Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
    Kas geriau – gerai ar geriau?
    Gausis kaip su atsinaujinančia energetika, ane? Tarsi visi ir palaiko, bet kai reikia susimokėti, niekas nenori to daryti. Taip ir čia. Pirkime brangesnius troleibusus, plėskime brangų KT, tvarkykime esamą. Turint omenyje VVT skolas, ar nebus taip, kad reikės už viską susimokėti visiems vilniečiams? Klausimas tik kas norės tą padaryti?

    Apie tramvajų nekalbam, neaišku nei kada jis bus, nei koks bus, nei koks finansavimas bus, nors planai ir patvirtinti.

    Comment


      Bet geriau pirkti pigesnius autobusus, kurie atitarnaus mažiau, nei troleibusai?
      Troleibusai būna senesni, už tai, kad jie ir taip ilgiau laiko.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Gausis kaip su atsinaujinančia energetika, ane? Tarsi visi ir palaiko, bet kai reikia susimokėti, niekas nenori to daryti. Taip ir čia. Pirkime brangesnius troleibusus, plėskime brangų KT, tvarkykime esamą.
        O autobusai pigūs? Kuras jų pigus? Aš dar suprasčiau, jeigu greitieji autobusai važiuotų atskirtomis juostomis ~80-90 km/h, bet esamomis (arba planuojamomis) sąlygomis kaip tu jį nevadink, vistiek jis bus tie patys, kokie buvo pries pora dešimtmečių, kai buvo "paprastieji" ir "greitieji" (nestojantys dalyje stotelių) - bendras srautas, po ratai maišantys automobiliai, kamščiai.
        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
          Bet geriau pirkti pigesnius autobusus, kurie atitarnaus mažiau, nei troleibusai?
          Troleibusai būna senesni, už tai, kad jie ir taip ilgiau laiko.
          Autobusai pas mus irgi labai seni važinėjo, kol jų nepakeitė naujesniais.

          Energetikoje irgi yra geriau pastatyti ilgaamžį reaktorių, negu statyti vėjo jėgaines, kurios netarnauja tiek laiko. Bet žiū, visi stato vėjo jėgaines, nes joms aptarnauti reikia mažiau lėšų, negu reaktoriui.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            O autobusai pigūs? Kuras jų pigus? Aš dar suprasčiau, jeigu greitieji autobusai važiuotų atskirtomis juostomis ~80-90 km/h, bet esamomis (arba planuojamomis) sąlygomis kaip tu jį nevadink, vistiek jis bus tie patys, kokie buvo pries pora dešimtmečių, kai buvo "paprastieji" ir "greitieji" (nestojantys dalyje stotelių) - bendras srautas, po ratai maišantys automobiliai, kamščiai.
            Autobusai pigesni, negu troleibusai. Bet troleibusams reikia daugiau priežiūrai skirti.

            Nežinau kaip buvo anksčiau, turbūt dar negyvenau tada. Bet kaip nepažiūrėsi, greitasis autobusas turi pranašumą prieš troleibusą. O kodėl - jau rašiau aukščiau. Įdomu - pasiskaitysi.

            Comment


              Bet gerai prižiūrima troleibusų sistema atsieitų geriau nei tramvajus+GRA.

              Comment


                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                Bet gerai prižiūrima troleibusų sistema atsieitų geriau nei tramvajus+GRA.
                Dėl tramvajaus sakiau, neaišku gi dar niekas, neverta kalbėti.

                Sutinku, kad gerai prižiūrima troleibusų sistema būtų geresnis variantas. Bet tik tuo atveju, jeigu ji būtų nuolatos prižiūrima ir atnaujinama. Tuo tarpu dabar, kai stovime ant technologinio krašto VT srityje, troleibusai tikrai nėra pats patraukliausias pasirinkimas (žinant kokios technologijos artimiausiais metais bus). Todėl nemanau, kad verta investuoti į troleibusų sistemą, jeigu jau po kokių 10-15 metų juos laisvai galės pakeisti tarkim elektriniai autobusai.

                Comment


                  Dar ne vėlu. O tie elektrobusai nei ekologiški tiek, be to, labai brangūs (liks).
                  O GRA ir tie naikinimai daromi, dėl (būsimo) tramvajaus.

                  Comment


                    Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                    Dar ne vėlu. O tie elektrobusai nei ekologiški tiek, be to, labai brangūs (liks).
                    O GRA ir tie naikinimai daromi, dėl (būsimo) tramvajaus.
                    Ar tikrai? Iš kur tokios žinios? Dabar brangūs, o ateityje? Nematau tikslo visiškai investuoti dabar pinigus į KT atnaujinimą, plėtrą, pirkti naujus troleibusus, o vėliau juos keisti elektriniais autobusais (kurie 100% atpigs nuo dabartinės kainos).

                    O tramvajus dar juk neaišku koks bus. Gal bus tie patys elektriniai autobusai Phileas? Tuo tarpu GRA maršrutai galės laisvai būti keičiami į kitokius arba tiesiog į paprastus.

                    Comment


                      Bet tuo jau VT sistema jau artinama prie to, kas /bus/.

                      Comment


                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                        Bet tuo jau VT sistema jau artinama prie to, kas /bus/.
                        Taip ir turėtų būti, o ne kas /buvo/. Nemanai taip?

                        Elementarus pavyzdys: tu dabar tarkim turi šilelį tv. Tai tu pirksi:
                        a) led televizorių, kuris yra brangesnis, kurio priežiūra brangesnė ir kurį norint įsirengti tau reikės keisti visą buto elektros instaliacją;
                        b) plazminį televizorių, kuris yra pigesnis, lengviau aptarnaujamas (tačiau eikvoja daugiau energijos) bei kuriam įsirengti nereikia nieko keisti; vėliau jį iškeisi į naujausių technologijų 3D kokį holografinį tv;

                        Verta paminėti, kad pasirinkus a variantą, tu jau nenorėsi vos išėjus holografiniam tv, iš karto jo pirkti, nes būsi tik ką įsigijęs led'ą.

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          O jeigu tas troleibusas važiuoja kas 30 min, pvz. 7:40, o man reikia jo 7:25, o man ankščiau nereikia, tai įsakysi man vėluoti į darbą/mokymo įstaigą?
                          Kas 30 min važiuoja dabar tik patys rečiausi maršrutai. Tai 16 ar 19 praretinus du kartus, jie važiuos ko gero kas 10-15 minučių piko metu. Na atleiskite, bet dabar 10 troleibusas važiuoja panašiais intervalais ir problemos nėra. Ar problema nuvykti į mokymo įstaigą ar darbą 15 minučių anksčiau? Priedo jūs tik privažiuosit iki greitųjų maršrutų, o ne važiuosit visą kelią. Dar nenusistačiau ar šie pakeitimai geri ar blogi, bet faktas kad 10-15 minučių laukti troleibuso nėra daug civilizuotam žmogui, kuris, beje, dažniausiai turi smartphon'ą, kuriame gali turėti programą ir pažiūrėti tvarkarašti kad netektų šalti lauke.
                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Taip ir turėtų būti, o ne kas /buvo/. Nemanai taip?

                            Elementarus pavyzdys: tu dabar tarkim turi šilelį tv. Tai tu pirksi:
                            a) led televizorių, kuris yra brangesnis, kurio priežiūra brangesnė ir kurį norint įsirengti tau reikės keisti visą buto elektros instaliacją;
                            b) plazminį televizorių, kuris yra pigesnis, lengviau aptarnaujamas (tačiau eikvoja daugiau energijos) bei kuriam įsirengti nereikia nieko keisti; vėliau jį iškeisi į naujausių technologijų 3D kokį holografinį tv;

                            Verta paminėti, kad pasirinkus a variantą, tu jau nenorėsi vos išėjus holografiniam tv, iš karto jo pirkti, nes būsi tik ką įsigijęs led'ą.
                            Kam reikia keisti elektros instaliaciją? Be to, kaip žinia, 3D gadina rega. Aš būtent pirkčiau led, nes jį galima pasiimti išsimokėtinai. Išvertus tai į VT, tai reiškia finansuos ES.

                            Comment


                              Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                              Kas 30 min važiuoja dabar tik patys rečiausi maršrutai. Tai 16 ar 19 praretinus du kartus, jie važiuos ko gero kas 10-15 minučių piko metu. Na atleiskite, bet dabar 10 troleibusas važiuoja panašiais intervalais ir problemos nėra. Ar problema nuvykti į mokymo įstaigą ar darbą 15 minučių anksčiau? Priedo jūs tik privažiuosit iki greitųjų maršrutų, o ne važiuosit visą kelią. Dar nenusistačiau ar šie pakeitimai geri ar blogi, bet faktas kad 10-15 minučių laukti troleibuso nėra daug civilizuotam žmogui, kuris, beje, dažniausiai turi smartphon'ą, kuriame gali turėti programą ir pažiūrėti tvarkarašti kad netektų šalti lauke.
                              O ar visi Lietuvos gyventojai turi smartfonus? Ko gero, tik 20 procentų, jei nemažiau. O beje, nuo kada internetas telefone nemokamas?

                              Comment


                                Va. Bet ne, geriau savus pinigus mėtyti.
                                Kaunas, Šiauliai, Panevėžys už ES lėšas naujina savo transporto priemones, o Vilnius stagnuoja, stumdydamas maršrutus ir svaigdamas apie tramvajų už SAVO pinigus. Kai troleibusams jų TRŪKSTA!

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Kam reikia keisti elektros instaliaciją? Be to, kaip žinia, 3D gadina rega. Aš būtent pirkčiau led, nes jį galima pasiimti išsimokėtinai. Išvertus tai į VT, tai reiškia finansuos ES.
                                  O tai KT tinklo keisti nereikia? Juk KT mano pasakojime yra elektros instaliacija. Nepriimkime visko tiesiogiai, tai tik apytikriai palyginimai. O 3D šioje vietoje juk kalbėjau apie holografiją, ne 3D akinius...

                                  Be to, elektrinių autobusų (holografinių tv) įsigijimą ES irgi finansuotų (juk tai ekologiškas transportas).

                                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                  Va. Bet ne, geriau savus pinigus mėtyti.
                                  Kaunas, Šiauliai, Panevėžys už ES lėšas naujina savo transporto priemones, o Vilnius stagnuoja, stumdydamas maršrutus ir svaigdamas apie tramvajų už SAVO pinigus. Kai troleibusams jų TRŪKSTA!
                                  Jeigu domėtumeisi realiai viskuo, kas yra apie tramvajų kalbama, tai jau seniai būtum perskaitęs informaciją, kad tramvajus planuojamas arba partnerystės su privačiu verslu arba finansuojant ES. Ir kažin, kaip Šiauliai, Panevėžys savo VT naujina, juk ES neremia neekologiškų TP vystymą (kaip čia kažkas bandė teigti anksčiau)?
                                  Paskutinis taisė Creatium; 2012.12.31, 13:57.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                    O ar visi Lietuvos gyventojai turi smartfonus? Ko gero, tik 20 procentų, jei nemažiau. O beje, nuo kada internetas telefone nemokamas?
                                    Didžiuosiuose Lietuvos miestuose ko gero 90% studentų juos turi, nereikia nusišnekėti(nemažas procentas ir nuosavom ar tėvelių mašinom į universitetus važiuoja). Internetą taip pat daug kas turi, o jei ne nemokamą tai jis labai nebrangus. Plius unversitetuose yra Wifi, kaip ir kai kuriose miesto erdvėse. Vyresnių žmonių santykis mažesnis, bet daug kas taip pat juos turi. Ką jau kalbėti apie internetą namuose bei darbo vietoje(Lietuvoje interneto išsivystymo lygis vienas didesnių Europoje). Nenoras prisitaikyti ir pradėti naudotis technologijomis kita problema.
                                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Bet tuo jau VT sistema jau artinama prie to, kas /bus/.
                                      Tą jau seniai reikėjo padaryti. Nesiimsiu vertinti konkrečių pokyčių ir maršrutų, nes tam reiktu detaliau viską pasinagrinėti, bet pokyčių reikėjo jau seniai. Pagaliau pasiekėm tą stadiją, kai galima optimizuoti maršrutus, nes atsirado galimybė važinėti su persėdimais. Dėl vienkartinių bilietų apie keliones su persėdimu negalėjo būti nė kalbos. O tokių ašinių greitųjų maršrutų, kurie formuotų visą sistemos stuburą, reikėjo jau anksčiau, dar prieš rengiant visus specialiuosius planus tramvajui ar kokiam metro. Tada būtų įmanoma aiškiau matyti ir vertinti siūlomas trasas, gyventojų poreikius ir pan.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Tą jau seniai reikėjo padaryti. Nesiimsiu vertinti konkrečių pokyčių ir maršrutų, nes tam reiktu detaliau viską pasinagrinėti, bet pokyčių reikėjo jau seniai. Pagaliau pasiekėm tą stadiją, kai galima optimizuoti maršrutus, nes atsirado galimybė važinėti su persėdimais. Dėl vienkartinių bilietų apie keliones su persėdimu negalėjo būti nė kalbos. O tokių ašinių greitųjų maršrutų, kurie formuotų visą sistemos stuburą, reikėjo jau anksčiau, dar prieš rengiant visus specialiuosius planus tramvajui ar kokiam metro. Tada būtų įmanoma aiškiau matyti ir vertinti siūlomas trasas, gyventojų poreikius ir pan.
                                        Čia karkasas tramvajinei sistemai.

                                        Comment


                                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                          Čia karkasas tramvajinei sistemai.
                                          Jei tai karkasas tramvajinei sistemai, kodėl GRA maršrutai eina tose vietose, kur planuojamas tramvajus. Jis pagal šią sistemą tampa tiesiog nereikalingas. Ypač jei jis bus dažnas tai tik įrodys, kad užtenka autobusų resursų pervežti keleivius ir jokie tramvajai nereikalingi.
                                          http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X