Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
    Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
    Tai kaip jau forume ne kartą diskutuota, reikia bendros valstybinės politikos VT atžvilgiu. Taip, kai kurie projektai yra lėšų švaistymas. Kai kurie ne. Provincijoje daug kur tiesiog neįmanoma užtikrinti normalaus viešojo transporto. Tačiau vidutiniai ir didieji miestai – kita kalba. Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Manau, kad užmiestyje nėra ko gerinti irgi. Didinti automobilizaciją? Beje, pats gyvenu užmiestyje.
      Dabar net regionų centruose VT arti mirties, paskutiniai atodūsiai.
      Tai jei sugebėtume paleisti visur pasiekiamą ir dažnai važiuojantį viešąjį transportą, galbūt.

      Čia ir yra skirtumas. Užmiestyje automobilis irgi nėra efektyviausia transporto priemonė, bet dažnai nėra kito pasirinkimo, nes kur nors prie ežero šalia Molėtų autobusas neveža. Mieste visgi viešasis transportas beveik visur be didelių problemų nuveža.

      Ribotai, aišku, tas ir užmiestyje galioja. Kadangi yra alternatyvos, mes nepuolame platinti Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Klaipėda kelių iki 5 juostų viena kryptimi, nepaisant to kad vasarą kamščiai ir susidaro.

      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Folgos kepurėlėmis besisaugantiems ludistams pirmiausia reikėtų išmokti elementarių žinių kas yra greitkelis:

      https://ketkursai.lt/courses/a-kateg...ctures/4400709
      Ar kažkur slaptoje glušams skirtoje facebook grupėje yra skelbiama, kad bus greitkelis? Ar viktaro vibracinis vanduo taip veikia?
      Čia neoficialus terminas "miesto greitkelis", kur oficialiai leidžiamas greitis 60-80 km/h, realus 80-100 km/h ir visokie kėgliai po ratais nesipainioja.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Arunasx Kaip sako index, dabar siūloma gatvė pagal dizainą realiai ir bus kaip miesto greitkelis. Tai pagal jus, būtent tokia turi būt Šiaurinė gatvė? O jeigu kas nors pasiūlytų ne 4 juostas automobiliams ir 2 A juostas, o 2 juostas automobiliams ir 2 A juostas, tai jau būtų folijos kepurės nešiotojas? O jeigu būtų išvis tik 2 juostos? Labai įdomu, nuo kada prasideda folijos kepurėlės?
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          Čia neoficialus terminas "miesto greitkelis", kur oficialiai leidžiamas greitis 60-80 km/h, realus 80-100 km/h ir visokie kėgliai po ratais nesipainioja.
          Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?

          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
            Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?
            Tai Geležiniam Vilke su lėtesniu greičiu ten kur atsiranda gyvybės (bet realiai nelabai kas sulėtina). O kitur daugiausia oficialiai 60 km/h, bet srautas važiuoja 80 km/h, o dar pasitaiko kokių labai skubančių, kurie ir tame sraute manevruodami ir dar greičiau pralekia. Kokioje Ukmergės gatvėje gal sunkiau dėl šviesoforų, bet kokiame Laisvės prospekte tikrai taip.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Tai Geležiniam Vilke su lėtesniu greičiu ten kur atsiranda gyvybės (bet realiai nelabai kas sulėtina). O kitur daugiausia oficialiai 60 km/h, bet srautas važiuoja 80 km/h, o dar pasitaiko kokių labai skubančių, kurie ir tame sraute manevruodami ir dar greičiau pralekia. Kokioje Ukmergės gatvėje gal sunkiau dėl šviesoforų, bet kokiame Laisvės prospekte tikrai taip.
              Nemalk šūdo kaip Gražulis o atsakyk už savo žodžius kur yra Vilniuje leistinas greitis 80 km/h apart mano paminėtų vietų.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                Nemalk šūdo kaip Gražulis o atsakyk už savo žodžius kur yra Vilniuje leistinas greitis 80 km/h apart mano paminėtų vietų.
                Tai Geležiniam vilke, duh. Ir aš kalbėjau apie 60-80, o ne vien 80. Esmė, kad Vilniuje leistinas 60 km/h toli gražu nereiškia realaus 60 km/h.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                  Primink man prašau kur Vilniuje yra leistinas greitis 80 km/h apart GV kur šalia iš viso nėra jokios gyvybės ir VA, kas nesiskaito tuo labiau?
                  Pietinis aplinkkelis, kelias į N.Vilnią.
                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  Esmė, kad Vilniuje leistinas 60 km/h toli gražu nereiškia realaus 60 km/h.
                  Dažnas greičio viršijimas Vilniuje tiesiog įrodo policijos nemokėjimą dirbti.
                  Paskutinis taisė Aleksio; 2020.12.30, 20:35.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                    Todėl juokingai skamba argumentai, kad Šiaurinės gatvės reikia, kad kažkoks kurjeris 3 minutėm trumpiau iki paštomato važiuotų.
                    O Jėzau. Buvo tik pasakyta, kad važiuoja ne tik asmeninis transportas, bet jūs dabar vėl tą patį per tą patį.

                    Kam iš viso dabartinės gatvės mieste (ir ne tik centre), galite paaiškinti keliais sakiniais?

                    Comment


                      Kaip ir maniau nesugebės nurodyti realių vietų, kur yra leistinas greitis 80 km/h ir nors kiek šalia būtų intensyvus pėsčiųjų judėjimas. Vietoje 60 parašo 80, o ten jau luditų fantazijos apie greitkelius.
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Šiaip tai kai kuriems reikėtų pirma išmokt, kad jeigu nenurodyta kitaip, leistinas greitis miestuose yra 50 km/h. Toks projektinis greitis bus ir Šiaurinės g. - tai C kategorijos parametras.

                        Parašė taccido Rodyti pranešimą
                        Arunasx Kaip sako index, dabar siūloma gatvė pagal dizainą realiai ir bus kaip miesto greitkelis. Tai pagal jus, būtent tokia turi būt Šiaurinė gatvė? O jeigu kas nors pasiūlytų ne 4 juostas automobiliams ir 2 A juostas, o 2 juostas automobiliams ir 2 A juostas, tai jau būtų folijos kepurės nešiotojas? O jeigu būtų išvis tik 2 juostos? Labai įdomu, nuo kada prasideda folijos kepurėlės?
                        Juostų kiekį turėtų lemti numatomas srautas. Aišku, yra STR'inės ribos dėl juostų skaičiaus (taip, kad Šiaurinė de facto bus 6 juostų kelias - žinau, kreipkitės dėl to į savivaldybę arba VTPSI).

                        Jeigu siūlai daryti 2 juostas auto ir 2 A, tai tada reikia skaičiuot koks srautas pro šitą gatvę galės pravažiuot ir kaip tai atrodys bendrame kontekse (pvz., ar to užteks žinant, kad gatvė galiausiai bus jungianti 6 rajonus.

                        Skaičiuojant potencialius srautus reik įvertinti ir tai, kad nutiesus šią gatvę atsiras galimybės smarkiai riboti eismą tikrose gyvenamųjų zonų gatvėse ir visokiose D kategorijos gatvelėse rajonuose, pro kurias dabar vyksta tranzitinis eismas. Taigi srautas persimes ne tik dėl natūralių priežasčių, bet ir dėl dirbtinių ribojimų.

                        Comment


                          Luditai nesugeba mąstyti konkrečiais faktais. STR, žmonių kiekiai, rajonai yra iš teorijų apie juodas skyles ir kvarkus, kuriuos taip pat reikia kūjais sudaužyti.
                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Planuojami srautai Šiaurinės g. pirmame etape.

                            Čia - https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15 - galite palyginti su esamais srautais kitose gatvėse. Kelios pagrindinės gatvės iš 2020 lapkričio (aut./h):
                            Žalgirio - 450
                            Kareivių - 700 - 1250
                            Ozo ties Akropoliu - 770
                            Laisvės pr. - 500
                            Narbuto g. - 700
                            Geležinio Vilko besileidžiant - 1260

                            Deja nerandu info koks yra projektinis vienos eismo juostos laidumas.

                            Click image for larger version  Name:	Screenshot 2020-12-30 221038.jpg Views:	0 Size:	205,5 kB ID:	1850853
                            Šaltinis: http://gamta.lt/files/Informacijos%2...1227042976.pdf

                            Comment


                              Luditai su folijos kepurėlėmis neįgalūs suprasti konkrečių skaičių reikšmės.
                              Tiksliau nenori suprasti ir pripažinti iš esmės
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Luditai su folijos kepurėlėmis neįgalūs suprasti konkrečių skaičių reikšmės.
                                Tiksliau nenori suprasti ir pripažinti iš esmės
                                Na tai šitie skaičiai ir parodo, kad ruošiasi statyti ne įprastą gatvę, ką lyg ir signalizuotų ta C kategorija, o iš tikro miesto greitkelį su beveik Geležinio vilko gatvės srautu. Taikant analogiją argumentais dėl greitojo viešojo transporto nereikėjimo, tai kam reikia ten statyti tokią gatvę tokiems dideliems srautams jei ten dabar nėra tokių srautų?

                                Ir po to turėtų gana sunku aiškinti, kaip ji čia draugiška pėstiesiems ir dviratininkams, kaip ji kaip tik jiems yra gerai ir kaip nieko tokio tokiu ne greitkeliu, o gana ramia gatve perkirsti parką. Manau būtų daug mažiau jei gatvę numatytų ir statytų dvigubai/trigubai mažesniam intensyvumui.
                                Paskutinis taisė index; 2020.12.30, 21:58.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  Pagal tokią pačią ludistų logika nereikėjo statyti VA, Žirnių/Liepkalnio sąnkryžos ir Tūkstantmečio gatvės bendrai. Juk iki tol nebuvo ir įrengus atsirado ženklūs srautai. Ir netgi platesnio Švitrigailos tilto virš gelžkelio ar platesnio Lazdynų tilto neįrengti, juk tai tik pagerino eismo sąlygas, o kam to reikia? Vibracijų dažnį juk tai keičia.
                                  Kokio storio folija reikia būti apsiviniojus galvą, kad tokius argumentus pateikti atseit jei nėra tai nereikia iš esmės?
                                  Paskutinis taisė Arunasx; 2020.12.30, 22:38.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Sorry, bet kai čia leidžiamas kai kurių toks bendravimo lygis, išvadinant visus, kurie nesutinka su jų nuomone - kvailiais, diskutuoti čia su tokiais, tai save negerbti.
                                    Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Pagal tokią pačią ludistų logika nereikėjo statyti VA, Žirnių/Liepkalnio sąnkryžos ir Tūkstantmečio gatvės bendrai. Juk iki tol nebuvo ir įrengus atsirado ženklūs srautai. Ir netgi platesnio Švitrigailos tilto virš gelžkelio ar platesnio Lazdynų tilto neįrengti, juk tai tik pagerino eismo sąlygas, o kam to reikia? Vibracijų dažnį juk tai keičia.
                                      Kokio storio folija reikia būti apsiviniojus galvą, kad tokius argumentus pateikti atseit jei nėra tai nereikia iš esmės?
                                      Aš ten tik ironizavau antiviešojo transporto argumentus.

                                      O realiai argumentas lieka esminis. Tai yra naujas miesto greitkelis, kuriuo tik didinami automobilių srautai ir sukuriama kliūtis pėstiesiems ir dviratininkams (ypač taikant ne pirmam, o tolimesniems etapams). O visi to kontraargumentai: ta gatvė ne greitkelis, o draugiška pėstiesiems; ji labiau reikalinga komerciniam transportui, o ne lengviesiems automobiliams; ten ne greitkelis kaip Geležinio Vilko gatvė, o tik paprasta C kategorijos, paneigiami pačių tos gatvės tiesimo entuziastų: rodoma vizualizacija ir planai su 6 juostomis ir labai nedaug perėjų; pateikiami planiniai eismo skaičiai, kur eismo intensyvumas beveik kaip Geležinio Vilko gatvės, o sunkiojo komercinio eismo dalis tik 2%.

                                      Ir lyginimas su Vakariniu aplinkeliu ir Žirnių gatve labai keisti, nes kai pastarosios dvi iš tikro skirtos aplink miestą apvesti sunkųjį transportą link Kauno, Panevėžio ir Minsko, tai Šiaurinė gatvė yra miesto viduryje ir joje (kaip matome aukščiau) sunkiojo transporto iš esmės nebus. Taip kad tai nepalyginami dalykai.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Tai nedarom? Ką ten trasoj statom - daugiabučius?

                                        Comment


                                          Šiaip tai kai kuriems reikėtų pirma išmokt, kad jeigu nenurodyta kitaip, leistinas greitis miestuose yra 50 km/h. Toks projektinis greitis bus ir Šiaurinės g. - tai C kategorijos parametras.
                                          Ar tikrai 50 km/h? Srautų prognozė rodo, kad 60 km/h. Jeigu taip bus, tada retai išdėstytos perėjos, 60 km/h greitis (realus srautas judės, pagal Vilniaus tradicijas, apie 70-75 km/h) ir šešios eismo juostos tikrai sukurs šaunią miesto aplinką! Valio!

                                          Štai greičiai:

                                          Click image for larger version  Name:	greitis1.png Views:	0 Size:	375,6 kB ID:	1850892




                                          Juostų kiekį turėtų lemti numatomas srautas.
                                          Įdomiausia, kad pagal tyrimą Šiaurinėje gatvėje mažiausias srautas kaip tik bus tarp Laisvės pr. ir Vakarinio aplinkkelio. Štai vakarinio piko prognozė. Atkarpoje nuo VA iki Laisvės pr. viena kryptimi važiuos nuo 288 iki 858 aut./h.

                                          Click image for larger version  Name:	intensyvumas2.png Views:	0 Size:	429,6 kB ID:	1850893

                                          Tik šioje dalyje prognozuojamas didesnis srautas. Nuo 727 iki 1400 aut./h viena kryptimi.

                                          Click image for larger version  Name:	intensyvumas3.png Views:	0 Size:	559,2 kB ID:	1850894
                                          Turėkit omeny, kad čia pats didžiausias skaičius. Rytinio piko metu srautai šiek tiek mažesni, nekalbant jau apie šiaip paprastą laiką.
                                          Dar vienas dalykas: modeliavime nėra atsižvelgta nei į induced demand, nei į galimus modal share pakitimus.
                                          Šaltinis: Šiaurinės Gatvės eismo variantinis modeliavimas ir vertinimas eismo kokybės bei eismo saugumo požiūriu, VGTU. 6 priedas


                                          Dabar klausimas, kiek reikia juostų tokiems srautams.
                                          Kai gatvėje yra vienalytis transporto srautas, tuomet yra didesnis jos laidumas: lengvųjų automobilių 1 200–1 500 aut./h;
                                          <...>
                                          Gatvės važiuojamosios dalies juostų skaičius nustatomas įvertinus maksimalų leistiną vienos eismo juostos laidumą – 1750 lengvųjų automobilių per valandą, įvertinus laidumą ribojančius veiksnius.
                                          Šaltinis: „Eismo inžinerija“, 16 psl.

                                          Dar internete aptikau vienas įdomias šveicarų skaidres. Daugeliu atvejų paprasta 1+1 miesto gatvė nelaikoma apkrauta, net jeigu pravažiuoja 16-20 tūkst. aut. per parą (Šiaurinė g.: 11-28 tūkst. aut. per parą). Konkrečios gatvės maksimalus pralaidumas priklauso nuo visokių veiksnių, įskaitant sankryžas.

                                          Beje, kada gatvė užsikemša (joje nelieka laisvų tarpų)? Kai per valandą viena juosta pravažiuoja 2000 transporto priemonių. Tarp kitko, netgi esant 30 km/h greičiui pralaidumas (aut./h) nesumažėja (šaltinis):
                                          Click image for larger version  Name:	intensyvumas.png Views:	0 Size:	284,4 kB ID:	1850895


                                          Taip išeina, kad visą Šiaurinę gatvė būtų galima nutiesti vos ne 1+1. Net imant lietuviško vadovėlio siūlomą skaičių, didžioji dalis atkarpų (300-700 aut./h) nedatraukia iki vienos juostos pralaidumo (1200-1750). Tik tarp Ukmergės ir Stanevičiaus gatvių galbūt reikėtų 2+1 padaryt.

                                          O šiaip kuo daugiau kelių tiesi, tuo daugiau visi važinės. Tai jau seniausiai žinoma ir nereikia čia apsimetinėti.
                                          Attached Files
                                          Paskutinis taisė taccido; 2020.12.31, 01:55.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X