Kažkada nelabai seniai kažkas buvo užsiminęs apie tai, kad VVT skelbia 3 pirkimą autobusų nuomai. Gal yra kokių žinių? Kas laimėjo ar koks modelis bus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Nenoriu nuvertinti vairuotojų darbo, bet tikrai tai nėra kažkokių išskirtinių įgudžių, kompetencijų ar išsilavinimo reikalaujantis darbas.
O toks labai tipinis "planktonas" ofise, turbūt uždirba panašiai. Nėra kažkokių stebuklų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Nepalankus darbo grafikas, darbo tipas (sėdėti už vairo ilgą laiką nėra labia sveika) ir didelė atsakomybė rodo kad už tokį darbą reikia mokėti daug. Tą rodo ir vairuotojų trūkumas, mat rinka visgi sureguliuoja reikalus, ir per mažai apmokamose vietose darbuotojai neina. na nebent iškraipai rinką pigiais imigrantais. Protinio darbo niekas nenuvertina, tiesiog VT vairuotojų darbas yra tokia kombinacija kad jis turėtu būti gerai apmokamas. O jeigu taip nėra, tai bent nereikėtu džiaugtis kad dideli atlyginimai kai to nėra.
Manau ne visi čia esantys sutiktų dirbti 5 dienas per savaitę, kai tu realiai net ne 8 valandas dirbi (pertraukiamas grafikas ant popierio 8 val; 4 ryte ir 4 vakare, tačiau kelių valandų tarpas per pietus nieko neduoda. Žmonės gyvenantis toliau nuo namų spėja tik atvažiuoti, pavalgyti ir viskas, toliau į darbą).
Na ir daugelyje TP net nėra saugų vairuotojui, nes be atskiros sienutės nuo salono gali ateiti koks neadekvatus keleivis užpurkšti ašarinėmis dujomis, o nuomojamuose Man gali tiesiog sumušti vairuotoją, nes ten net stiklo nėra.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Sutinku.
Manau ne visi čia esantys sutiktų dirbti 5 dienas per savaitę, kai tu realiai net ne 8 valandas dirbi (pertraukiamas grafikas ant popierio 8 val; 4 ryte ir 4 vakare, tačiau kelių valandų tarpas per pietus nieko neduoda. Žmonės gyvenantis toliau nuo namų spėja tik atvažiuoti, pavalgyti ir viskas, toliau į darbą).
Apturėjom nesenai komandos mokymus, ir viena iš jų išvadų: niekas taip gerai nemotyvuoja, kaip asmeninis skausmas.
Pritaikant šiam atvejui: jei kažkas sudaro tokį darbo grafiką kitiems, jis ir pats turi juo dirbti. Nuo 06:00 iki 10:00 ir nuo 16:00 iki 20:00. Kol žmogus to nepajus savo kailiu, jis ir toliau paišys visokius paveikslėlius, o ne darbo grafikus.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O kodėl tam pačiam žmogui reikia dirbti 4 valandas ryte ir 4 vakare?
Apturėjom nesenai komandos mokymus, ir viena iš jų išvadų: niekas taip gerai nemotyvuoja, kaip asmeninis skausmas.
Pritaikant šiam atvejui: jei kažkas sudaro tokį darbo grafiką kitiems, jis ir pats turi juo dirbti. Nuo 06:00 iki 10:00 ir nuo 16:00 iki 20:00. Kol žmogus to nepajus savo kailiu, jis ir toliau paišys visokius paveikslėlius, o ne darbo grafikus.
Kam reikia dirbti? Nes yra mėnesio norma (dabar ir Vilniuje ir Kaune tai 176 valandos). Čia apie VVT ir KA.
Pas Transrevį sąlygos kitokios, sakyčiau net vergoviškos. Atlyginimą užsidirbi darbo valandomis, priedų, tokių kaip pvz pas VVT nėra. Todėl Transrevis vairuotojai dirba daugiau, o gauna, na mažiau negu VVT vairuotojai dirbant norma.Paskutinis taisė Vinecko; 2025.09.28, 10:56.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tokie grafikai vadinami pertraukiamais. Jie užtikrina dažnesnį kursavimą kai to reikia (piko metu). Darbo kodeksas leidžia daryti tokius, tačiau su sąlyga, kad tarp “darbų” yra tam tikras laiko tarpas. Yra atvejų, kai darbo kodeksas nepaisomas. Vilniuje tokio mažiau, Kaune daugiau.
Kam reikia dirbti? Nes yra mėnesio norma (dabar ir Vilniuje ir Kaune tai 176 valandos). Čia apie VVT ir KA.
Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Tai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?
Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.
Jeigu vairuotojas dirba pertraukiamu grafiku tai dažniausiai pas jį keičiasi d.d kiekis. Vieną mėnesį gali dirbti 5/2, kitą mėnesį jam suteikiamas papildomas poilsis, t.y mažesnis kiekis d.d, tačiau neperžiangiama mažiau negu norma.
Norma įvykdoma, jeigu per mėnesį vairuotojas dirba 22 dienas po 8 val. Dažniausiai pas vairuotojus darbo dieną nėra lygi 8 valandoms, o pvz 8 val 13 min arba kiek užima. Yra dienos kur 7 val 5x minučių.
Vairuotojai prieš savaitę +- iki kito mėnesio gauna lapelį, su jo kito mėnesio darbo planu.
Tab.nr. / Grafikas / Garaž. nr. / (dienos) / Norma
Darbo pradžia /
Maršrutas /
Grafikas/
Vardas pavardė tabelio nr. /
o gale surašoma mėnesio suvestinė
176 val (norma)
Metai ir mėnuo
išdirbtų valandų skaičius (pvz 178:27)Paskutinis taisė Vinecko; 2025.09.28, 13:14.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTai kodėl į tokį grafiką skiriamas tas pats žmogus?
Kitas momentas, 40 dienų darbo savaitėje per mėnesį susidaro tarp 150 ir 170 darbo valandų, priklausomai nuo šventinių dienų skaičiaus ir savaičių išsidėstymo. 176 valandos nelabai panašu į 'normą'.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
31 dienos mėnesyje, kuriame išpuola tik 4 savaitgaliai ir jokių valstybinių švenčių ne savaitgaliais, lieka 23 darbo dienos, arba 184 valandos. Greit pravertęs kalendorių, radau, kad 2024 m. liepa buvo toks mėnuo.
Šiemet liepą dirbome 184 val, užtai spalį dirbsime tik 183.
Comment
-
Nežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?
Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?
Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
Man labiau patinka Kauno schema, kur vairuotojams “siūlo” dirbti po 6 dienas per savaitę nes vairuotojų trūksta. Yra net 7/0 atvejų, bet ten teisiškai neprisikabinsi, viskas grindžiama pasirašytais dokumentais ir vairuotojo sutikimu (o kas nenorės uždirbti daugiau, jeigu naujokas atėjęs į KA vietoj žadėtų 2000 gauna 1100)
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąŠiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
Q3 norma yra 519 val (liepa 184, rugpjūtis 159, rugsėjis 176).
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ne, standartas yra vadovautis darbo laiko kalendoriumi. Viršvalandžiai mokami tik tuo atveju, jei valandos neišlyginamos per ketvirtį (t.y. vieną mėnesį gali būti +10 val, o kitą -10 val.).
Q3 norma yra 519 val (liepa 184, rugpjūtis 159, rugsėjis 176).
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNežinau, kodėl VVT taip skaičiuoja, gal dėl nuolatinio vairuotojų trūkumo, nors lyg ir nenustoja jų daugėti?
Šiaip oficialus visuotinis standartas yra toks: 5 darbo dienos per savaitę, 40 val. darbo savaitė, 21 darbo dienos per mėnesį, 168 val. per mėnesį. Viršyjus 168 val. jau turėtų skaičiuotis viršvalandinis darbas padidintu užmokesčiu.
Na ir VVT dabar kažkaip atsargiau dirba su žmonėmis iš Azijos. Buvo žmonės iš Indijos, dabar žmonės iš Vidurio Azijos (labiausiai Uzbekistanas ir Tadžikistanas)
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąGrįžtant prie pakutinių reisų klausimo: ko gero universalus informavimo formatas būtų toks:
"[reiso numeris] -> [pavadinimas] TD
[paskutinės įprastos stotelės pavadinimas] - [gatvės]"
Pvz:
"6 -> 1 TD
Verkių st. - Kareivių, Antakalnio g."
"4G -> 3 TD
Sietyno st. - Laisvės, Savanorių pr."
Pagal informaciją, kurią pavyko rasti, tai Taline, Varšuvoje ir Berlyne VT nelaipina keleivių pakeliui į depą.
Rygoje veikia tokia pati sistema kaip ir Vilniuje ir jeigu atradau teisingą info, rašomas toks pat turinys (į parką poto rašoma apytikslė vieta. pvz Ganību dambī)
Nereikia išradinėti jokių dviračių, maršrutų planuotojai lengva sukuria maršrutus su reisais į parką ir viskas veikia. Keleivių aplaidumas ir banalus neatsakingas elgesys nereiškia, kad švieslentė blogai rodo.
Kiekvienas bent jau vilnietis turi žinoti kur yra tokie rajonai kaip Viršuliškės, Antakalnis, na net Verkiai. O jeigu nežino tai niekas juos neišmokins.
Vilniuje su švieslentėmis dar viskas gerai. Nurodomi pažįstamos vietos, rajonai. Nes jeigu parašysi Bitėnų st. kaip pvz., tai ne visi net žinos kur ji. O Pilaitė žymiai žinomesnis.
Būtent dėl reisų į parką arba iš jo, tai niekas netrukdo prieiti ir paklausti pas vairuotoją, kaip jis važiuoja arba tiesiog “jūs važiuojate per … st.?”. Vairuotojas dėl to jus tikrai nepasiųs kuo toliau.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPagal informaciją, kurią pavyko rasti, tai Taline, Varšuvoje ir Berlyne VT nelaipina keleivių pakeliui į depą.
Comment
Comment