Verta pasidžiaugti, jog intervalinis tvarkaraštis bus pradedamas naudoti dar ir 4G maršrutui. Pagaliau naujos inovacijos ateina ir į mūsų kaimą)))
Tik tiek, kad dabartinis vasarinis grafikas kas 6-8 min ir taip važiuoja tom 7-9 ir 16-19 piko valandom ir ne tik, tai nežinau iš kur ta jų frazė kursuos dažniau. Tai arba kas <6 min važiuotų piko valandomis (kaip šiuo metu yra iš Pilaitės 6h) , arba intervalais <8min didesnę dienos dalį (nes yra išsibarsčiusių laikų kaip 14h kas 10 10 10 7 6 6 7min.)
Intervalinis grafikas turi prasme jeigu intervalas mažiau 10 minučių, priešinu atveju tai tik atgraso keleivius nes jie nežino kiek reikės laukti. O kadangi jau 5 metus nesugeba gražinti dažnumo prieš pandemijos pamažinimą tai gal reikia pirma turėti pakankamai TP o tada galvoti apie intervalus? Bet to nebus, jau žinome kad tiesiog nepirks tiek TP kad tai būtų įmanoma.
Su tokiais pakeitimais (apie 69 maršrutą) vėl teks vaiką į mokyklą vežti automobiliu, nes neliko tiesioginio maršruto be persėdimo iki mokyklos, kuria pati savivaldybė yra priskyrusi pagal gyvenamąją vieta
Su tokiais pakeitimais (apie 69 maršrutą) vėl teks vaiką į mokyklą vežti automobiliu, nes neliko tiesioginio maršruto be persėdimo iki mokyklos, kuria pati savivaldybė yra priskyrusi pagal gyvenamąją vieta
O kiti žmonės kaip tik galės tiesiogiai nuvežti vaikus į mokyklą. Jing-Jang taip sakant Jei bus padorus dažnis, tai išlipti ir palaukti 49, tikrai nėra bėda.
Šiaip pats pakeitimas yra visiškai logiškas ir lauktas, nes nėra logikos, kad 2 maršrutai važiavo beveik identiška trasa. Dabar bent prijungė Ulonų g., kuri VT prasme užmirštas užkampis, žvelgiant į ateitį, kai atsiras žiedinis greitasis maršrutas tos dalies gyventojai turės patogią jungtį link jo.
Su tokiais pakeitimais (apie 69 maršrutą) vėl teks vaiką į mokyklą vežti automobiliu, nes neliko tiesioginio maršruto be persėdimo iki mokyklos, kuria pati savivaldybė yra priskyrusi pagal gyvenamąją vieta
Gal aš kažko nežinau, bet bent jau pas mane Stops nerodo jokio 69 per S. Stanevičiaus g.
Jeigu kalbame apie 69 tai visą trasą nuo Ateities iki Bajorų Sodų dengs 49. (Ir aš jau nekalbu apie tai, kad jie dubliuojasi tarpe Ąžuolo - Vilniaus kolegija ir persėdimas B. Laurinavičiaus skvere.)
Per mokslo metus keli 69 reisai važiuodavo pro Stanevičiaus g. Mačiau Judu komentaruose po FB postu kažkam atrašė, kad dabar šį lankstą tuos kelis reisus darys 49.
Dėl kažkokių priežasčių vienintelis 4G gerokai nutęstas į naktį palyginti su įprasta tvarkaraščių pratika.
Paskutinis reisas iš Pilaitės į Saulėtekį pajuda 23:44 ir Saulėtekyje būna 0:22. O iš Saulėtekio į Pilaitę paskutinis reisas į Pilaitę išvažiuoja 23:52. Šis vėlyvas reisas į parką sugrįžta 1:16.
Ir taip tik darbo dienomis, savaitgalį – kaip įprasta, paskutiniai pilni reisai šiek tiek po vienuoliktos. Praktiškai šiek tiek naktinio transporto darbo dienomis.
Dar keletoje maršrutų prisidėjo negeras dalykas, apie kurį buvome pamiršę gerus 10 metų - dalis pertraukiamais grafikais dirbančių transporto priemonių į parkus grįžinės iš labiau nuo jo nutolusių galinių punktų. Pvz. 19 troleibusas į 2-ąjį parką važiuos ne iš Pašilaičių, bet iš Saulėtekio. Per pusę miesto! Ir neabejoju, kad dalis keleivių, pamatę užrašą, jog vykstama į parką, sudvejos, išsigąs ir į jį neįlips, nors jis važiuoja pagal savo maršrutą iki pat Spaudos rūmų. Arba 12 troleibusas iš Ž. Panerių. Jei keleivis lauks paprastoje stotelėje be švieslentės, jis nematys, kokiame maršrute darbą baigęs troleibusas atvažiuoja - 4 į parką važiuoja vienaip, 6 jau kitaip, o 12 - dar kita trasa. Iki šiol, grįžimai į parkus iš to galinio punkto, kuris nuo parko nutolęs labiau, būdavo būdingi tik pačiam vėliausiam, pamaininiu grafiku dirbančiam autobusui/troleibusui, kuris per visą miestą su užrašu "iki X parko" vykdavo vėlai vakare - 23 val. ir vėliau, kai daugumoje stotelių žmonių jau nelabai būna. O dabar, grąžinus tuos laikus, kai 19 troleibusas į 2 parką važiuos iš Saulėtekio, o į 1-ąjį - iš Pašilaičių (turėtų būti atvirkščiai), keleiviai bus be reikalo klaidinami, gluminami ir taip kažkas pamatęs transporto priemonę su užrašu, informuojančiu apie vykimą į parką bei sudvejojęs įlipti, praleis sau tinkantį reisą, laukdamas "normalaus 19-o".
Pastebėjau, kad tiek 3G, tiek 40 nuo rugsėjo 1d. yra retinami. Na ir įdomiausia ar 2 ir 7 troleibusų tvarkaraščiai atstatomi kaip buvo anksčiau ar taip pat važiuos rečiau nei anksčiau.
Pastebėjau, kad tiek 3G, tiek 40 nuo rugsėjo 1d. yra retinami. Na ir įdomiausia ar 2 ir 7 troleibusų tvarkaraščiai atstatomi kaip buvo anksčiau ar taip pat važiuos rečiau nei anksčiau.
Palyginus su praėjusiais metais autobusų išleidimas krito 10 vnt.
Priežastis aiški - VVT negali užtikrinti didesnio kiekio maršrutuose dėl bendro autobusų parko nusidėvėjimo ir remonto darbų neplanavimo. (Autobusas gali būti išsiųstas kondicionierius diagnostikai per vairuotojo pertrauką parkę, gali nuvaryti tvarkyti TA, gali “pavogti” autobusą iš vairuotojo nes kažkas nepatogu važiuoti kitame).
Dėl troleibusų tai irgi kažkaip įdomiai.
T2 gavo +1 pertrauką, bet kursuoja rečiau ir yra pertraukiamas grafikas, kuris darbą pradeda po 8 ryto!!!
T3 +1 pertraukiamas (net nežinau kaip tai pagerins situaciją)
T4 -1 pamaininis
T6 +1 pertraukiamas
T16 +2 pertraukiami (kursuoja dažniau palyginus su praeitais metais, bet ar tikrai yra toks poreikis pasakyti negaliu, kiek teko naudotis T16 praeitais metais tai pustuščiais važinėjo)
Comment