Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naktiniai Kaune yra ir du troleibusų maršrutai, jei ką. Plius dar vienas autobuso reisas apie vidurnaktį iš oro uosto, KIEKVIENĄ NAKTĮ.
    O prie naktinio VT galima priskirti ir 6 Žalgirio arenos autobusus. Įdomu, juose bilietai normalūs galioja?
    Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2012.11.05, 20:30.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Straipsnis iš esmės apie nieką. Jeigu kalbame apie ateitį, 10-20 metų laikotarpį, tai ir straipsnį rašykime kiek tolėliau pažvelgę. Juk buvo milijardus kartų kartota (ir paties Mero akcentuota), kad troleibusus ilgainiui pakeis elektriniai ar dujomis varomi autobusai. Žiūrint dar tolėliau, galės mieste atsirasti ir nauja VT rūšis - tramvajai arba metro, priklausomai nuo miesto poreikių. Tad jau čia mano aukščiau pacituota pastraipa (ir kai kurios kitos) visiškai netinka tokiose kalbose. Juk per 10-20 metų batarėjos bus tiek ištobulintos, kad elektriniai autobusai taps kasdieniniu dalyku. O ką jau kalbėti apie galbūt kitas rūšis. O ir miesto, bei valstybės, ekonominė situacija žymiai pagerės per tiek laiko.

      Tad panikuoti tikrai nėra reikalo.
      Nėra? Hm, negi neaiškų, kad dujinukų neturi likti. Troleibusai yra žymiai ekologiškesni nei dujiniai. Akomuliatoriai? Už kokius pinigus? Be to, akomuliatoriai nėra ekologiški. Jau geriau pasikraunantys stotelėse. Tik už kokius pinigus? Tas pats dėl tramvajaus. Pradedant Pylimo gatve, baigiant NEnaudai Vilniui. Ištobulintos ir pagerės finansai? Atsakai už Zuokulą?
      Troleibusai yra tylus (į Škodas neikreipkim dėmesio, nes jiems reikia naujų kompresorių), ekologiški, pigus. Naudingumo keoficentas yra beveik 100 procentų, kuomet autobusų vos neviršija 40. Ilgesnis tarnavimo laikas.

      Comment


        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        Naktiniai Kaune yra ir du troleibusų maršrutai, jei ką. Plius dar vienas autobuso reisas apie vidurnaktį iš oro uosto, KIEKVIENĄ NAKTĮ.
        O prie naktinio VT galima priskirti ir 6 Žalgirio arenos autobusus. Įdomu, juose bilietai normalūs galioja?
        aha, aš visai pamiršau apie 29E iš oro uosto. Kalbant apie susisiekimą su oro uostu, tai Vilniuj yra visiška tragedija. Nepaisant to, kad oro uostas yra beveik miesto centre, atskridus 23 val. jau neįmanoma iki to centro nuvažiuoti be taksi. Čia dar viena neišsprendžiama Vilniaus problema, kuri tęsiasi jau daugybę metų.

        Comment


          Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
          Nežinau, man atrodo, kad kai kurie iš naktinių maršrutų yra nelogiški, kam naktinis transportas reikalingas į Žemuosius panerius?? ten juk tik keli gyvenamieji namai, kurie tikrai gali taksi paslaugom pasinaudot. O ir kaina 3 LT ir nuolatinių bilietų negaliojimas tik byloja apie savivaldybės norą kuo daugiau pinigų pasidaryti tiesiogiai iš bilietų. 5 maršrutai Vilniuje būtų pats tas, bent savaitgaliais. Kodėl Kaune trys maršrutai (nors galėtų ir daugiau jų būt, pvz į Aleksotą dar vienas) važiuoja savaitgaliais, miesto centras nuo to labai atsigavęs, ir keleivių būna, o galioja tie patys e bilietai, kaina nesiskiria. Tai kuo gi Kaunas toks stebuklingas, kad turėdamas mažiau gyventojų sugeba išlaikyt naktinį transportą... kad tik neprišnekėčiau
          Aš kaip tik žiūriu teigiamai į tai, kad naktiniuose maršrutuose bilietai yra brangesni ir negalioja įprasti terminuotieji bilietai. Visų pirma, naktį vairuotojams mokama didesnė alga (kaip tai numato Darbo kodeksas), antra - keleivių srautai nėra tokie dideli - tas pats srautas vežamas ilgesnį atstumą. Daugelyje V. Europos šalių naktiniuose maršrutuose kainodama skiriasi nuo dieninių maršrutų. Mano nuomone, 3 Lt už kelionę naktiniu maršrutu - per mažai.

          O Kaunas „stebuklingas“ tuo, kad ten savivaldybė nėra skolinga dešimčių milijonų vežėjams už kompensacijas dėl lengvatinių bilietų, kaip yra Vilniuje.
          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
          Naktiniai Kaune yra ir du troleibusų maršrutai, jei ką. Plius dar vienas autobuso reisas apie vidurnaktį iš oro uosto, KIEKVIENĄ NAKTĮ.
          O prie naktinio VT galima priskirti ir 6 Žalgirio arenos autobusus. Įdomu, juose bilietai normalūs galioja?
          Galioja.
          Paskutinis taisė Ametistas; 2012.11.05, 22:14.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Butu brangesnis nakti VT, dar klausimas ar neperliptu daugiau keleiviu i taksus? bent jau Kaune problemu su iskvietimu nera, miestas nedidelis, jei dar su kompanija vaziuoji, tai tikrai labiau apsimoka. Vilniuj su taksais siuo metu tragedija, labai praverstu tie naktiniai..

            Comment


              Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
              Nežinau, man atrodo, kad kai kurie iš naktinių maršrutų yra nelogiški, kam naktinis transportas reikalingas į Žemuosius panerius?? ten juk tik keli gyvenamieji namai, kurie tikrai gali taksi paslaugom pasinaudot.
              Pritarsiu- naktį tikrai nėra poreikio leisti VT į Žemuosius Panerius. Nėra ten ką vežti, tik vieną kitą keleivį. Vietoj to 103 maršrutą geriau būtų nukreipti į Grigiškes (nuo Gerosios Vilties st. kaip 29 maršrutą). Pagerėtų susisiekimas ir pietiniai Lazdynų daliai. Dabar jiems toloka eiti iki 101 maršruto stotelių.

              Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
              aha, aš visai pamiršau apie 29E iš oro uosto. Kalbant apie susisiekimą su oro uostu, tai Vilniuj yra visiška tragedija. Nepaisant to, kad oro uostas yra beveik miesto centre, atskridus 23 val. jau neįmanoma iki to centro nuvažiuoti be taksi. Čia dar viena neišsprendžiama Vilniaus problema, kuri tęsiasi jau daugybę metų.
              Iki 2012 m. gegužės (ar rugsėjo, nepamenu) paskutinis 2-ojo maršruto autobusas iš oro uosto išvykdavo po 23:20 val. Mat nepasiteisino toks eksperimentas, jei šiais metais paskutinis išvykimas vėl buvo paankstintas.

              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Mano nuomone, 3 Lt už kelionę naktiniu maršrutu - per mažai.
              O kodėl 3 Lt per mažai? O kiek, tavo nuomone, turėtų kelionė kainuoti?

              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
              Butu brangesnis nakti VT, dar klausimas ar neperliptu daugiau keleiviu i taksus? bent jau Kaune problemu su iskvietimu nera, miestas nedidelis, jei dar su kompanija vaziuoji, tai tikrai labiau apsimoka. Vilniuj su taksais siuo metu tragedija, labai praverstu tie naktiniai..
              Dabar, kai, turėdamas nuolatinį bilietą, Kaune gali važiuoti naktiniu transportu papildomai nemokėdamas, tai nemanau, kad važiuoti taksi apsimoka. Spėju, didžiąją dalį naktinių maršrutų keleivių sudaro jaunimas (moksleiviai ir studentai), kurių didžioji dauguma turi lengvatinius nuolatinius. Todėl manau, kad taksi važiuos tik tie, kam negaila pinigų ar jau nebegali paeiti iki stotelės.
              Mano skaičiavimais taksi važiuoti apsimokėtų, tik jeigu kompaniją sudarys bent 4 žmonės (o daugiau į taksi automobilį ir netilps) ir nei vienas iš jų neturės nei nuolatinio, nei teisės į lengvatą. Na nebent labai netolimą atstumą reikia pravažiuoti, bet nepamirškime, jog didžioji dauguma taksi įmonių taiko įsėdimo mokestį.
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.11.05, 23:56.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                Aš kaip tik žiūriu teigiamai į tai, kad naktiniuose maršrutuose bilietai yra brangesni ir negalioja įprasti terminuotieji bilietai. Visų pirma, naktį vairuotojams mokama didesnė alga (kaip tai numato Darbo kodeksas), antra - keleivių srautai nėra tokie dideli - tas pats srautas vežamas ilgesnį atstumą. Daugelyje V. Europos šalių naktiniuose maršrutuose kainodama skiriasi nuo dieninių maršrutų. Mano nuomone, 3 Lt už kelionę naktiniu maršrutu - per mažai.

                O Kaunas „stebuklingas“ tuo, kad ten savivaldybė nėra skolinga dešimčių milijonų vežėjams už kompensacijas dėl lengvatinių bilietų, kaip yra Vilniuje.
                Galioja.
                Keleivių naktiniame VT nėra būtent dėl to, kad jis kainuoja 3Lt. Kaina yra per didelė. Būtų žymiai naudingiau padarius įprastų bilietų kainą (t.y. tiesiog negaliotų mėnesinis bilietas). Tuo tarpu į autobusą įliptų 3 keleiviai už 1Lt bilieto kainą, ir būtų tie patys 3Lt į įmonės kišenę. Taip transportas taptų populiaresnis, žinia apie pigų transportą greitai pasklistų ir tų keleivių būtų dar daugiau.
                O dabar koks deb**as mokės už autobusą 3Lt, jei esant 4 žmonių kompanijai važiuoti taksi yra GEROKAI pigiau?

                Beje, straipsnyje buvo sakoma, kad net per šventes nebūna reikiamo keleivių kiekio kad atsipirktų autobusų išlaikymas. Pats važiavau naktiniu autobusu po Vilniaus naktų. Jie VISI buvo sausakimši, prigrūsti. Tai ko nori Vilniaus valdžia, kad ši SOCIALINĖ paslauga jiems atneštų dar ir pelną? Absurdas
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Keleivių naktiniame VT nėra būtent dėl to, kad jis kainuoja 3Lt. Kaina yra per didelė. Būtų žymiai naudingiau padarius įprastų bilietų kainą (t.y. tiesiog negaliotų mėnesinis bilietas). Tuo tarpu į autobusą įliptų 3 keleiviai už 1Lt bilieto kainą, ir būtų tie patys 3Lt į įmonės kišenę. Taip transportas taptų populiaresnis, žinia apie pigų transportą greitai pasklistų ir tų keleivių būtų dar daugiau.
                  O dabar koks deb**as mokės už autobusą 3Lt, jei esant 4 žmonių kompanijai važiuoti taksi yra GEROKAI pigiau?

                  Beje, straipsnyje buvo sakoma, kad net per šventes nebūna reikiamo keleivių kiekio kad atsipirktų autobusų išlaikymas. Pats važiavau naktiniu autobusu po Vilniaus naktų. Jie VISI buvo sausakimši, prigrūsti. Tai ko nori Vilniaus valdžia, kad ši SOCIALINĖ paslauga jiems atneštų dar ir pelną? Absurdas
                  Vieni maršrutai turi teigti pliusą, kiti minusą. Jei visi maršrutai būtų minusiniai - VT išlaikymui reikėtų ne dešimčių milijonų, bet šimtų milijonų litų per metus. Dėl dabar ne itin palankių sąlygų vystytis viešajam transportui Lietuvoje, reikia pažingsniui gerinti situaciją. Kol kas prioritetas - dienos metu kursuojantis transportas.

                  Nelygu kaip skaičiuosi, bet teigti, kad 3-4 Lt yra daug ir lyginti su taksi, kai neminimas atstumas - neadekvatu.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Transportininkai kyla į kovą: dėl streiko lapkričio 14 d. ryte Vilniuje autobusai ir troleibusai važiuos „minimaliai"

                    „Zuikiams“ gaudyti – naujos pajėgos

                    Gaila, jei visiškai nebeliks pėsčiųjų kontrolierių. Dabar jie neretai įlipa ir pravažiuoja vieną kitą ratą į atokesnius rajonus važiuojančiais autobusais, pakeliui tikrindami keleivių bilietus. Taip užkertamas kelias "vietiniam eismui" atokesnėse vietovėse- važiavimu kelias stoteles iki artimiausios parduotuvės/kiosko. Žinia, tokie keleiviai retai kada turi bilietą. Dabar tokiems keleiviams praktiškai uždegama žalia šviesa- juk vargu ar kontrolieriai su autobusiukais patruliuos toliau pagrindinių miesto rajonų. Belieka tikėtis tik, kad padaugėjus kontrolierių autobusiukų, padaugės ir bendrų su policija reidų.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      A.Zuokas savo "Facebook" puslapyje, komentuodamas naujieną apie streiką, pateikia šią lentelę (specialiai ją patalpinu kitoje svetainėje tuo atveju, jei ji netikėtai išnyktų ar būtų pakeista):



                      Po lentele rašoma:
                      Lentelėje atlyginimai pateikti su mokesčiais, vidurkis pateikiamas TIK vairuotojų atlyginimų (į tai neįskaičiuoti vadovų ir administracijos atlyginimai). Skaičiai 2011 m.

                      Viešojo transporto profsąjungos nusprendė lapkričio 14 d. nuo 4.30 iki 6.30 val. surengti įspėjamąjį streiką, dėl kurio teisėtumo įmonės „Viešasis transportas“ direktorius kreipėsi į teismą
                      Šaltinis

                      Kaži, ar kažko Vadas nenutyli (t,.y. to, kad streikuojama dėl nesumokėtų atlyginimų, taip pat pons berods pamiršęs, kokios savivaldybės skolų sumos yra Vilniaus viešajam transportui ir kokios - kitų lentelėse pateikiamų miestų).
                      Už Vilnių be tramvajų!

                      Comment


                        Sunku patikėti, kad vidutiniškai uždirbama 3,5 tūkstančio. Man atrodo, kad didžioji dauguma gauna geru tūkstančiu mažiau.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Uz 3,4k galima butu pagalvot vaziuot i Vilniu pasiukiot Karsos barankos

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            Sunku patikėti, kad vidutiniškai uždirbama 3,5 tūkstančio. Man atrodo, kad didžioji dauguma gauna geru tūkstančiu mažiau.
                            Ne, algos "ant popieriaus" ten išties neblogos, tik kad vėluoja.
                            Stebina A.Zuoko "neūkiškumas". Kodėl švaisto pinigus, moka daugiau nei kitose sostinėse?

                            Comment


                              Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                              A.Zuokas savo "Facebook" puslapyje, komentuodamas naujieną apie streiką, pateikia šią lentelę (specialiai ją patalpinu kitoje svetainėje tuo atveju, jei ji netikėtai išnyktų ar būtų pakeista):

                              Atvaizdas


                              Po lentele rašoma:


                              Šaltinis

                              Kaži, ar kažko Vadas nenutyli (t,.y. to, kad streikuojama dėl nesumokėtų atlyginimų, taip pat pons berods pamiršęs, kokios savivaldybės skolų sumos yra Vilniaus viešajam transportui ir kokios - kitų lentelėse pateikiamų miestų).
                              Kažkoks melas. Tiek uždirba nevairuotojai (inžinieriai, buhalteriai, vadovai ir pan.). Vairuotojai uždirba iki 2 tūkst. Agitacija nestreikuoti ir tiek.

                              Comment


                                man šita lentelė labiau primena "mes žinome kaip", o ne realią situaciją

                                Comment


                                  Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                                  man šita lentelė labiau primena "mes žinome kaip", o ne realią situaciją
                                  Būtent.


                                  Beje, streikas atšaukiamas. Savivaldybė (ar kas) turi išmokėti pinigus iki gruodžio 1, jeigu ne - streikas bus... Bent taip sakė per radiją.

                                  Comment


                                    Parašė kalabacharka Rodyti pranešimą
                                    man šita lentelė labiau primena "mes žinome kaip", o ne realią situaciją
                                    Man jūsų šis beprasmis pasisakymas primena...

                                    Paneikite pateiktus duomenis, tada bus galima kalbėtis.
                                    Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                    Comment


                                      Sostinėje ketvirtadaliu stiprinama keleivių kontrolė. Matos, vakar per valandą mačiau 4 iš 5 autobusiukų.

                                      Comment


                                        Parašė rat
                                        Tai streiko nebuvo?
                                        Nebuvo. Jei būtų rengę streiką - tai jis būtų neteisėtas ir skirta pravaikšta
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment

                                        Working...
                                        X