Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Man asmeniškai labiau trukdo grūdimas su pėsčiaisiais su visom iš to išplaukiančiom problemom.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTodėl ir reikia daryti gerai kaip pvz. skandinavai, o ne bet kaip kaip kokie rusai ir po to skųstis, kodėl niekas nenori naudotis automobilio alternatyvomis ir kodėl esam labiausiai automobilizuota valstybė visoje Europoje.
P.S. atrodo, kad net rusai sau elgiasi vakarietiškai ir nebebijo piktų automobilistų siaurinti gatvių, tai mes su savo požiūriu tuoj galėsim su visokiais afrikiečiais lygintis.
Gatvių siaurinimas neprieštarauja dvirtakių nedarymui šalutinėse gatvelėse. Nemagistralinės gatvės turėtų būti tokios siauros, kad mašinos nenorėtų lakstyti ir dviračiams būtų saugu važiuoti kartu bendrame eisme.
Comment
-
Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.Parašė themanual Rodyti pranešimąManau nereikia išradinėti dviračio, danai tikrai žino geriau už mus kaip įrenginėti dviračių takus ir yra padarę nė vieną tyrimą/apklausą ir to pasekoje visur kur įmanoma įrenginėja takus bent minimaliai atskirtus nuo važiuojamosios dalies.
If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.
Comment
-
Ar man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostosParašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, bent jau britai dviračių takus visur daro kartu su bendru kitų transporto priemonių srautu. Atskirimai irgi dažniausiai tik vizualūs.
Comment
-
Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar vizualūs ar fiziniai nelabai svarbu, esmė, kad jie yra.
Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.Parašė themanual Rodyti pranešimąAr man tik atrodo ar takas čia pakeltas papildomu asfalto sluoksniu vos ne iki šaligatvio? Jei taip, tai iš esmės panašiai kaip Kopenhagoje, tik ten dažniausiai statesnis atskyrimas nuo automobilių juostosIf a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Esmė tai, kad dviračiai neturėtų perdėtai būti atskirti nuo kitų srautų. Apie ką ir buvo mano komentaras.
Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.Parašė index Rodyti pranešimą
Bėda ta, kad su mūsų vairuotojų kultūra toks dviračių takas būtų visas užparkuotas ir pravažiuoti dviračiu būtų neįmanoma.
- 3 patinka
Comment
-
Aišku, spėju ryški spalva daug ką duoda, man asmeniškai netrukdo, bet vizualiai kokiam miesto centre turbūt per didelė vizualinė tarša.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Ne, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
Aš irgi nemanau, kad reikia kažkokio ypatingo atskyrimo nuo paprastų miesto gatvių, bet manau Kopenhagoj esantys sprendimai arčiausi idealių vidutiniam dviratininkui. Kai kur skiriasi tik danga realiai, dviračių takas išasfaltuotas, o automobilių juosta turbūt iš seno palikta grįsta.Paskutinis taisė themanual; 2019.11.04, 18:53.
Comment
-
Tokie nepadės nuo parkavimosi, nes net su įprastu automobiliu (ne kokiu visureigiu) pervažiuoti tuos mažus guminius paaukštinimus labai paprasta. Garantuotai užparkuotų tokį dviračių taką. Padėtų nebent realiai aukštas bortelis, kad jo perlipti nebūtų įmanoma fiziškai.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Būtent, taip, kaip reikia(reikėjo) fiziškai atskirti VT juostas Ukmergės g., kad pagaliau ten nebevažinėtų automobiliai, tas pats ir su dviračių takais.
Arba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodoParašė index Rodyti pranešimąArba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.

Lietuva visiems.
Comment
-
Nusileidžia nuo svorio, užvažiavus iš nuožulniosios pusės, bet ne taip greitai nusileidžia užvažiavus ant kitos, nes jėga juos tada veikia iš šono.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Tie smaigai, kaip suprantu, pasikelia dėl atvažiuojančio automobilio svorio, taip? Visai smagiai atrodo
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Nesunkiai galima įveikti (sustoji, užmeti ant jų lentą ir pravažiuoji, arba tiesiog užpurški Makrofexu).Parašė index Rodyti pranešimąArba kokie padangas prakiurdantys smaigai gal padėtų.
Comment
-
Aš turėjau omeny, kad šiaip jie būna sulindę, ar ne taip? Tam, kad galėtų pravažiuoti koks nors lengvas transportas, tarkim, dviračiai ar paspirtukai. Ir išlenda tada, kai link jų atvažiuoja koks sunkesnis transportas, kuris savo svoriu prislegia prieš juos esantį kelio ruožą, kokią nors plokštę. Ne taip veikia?Lietuva visiems.
Comment
-
ka uzdraude, paspirtukus ar automobilius? Sakyciau kaip tik civilizuotos salys miesto centre daug kur uzdraude dalies automobiliu judejima.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na, civilizuotose šalyse jau uždraudė. Tikėkimės ir pas mus uždraus.
- 2 patinka
Comment
-
Ne. Jie tiesiog leidžia pravažiuoti iš vienos pusės, t.y. nuožulnios.Parašė abruo Rodyti pranešimąAš turėjau omeny, kad šiaip jie būna sulindę, ar ne taip? Tam, kad galėtų pravažiuoti koks nors lengvas transportas, tarkim, dviračiai ar paspirtukai. Ir išlenda tada, kai link jų atvažiuoja koks sunkesnis transportas, kuris savo svoriu prislegia prieš juos esantį kelio ruožą, kokią nors plokštę. Ne taip veikia?
- 1 patinka
Comment
-
Bet bordiūrai abiejose gatvės pusėse skirtingo aukščio, tai matomai kažkoks paaukštėjimas yra. Gal ne tiek nuo eismo pusės, kiek nuo įvažiavimų į kiemus ir kad balos nesusidarytų?Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNe, automobilių ir dviračių juostos viename lygyje.
Comment
-
Sunku pasakyti, paėmiau atsitiktinę nuotrauką iš internetų. Bet realiai važiuojant tai nesijaučia jokio perėjimo tarp "automibilinės" dalies ir dviračių tako.Parašė Ginthus Rodyti pranešimąBet bordiūrai abiejose gatvės pusėse skirtingo aukščio, tai matomai kažkoks paaukštėjimas yra. Gal ne tiek nuo eismo pusės, kiek nuo įvažiavimų į kiemus ir kad balos nesusidarytų?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
ir kiek teko matyti, visur, kur uždraustas automobilių eismas, gyvenimas ne tai kad verda, o kunkuliuoja.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
ka uzdraude, paspirtukus ar automobilius? Sakyciau kaip tik civilizuotos salys miesto centre daug kur uzdraude dalies automobiliu judejima.
Comment
-
Bet tas infrastruktūros keitimas neturi būti daromas kitų eismo dalyvių sąskaita.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Žmonės kalti, kad pažeidinėja. Bet gera infrastruktūra gali tiesiog nesudaryt sąlygų pažeidinėt taisyklių. Apie tai ir eina kalba, šitą praktiką taiko pažangesnės šalys ir ją perima vis daugiau kitų šalių. Nėra reikalo ginčytis su tuo, kas yra seniai patikrinta ir taikoma praktikoje.
Visiškai nesutinku. Kuriama infrastruktūra turi sumažinti pavoju visų dalyvių atžvilgių ir būti patogi visiems, o ne tik pėstiesiems. Tas pėsčiųjų aukštinimas nėra produktyvus. Jie taip pat daro daug pažeidimų ir taip pat nėra kažkokia didžiulė siekiamybė.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPėstieji yra bazinis keliavimo būdas. Visa, kas juda greičiau už juos, yra pavojaus šaltinis. Kuriama infrastruktūra pirmiausia turi kuo labiau sumažint šį pavojų pėsčiųjų atžvilgiu ir būti patogiausia pėstiesiems. Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.
Progų pažeisti yra ir bus visada, nebent siūlote visus sukišti į tunelius su įelektrintomis sienomis nes gi gali pradėti kasti savo tunelį kitaip. Už pažeidimus turi atsakyti ir pėstieji.
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąYra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime
Norint vairuoti automobilį reikia padaryti labai daug veiksmų įskaitant įrodyti savo sugebėjimus valdyti transporto priemonę. Norint vairuoti paspirtuką nereikia nieko. Tai gal pradėkime nuo to, kad jeigu lyginame, tai gal darome privalomą paspirtukų egzaminą regitroje? O gal geriau tiesiog protingai ribokime paspirtukus kur jie daro problemas?
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
ir kiek teko matyti, visur, kur uždraustas automobilių eismas, gyvenimas ne tai kad verda, o kunkuliuoja.
Man regis atvirkščiai. Ten kur yra daug pėsčiūjų buvo uždraustas automobilių eismas. T.y. ne draudimas juos ten sukvietė, o draudimas atsirado dėl to kad pėstieji ten jau buvo.
Comment
Comment