Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
- 5 patinka
-
Parašė Horn Rodyti pranešimą
Teisiškai niekada nebuvo patvirtintas joks bilietų tolerancijos laikas. Būdavo tik kontrolierių gera valia. Spėju ir toliau ji liks.
Nors man tai visai nepatinka, nes vieni tokia "spraga" naudojasi, o kiti sąžinigi arba nežinantys aktyvuoja brangesnį arba antrą bilietą. Turi viskas būti labai aišku ir sąžininga.
Buvo pateikta rekomendacija, kad keleivis turi įspėti kontrolierių kad pasibaigė galiojimas <10min.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTolerancija apibrėžta buvo judu svetainėje:
https://web.archive.org/web/20250217...sys-ir-kainos/
Žinant Vilniaus VT patikimumą (vėlavimus), tolerancija buvo tikrai sveikintinas dalykas.
Pvz. Vokietijoje VT organizacijos kaip BVG Berlyne viešina ataskaitas, į kurias įtraukiama pvz. ir vėlavimo statistika, jei vėluojama daugiau nei 10 proc. reisų, vėžėjams skiriamos nuobaudos ar bent jau keliami klausimai.
Visa bilietų kainos kėlimo saga pasižymėjo ir tuo, kad administracijos direktoriui buvo labai svarbu demaskuoti blogiukus ir sukčius, kurie manipuliuoja bilietų sistema ir važiuoja ilgiau negu bilieto trukmė, nors kodėl keleivis turėtų būti atsakingas už transporto priemonių vėlavimą, visai neaišku.Paskutinis taisė Zefyras; 2025.07.03, 11:58.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kad nebaigta, tai matosi, tik iškilo klausimas ar bus kokios stoginės. Nors iš esmės, pats paklausiau ir pats galiu atsakyti (susiradau pirkimo dokumentus), kad pirkime nebuvo numatyta, tai veikiausiai nebusLietingu oru, ar esant skaisčiam dangui su kepinančia saule šia VT rūšimi naudotis keleiviai nelaukiami.
Tipinė schema:
Bent jau suoliukus arba keleivių atramas (nors specifikacijoje visur numatyti suolai) numatė.
Tik vat Valakampių paplūdimio stotelėje nenumatyti net suolai/atramos. Matyt vadovautasi logika, kad žmonės prisigulėję paplūdimyje gali ir pastovėti
Comment
-
Didelė nelaimė Vilniuje: automobilis rėžėsi į stotelę ir pražudė merginą - LRT
Ketvirtadienį Vilniuje įvyko nelaimė – automobilis rėžėsi į viešojo transporto stotelę ir pražudė merginą. Pirminiais duomenimis, automobilio vairuotojui sutriko sveikata.
Didžiulė išvengiama tragedija. Ją čia dalinuosi su mintimi, jog viešojo transporto stotelės visos be išimties turėtų būti apsaugotos įbetonuotais stulpais, kurie yra naudojami tam tikrose Vilniaus sankryžose, arba pačios įvažos (ar sustojimo vietos be įvažų) turėtų būti paaukštintos tiek, jog paprasta mašina (ar SUVas) negalėtų laisvai užvažiuoti į stotelės teritoriją, kurioje laukia pėstieji.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Dar balandžio mėnesį buvo skelbta straipsnyje dėl konkretaus atvejo nagrinėjimo.
Buvo pateikta rekomendacija, kad keleivis turi įspėti kontrolierių kad pasibaigė galiojimas <10min.
Siūlyčiau vadovautis:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...jfwid=d9oeucva)
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...a7d02a65c371ad
Niekur apie jokią toleranciją nėra kalbos, tad kažkas tiesiog savivaliauja dovanodami papildomas 10 minučių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąReik suprast, kas ta tolerancija yra: 10 min yra nusižengimas, dėl kurio savivaldybė nusprendė nebaust, o ne "30 minučių bilietas galioja 40 minučių" new math.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Iš esmės taip, bet yra vienas niuansas: daugelis miestų (apie Varšuvą, Prahą nežinau) yra planuojami orientuojantis į viešąjį transportą. Transit-oriented development (TOD) sudaro sąlygas žmonėms, net ir toliau nuo miesto centro, įsikurti prie formuojamų viešojo transporto mazgų. Mūsų gi buvęs ilgametis vyriausiasis architektas ne vienerius metus išdidžiai aiškino, kad miesto planuoti apskritai nereikia. Tad nereikia stebėtis, kad turime tokį rezultatą, kokį turime. Žmonės kuriasi ten, kur randa vietos, apie kokį nors viešojo transporto planavimą, sistemingą plėtrą niekas net nesvajoja. Geriausiu atveju, VMS kartą per kokį dešimtmetį sugalvoja, kad gal kelis priemiestinius maršrutus galima pratęsti, bet tai tik bėgimas iš paskos suburbanizacijai, o ne planavimas.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Gal visiškai teigti kad "planuojami orientuojantis į viešąjį transportą" nepavyktų, nes abiejuose miestuose suburbanizacija irgi įvyko, tačiau ji vyko aplink transporto koridorius, kur kaimai ir šalutiniai keliai aplipo sodybomis, o viešasis transportas tarnauja ne tik miesto viduje bet ir susisiekimui su aplinkinėmis gyvenvietėmis. Visgi ir tankumas didesnis, ir gyvenviečių struktūros kitokios. Čia galbūt didelių NT projektų vystymas Lietuvoje visiškai nesusietas su VT planavimu, pvz. ar tas grandiozinis Launagių projektas kažkaip paveiks viešojo transporto paslaugos teikėją sustiprinti kursavimą ta kryptimi? Jokie detalieji ar bendrieji planai to nereikalauja, užtenka pasakyti kad "stotelė yra ne toliau nei 500 m".
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na negaliu pasakyti, kad Launagių susisiekimas bus tragiškas ar blogas. Vien tik dabar stoteles Eišiškių pl. aptarnauja 3-4 maršrutai, kurie sudaro taktą apie 15 min vasaros metu. O pavažiavus tuo pačiu 42 iki Naujininkų to gali persėsti į 3G/T10/T17 ir pasiekti centrą ir net nacionalinį stadioną
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąAr kontrolė gali nustatyti, kad transporto priemonė vėluoja, ir ar tai daro praktikoje?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip. Yra buve atvejų kai galiojimas pasibaigė, nes autobusas vėlavo. Pasakiau kontrolieriui kokia situacija, jis kažką savo aparate pasižiūrėjo ir sako "Gerai, eik". Ką jis mato tame aparate nežinau.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Nėra ten takto, yra kaip tik po 3 reisus per 10 minučių ir tada 20 minučių tarpas. Jei sutvarkytų išvykimo laikus, žinoma, tas taktas būtų. Bet čia atvejis, kai statoma dar pakankamai neblogai VT aptarnaujamoje zonoje. O kaip visokie Naujieji Antakalniai, BP leidžia statyti daugiabučius, o VT šiaip sau. Be abejo VT yra miesto atsakomybė, tik man atrodo kad nėra sąsajų su miesto plėtra, nes nėra jokių normatyvų ir t.t.
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Tai yra, beje, vienintelis momentas kur aš bijau kontrolės, kad turėsiu aiškintis ir neaišku ant ko užsirausi. Visais kitais atvejais nieko blogo apie juos pasakyti negaliu (skirtingai nei kai kurie forumiečiai). Kontrolė kaip kontrolė, tas pats kas kokiame Paryžiuje - uniformuoti, mandagūs, viską filmuojantys su registratoriais, jei yra konfliktas.
Kitas dalykas, kur pačiam teko matyti daug kartų, kai sėdi koks apsimyžęs prasmirdęs bomžas, tai kontrolieriai tiesiog praignuoroja, nors aišku, kad be bilieto važiuoja.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Pačiam neteko užsirauti, bet iš ne vienų pažįstamu teko girdėti apie situacijas, kai įlipus aktyvuojamas bilietas, atvažiuojama prie kitos artimos stotelės su kontrole, ir kontrolieriai aiškina, kad bilietas aktyvuotas jau kontrolės metu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Gal tuomet reikėtų pailginti bilieto aktyvavimo laiką, kaip kokioje Prahoje (90 sekundžių)? Kiek konfliktinių situacijų išsispręstų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Manau tai tik pablogintų situaciją. Jau buvo čia diskusija, kad reiktų žymėti bilietą prieš atvažiuojant VT, bet aš iš principo nesutinku. Tada reiktų visur švieslenčių su sekundžių tikslumu ir validatorių stotelėse, nes ne visi naudoja appsus. Plius mokslų metų sezonu niekada nežinai ar tilpsi į atvažiuojantį VT.
Nu ok, galima ne 90 sekundžių padaryti o 30 sekundžių. To užteks praaktyvuoti bilietą jau matant kaip privažiuoja transporto priemonė, o konfliktų su kontrole bus mažiau. Bet šiaip tas požiūris kad aš praaktyvuose bilietą tik tada kai įlipsiu, susirasiu sėdimą vietą, nusiimsiu kuprinę, atsisėsiu, išsitrauksiu ir atsirakinsiu telefoną, susirasiu meniu programėlę, susivesiu joje PIN kodą, susirasiu norimą bilietą ir tik tada jį praaktyvuosiu, man keistas. Aš bilietą aktyvuoju arba kelias sekundes prieš privažiuojant TP, arba kritiniu atveju jau įlipant rankoje turiu telefoną su atidarytu m.Ticket ir per visą laiką problemų su kontrole nesu turėjęs. Gal tai yra sprendimo būdas?
Comment
Comment