y. lengviausiai pasiekiama vieta vidutiniam vilniečiui, esanti populiacijos centre, kurioje yra daugiausia komercijos, savaitgaliais veikia bankai ir tt.). Jei įtarei, kad sergi COVID, neturi automobilio ir gyveni kitoje Vilniaus dalyje (kad ir nominaliajame centre), variantai buvo:

                              1. Eiti testuotis pėsčiam
                              2. Važiuoti dviračiu

                              Aišku oro temperatūra ilgą laiką buvo minusinė tai abu variantai nebuvo realistiški. Kiti variantai nebuvo įmanomi:

                              1. Imdamas Spark ar CityBee ne tik, kad kėlei riziką po tavęs jį imsiantiems žmonėms, bet ir gaudavai baudą, kurią atsiųsdavo automatiškai jei įvažiuodavai į tą tašką (nustatydavo pagal GPS, bauda - 30 Eur)
                              2. Bolt'o vairuotojai labai nenoriai imdavo žmones į ar iš to adreso ir visada klausdavo ar turi simptomų. Jei pasakydavai, kad turi, jie neveždavo.
                              3. Viešuoju transportu važiuoti sergančiam irgi buvo per daug pavojinga, nes jis dažnai būna pergrūstas, o omicron variantas - labai užkrečiamas

                              Kalbėjau su vienu iš Bolt'o vairuotojų - sakė, kad anksčiau toje vietoje nebuvo net įmanoma ateiti pėsčiam, buvo galima tik įvažiuoti. Nežinau, kiek tame yra teisybės, bet jis pasakojo, kad atvežus klientą, viena mergina priėjo ir paprašė ją įvežti testuotis, nes kitaip jos neįleido.

                              Įdomu tai, kad ta testavimosi vieta tėra konteineris su keliais žmonėmis, juos išmėtyti bent į kokias 4-5 vietas tikrai nebūtų kainavę daug. Bet kam to reikia? Visi gi turi automobilius šitame mieste. Be to, Šimašius sakė gal pasodins šaltalankį kur nors prie Naujosios Vilnios tai viskas bus gerai.

                              #DarnusJudumas

                              Comment


                                Šiaip reiktų pridurti, kad testavimas Covid punktuose ilgą laiką vyko apskritai tik tiems, kas atvažiuodavo mašina. Atvažiuoti dviračiu ar ateiti pėsčiam tiesiog nebuvo galima. Kas šiaip jau yra elementari diskriminacija ir kėlė realius sunkumus tiems, kas neturėjo galimybės važiuoti nuosava mašina.

                                Comment


                                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                  Vienas geras pavyzdys 'darnaus judumo' buvo VMS organizuotas COVID testavimasis. Vienintelė testavimosi vieta šių metų pirmoje pusėje buvo prie Ozo gatvės, t.y. vietoje, kuri pagal daug parametrų yra tikrasis miesto centras (t.y. lengviausiai pasiekiama vieta vidutiniam vilniečiui, esanti populiacijos centre, kurioje yra daugiausia komercijos, savaitgaliais veikia bankai ir tt.). Jei įtarei, kad sergi COVID, neturi automobilio ir gyveni kitoje Vilniaus dalyje (kad ir nominaliajame centre), variantai buvo:

                                  1. Eiti testuotis pėsčiam
                                  2. Važiuoti dviračiu

                                  Aišku oro temperatūra ilgą laiką buvo minusinė tai abu variantai nebuvo realistiški. Kiti variantai nebuvo įmanomi:

                                  1. Imdamas Spark ar CityBee ne tik, kad kėlei riziką po tavęs jį imsiantiems žmonėms, bet ir gaudavai baudą, kurią atsiųsdavo automatiškai jei įvažiuodavai į tą tašką (nustatydavo pagal GPS, bauda - 30 Eur)
                                  2. Bolt'o vairuotojai labai nenoriai imdavo žmones į ar iš to adreso ir visada klausdavo ar turi simptomų. Jei pasakydavai, kad turi, jie neveždavo.
                                  3. Viešuoju transportu važiuoti sergančiam irgi buvo per daug pavojinga, nes jis dažnai būna pergrūstas, o omicron variantas - labai užkrečiamas

                                  Kalbėjau su vienu iš Bolt'o vairuotojų - sakė, kad anksčiau toje vietoje nebuvo net įmanoma ateiti pėsčiam, buvo galima tik įvažiuoti. Nežinau, kiek tame yra teisybės, bet jis pasakojo, kad atvežus klientą, viena mergina priėjo ir paprašė ją įvežti testuotis, nes kitaip jos neįleido.

                                  Įdomu tai, kad ta testavimosi vieta tėra konteineris su keliais žmonėmis, juos išmėtyti bent į kokias 4-5 vietas tikrai nebūtų kainavę daug. Bet kam to reikia? Visi gi turi automobilius šitame mieste. Be to, Šimašius sakė gal pasodins šaltalankį kur nors prie Naujosios Vilnios tai viskas bus gerai.

                                  #DarnusJudumas
                                  Automobilinio punkto pagrindinė esmė ir yra kad galimai užsikrėtęs žmogus turėtų kuo mažiau kontaktų, dėl to tokia testavimo forma ir buvo pasirinkta. Negalintiems atvažiuoti automobiliu, turėjo būti užtikrintas transportavimas, nežinau kaip tai praktikoje atrodė, bet buvo numeris kuriuo kreipiantis VMS turėjo suteikti transportą. O vienas testavimo punktas yra efektyviausias išteklių panaudojimo prasme - tu maksimaliai išnaudoji visus testavimo pajėgumus ir neturi situacijos kai vienam punkte tuščia, o kitam punkte eilė. Pradžioj buvo dar vienas punktas Savanorių pr., panašu kad nepasiteisino ir buvo nuspręsta palikti vieną didelį punktą.

                                  Comment


                                    Teisybės dėlei, savivaldybė buvo suteikusi galimybė nuvežti iš namų į testavimo punktą ir atgal nemokamai. Galit pagūglinti, vežė VVT Fiat ir Karsan mikroautobusais.

                                    Idėja važiuoti dviračiu turint simptomų (=karščiavimas/silpnumas/etc.) atrodo tikrai šiaip sau.

                                    Comment


                                      Po bombų, drebėjimų ir cunamių dviratis gelbsti. Keista, kad COVID testavimui netiko. Galima buvo ateiti / atminti ir būti įleistam į izoliacinę būdelę, kad nekontaktuoti su personalu. Kalbant apie šaltąjį sezoną, bent vienam ministrui lietuvoje šaltis nebaisus, kiti, matyt, nebandė.
                                      The Bicycle: A Vital Tool and Symbol in Times of Crisis // 2022-04-07
                                      https://colvilleandersen.medium.com/the-bicycle-a-vital-tool-and-symbol-in-times-of-crisis-bb097b002ac4
                                      https://medium.com/

                                      ↨ Kyjivo meras su kostiumu ant dviračio:
                                      Click image for larger version  Name:	2.jpeg Views:	0 Size:	45,7 kB ID:	1961929

                                      Lietuvos prezidentas.
                                      PREZIDENTAS G. NAUSĖDA RODO PAVYZDĮ: Į DARBĄ MINA DVIRAČIU // 2020-09-18
                                      https://m.diena.lt/naujienos/lietuva...viraciu-986202
                                      Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	141,4 kB ID:	1961928

                                      Ministras Lietuvoje.
                                      Negąsdina ir šaltis: ministras kiekvieną dieną į darbą – su dviračiu // 2019-09-26
                                      https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...raciu-n1013748
                                      Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	77,1 kB ID:	1961931

                                      UK ministras pirmininkas.
                                      Boris Johnson refused to pay to keep a £1,000 bike gifted to him from Biden, but is reportedly using it anyway // 2021-10-22
                                      https://www.businessinsider.com/bori...t-bike-2021-10
                                      Click image for larger version  Name:	3.png Views:	0 Size:	773,1 kB ID:	1961930
                                      Paskutinis taisė dondc; 2022.04.12, 09:59.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                        Teisybės dėlei, savivaldybė buvo suteikusi galimybė nuvežti iš namų į testavimo punktą ir atgal nemokamai. Galit pagūglinti, vežė VVT Fiat ir Karsan mikroautobusais.

                                        Idėja važiuoti dviračiu turint simptomų (=karščiavimas/silpnumas/etc.) atrodo tikrai šiaip sau.
                                        Bandžiau jiems skambinti - ten buvo visiškai neveikiantis reikalas. Kalbant apie efektyvumą - kiek efektyvu yra bandyti suvežti visą šimtatūkstantinį miestą į vieną vietą testuotis? Ta idėja buvo idiotiška nuo pat pradžių ir negalėjo veikti. Jos esmė buvo 'turėk automobilį kaip normalus žmogus, o jei neturi - tavo problema'. Testuojantis nemačiau tų autobusiukų nei vieno privažiuojančio. Būtų įdomu pamatyti statistiką, kiek jie žmonių pervežė ir kokią dalį jie sudarė nuo visų besitestavusių, bet jos nėra, nes tai tiesiog buvo varnelės uždėjimas. Mano aplinkoje, žmonės, kurie neturi automobilių ir gyvena toliau nuo tos vietos tiesiog nesitestavo, arba meluodavo Bolt'o vairuotojams, kad neturi simptomų.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Šiaip reiktų pridurti, kad testavimas Covid punktuose ilgą laiką vyko apskritai tik tiems, kas atvažiuodavo mašina. Atvažiuoti dviračiu ar ateiti pėsčiam tiesiog nebuvo galima. Kas šiaip jau yra elementari diskriminacija ir kėlė realius sunkumus tiems, kas neturėjo galimybės važiuoti nuosava mašina.
                                          Manau taip buvo dėl elementaraus saugumo, kažin, ar važiuoti autobusu testuotis turint covid simptomus labai gera idėja. Ypač, kol dar nebuvo skiepų, buvo įvestas karantinas ir reikėjo visus kontaktus sumažinti iki minimumo.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X