Parašė MedinisStrazdas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Patys subėgs per keletą dešimtmečiųParašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
 O tai kas gelbės? Nes regionuose viešasis transportas ne tik kad neplečiamas, bet net ir siaurinamas.
 
 Žinoma, yra sprendimas: kaip vienas kosmonautas forume siųlė visą lietuvą į Vilnių sukraustyt. Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.02, 21:40. Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
							
						Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.02, 21:40.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Blemba, Armonaitė kosmoso programą dar tik šymet anonsavo, nemaniau, kad taip greitai pakelsim žmogų į kosmosą. Gaila, tik kad nuleist atgal į žemę nemokam.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Ne į Vilnių bet į miestus, nes tikrai nėra reikalo gyventi kaime ir auginti 2 karves ir 3 kiaules kaip sovietmečiu. Palikit kaimą ūkininkams ir tiems kurie gali sau leistis resortinę vilą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Patys subėgs per keletą dešimtmečių Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus Gal ne į Vilnių (nors nemaža dalis turbūt taip), bet tikėtina, į apskričių centrus Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų). Kai galvoju apie VT, tai aišku apie didesnius miestus ir susisiekimą tarp jų, o kaimų gelbėti per prievartą nereikia, gal net žalinga (aišku, nieko nepadarysi piršto spragtelėjimu, jei yra ištisos populistinės programos ir gal net įstatymai gelbėjant kaimus, galbūt taip siekiant ir balsus susirinkt iš kokių nors kraštutinių formų populistų).
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo kada Lietuvoj didelis apgyvendinimo tankumas?Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
 O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti?
 Pažiūrėkit į Lietuvos miestus, į didžiausius laisvus plotus, šabakštynus, apleistus sandėlius, parkavimo vietas. Civilizuotos šalys stengiasi išnaudoti esamus resursus ir nesiplėsti į plotį Tada galima turėti adekvačią infrastruktūrą, patogų ir ekologišką viešąjį transportą, gerą užstatymą, gyvą miestą.
							
						100 minčių – miestai, transportas ir idėjos Tada galima turėti adekvačią infrastruktūrą, patogų ir ekologišką viešąjį transportą, gerą užstatymą, gyvą miestą.
							
						100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, nemanau, nes elementariai per brangu visiems užtikrinti miesto patogumus kiekvienam vienkiemiui, ir kiek teko domėtis rural vs. urban infekcijų sklidimo sparta ir mastas, bent jau su covid, labai nesiskiriaParašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
 O nemanot, kad egzistuojant Covid ir didejant naujų pandemijų potencialui apgyvendinimo tankumą reikėtų ne didint, o mažinti? 
 
 Greičiau reikia rūpintis gyventojų sveikata bei užtikrinti geresnę patalpų ventiliaciją.
 
 Lietuvos miestus reiktų tankinti ir užtikrinti gerą VT ir dviračių takų tinklą. Tankint, tai nesiūlau visko užstatyti rusiškais daugiabučiais, o tiesiog kad nebūtų visiškai nenaudojamų plotų, visokių vad. juodųjų/nematomų dėmių, kur smagu rinktis visokiems narkomanams ir pan.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo tiek, kad nuvažiuoti į parduotuvę ar pas šeimos gydytoją nėra būtina turėti automobilį ir važiuoti į kitą miestą.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 "Bet į miestus" ... tai čia nuo kiek tas miestas skaitosi? Keleto ar keliolikos tūkstančių gyventojų?
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Nuo tiek, kad nuvažiuoti į parduotuvę ar pas šeimos gydytoją nėra būtina turėti automobilį ir važiuoti į kitą miestą.
 1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
 2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
 3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
 Ir ką gi turim, be automobilo niekur.
 
 Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.
 
 Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 koks Krekenavos ir Ramygalos amžiaus vidurkis? ir kiek žmonių ir ypač darbingų liks pavyzdžiui 2030? mokyklų tinklo pertvarka ne šiaip sau yra svarstoma.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
 1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
 2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
 3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
 Ir ką gi turim, be automobilo niekur.
 
 Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.
 
 Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na nežinau ar tokia info apie amžių yra, bet apie tai manau galima spręsti iš mokyklos statistikos. Vienoje matau 300, kitoje 410 vaikų. Išvada, ne mirę kaimai su 10 trobų. Ir kuo tai susiję su darniu judrumu? Kokį judruma pasiūlytum tai vietovei net ir iki tavo minimų 2030? Paspirtuką ir visuomenės švietimą, kaip ministras siūlo?Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
 koks Krekenavos ir Ramygalos amžiaus vidurkis? ir kiek žmonių ir ypač darbingų liks pavyzdžiui 2030? mokyklų tinklo pertvarka ne šiaip sau yra svarstoma.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 daugiau autobusų reisų reiktu, ne?Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Na nežinau ar tokia info apie amžių yra, bet apie tai manau galima spręsti iš mokyklos statistikos. Vienoje matau 300, kitoje 410 vaikų. Išvada, ne mirę kaimai su 10 trobų. Ir kuo tai susiję su darniu judrumu? Kokį judruma pasiūlytum tai vietovei net ir iki tavo minimų 2030? Paspirtuką ir visuomenės švietimą, kaip ministras siūlo?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano nuomone, bent jau tiek pradžiai... ir reisai turi būti priderinti prie poreikio... o ne paleidžiami belekaip ir po to sakoma, kad nieks nevažiuoja, nuostolinga. Pirma reik siūlyti alternatyvą, o ne bizūnu gazdinti. Nes kitaip rezultatas periferijoje bus aiškus: iki tam tikros ribos žmogus mokės tuos taršos mokesčius(pasirinkimui daug variatų neturės), o pasiekus ribą papildys pašalpinių gretas arba bandys emigruoti. O gal tai Vilniaus burbulo siekis? Nėra žmogaus nėra problemosParašė Stadionas Rodyti pranešimą
 daugiau autobusų reisų reiktu, ne?  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 na žinant kiek GPM atiduoda Vilnius, manau geriausias variantas, būtų kad emigruotu į didesnį Lietuvos miestąParašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Mano nuomone, bent jau tiek pradžiai... ir reisai turi būti priderinti prie poreikio... o ne paleidžiami belekaip ir po to sakoma, kad nieks nevažiuoja, nuostolinga. Pirma reik siūlyti alternatyvą, o ne bizūnu gazdinti. Nes kitaip rezultatas periferijoje bus aiškus: iki tam tikros ribos žmogus mokės tuos taršos mokesčius(pasirinkimui daug variatų neturės), o pasiekus ribą papildys pašalpinių gretas arba bandys emigruoti. O gal tai Vilniaus burbulo siekis? Nėra žmogaus nėra problemos 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nereik visos garbės atiduoti Vilniui, dalis to pačio GPM ir sukuriama iš periferijos atvykusiųjų dėka.Parašė Stadionas Rodyti pranešimą
 na žinant kiek GPM atiduoda Vilnius, manau geriausias variantas, būtų kad emigruotu į didesnį Lietuvos miestą
 Na tuomet emigracijai į didmiesčius reik pasmerkt visus ne didžiųjų miestų gyventojus. Ar Vilnius tada bus pasiruošęs priimti, kad ir 100000 gyventojų, gyvenamo ploto, darbų pasiūlą, susisiekimą? Ką tada daryti su gyventojų paliktais urbanizuotais plotais? Naujos statybos, apleistų teritorijų sutvarkymas bus didelė ekologija.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tas taip ar taip vyksta, esme kokių greičių. jei miesteliai ne ištuštės pasens iki tokio lygio kad taps senelių namais po atvirų dangumi.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Nereik visos garbės atiduoti Vilniui, dalis to pačio GPM ir sukuriama iš periferijos atvykusiųjų dėka.
 Na tuomet emigracijai į didmiesčius reik pasmerkt visus ne didžiųjų miestų gyventojus. Ar Vilnius tada bus pasiruošęs priimti, kad ir 100000 gyventojų, gyvenamo ploto, darbų pasiūlą, susisiekimą? Ką tada daryti su gyventojų paliktais urbanizuotais plotais? Naujos statybos, apleistų teritorijų sutvarkymas bus didelė ekologija.
 Lietuvos miestai: gyventojų skaičius 1989-2021 m. | MAPijoziaiPaskutinis taisė Stadionas; 2021.12.03, 15:57.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Ok užmetam akį į žemėlapį, net nežiūrėdami į pasienio rajonus... bedam pirštu į Lietuvos vidurį.
 1. Įmam tavo kriterijus atitinkančius ale miestą ir miestelį: Krekenava ir Ramygala. 1600 ir 1400 gyventojų. Šeimos gydytojai yra, parduotuvės yra, bažnycios yra, biblioteka yra, paštas yra, mokykla yra. Viskas ranka pasiekiama, automobilis nereikalingas. Atrodo "darniai gyvenk" ir šypsokis.
 2. Tik vienas bet... o kur ten gyvenantys žmonės dirba? Spėlioti nereik, ogi tikriausiai Panevėžyje ar Kėdainiuose, nes pusiaukelė 30km į vieną ar kitą pusę.
 3. Užmetam akį į darnų autobusų tvarkaraštį ir... darom išvadas.
 Ir ką gi turim, be automobilo niekur.
 
 Ps. oj pamiršau pridėti, jie dar gaus taršos mokesčio dovanėlę.
 
 Viską reziumuojant, pagal tokią logiką norint apsieiti be automobilio su darniu judrumu Lietuvoje turi likti 60 miestų ar kiek ten tiksliai savivaldybių. Realu? manau nei artimoj nei tolimoj perspektyvoj, kad ne.
 O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na vėl eilinį kartą patvirtini "Vilniaus burbulo" sindromąParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
 O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis. Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars? Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kas netaršaus išeina už 2-3 tūkstančius?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Tik priminsiu kad kaimiečio kuriam labai reikia automobilio ir neturi pajamų įsigyti mažiau taršų buvo pensininkas kuris dirba niekur ir važiuoja karta per mėnesį.
 O jeigu darbui nuvykti reikalingas automobilis tai prašau ir įsigyti tokį kuris nebus taršus už atlyginimą. Jei kasdien 30 km važinėja dūmų generatorius tai tokiam kaip tik reikėtu papildomo mokesčio nes teršia daugiau nei vidutinis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visur jis yra prabangos prekė.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
 Na vėl eilinį kartą patvirtini "Vilniaus burbulo" sindromą Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars? Tuomet jei esi didmiesčio gyventojas, tau draudžiama turėti automobilį, mieste išvystyta infrastruktūra, mieste jis juk prabangos prekė, o jei turi apmokestinam trigubai. Jei jau kuriam tokį šviesų rytojų, tai pirmyn. Kiek vilniečių pritars?
 
 Elektrinis dviratis.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
 Kas netaršaus išeina už 2-3 tūkstančius?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Na su tokiu požiūriu, tai dar didesnę GPM dalį galės Vilnius atseikėti periferijos gyventojų išlaikymui, turėsim žymiai daugiau prabangių bedarbių.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Visur jis yra prabangos prekė.
 
 Elektrinis dviratis. 
 
 2. Elektrinis dviratis, paspirtukas... tik miesto žaislas... jei siūlai, tai siūlyk kas tinka realiai situacijai... nes galiu taip pat siūlyti "ekologiškus batus" nuvykti iš Vilniaus į pajūrį. Ar pasinaudosi?
 
 Comment






Comment