Parašė PoDV
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Būtent. BRT įrengimas surytų milžiniškus pinigus, o tada vėl nusikeltų autobusų ir troleibusų atnaujinimas, tinklo remontas. Geriau pirma sutvarkyti tai, kas yra, atnaujinti visas transporto priemones, sutvarkyti kontaktinį tinklą, įrengti A juostas, o tada galvoti apie BRT. Kai esamas VT pasieks savo galimybių ribą, tada ir BRT reikės. Dabar esamas VT yra pilnai neišnaudojamas dėl elementaraus apleistumo.Lietuva visiems.
- 7 patinka
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Reikalas tik toks, kad čia veikia ir finansavimo prioritetų pasirinkimas - kokią dalį infrastruktūros biudžeto skirti naujoms gatvėms ir viadukams, o kokią viešajam transportui. Jei automobilių infrastruktūrai skirsi 150 milijonų per metus, o viešajam transportui 20, tai matyt niekada to bazinio atnaujinimo nepadarysi ir niekada nebus pinigų ir neateis eilė kažkam kitam. Jei atvirkščiai - gali autobusų parką atnaujinti kad ir per porą metų ir imtis kažko kito.Post in English - fight censorship!
- 2 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pas mus gi "klimatas kitoks" ir dar "medžiai neprigys tarp juostų nes, per didelė tarša" kaip pvz KPParašė VNS Rodyti pranešimąIštrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai inovacijos taip ir eina: vakaruose atsiranda, poto Lenkija ir tada atkeliauja iki Lietuveles. Pas estus geriau, nes tiesiogine jungtis su skandinavais.Parašė VNS Rodyti pranešimąIštrink šitą postą, nes darosi nebejaukiai liūdna, kad taip atsiliekam. Arba parašyk, kad Vokietija
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokių projektų kaip Varšuvoje gausa tiesiog koreliuoja su ekonominiu išsivystymu, labai tikėtina, imant visos šalies vidurkį. Lietuvai iki Varšuvos ekonomikos per capita turbūt yra atstumas.
Reikia atlikti brangias analizes, įvertinti naujus sprendinius. KM pr. dabartinė rekonstrukcija tėra plytelių ir apšvietimo stulpų pakeitimas ir aikštelės įrengimas S. Daukanto g. Viskas. Gal kokiam 10 m. ir sueis. Po to: "jei rusai neokupuos ir/arba visi neišemigruos...*"
*perfrazuojant iš kai kurių girdėtas pesimistines nuotaikas
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.Parašė manometras Rodyti pranešimąPinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
10 metų – per daug.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Svarbu vyraujančios nuotaikos ir santykis tarp konservatyvių ir progresyvių žmonių miesto infrastruktūros vystyme. Stebint Vilniaus tendencijas 5-10 m. laikyčiau realistiškas laiko tarpas, net jei ir tas realizmas su pesimizmo požymiais.Parašė manometras Rodyti pranešimą
Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
10 metų – per daug.
Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.
Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.Parašė SuperPants Rodyti pranešimąBet norint protingai siaurint tas gatves ir išnaudot atsiradusias erdves reikia projektu ir rekonstrukcijų o tai kainuotu turbūt didžiąja dali Kedainiu tilto statybų. Matau objektyviu priežasčių kodėl tai užtruks 10 metu ir nemanau kad tai butu protingiausia investicija dabar
Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visai įdomus ir gal ne visiems žinomas pavyzdys iš Visagino: Taikos Prospektas, kur buvusios 4 juostų miesto aftastrados viena pusė buvo tiesiog uždaryta ir palikta pėstiesiems/dviračiams, o mašinų eismui palikta kita pusė. Nebūtinai toks variantas geriausias KMP, bet iš principo matyt įmanomas
							
						
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O šiaip rimtai koks eismo srautas yra KMP?Parašė VNS Rodyti pranešimąGal ir iš Kupiškio pavyzdžių kokių nors įmesk. Ten irgi galimai eismo srautas panašus kaip KMP, bent jau tavo supratimu.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Beje, kaip jau buvo matyti iš nuotraukų didžioji dalis Mindaugo prospekto nenaudojama jokio srauto, nes tiesiog užparkuota.Parašė VNS Rodyti pranešimąGal ir iš Kupiškio pavyzdžių kokių nors įmesk. Ten irgi galimai eismo srautas panašus kaip KMP, bent jau tavo supratimu.
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tas "truputį" tai min >3 km tai hemarojinais manevrais.Parašė index Rodyti pranešimąNa, kaip. Šiaurinei paraleliai jau eina Ozo greitkelis, kurio vienintelis trūkumas, kad norint į aplinkelį išvažiuoti truputi pasisukinėti tenka.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas automobiliu yra visai nedaug.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTas "truputį" tai min >3 km tai hemarojinais manevrais.
 Kokiems dviratininkams neretai didesnius lankus tenka daryti.
							
						Post in English - fight censorship!
Comment
 
Comment