Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Atleiskite, nesutiksiu su šia nuomone, nes dauguma neturi pasirinkimo arba jis yra gerokai prastesnis nei pasirinkimas stovėti kamščiuose. Jeigu tai yra bėda tų, kurie patys pasirenka ten stovėti, tai tuomet keičiam darbo lokaciją, persikeliam darželius arčiau namų ir dar n+k kriterijų. Pasiūlysite VT - puiku, tik važiavimas prailgėja 4 kartus (išbandyta). Filosofiškai žiūrint, jūs teisus, tik tokį būti ar nebūti galima taikyti ne šių konkrečių atvejų pavyzdžiais. Lygiai tą pats dėl šakutės, nebūtų kreivos rankos, nekristų šakutė iš rankų. Ant grindų jai ne vieta, o gal regėjimas prastas ir akinių reikia arba bioninė ranka padėtų, nereikėtų tų šaukštų tiek gamint, nors filosofiškai žiūrint, gal šaukštas ir geriau nei šakutė...
- 1 patinka
-
Aš tik bandau pasakyti, kad jeigu kažkas mėgsta gyventi "kamščiuose", tai mažų mažiausiai nereiktų gadinti gyvenimo kitiems, tiesiant papildomus įvažiavimus (kurių ir taip smarkiai per daug) į aplinkkelį.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Atleiskite, nesutiksiu su šia nuomone, nes dauguma neturi pasirinkimo arba jis yra gerokai prastesnis nei pasirinkimas stovėti kamščiuose. Jeigu tai yra bėda tų, kurie patys pasirenka ten stovėti, tai tuomet keičiam darbo lokaciją, persikeliam darželius arčiau namų ir dar n+k kriterijų. Pasiūlysite VT - puiku, tik važiavimas prailgėja 4 kartus (išbandyta). Filosofiškai žiūrint, jūs teisus, tik tokį būti ar nebūti galima taikyti ne šių konkrečių atvejų pavyzdžiais. Lygiai tą pats dėl šakutės, nebūtų kreivos rankos, nekristų šakutė iš rankų. Ant grindų jai ne vieta, o gal regėjimas prastas ir akinių reikia arba bioninė ranka padėtų, nereikėtų tų šaukštų tiek gamint, nors filosofiškai žiūrint, gal šaukštas ir geriau nei šakutė...
- 2 patinka
Comment
-
O aš noriu akcentuoti, kad 70% jų ten ne savo noru gyvena. Būtų patogesnis pasirinkimas, nemanau kad net ir didžiausias berazumis rinktųsi sunkesnį variantą.Parašė John Rodyti pranešimą
Aš tik bandau pasakyti, kad jeigu kažkas mėgsta gyventi "kamščiuose", tai mažų mažiausiai nereiktų gadinti gyvenimo kitiems, tiesiant papildomus įvažiavimus (kurių ir taip smarkiai per daug) į aplinkkelį.
Comment
-
Kam patogesnis?Parašė Robyla Rodyti pranešimą
O aš noriu akcentuoti, kad 70% jų ten ne savo noru gyvena. Būtų patogesnis pasirinkimas, nemanau kad net ir didžiausias berazumis rinktųsi sunkesnį variantą.
Comment
-
Taip žiūrint, tai kiekvienas žmogus kažkur eidamas ir kažką veikdamas vienaip ar kitaip trukdo kitiems, bet taip jau miestas veikia.Parašė John Rodyti pranešimą
Aš tik bandau pasakyti, kad jeigu kažkas mėgsta gyventi "kamščiuose", tai mažų mažiausiai nereiktų gadinti gyvenimo kitiems, tiesiant papildomus įvažiavimus (kurių ir taip smarkiai per daug) į aplinkkelį.
Comment
-
Na jeigu neįperki prabangos prekių tai tada ir nepirk. Automobilis visada buvo prabangos prekė. Jei nenori tam leisti pinigų yra viešasis transportas.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąTik įdomu kokiais būdais per 10 metų šalies gyventojų pajamos pakils taip, kad leistų sau bent jau iš antrų rankų kažką nusipirkt. Greičiausiai bus kaip ir siekia visi "ekologai" - nuosavas transportas bus tik turtingųjų privilegija, kad kartu su varguoliais keliuose nesimaišytų.
- 1 patinka
Comment
-
Automobilis Lietuvoje bent jau paskutinius 20 metų tikrai nėra prabangos prekė. Prabangus automobilis yra prabangos prekė.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jeigu neįperki prabangos prekių tai tada ir nepirk. Automobilis visada buvo prabangos prekė. Jei nenori tam leisti pinigų yra viešasis transportas.
- 2 patinka
Comment
-
Na tai kokį juodais dųmais varomą dyzeli už 500 eurų nepavadinsi prabangos preke. Jeigu tokie netvarkingi nevažinėtu išvis ir būtų normalus automobilių taršos mokestis tada gal neturėtume didžiausio automobilių skaičiaus/gyv europoje.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Automobilis Lietuvoje bent jau paskutinius 20 metų tikrai nėra prabangos prekė. Prabangus automobilis yra prabangos prekė.
- 1 patinka
Comment
-
Tas anglimi kūrenamas passatas už 500 gana dažnai yra vienintelis būdas žmogui pasiekti darbą.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na tai kokį juodais dųmais varomą dyzeli už 500 eurų nepavadinsi prabangos preke. Jeigu tokie netvarkingi nevažinėtu išvis ir būtų normalus automobilių taršos mokestis tada gal neturėtume didžiausio automobilių skaičiaus/gyv europoje.
- 1 patinka
Comment
-
Žmogui reikėtu išmokti kas yra autobusas.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tas anglimi kūrenamas passatas už 500 gana dažnai yra vienintelis būdas žmogui pasiekti darbą.
- 1 patinka
Comment
-
Taip tikrai, autobusai "puikiai" padengia Vilniaus periferiją. Jau nekalbant apie provinciją.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žmogui reikėtu išmokti kas yra autobusas.
- 1 patinka
Comment
-
https://goo.gl/maps/A2LiQdLDwdq9HR1o7Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žmogui reikėtu išmokti kas yra autobusas.
Štai atstumas nuo populiaraus Kauno priemiesčio iki Kauno LEZ, kur daug darbo vietų.
Išmokink kaip nuvažiuoti atstumą autobusu. Manau daug kas bus dėkingi.
- 1 patinka
Comment
-
O kai kuriems "didmiesčių žmonėms" reikėtų išmokti skaityti autobusų grafikus (sustojus kokioje pakelės stotelėje nutolusioje kad ir 15km nuo miestų) .Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Žmogui reikėtu išmokti kas yra autobusas.
Comment
-
Parašė Skid Row Rodyti pranešimą
Taip tikrai, autobusai "puikiai" padengia Vilniaus periferiją. Jau nekalbant apie provinciją.Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
https://goo.gl/maps/A2LiQdLDwdq9HR1o7
Štai atstumas nuo populiaraus Kauno priemiesčio iki Kauno LEZ, kur daug darbo vietų.
Išmokink kaip nuvažiuoti atstumą autobusu. Manau daug kas bus dėkingi.
Padengimas turėtu būti geresnis, bet tai nėra pasiteisinimas važinėti dūmų kamuoliu. Jeigu renkiesi gyvento periferijoje tai tu privalai pasirūpinti tinkamu transportu, o jeigu nesugebi to padaryti tada metas kraustytis kur yra viešasis transportas.
Kai kuriems žmonėms reiktų nustoti įsivaizduoti kad yra normalu gyventi 15 km nuo miesto ir tikėtis miesto infrastruktūros.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
O kai kuriems "didmiesčių žmonėms" reikėtų išmokti skaityti autobusų grafikus (sustojus kokioje pakelės stotelėje nutolusioje kad ir 15km nuo miestų) .
Comment
-
Kad visokie dyzeliai be katalizatorių turėtų būti draudžiami ar bauduojami, tai taip.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPadengimas turėtu būti geresnis, bet tai nėra pasiteisinimas važinėti dūmų kamuoliu. Jeigu renkiesi gyvento periferijoje tai tu privalai pasirūpinti tinkamu transportu, o jeigu nesugebi to padaryti tada metas kraustytis kur yra viešasis transportas.
Kai kuriems žmonėms reiktų nustoti įsivaizduoti kad yra normalu gyventi 15 km nuo miesto ir tikėtis miesto infrastruktūros.
Bet teiginys kad automobilis Lietuvoje yra prabangos prekė yra kliedesiai. Visiški kliedesiai.
Ir vis dar laukiu info kaip nuvažiuoti anksčiau duotą nuorodą/atstumą su autobusu. Kad ir persikrausčius gyventi į kitą vietą.
Comment
-
Nemažai darbo vietų neturi susisiekimo VT, tai nesvarbu, kur gyveni, vis tiek turėsi važiuoti į darbą automobiliu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJeigu renkiesi gyvento periferijoje tai tu privalai pasirūpinti tinkamu transportu, o jeigu nesugebi to padaryti tada metas kraustytis kur yra viešasis transportas.
- 1 patinka
Comment
-
Na jei šiais laikais nuvykti į darbą yra prabanga... Ką reiškia sąmoningas pasirinkimas? Niekas nekalba apie savo noru iš didmiesčių išsikėlusius į aplinkinius miškus ir dejuojančius. Kokia alternatyva: tam iš provincijos su senu Passatu persikraustyti į Perkūnkiemio dėžutę?Parašė index Rodyti pranešimąŠiaip prabangos dalykas yra tikėtis vienodai greito ir paprasto transporto iš bet ku į bet kur, nesvarbu kur pasirenki gyventi. Gyventi 15 km už miesto yra kiekvieno sąmoningas pasirinkimas ir jis turi tiek teigiamų, tiek neigiamų pasekmių.
Comment

Comment