Parašė Vinecko
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas nieko netrauks nu nes kam čia taip daryti.Parašė 2107 Rodyti pranešimą
 Greičiausiai dar į T16 sugrįš škoda15tr jei jie nepatrauks kontaktinio tinklo prie posukio į Basanavičiaus gatvę.
 Kalvarijų g. taip pat buvo. Iš pradžių tampydavo pagal etapus, poto užsikniso ir nustojo, nusuko KT atkarpoje vienoje, kitoje paliko kaip buvo po paskutinio pertempimo ir viskas. Matyt Škoda 15Tr atsiras 16, bet dar pažiūrėsim.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba reikėtų elementariausiai daugiau informacijos suteikti ant TP ir stotelių švieslenčių (ant kurių, beje, net neslenka tekstas kai šis pilnai netelpa į krypties laukąParašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąkeleiviai bus be reikalo klaidinami, gluminami ir taip kažkas pamatęs transporto priemonę su užrašu, informuojančiu apie vykimą į parką bei sudvejojęs įlipti, praleis sau tinkantį reisą, laukdamas "normalaus 19-o". ). ).
 
 Mano siūlymas būtų (remiantis daugumos miestų praktika su tramvajais), kad vietoje kažkokių mistinių užrašų kaip „Grįžta į parką“ ir „Antakalnio TD“ rašyti konkrečias stoteles pvz. T19 atvėju rašyti „19 Spaudos Rūmai“, o T12 „12 Klinikų st. per Šilo tiltą“.
 
 Arba remiantis kitų miestų praktika su ratinėmis priemonėmis (autobusais) gali ta nulinė rida išvis būti vykdoma be keleivių ir jokių problemų dėl info pateikimo nekiltų  
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuliniai reisai yra savotiškas naktinis VT jei gyveni pakeliui į parką.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
 Arba remiantis kitų miestų praktika su ratinėmis priemonėmis (autobusais) gali ta nulinė rida išvis būti vykdoma be keleivių ir jokių problemų dėl info pateikimo nekiltų   
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau, kad keleivių pervežimas jais tikrai padidėtų jei normaliau informacija būtų pateikiama, o ne GRĮŽTA Į PARKĄ ir reikia appse sužiūrėt per MAX 30s ar tau tinka ar ne.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Nuliniai reisai yra savotiškas naktinis VT jei gyveni pakeliui į parką. 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei kažkam domina tikslūs skaičiaiParašė Vinecko Rodyti pranešimąTrumpai troleibusai grojo.
 Iš tvarkaraščių nuo 09.01 tiesiog išrovė kai kuriuos išvykimus ir bendras troleibusų kiekis gatvėse bus 170, o ne 181.
 T2: 19 → 17; T6: 19→17; T7: 19→16; T12: 9→8; T16: 15→13; T17: 16→15
 
 Savaitgaliais išleidimas lieka toks pat (102 TP)
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spėju dėl transporto priemonių trūkumo?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTrumpai troleibusai grojo.
 Iš tvarkaraščių nuo 09.01 tiesiog išrovė kai kuriuos išvykimus ir bendras troleibusų kiekis gatvėse bus 170, o ne 181.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nedirbu troleibusų parke tai pasakyti negaliu, bet spėju, kad nesugebėjo prikelti iš mirtingųjų tiek troleibusų, kad užtektų.Parašė 2107 Rodyti pranešimą
 Spėju dėl transporto priemonių trūkumo?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Made in Vilnius 2025.08.29
 Vilniaus viešojo transporto mini revoliucija: nuo rugsėjo keičiasi 10 maršrutų
 Turbūt šiek tiek skiriasi nuo kovo mėnesio vizijųNuo rugsėjo sostinėje atsinaujina tvarkaraščiai ir keičiami 10 autobusų maršrutų: 3G, 5, 40, 52, 75, 125, 55, 59, 49, 69.
 https://madeinvilnius.lt/transportas...liones-trumpe/
 Parašė Vinecko Rodyti pranešimąIš komentarų po VMS post’u apie VT atradau štai tokį naujų maršrutų planą.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąTurėtų atsirasti nemažai naudingų naujų jungčių, bet nelabai suprantu šių aspektų: (...) Dar būtų įdomu sužinoti, kokie ir kaip bus koreguojami maršrutai. Jei kas turi info, pasidalinkite 
 
 
 Made in Vilnius 2025.08.29
 3G autobusų maršrutas keičiasi(žemėlapis)
 Daugiausia klausimų kelia vienas populiariausių sostinės maršrutų – 3G.
  
 
 Kuo grindžiami maršrutų pokyčiai?
 (...) Analizės duomenys parodė, kuriose trasų dalyse viešasis transportas buvo labiausiai apkrautas, o kur keleivių srautai buvo mažesni. Tai leido suplanuoti pakeitimus taip, kad jie subalansuotų keleivių pasiskirstymą, sutrumpintų laukimo ir kelionių trukmę bei pagerintų bendrą viešojo transporto paslaugų kokybę.
 Kokia nauda atnaujinus 3G maršrutą?
 Atsinaujinusi 3G trasa užtikrina naujas jungtis iš Perkūnkiemio per Fabijoniškes, Šeškinę, Ukmergės gatvę į Konstitucijos prospektą, Žaliąjį tiltą, Švitrigailos gatvę ir Oro uostą. (...) Atkreipiame dėmesį, kad 3G maršrutas Fabijoniškes aptarnaus pakoreguota trasa. Taip pat keleiviams iš Fabijoniškių alternatyva – padažnintas 5-asis maršrutas, sukuriantis naujas jungtis į Ukmergės gatvę, Žalgirio gatvę ir Šiaurės miestelį. Be to, kaip ir įprastai, iš Fabijoniškių žiedo centro link kursuos 53 ir 56 autobusų maršrutai, vežantys keleivius link PC Akropolis, Konstitucijos pr., Kalvarijų g., Žaliojo tilto, Stoties.
 
 Kodėl pakeistos 3G ir 5 maršrutų trasos?
 Viešojo transporto maršrutų tinklo analizė parodė, kad 3G maršruto stotelėse – Fabijoniškių žiede ir Gedvydžių g. – keleivių srautai buvo vieni mažiausių, tuo tarpu 5-ojo autobuso atkarpoje nuo Perkūnkiemio (prekybos centro BIG) iki Konstitucijos prospekto dažnai fiksuoti perpildymai. Siekiant tolygiau paskirstyti keleivių srautus Ukmergės gatvės jungtyje, nuspręsta 3G maršrutą nukreipti į Perkūnkiemį, kad šis patenkintų sparčiai augančio rajono viešojo transporto poreikius.
 Tuo pačiu Gedvydžių gatvės gyventojams užtikrinamas patogus susisiekimas – 5-asis autobuso maršrutas suteiks naujų jungčių su Žalgirio gatve bei Šiaurės miesteliu.
 
 Pokyčiai leis patogiau keliauti daugiau kaip 27 tūkst. Ukmergės, Vėtrungių, Perkūnkiemio ir Gabijos gatvių gyventojų. Atnaujinta 3G maršruto trasa užtikrins geresnį viešojo transporto pasiekiamumą dešimtims tūkstančių vilniečių.
 
 https://madeinvilnius.lt/transportas...iai-zemelapis/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Trafis turi tokią pačią planavimo funkciją. Mano manymu, daug patogesnę, nei stops.ltParašė lanxtot Rodyti pranešimąTai čia ne naujiena, kad beprasmiškiausias įmanomas sprendimas. Trafi niekas nesikeičia, tai nukenčia tik tie, kas naudojasi stops.lt, t.y. turbūt tie žmonės, kurie didesnį dėmesį skiria kelionių planavimui.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokie grafikai vairuotojams patogus. Nes pagal tokį grafiką jie važiuoja pagal eismo sąlygas ir gali atvažiuoti kaip vėliau, taip ir anksčiau be jokių klausimų kodėl.Parašė liootas Rodyti pranešimą
 
 Tas Vilniaus taktas labai labai keistas. Prarandama svarbiausia informacija - kada aš iš taško A atvyksiu į tašką B? Kaip man planuotis? Arba kaip planuoti persėdimą?
 (Vienintelė sąlyga - iš pirmos stotelės išvažiuoti laiku)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Transphoto perskaičiau, kad taip nukarpė dėl troleibusų su AE trūkumu. Gal gali kas patvirtinti ar paneigti jei žino ar turi kokių duomenų?Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
 Jei kažkam domina tikslūs skaičiai
 T2: 19 → 17; T6: 19→17; T7: 19→16; T12: 9→8; T16: 15→13; T17: 16→15
 
 Savaitgaliais išleidimas lieka toks pat (102 TP)
 Nes jeigu problema troleibusuose su AE tai iš karto po darbų pabaigimu J.Basanavičiaus/Pylimo g. sankryžoje viskas grįš į planuotas 181.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turiu omeny, žmonės, kurie užuot pasitikėję nežinia kaip automatiškai suplanuota kelione, planuojasi patys, pagal grafikus. Tiek Trafi, tiek stops.lt išlieka automatinio planavimo galimybė piko metu 1G ir 4G maršrutams.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Trafis turi tokią pačią planavimo funkciją. Mano manymu, daug patogesnę, nei stops.lt
 - 2 patinka
 Comment



 nesusijusios citatos,
 nesusijusios citatos, 



Comment