Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Manau bus į temą, apie kamščius, judumą ir Downs-Thomson paradoksą. Geriau vieną video pažiūrėti, nei kelis puslapius prirašyti:
    https://youtu.be/RQY6WGOoYis
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.09, 16:50.

    Comment


      Milan Announces Ambitious Scheme To Reduce Car Use After Lockdown
      Milan is to introduce one of Europe's most ambitious schemes reallocating street space from cars to cycling and walking, in response to the coronavirus crisis. The northern Italian city and surrounding Lombardy region are among Europe's most polluted, and have also been especially hard hit by the Covid-19 outbreak. Under the nationwide lockdown, motor traffic congestion has dropped by 30-75%, and air pollution with it. City officials hope to fend off a resurgence in car use as residents return to work looking to avoid busy public transport.

      The city has announced that 35km (22 miles) of streets will be transformed over the summer,
      Milane 35 km gatvių perdarys į pėsčiųjų/dviračių takus.

      Comment


        Parašė sankauskas
        Gal kas galite parekomenduoti Kaune kokių įdomių lankytinų vietų, kad būtų galima palikti automobilį ne toliau kaip 15 metrų nuo įėjimo? Ir, of kos, kad parkingas būtų nemokamas.
        Click image for larger version

Name:	87EFF599-290B-4F6B-926B-A98B0A767BEF.jpeg
Views:	85
Size:	60,3 kB
ID:	1801496
        Vilniuje zinau gera vieta, jei pasisektu, galetu but situacija kaip foto.

        Comment


          Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

          Click image for larger version

Name:	87EFF599-290B-4F6B-926B-A98B0A767BEF.jpeg
Views:	85
Size:	60,3 kB
ID:	1801496
          Vilniuje zinau gera vieta, jei pasisektu, galetu but situacija kaip foto.
          Šitoje vietoje meras Dviračiųfašistas pastatė Basanavičiaus skulptūrą ir sunaikino šitą nuostabų parkingiuką. Dabar tektų eiti gal net kilometrą, pervargtum dar nedaėjęs restorano.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
            Vilniuje zinau gera vieta, jei pasisektu, galetu but situacija kaip foto.
            Atrodo, informacija pasenusi.
            Per karantiną tame parkinge mašinų kažkodėl nesimato.

            Comment


              Vat esminis klausimas, kodėl už rimtesnius ratus paklojęs 200 k Eu, turėčiau eiti iki restorano vieną kilometrą? Ar čia normali praktika pasaulyje?
              Show must go von!

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Atrodo, informacija pasenusi.
                Per karantiną tame parkinge mašinų kažkodėl nesimato.
                Atleiskite, nezinojau. sankauskas , o kaip del sito, ar nebus per toli?

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Šilėnuose prie kaimo nėra aikštelės.
                  Tačiau maža aikštelė nieko negelbės, kai tokios minios plūsta į gamtos prieglobstį. O didelio parkingo regioniniame parke tikrai nereikia

                  Savaitgaliais Šilėnų bažnyčioje 10:00 būna pamaldos; miestiečiai išsimiegoję susirenka vėliau;
                  Turbūt daug nekainuotų apmokestinti po savaitgaliais po 12:00 įvažiavimą ar parkavimą. Automatizavimo su parkomatais ir kameromis gal nereikia - užtektų įdarbinti porą vietinių.
                  Taigi visos problemos tik laikinos, kol žmonės nedirba ir važinėja po pažintinius takus, baigsis karantinas, tada visi grįš į darbus.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                    Vat esminis klausimas, kodėl už rimtesnius ratus paklojęs 200 k Eu, turėčiau eiti iki restorano vieną kilometrą? Ar čia normali praktika pasaulyje?
                    Taip, normali praktika. Ejimo atstumas nepriklauso nuo automobilio vertės. Nors tiek mokant už auto daug problemų galima išspręsti ir statant žydroje zonoje. Gi pinigų vistiek neturi kur dėti.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      Gyvenant bendrai ir už darbus mokama bendrai. Jeigu yra jungtinės veiklos sutartis ar bendrija, tai daugumos sprendimu daroma. Nenori gyventi bendrai - gyveni nuosavame name.
                      Esu girdėjęs bent kelias istorijas, kur daugumos nesusidaro ne dėl babyčių, o dėl pačių automobilių savininkų. Jeigu auto turguje užmetei porą šimtų eurų viršaus ant džipuko, kad galėtum kieme įveikti bordiūrą ir parkuoti ant žolytės, tai negi mesies dar 50?

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Taip, normali praktika. Ejimo atstumas nepriklauso nuo automobilio vertės. Nors tiek mokant už auto daug problemų galima išspręsti ir statant žydroje zonoje. Gi pinigų vistiek neturi kur dėti.
                        Lietuvoje įprasta praktika yra brangų automobilį pirkti iš paskutinių pinigų sumokant lizingo pradinę įmoką ir paskui neturint pinigų net nusipirkti parkingui prie namų. Po to tenka savo prabangią geldą statyti kur nors ant šaligatvio ar užstatant įvažiavimą į garažą, o dienas leisti vaikštant aplink ir rėkaujant ant stukačių, kurie ją fotografuoja ir savivaldybei siunčia.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Čia tik su salyga kad visi laikysis KET ir statys tik mokamose aikštelėse, taigi iškarto galima nurašyti kaip nerealistinį scenarijų.


                          Nors visokių krizių gali būti ateityje, nemanau kad per ateinančius 10 metų mes taip nusigyvensime. Na nebent trečias pasaulinis karas praisdėtų.
                          Čia kalba eina ne apie nusigyvenimą, o apie prasigyvenimą.

                          Pvz.: PRT (Personal Rapid Transport) atsiradimas. Pumpurinis VT. Autonominės krovininės/keleivinės kapsulės. Maglev ir hyperloop. Ir t.t.

                          Comment


                            Parašė Maduk Rodyti pranešimą
                            ^kelių policininkai retai ima kyšius ne dėl pasikeitusio mąstymo
                            Ne visai, dalis ir dėl to.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Čia kalba eina ne apie nusigyvenimą, o apie prasigyvenimą.

                              Pvz.: PRT (Personal Rapid Transport) atsiradimas. Pumpurinis VT. Autonominės krovininės/keleivinės kapsulės. Maglev ir hyperloop. Ir t.t.

                              Prasigyvenimas automobilių skaičių didina, o ne mažina. Daugiausiai automobilių 1000 gyventojų eurpoje yra liuksemburge - vieno labiausiai turtingų šalių su puikiu viešuoju transportu.

                              Privatus autmobilis ir yra PRT, nežinau kas yra "pumpurinis" VT. Autonominiai automobiliai tikrai nesumažins automobilių varotjimų. Kaip tik padidins. Kai automobilis pats gali nuvežti vaiką pas draugus/į burelį/etc tai bus renkamasi dažniau nei dabar.

                              Maglev yra tiesiog ekonomiškai neapsimokantis light-rail. Asmeniškai man labai patinka maglev ideja, bet funkciškai tai perims tiek pat srauto kiek ir traukiniai (metro įskaičiuojant).

                              Hypeloop (rašosi hype, nes ten be hype daugiau nieko ir nėra) yra visiškai nelogiškas sprendimas kuris būtu superbrangus ir nesuteiktu reikšmingos naudos, ypač trumpose kelionėse. Beje kolkas techniškai nešįmanomas. Nors aišku tas Hypeloo projektas Muskui buvo labai naudingas, daug inžinierinio talento pasamdė per šį scam'ą.

                              Comment


                                Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                                Aš manau, kad svarbiausia yra ne technologinis proveržis, o pasikeitusio mąstymo proveržis.
                                Palyginkime, kaip pasikeitė nusikalstamumo mažėjimo proveržis per 20 metų. Tai įvyko ne dėl technologijų. Kodėl sumažėjo kyšius imančių kelių policininkų? Dėl pasikeitusių technologijų, ar dėl pasikeitusio mąstymo?

                                Pasikeis mastymas ir parkavimo srityje. Senamiestyje daugiauaukščių parkavimo aikštelių tikrai neprireiks. Technologijos, žinoma, padėtų, bet ne jos yra svarbiausia. Galiu lažintis, kad po 10 metų net patys karščiausi šio forumo automobilistai važiuos į Senamiestį ne nuosavu automobiliu - ir jiems tai patiks!
                                Technologijų proveržis kriminalogijoje didelis. Dabar yra daug daugiau kamerų (įskaitant kameras mieste). yra daug lengviau/pigiau atlikti DNR tyrimus ir pan. Nors pas mus nemažai prisidėjo dar ir tai, kad mes bandėme persitarkyti į vakarietišką sistemą vietoj soveitiškos. Beto, daug organizuoto nusikalstamumo persikėlė į saugesnę virtualią erdvę. Yra daug saugiau padirbinėti vogtas kreditines korteles nei eiti išmušinėti iš prekeivių pinigus. Paskutinius 30 metų tokia nusiklastamumo tendencija matoma visame pasaulyje, ne tik pas mus.

                                Kiek teko skaitinėti psichologų/sociologų nuomone, mastymo pokyčiai formuojasi kartomis. Norint rimtai pakeisti mastymą reikia kad pasikeistų bent dvi kartos, t.y. 40 o dabartiniu metu gal ir 50 metų kaip minimum.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  nežinau kas yra "pumpurinis" VT.
                                  Tai iš atskirų modulių sudarytos sistemos. Kur atskiri moduliai gali jungtis į mažesnius ar didelius "traukinius" magistraliniam ar net tarpmiestiniam judėjimui, o po to atsijugti atskiriems privažiavimams. Panašiai kaip savaeigiai traukinių vagonai. Yra variantai su "motininiu nešėju", yra ir be jo. Vienas iš realių variantų: https://www.next-future-mobility.com/

                                  Comment


                                    A, tai sujungiami mikriukai čia. Kokia nauda iš to sujungiamumo tai neaišku, nes vistiek riekės tiek pat energijos juos judinti, na nebent kad be tarpų gal daugiau tilps kelyje.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      A, tai sujungiami mikriukai čia. Kokia nauda iš to sujungiamumo tai neaišku, nes vistiek riekės tiek pat energijos juos judinti, na nebent kad be tarpų gal daugiau tilps kelyje.
                                      Galima "persėsti" į pasirinktą kryptį judant tokiam sąstatui. Bet tai tik viena iš koncepcijų.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Galima "persėsti" į pasirinktą kryptį judant tokiam sąstatui. Bet tai tik viena iš koncepcijų.
                                        Na jeigu susijungs kaip vizulkėje, tai persėsti tikrai neišeis, nes bus draudžiama jau vien dėl pavojaus. Šiaip nelabia matau pranašumo prieš esamą VT. Tipo išvežiuos individualiai? Tai gal tada čia tiesiog taxi?

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Na jeigu susijungs kaip vizulkėje, tai persėsti tikrai neišeis, nes bus draudžiama jau vien dėl pavojaus. Šiaip nelabia matau pranašumo prieš esamą VT. Tipo išvežiuos individualiai? Tai gal tada čia tiesiog taxi?
                                          Ten toliau video susijungia atsiveriant pertvaroms. Be to, lygtais tie krėslai susilanksto.
                                          Ir taip, taip gaunasi asmeninio ir viešo transporto kombinacija. Ten gi galima išsikviesti modulį pagal maršrutą ir keleivių poreikį iš apps'o.
                                          Tai yra koncepcija. Manau, kad tai perspektyvi kryptis. Nebūtinos fantastinės technologijos. Galima naudoti kaip cargo. Šiuo metu viskas, manau, atsiremia į autonomizaciją.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X