Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    A.Zuokas: po dešimtmečio Vilniuje nebeliks troleibusų, atsiras saulės energija šildomų namų

    http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=59114419
    Dėl įdomumo: gal kas žino, kiek kainuoja troleibusų važinėjimas nuo žirmūnų žiedo iki 1-ojo parko? Ar nebūtų verta kad ir trumpam dalį troleibusų bazuoti autobusų parke, kaip ir dalį autobusų bazuoti troleibusų parkuose? Įrengti technines dirbtuves 2 parke...?

    Comment


      Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
      Dėl įdomumo: gal kas žino, kiek kainuoja troleibusų važinėjimas nuo žirmūnų žiedo iki 1-ojo parko? Ar nebūtų verta kad ir trumpam dalį troleibusų bazuoti autobusų parke, kaip ir dalį autobusų bazuoti troleibusų parkuose? Įrengti technines dirbtuves 2 parke...?
      Autobusų parke bus mažai vietos troleibusams apsisukti
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
        Dėl įdomumo: gal kas žino, kiek kainuoja troleibusų važinėjimas nuo žirmūnų žiedo iki 1-ojo parko? Ar nebūtų verta kad ir trumpam dalį troleibusų bazuoti autobusų parke, kaip ir dalį autobusų bazuoti troleibusų parkuose? Įrengti technines dirbtuves 2 parke...?

        Nelysk prie autobusų parko. Į tą pusę nuo Žirmūnų žiedo nėra troleibusų linijos. Neverta, nes vairuotojams būtų nelabai patogu.

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Autobusų parke bus mažai vietos troleibusams apsisukti
          tai jei "mažai vietos troleibusams apsisukti", tai kaip ilgi (vadinamieji triašiai ) autobusai apsisuka? Dalis autobusų galėtų iškeliauti į 2 parką arčiau pilaitės, ir dar kokia čia ekonomija darbo laiko ir kuro sąnaudų būtų
          Parašė FRT Rodyti pranešimą
          Nelysk prie autobusų parko. Į tą pusę nuo Žirmūnų žiedo nėra troleibusų linijos. Neverta, nes vairuotojams būtų nelabai patogu.
          Nelįsti reikėjo ir prie Pakso, bet žiūrėk jo nėra, ir niekas nebetapšnoja. Labai "sunku" nutiesti kelis šimtus metrus kabelio, prismaigstyti stulpų, priraizgyti kontaktinio tinklo ir valio!
          Parašė rat
          Man nesuvokiama kodėl nori naikinti troleibusus, jeigu bus sava atominė elektrinė? Komforto aspektu daug malonesnis transportas. Nėra garsiai veikiančio variklio, nuo kurio vibruoja salonas; nedūmija, nevarva tepalai.
          Todėl, kad kontaktinis tinklas kainuoja. Bet man įdomu, ar net ir turint planuose naikinimą, ar tikrai neapsimokėtų autobusų parko dalį atiduot troleibusams...

          Comment


            Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
            Todėl, kad kontaktinis tinklas kainuoja...
            O tramvajų kontaktinis tinklas nieko nekainuoja? Bėgiai ir jų priežiūra nieko nekainuoja? Tikraiusiai vakar Zuokas po lietum papuolė, tai biški negerai jam.

            Comment


              VT yra skolose. Niekas neties. Autobusų parke yra vietos tik autobusams. Troleibusams ten ne vieta. Kas tavo manymu parko teritorijoje dės stulpus? Beje, troleibusasi, manau, pro AP vartus neįvažiuos.

              Comment


                Kaune nepasiteisino, nepasiteisins ir Vilniuje, autobusu parke yra pilnas paketas paslaugu autobusams o troleibusams nėra plovyklos, dirbtuvių, net tinkamo personalo, kuris jei reikia galėtų kažką patvarykti reik viską iš naujo kurti ir daryti. O kur dar darbuotojų vežimas į darbo vietas.

                Comment


                  Net ir dabartinė autobusų parko teritorija yra per maža autobusams su "priekaba". Dažno priekabos mechanizmas būna persikreipęs (ypač Man markės autobusų)
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    Creatium, teigiate, kad pats naudojatės VT kasdien ir manote, kd pagal naująją tvarką keliauti bus pigiau? Atleiskite, aš tikrai nieko nebesuprantu, ar gal man su skaičių pažinimu blogai?

                    1. Dauguma žmonių, jei naudojasi nuolatiniu bilietu, perka arba jį troleibusui, ar autobusui - ne todėl, kad jis per durnas nusipirkti bendrą troleibusui + autobusui, o todėl, kad jam bendro nereikia. Su šiuo punktu sutinkate? Jei taip - kokio velnio panaikinama teisė rinktis, kokio transporto rūšimi norima naudotis?

                    2. Aš, sesuo, mama - visi, keliaudami VT, savo kelionės tikslą pasiekiame su viena transporto priemone, be persdimų, nes jų tiesiog nereikia. Vienkartinis bilietas kainuoja 2 Lt. Kaip pigiau bus 2,5 Lt ar 3,5 Lt kainuojantis bilietas? Arba - kaip pigiau bus iš vairuotojo perkamas 4 Lt kainuojantis bilietas vietoj dabar kainuojančio 2,5 Lt? Ar aš ir čia neteisus?


                    ...

                    Nors, perskaičius tai, ką Zuokas šiandien oficialiai pareiškė apie troleibusų Vilniuje naikinimą - nėra ko stebėtis - bilietas ju vis tiek tegalios vienai transporto priemonei - autobusui - nes jokios kitos nebebus. Jei ir autobusų šitas kyšininkas nesugebės sunaikint ar prichvatizuot.

                    Negi neįmanoma šito kyšininko ir jo pataikūnų sustabdyt?


                    Dėl autobusų parko - o ne per jo teritoriją planuojama tiesti kelią ir autobusų parką kažkur iškelti?
                    Už Vilnių be tramvajų!

                    Comment


                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                      Net ir dabartinė autobusų parko teritorija yra per maža autobusams su "priekaba". Dažno priekabos mechanizmas būna persikreipęs (ypač Man markės autobusų)

                      Kokių būtent MAN? Jų ten keli modeliai. Ar visų?


                      Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                      Creatium,


                      Dėl autobusų parko - o ne per jo teritoriją planuojama tiesti kelią ir autobusų parką kažkur iškelti?

                      Kažką girdėjau, bet jau senokai. Tai turbūt liko planuose. Neįsivaizduoju kur kitur galėtų įsikurti AP.

                      Edited: Va, radau kur girdėjau apie parko perkelimą. Kalbama, kad dalins į kelias dalis iki 2020-ujų. http://vap.vilniausvt.lt/pagrindinis.php?menu=filmas
                      Paskutinis taisė FRT; 2012.07.13, 22:52.

                      Comment


                        Parašė FRT Rodyti pranešimą
                        Kažką girdėjau, bet jau senokai. Tai turbūt liko planuose. Neįsivaizduoju kur kitur galėtų įsikurti AP.
                        Pagal 1,5 metų planus, N.Vilnioje ir Avižieniuose - o tai, kas liks nutiesus gatvę, išparceliuoti:
                        http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=405
                        Naujiena, beje nėra toki jau pasenusi, kaip gali pasirodyti, nes buldozeris juda, procesas vyksta - 2012-06-29 naujiena:
                        Informacija apie priimtą sprendimą dėl Vilniaus Šiaurinės gatvės tiesimo leistinumo poveikio aplinkai požiūriu

                        Į troleibusų parką Žolyno g. jau seniai kyšininko chebrytė mėgina dantis suleisti, įtariu, neblogai pasipelnys ir iš 2-ojo parko, nebloga vieta įstaigoms kurtis.
                        Už Vilnių be tramvajų!

                        Comment


                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                          Pagal 1,5 metų planus, N.Vilnioje ir Avižieniuose - o tai, kas liks nutiesus gatvę, išparceliuoti:
                          http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=405
                          Naujiena, beje nėra toki jau pasenusi, kaip gali pasirodyti, nes buldozeris juda, procesas vyksta - 2012-06-29 naujiena:
                          Informacija apie priimtą sprendimą dėl Vilniaus Šiaurinės gatvės tiesimo leistinumo poveikio aplinkai požiūriu

                          Į troleibusų parką Žolyno g. jau seniai kyšininko chebrytė mėgina dantis suleisti, įtariu, neblogai pasipelnys ir iš 2-ojo parko, nebloga vieta įstaigoms kurtis.

                          Kalbos kolkas nutilo. Tai yra gerai. Bet pritariu, jog reikia daryti kelias bazes, o Verkių g. palikti kaip pagrindinę.

                          Comment


                            Parašė FRT Rodyti pranešimą
                            Kalbos kolkas nutilo. Tai yra gerai. Bet pritariu, jog reikia daryti kelias bazes, o Verkių g. palikti kaip pagrindinę.
                            Kalbos prasidės, kai bus viskas nuspręsta ir patvirtinta ir jau pradės buldozeriai važiuot
                            Pagrindinę? Verkių gatvėj numatoma nepalikti nieko.
                            Už Vilnių be tramvajų!

                            Comment


                              Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                              Kalbos prasidės, kai bus viskas nuspręsta ir patvirtinta ir jau pradės buldozeriai važiuot
                              Pagrindinę? Verkių gatvėj numatoma nepalikti nieko.

                              Bet ir Pupinėje jam irgi ne vieta. Reikia žiūrėt į visus maršrutus, ir analizuoti, kur važiuoja daugiausia autobusų, ir planuot bazių statybos vietas pagal srautus, kad esant skubiam reikalui autobusas būtų pakeistas kuo greičiau, nenuvažiuojant nuo tvarkaraščio.

                              Comment


                                man tai panasu i Gedimino sapna ir gelezini vilka bet zuoko sapnas neissipildys bukite ramus

                                Comment


                                  Panaši reakcija buvo ir į 2000 metais vizualizacijose augančius aplinkelius ir dangoraižius

                                  Comment


                                    Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                                    Creatium, teigiate, kad pats naudojatės VT kasdien ir manote, kd pagal naująją tvarką keliauti bus pigiau? Atleiskite, aš tikrai nieko nebesuprantu, ar gal man su skaičių pažinimu blogai?

                                    1. Dauguma žmonių, jei naudojasi nuolatiniu bilietu, perka arba jį troleibusui, ar autobusui - ne todėl, kad jis per durnas nusipirkti bendrą troleibusui + autobusui, o todėl, kad jam bendro nereikia. Su šiuo punktu sutinkate? Jei taip - kokio velnio panaikinama teisė rinktis, kokio transporto rūšimi norima naudotis?

                                    2. Aš, sesuo, mama - visi, keliaudami VT, savo kelionės tikslą pasiekiame su viena transporto priemone, be persdimų, nes jų tiesiog nereikia. Vienkartinis bilietas kainuoja 2 Lt. Kaip pigiau bus 2,5 Lt ar 3,5 Lt kainuojantis bilietas? Arba - kaip pigiau bus iš vairuotojo perkamas 4 Lt kainuojantis bilietas vietoj dabar kainuojančio 2,5 Lt? Ar aš ir čia neteisus?
                                    A man jau pabodo aiškint, kad didžiajai daugumai žmonių bilietai kainuos pigiau. Neneigiu, kad vieną kartą nuvažiuoti bus brangiau (o kai kam vistiek pigiau), kitiems mėnesiniai brangsta. To, beje, niekas neneigia. Nei VMS, nei aš, nei Zuokas. Esmė ta, kad po šios pertvarkos didžioji dalis keleivių naudą pajus. Vieni didesnę, kiti mažesnę, bet pajus.

                                    Ir nereikia norėti, kad visi mokėtų pigiau. Lėšų diferencijavimas. Vienur nuimama, kitur, kur nėra taip aktualu, pridedama. Kito kelio matyt ir nebuvo, norint reformuoti bilietų sistemą. Arba kelt visiems (didinti pajamas, žymiai mažinti patrauklumą) arba visiems mušti (mažinti pajamas), arba dabartinis variantas palikti pajamas vienodas, tačiau daliai numušant bilietų kainas.

                                    ------------------------------

                                    Na, o dėl troleibusų naikinimo tai ir man kiek keista buvo. Gal labiau dėl terminų, nes taip tai esu jau skaitęs VT vizijose (vilnius.lt yra), kad troleibusus siūloma naikinti, kaip neefektyvias transporto priemones.

                                    Jeigu gerai supratau, tai pagrindinis siūlymas yra pradėti įrenginėti tramvajaus linijas pagrindiniuose maršrutuose (čia jau ne kartą buvo įkelta paveiksliukų su trasomis), kitose didžiosiose vietose diegti greitųjų autobusų linijas (http://www.rochestersubway.com/image...sit_bogota.jpg). Na, o dar kitur jau kur nebetilps tokie greitieji autobusai palikti dabar esančius autobusus ir mikriukus (mikriukus berods planuojama įtraukti į bendrą VT sistemą, užteks vieno bilieto ir palikti vežti keleivius iš/į rajonus, kur autobusams neapsimoka vykti).
                                    Paskutinis taisė Creatium; 2012.07.14, 09:27.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O tramvajų kontaktinis tinklas nieko nekainuoja? Bėgiai ir jų priežiūra nieko nekainuoja? Tikraiusiai vakar Zuokas po lietum papuolė, tai biški negerai jam.
                                      Kainuoja ir daug kainuoja. Bet gali būti, kad mažiau nei ekstensyvus troleibusų tinklas. Jei būčiau spendimų priėmėjas, labai gerai apsvarstyčiau tramvajaus tikslingumą. Va pvz tose studijose numatoma, kad verta naują tranporto rūšį diegti...
                                      Parašė FRT Rodyti pranešimą
                                      VT yra skolose. Niekas neties. Autobusų parke yra vietos tik autobusams. Troleibusams ten ne vieta. Kas tavo manymu parko teritorijoje dės stulpus? Beje, troleibusasi, manau, pro AP vartus neįvažiuos.
                                      Dar kartą: dalis autobusų išvažiuoja, ir atsiranda vietos škodoms. Stulpą nors ir tavo kiemo viduryje galima pastatyti.
                                      Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                      Kaune nepasiteisino, nepasiteisins ir Vilniuje, autobusu parke yra pilnas paketas paslaugu autobusams o troleibusams nėra plovyklos, dirbtuvių, net tinkamo personalo, kuris jei reikia galėtų kažką patvarykti reik viską iš naujo kurti ir daryti. O kur dar darbuotojų vežimas į darbo vietas.
                                      o va šituos argumentus priimu, nes jie ne iš oro, o iš konkrečios praktikos. Bet gi yra ir daugiau formų, kaip galima būtų pamaišyti autobusus su troleibusais, pvz., troleibusas parkuojasi autobusų parke tam tikrą laiką, iki kada atliekamas rimtesnis servisas, o šiaip tai tik kaip parkingas naudojamas. Jeigu tai apsimokėtų, kodėl gi ne?
                                      Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                      Net ir dabartinė autobusų parko teritorija yra per maža autobusams su "priekaba". Dažno priekabos mechanizmas būna persikreipęs (ypač Man markės autobusų)
                                      Išvažiavo ilgas autobusas ir į jo vietą atvažiavo trumpa škoda - kur čia ta didžioji problema?

                                      Comment


                                        Ne tokia jau ten didžiulė problema su troleibusų nuliniais reisais - jos išvengti tiesiog neįmanoma. O juo labiau iš Žirmūnų... Nulinė rida čia yra absurdiškai trumpa lyginant su autobusų ridomis.
                                        Šita tema diskusijai yra visiškai tuščia - jau buvo kažkada apie tai kalbama ir prie jokių išvadų prieita nebuvo. O dabar vėl prasideda viskas nuo nulio: rašoma lygiai tas pats, tik jau kitų forumiečių.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Šiandien turėjau progą įdėmiai perskaityti visą oficialų tekstą, informuojantį apie bilietų ir jų kainų pasikeitimus (va šitą - http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=468 ).

                                          Kas mane pritrenkė - nuo 2013 m. sausio 1 d. atpigs vienkartiniai (30 ir 60 min) bilietukai. O mėnesiniai neatpigs. Dar daugiau žmonių neapsimokės pirkti nuolatinius bilietus. Matematika tokia:

                                          * 2,2 lito x 2 kelionės (per vieną dieną - pirmyn ir atgal) = 4,4 lito per dieną.
                                          * Per mėnesį nebūna daugiau nei 23 darbo dienos, paprastai būna 20-22 darbo dienos. Kartais (kai daug šventinių dienų) net mažiau.
                                          * Dalinam 100 (mėnesinio kaina) iš 4,4 ir gaunam 22,7 dienos - tai daugiau, negu vidutinį mėnesį būna darbo dienų. Jau neminint sirgimų, atostogų, poilsio dienų ir pan.
                                          * Net jeigu paimsime darbo dienų bilietą (kuris, beje, galioja ne 30 darbo dienų, o darbo dienomis, kurios patenka į 30 kalendorinių dienų) - 90 daliname iš 4,4 - gauname 20,45. Tik 21-ąją mėnesio darbo dieną mėnesinis bilietas pradeda apsimokėti.

                                          Idiotizmas. Keleiviai skatinami važinėti ne su mėnesiniais, o su vienkartiniais bilietais. T.y. VT nori, kad keleivis gerai pagalvotų, ar tikrai jam būtina dabar važiuoti su VT. Nejaugi Vilniaus VT toks perkrautas, kaip kokiam Londone? Aš iki šiol galvojau, kad yra atvirkščiai - neskaitant piko valandų, problema yra mažas keleivių skaičius (ir iš to išplaukiančios pasekmės - reti reisai, ilgas laukimas, dar mažiau keleivių).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X