Panašu, kad JUDU darbuotojai šiandien turi gerą nuotaiką. Atsakymą į užklausą sulaukiau per kelias valandas, nors terminas buvo iki 2025.08.14.
Mano užklausa:
Labą dieną, norėčiau pateikti pasiūlymą.
Vakar teko pasinaudoti 58 autobuso maršrutu ir pastebėjau tokį dalyką: keleivių salone, apart manęs, nėra, stotelėse taip pat nieko, o vairuotoja sustoja kiekvienoje stotelėje ir net atidaro duris, tik nežinia kam. Visgi galutinėje stotelėje pavyko užklausti vairuotojos “kodėl taip” ir gavau atsakymą: toks reikalavimas.
Koks pasiūlymas?
Siūlau Vilniaus mieste įvesti tvarką, pagal kurią stotelės dirba pagal pareikalavimą. Pasaulinė praktika įvairi ir tikrai galima parinkti variantą, kuris labiausiai tiktų Vilniui. Arba tai Kauno ir Prahos variantas kai visos stotelės pagal pareikalavimą, arba tai Rygos variantas, kai tik kai kurios stotelės yra pagal pareikalavimą.
Tokia praktika padėtų taupyti resursus. Būtų sunaudota mažiau kuro arba el. energijos, taip pat jeigu TP tūri kondicionierių, jis geriau veiktų nes būtų mažiau durų atidarymo.
Jeigu TP turi Stop mygtukus - stojama pagal pareikalavimą.
Jeigu TP neturi Stop mygtukų - stojama pagal dabartinę tvarką.
Be abejo tokiems pakeitimams reikėtų informacijos, todėl jeigu toks pakeitimas bus priimtas, siūlau informuoti keleivius. Praktika parodė, kad be naudingos info, situacija tampa nevaldoma (vis dar dauguma vairuotojų neatidaro pirmų durų, nors jau kelis metus jos nėra uždaros).
Atsakymas:
Dėkojame už Jūsų pastebėjimą ir išsamų pasiūlymą.
Džiaugiamės, kad aktyviai domitės viešojo transporto veikla ir teikiate argumentuotus siūlymus, galinčius prisidėti prie paslaugų tobulinimo.
Perduosime Jūsų pasiūlymą atsakingiems specialistams, kurie planuoja ir diegia transporto sprendimus mieste.
Kaip supratau mano pasiūlymas pakeliui pas tuose specialistus ir jeigu jie sutiks, tvarka įsigalios.
Mano užklausa:
Labą dieną, norėčiau pateikti pasiūlymą.
Vakar teko pasinaudoti 58 autobuso maršrutu ir pastebėjau tokį dalyką: keleivių salone, apart manęs, nėra, stotelėse taip pat nieko, o vairuotoja sustoja kiekvienoje stotelėje ir net atidaro duris, tik nežinia kam. Visgi galutinėje stotelėje pavyko užklausti vairuotojos “kodėl taip” ir gavau atsakymą: toks reikalavimas.
Koks pasiūlymas?
Siūlau Vilniaus mieste įvesti tvarką, pagal kurią stotelės dirba pagal pareikalavimą. Pasaulinė praktika įvairi ir tikrai galima parinkti variantą, kuris labiausiai tiktų Vilniui. Arba tai Kauno ir Prahos variantas kai visos stotelės pagal pareikalavimą, arba tai Rygos variantas, kai tik kai kurios stotelės yra pagal pareikalavimą.
Tokia praktika padėtų taupyti resursus. Būtų sunaudota mažiau kuro arba el. energijos, taip pat jeigu TP tūri kondicionierių, jis geriau veiktų nes būtų mažiau durų atidarymo.
Jeigu TP turi Stop mygtukus - stojama pagal pareikalavimą.
Jeigu TP neturi Stop mygtukų - stojama pagal dabartinę tvarką.
Be abejo tokiems pakeitimams reikėtų informacijos, todėl jeigu toks pakeitimas bus priimtas, siūlau informuoti keleivius. Praktika parodė, kad be naudingos info, situacija tampa nevaldoma (vis dar dauguma vairuotojų neatidaro pirmų durų, nors jau kelis metus jos nėra uždaros).
Atsakymas:
Dėkojame už Jūsų pastebėjimą ir išsamų pasiūlymą.
Džiaugiamės, kad aktyviai domitės viešojo transporto veikla ir teikiate argumentuotus siūlymus, galinčius prisidėti prie paslaugų tobulinimo.
Perduosime Jūsų pasiūlymą atsakingiems specialistams, kurie planuoja ir diegia transporto sprendimus mieste.
Kaip supratau mano pasiūlymas pakeliui pas tuose specialistus ir jeigu jie sutiks, tvarka įsigalios.
Comment