Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Ir tai, kad jie aukoja dalį mano, kaip miestiečio, komforto, užkimšdami man kelius. Jau gal penktą kartą tą kartoju, negi problemos su skaitymu?



    Gal pilnai ir neatsikimštų, bet RYŠKIAI pagerėtų.
    Tai nori gyvent mieste kaip kaime be transporto triukšmo ir kamščių?

    Man rodos ryškiai pervertini kiek kaimiečiai užkišt miestą. Prieš gerus 15 metų priemiesčių buvo tik užuominos. O kamščiai ėjo pilnu tempu. Dabar su dar geresne ekonomine situacija nei prieškriziniais laikais miestiečiai laisvai užpildys gatves.

    Comment


      Parašė VLR Rodyti pranešimą

      Akivaizdu, kad nesi gyvenęs ar buvęs normaliame Europos mieste. Siūlyčiau nuvažiuoti į bet kurį Vilniaus dydžio miestą kad ir kokioje Vokietijoje ir pasivažinėti ten būtent piko metu ir palyginti su Vilniumi. Iš kurios kad ir kokio Dusseldorf tankiai apgyvendintos vietos reikia automobilio norint nuvažiuoti į centrą tavo manymu? Pasižaisk su Google Maps ir parašyk čia.
      Tai ir Vilniuje iš principo nereiks. Bet iki tramvajaus ar metro stotelės visur teks pasivaikščioti. Net ir iki autobuso, kuria tikėtina ratais kvadratais veš iki bėgių. Ir paprasčiau bei greičiau bus nueiti iki tos stotelės.

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Kam tau keliai, juk tikras miestietis nevairuoja automobilio?
        O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas

        Comment


          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

          O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas
          Prašyčiau. Mano kaip kaimiečio interesas ir yra P+R šalia greitojo tramvajaus stotelės. Šitas meras greičiau rūpinasi miesto vairuotojais kuriems labiau reikia plačių prospektų nuo namų iki darbo. Ir kuriems važiuojant į užmiesčius P+R nepagelbės.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Tai nori gyvent mieste kaip kaime be transporto triukšmo ir kamščių?
            Aš, dar kartą kartoju, nebenoriu remti išlepusių turtuolių kaip subsiduodamas jiems viešąjį transportą, taip ir pateikdamas jiems kelius užkimšimui.
            O šiaip tai man juokingas tas naratyvas - kada neįmanoma ginčytis su akivaizdžiais dalykais (kad priemiestiečiai miestui žalingi), prasideda šnekos kai ai, gi kamščiai buvo ir prieš masinę suburbijų plėtrą, ne vien priemiestiečiai sugeneruoja kamščius ir panašūs bla bla bla. Taip, kamščiai buvo visada. Taip, miestiečių automobilių skaičių taip pat reikia riboti. Bet tai kad priemiestiečiai yra miesto subsiduojami parazitai, tie faktai nepakeičia. Todėl su jais taip pat reikia kažką daryti, nors tai ir neišsprendžia VISŲ problemų. Kaip analogija - rankų plovimas prieš valgį nepanaikina visų ligų. Bet tai nereiškia kad nereikia jų plauti.

            Comment


              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

              Aš, dar kartą kartoju, nebenoriu remti išlepusių turtuolių kaip subsiduodamas jiems viešąjį transportą, taip ir pateikdamas jiems kelius užkimšimui.
              O šiaip tai man juokingas tas naratyvas - kada neįmanoma ginčytis su akivaizdžiais dalykais (kad priemiestiečiai miestui žalingi), prasideda šnekos kai ai, gi kamščiai buvo ir prieš masinę suburbijų plėtrą, ne vien priemiestiečiai sugeneruoja kamščius ir panašūs bla bla bla. Taip, kamščiai buvo visada. Taip, miestiečių automobilių skaičių taip pat reikia riboti. Bet tai kad priemiestiečiai yra miesto subsiduojami parazitai, tie faktai nepakeičia. Todėl su jais taip pat reikia kažką daryti, nors tai ir neišsprendžia VISŲ problemų. Kaip analogija - rankų plovimas prieš valgį nepanaikina visų ligų. Bet tai nereiškia kad nereikia jų plauti.
              Kad tie akivaizdūs dalykai buvo paremti visiškai iš subinės trauktais skaičiavimais.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Prašyčiau. Mano kaip kaimiečio interesas ir yra P+R šalia greitojo tramvajaus stotelės. Šitas meras greičiau rūpinasi miesto vairuotojais kuriems labiau reikia plačių prospektų nuo namų iki darbo. Ir kuriems važiuojant į užmiesčius P+R nepagelbės.
                Tik nereikia lia lia. Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario, N.Vilnios, tiek nuo Valčiūnų. Tuo tarpu miestiečių tipinis sėdimo už vairo pasiteisinimas, kad VT visvien tuose pačiuose kamščiuose stovės

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Kad tie akivaizdūs dalykai buvo paremti visiškai iš subinės trauktais skaičiavimais.
                  - Tu šneki nesąmones.
                  - Kodėl, gal kur suklydau skaičiuodamas?
                  - Negaliu pasakyti, bet šneki nesąmones.
                  - Tai gal pateiktum savo skaičius, tikslesnius?
                  - Nieko nepateiksiu, bet tikiu, kad tu šneki nesąmones.

                  Beje, sprendžiant iš palaikinusių mano komentarą skaičiaus (kai paskutinį kartą žiūrėjau, jų buvo 14-ka), tai manau kad daugumai čia viskas aišku. Išskyrus tamstą, kuriam kokius skaičius besakytum, kokius argumentus bekalbėtum, vistiek kažkas neaišku. Tai gal su tamsta kažkas negerai?

                  Comment


                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                    - Tu šneki nesąmones.
                    - Kodėl, gal kur suklydau skaičiuodamas?
                    - Negaliu pasakyti, bet šneki nesąmones.
                    - Tai gal pateiktum savo skaičius, tikslesnius?
                    - Nieko nepateiksiu, bet tikiu, kad tu šneki nesąmones.

                    Beje, sprendžiant iš palaikinusių mano komentarą skaičiaus (kai paskutinį kartą žiūrėjau, jų buvo 14-ka), tai manau kad daugumai čia viskas aišku. Išskyrus tamstą, kuriam kokius skaičius besakytum, kokius argumentus bekalbėtum, vistiek kažkas neaišku. Tai gal su tamsta kažkas negerai?
                    Kaip su NPD tamstos skaičiavimuose? Nekalbant apie tai, kad dirbančiųjų skaičiai ir algos tiesiai iš VBS tarnybos.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Tik nereikia lia lia. Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario, N.Vilnios, tiek nuo Valčiūnų. Tuo tarpu miestiečių tipinis sėdimo už vairo pasiteisinimas, kad VT visvien tuose pačiuose kamščiuose stovės
                      Kas iš to traukinio jei tikslas yra kokie ofisynai prie Panoramos ar dar kur toliau nuo stoties? Iš naujos Vilnios važiuot į Konstitucijos prospektą VT irgi mazochizmas. Kol nebus P+R su greitais tramvajais tol niekas nesikeis.

                      Be to nemažai eismo yra į priemiesčių darbovietes. Tranzitas automobiliu į priešingą didmiesčio pakraštį yra visuose didmiesčiuose net su geriausiu VT. Šiti kamščiai niekaip nedings. Nebent grąžint sandėlius ir gamybą į miesto centrą.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Kaip su NPD tamstos skaičiavimuose? Nekalbant apie tai, kad dirbančiųjų skaičiai ir algos tiesiai iš VBS tarnybos.
                        NPD mano skaičiavimuose, pasirodo (pasitikslinau), yra įskaičiuotas. Nes atlyginimų "ant popieriaus" ir "į rankas" skaičiavimui naudojau šią skaičiuoklę, o joje atsižvelgiama į NPD: https://www.auditum.lt/index.php/atl...aiciuokle.html

                        Kas tas VBS nežinau.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          O tai gatvių "siaurinimo" pasipriešinimas, kaip su šituo - susijęs ar nesusijęs? Merams pataikaujant "tarandiškiams" vis dar neturim nei BRT, nei veikiančio P&R, nei kitų miesčioniškų atributų. Vienos juostos perdavimas VT ar dviračiams jau suvokiamas, kaip "tarandiškių" genocidas
                          "Merai" daugiau rūpinasi, kad BMW iš Šeškinės važiuotų iki Gedimino pr. ministerijos ir turėtų kur nemokamai parkuotis.
                          Beje mano geras pažįstamas taip važinėja jau 25 metus.
                          Ir kuo čia dėtas koks nors dažnas salininkietis, kuris "mieste" būna vos kelis kart per metus?

                          Nepaisant kursuojančių traukinių, kažkodėl piko metu kemšasi keliai tiek nuo Trakų, Lentvario
                          Tai kad nelabai kemšasi būtent šiose kryptyse. Pats kasdien ir net dažniau važinėjau iki pandemijos. Šiaurinės kryptys kur kas labiau tragiškesnės. Draugas iš namų Bajoruose tiesiai į kamštį įvažiuoja literaliai, nors prieš 10-metį buvo gana laisva.
                          Beje, mistika tame, kad įvažiavimai čia į miestą kemšasi vakarinio piko metu. "Kaimiečiai" važiuoja į teatrus?
                          Paskutinis taisė Sula; 2023.12.03, 11:32.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kas iš to traukinio jei tikslas yra kokie ofisynai prie Panoramos ar dar kur toliau nuo stoties? Iš naujos Vilnios važiuot į Konstitucijos prospektą VT irgi mazochizmas. Kol nebus P+R su greitais tramvajais tol niekas nesikeis.

                            Be to nemažai eismo yra į priemiesčių darbovietes. Tranzitas automobiliu į priešingą didmiesčio pakraštį yra visuose didmiesčiuose net su geriausiu VT. Šiti kamščiai niekaip nedings. Nebent grąžint sandėlius ir gamybą į miesto centrą.
                            Tai patvirtini, kad sėdėti kamštyje VT nesinori. Nepaisant to, tą VT bent kažkaip gerinti irgi noro nėra, nes tai reikštų sąlygų pablogėjimą vairuoti. Vietoje to lengviau pasiteisinti utopiniu variantu, kurio tikrai žinai, jog nebus, tai vat kol nebus, tol nieko nebus, todėl geriau nieko nekeisti? Kamščiai ir turi likti, be jų nebus ir motyvo keisti aplinką. Tiesiog kamštis gali būti vienoje juostoje vietoje trijų, o likusiose - darnesni keliavimo variantai

                            Comment


                              Žodžiu, nusibodo vynioti iš tuščio į kiaurą jau trečią puslapį. Visiems, kurie domisi miesto plėtra, viskas su suburbijom jau seniai aišku. O tiems kuriems neaišku gali kuolą ant galvos tašyti, vis tiek jokių argumentų nepriims - savo pievutė po langais persvers bet kokią logiką. Ties tuom iš diskusijos pasitraukiu (nes banaliai gaila laiko), visiems ačiū už nuomones. Paprastai tariant, let's agree to disagree.

                              Comment


                                Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                                NPD mano skaičiavimuose, pasirodo (pasitikslinau), yra įskaičiuotas. Nes atlyginimų "ant popieriaus" ir "į rankas" skaičiavimui naudojau šią skaičiuoklę, o joje atsižvelgiama į NPD: https://www.auditum.lt/index.php/atl...aiciuokle.html

                                Kas tas VBS nežinau.
                                Bet imi vidutinį atlyginimą. O ne skaičiuoji pagal rėžtis kiek minimalkių ir t.t. Dėl NPD taikymo specifikos matematiškai imt vidurkį nelabai gaunasi.

                                VBS yra Viena Boba Sakė. Kiek pamenu būtent šitu šaltiniu rėmiesi kiek Karoliniškėse dirbančių ir kokios algos.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Tai patvirtini, kad sėdėti kamštyje VT nesinori. Nepaisant to, tą VT bent kažkaip gerinti irgi noro nėra, nes tai reikštų sąlygų pablogėjimą vairuoti. Vietoje to lengviau pasiteisinti utopiniu variantu, kurio tikrai žinai, jog nebus, tai vat kol nebus, tol nieko nebus, todėl geriau nieko nekeisti? Kamščiai ir turi likti, be jų nebus ir motyvo keisti aplinką. Tiesiog kamštis gali būti vienoje juostoje vietoje trijų, o likusiose - darnesni keliavimo variantai
                                  Ne tiek sėdėt kamštyje, kiek VT gaunasi ilgiau važinėjant ratais kvadratais.

                                  P+R su tramvajum - utopija? Su tokiu požiūriu tai tikrai niekas nesikeis.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Ne tiek sėdėt kamštyje, kiek VT gaunasi ilgiau važinėjant ratais kvadratais.

                                    P+R su tramvajum - utopija? Su tokiu požiūriu tai tikrai niekas nesikeis.
                                    Tai žiūrim pavyzdį, yra P&R aikštelė prie Outleto. Imtasi daryti A juostą Narbuto gatvėje. Dar ne tramvajus, bet vis šis tas. Net tiems patiems Tarandiškiams pakeliui. Bet... genocido daryti negalima, tai A juosta netelpa. Klausimas. Kiek metų statybų ir kiek kompromisų, skandalų, merų rinkimų ir stovėjimo kamštyje bežiūtint į rūkančius statybininkus praeis, kol turėsim bent vieną liniją ir vienam priemiesčiui nebeliks pasiteisinimo, kad jam nepakankamai gera pasiūla? Ai jo, gi kažkam reiks ne į centrą, o į ptiešingą miesto galą, tai dar palausim antros ar penktos linijos...
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2023.12.03, 12:00.

                                    Comment


                                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                      Bet imi vidutinį atlyginimą. O ne skaičiuoji pagal rėžtis kiek minimalkių ir t.t. Dėl NPD taikymo specifikos matematiškai imt vidurkį nelabai gaunasi.

                                      VBS yra Viena Boba Sakė. Kiek pamenu būtent šitu šaltiniu rėmiesi kiek Karoliniškėse dirbančių ir kokios algos.
                                      Šiaip Tarandės lyginimas su Karoliniškėm yra klaidingas. Sovietinius daugiabučių rajonus reiktų lyginti su sovietiniais priemiesčiais. Tuo tarpu nepriklausomybės priemiesčius su nepriklausomybės daugiabučiais. Manau tikslesnis Karoliniškių palyginimas būtu su Dvarčioniais, o Tarandės su Technopolio daugiabučiais.

                                      Comment


                                        Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                                        Žodžiu, nusibodo vynioti iš tuščio į kiaurą jau trečią puslapį. Visiems, kurie domisi miesto plėtra, viskas su suburbijom jau seniai aišku. O tiems kuriems neaišku gali kuolą ant galvos tašyti, vis tiek jokių argumentų nepriims - savo pievutė po langais persvers bet kokią logiką. Ties tuom iš diskusijos pasitraukiu (nes banaliai gaila laiko), visiems ačiū už nuomones. Paprastai tariant, let's agree to disagree.
                                        Replikuosiu, to paties forumo dalyvio žodžiais "dar nenusibodo čia virkauti"? Ar nuo to kas nors pasikeis? Turim dabartinę susiklosčiusią situaciją ir viskas. Ir jokie radikalūs išsireiškimai nieko nepakeis. Ar vadinsi parazitais, ar tarakonais ar blusomis. Pats sakei, kad mikrorajonai generuoja milijonus, tai koks velnias esamoje teritorijoje draudžia vystyti nors ir iki tobulybės VT? Ar čia kaip pas rusus, visi aplink kalti, kad jie blogai gyvena? Statyk P+R, (tik ne kaip Ukmergės gatvės viduryje), didink, tankink maršrutus. O tada nors ir po 100 eurų už parkinga imk. O ne pirma apmokestink įvažiuojančius, kad jie nuo miesto ribos arkliais atjotų į centrą.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Tai žiūrim pavyzdį, yra P&R aikštelė prie Outleto. Imtasi daryti A juostą Narbuto gatvėje. Dar ne tramvajus, bet vis šis tas. Net tiems patiems Tarandiškiams pakeliui. Bet... genocido daryti negalima, tai A juosta netelpa. Klausimas. Kiek metų statybų ir kiek kompromisų, skandalų, merų rinkimų ir stovėjimo kamštyje bežiūtint į rūkančius statybininkus praeis, kol turėsim bent vieną liniją ir vienam priemiesčiui nebeliks pasiteisinimo, kad jam nepakankamai gera pasiūla? Ai jo, gi kažkam reiks ne į centrą, o į ptiešingą miesto galą, tai dar palausim antros ar penktos linijos...
                                          Įdomu kas labiau stabdo A juostą - tarandiškiai ar karoliniškiečiai kurie ta pačia Narbuto gatve sukioja baranką į centrą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X