Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Stotelių remontas vyksta nepriklausomai nuo to ar atsiras Vilniuje laiveliai, ar ne. Tam kiekvienais metais skiriamos lėšos. Dėl bortų nežinau ar yra kažkur suplanuoti, bet galima kreiptis į VMS infrastruktūros berods skyrių ir pasiūlyti juos naudoti.
    kas cia per nusisnekejimas? kiek sitiem laiveliam bus isleista pinigu? eis gi i minusa didziuli kasmetai o biudzetas ne guminis juk? kiek visam sitam malonumui bus isleista pinigu? 10 milijonu? plius finansavimas 2 milijonai kas met ? pridejus pinigu VT huba galima pradet projektuot ir statyt (nuslavus kioskelius) nepriklausomai nuo Hadid gelezinkelio stoties projekto. Bet prioritetai!
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

      Pagal tvarkaraštį nuvažiuoti iš Bitenų st. iki Europos aikštės st. trunka 21 min. Jeigu pridedame kamščius aišku bus daugiau. Tačiau VT turi privalumą nuo sankryžos su Senosios Pilaitės kl. iki T. Narbuto st. ir nuo stotelės Panorama iki pat Lvivo st. (mes imam Europos aikštę, todėl matuojam iki ten). Aišku yra toks bet kaip Pedagoginis žiedas, kur A juostos nėra. Tačiau bendrai apie pusė trasos padengta A juosta ir dar numatyta praplėsti A juosta tarpe T. Narbuto st. - Panorama jeigu aš neklystu.
      Tada prie Europos įsėdame į 19 troleibusą ir iki Šilo tilto judame tokiu greičiu, kad turbūt pėsčiomis greičiau nueitume.

      Beje, kasdieną tenka į darbą važiuoti nuo Lvivo stotelės link Karoliniškių 4G, 9 ar 19 troleibusu. Tiesiog stovėdamas stotelėje ir neapsikentęs laukimo laiko daugiau nei pusę kartų įsėdu į Bolt Drive ir važiuoju keikdamas visą VT, nes rytais autobusai stovi užkimštoj Šeimyniškių g.
      دائما الليتوانيه

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą

        Atsakau čia, kad neversti temos apie parkavimą "nuo bėgių"

        Kaip jau kažkada esu sakęs, reikia apsibrėžti kriterijus pagal ką vertinti VT paslaugą. Aš asmeniškai nesu susidūręs su problema, kad važiuojant VT sena byranti transporto priemonė subyrėtų ir nenuvežtų manęs iki tikslo (nors tiesa pasakius esu gana retas VT naudotojas). Tokių atvejų esu matęs, kai stovi su avariniais nebegalintis pavažiuoti autobusas/troleibusas, bet tai pakankamai retas atvejis. Todėl man, kaip turinčiam tikslą nuvažiuoti iš A į B, tai, kad važiuojant kažkas ten barška ar yra seno, sukelia tik mažą diskomfortą, bet tikrai nėra priežastis nevažiuoti. Pagrindinis objektyvus kriterijus yra važiavimo greitis. Jeigu nuveš greitai iki tikslo, tai gali atvažiuoti ir konkė - nelabai svarbu.
        Nekartą esu susidūręs, kai troleibusas dėl techninių gedimų nebegalėjo toliau važiuoti ir liepė išlipti. Nuo tokio dalyko kaip stotelėje iškrito durys iki vasara perkaitus užsidegė. Tai čia kai jau kelionė nutraukiama. Apie tokius dalykus kaip lyja salone ir pan net nekalbu.

        Comment


          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

          Aš su jumis nesutinku. Aš manau kad VT yra neatsiejama miesto planavimo dalis ir jos funkcija yra ne generuoti pasiteisinimus (na žinot, taip, važiuojame lėtai, bet čia ne dėl to kad pas mus nėra tramvajaus, A juostų bei metro, o dėl to kad mūsų miestas išsitampęs), o užtikrinti kuo greitesnį susisiekimą didžiąjai daliai gyventojų. Tai turėtų būti kriterijus VT palyginimui - kuri VT sistema greičiau aptarnauja statistiškai medianinį gyventoją atsižvelgiant į gyventojų skaičių mieste (ką ir parinkau, standartinį Varšuvos daugiabučių rajoną vs Justiniškes, t.y. rajoną Vilniaus šiaurinėje dalyje, kur sukoncentruota didžioji dalis Vilniaus gyventojų). Man, kaip naudotojui, neįdomu priežastys, man įdomu rezultatas. Ir Vilnius čia gauna į vienus vartus - Varšuvoje, 3-4 kartus daugiau gyventojų turinčiame mieste nuvažiuojama greičiau, netgi parinkus vietą be metro ir netgi vasaros sezonu, kada kamščiai Vilniuje dar yra pakenčiami.

          Bet siūlau tiesiog likti prie savo nuomonių, nes laiko diskusijoms aš neturiu.
          Nukrypta nuo esmės, nes diskusija išsimėtė per kelias temas. Aš neteigiu, kad Vilniuje transportas geresnis už Varšuvos ar Prahos, nes taip nėra. Bet tas skirtumas yra minimalus ir ne kritinis.Visa esmė, kad gyvenantys kažkur miesto pakraštyje, pastoviai kritikuoja VT, nors patys statosi namą/kotedžą kuo toliau nuo pagrindinių kelių, pagrindinių maršrutų trasų, kuo toliau nuo geležinkelio ir kt. transporto infrastruktūros. Tai kur tas transportas bus geras, jeigu miestas neprotingai išskydęs ir išsiplėtęs į pakraščius. Varšuvoje ar Prahoje žmonės būstą renkasi kuo arčiau transporto (metro, tramvajus), prie geležinkelio stoties ir t.t., nes tam yra logika. Vilniuje žmonės būstą renkasi kuo toliau nuo gatvės, kokiame pakraštyje, kur ateina tik žvyrkelis ar šunkelis, svarbu prie miško ir kuo toliau nuo visko. Pagaunate esmę?
          Kaip pats paminėjote, Varšuvoje apsigyvenate prie metro stotelės, nes taip labai patogu nuvažiuoti iki centro. Tai ir Vilniuje galima padaryti tą patį, apsigyventi prie kokio pagrindinio maršruto (pvz. G autobuso) trasos ir taip nuvažiuoti iki miesto ar kt. taško greitai ir patogiai. Aš pvz. gyvenu šalia pagrindinės gatvės, G maršruto autobuso stotelės, tai man 5 km atstumą nuvažiuoti iki Žaliojo tilto su VT užtrunka 20-25 min. (įskaitant ėjimo iki stotelių laiką). Kitam dideliam mieste su išvystytu VT, aš panašų atstumą įveikiu per tiek pat.

          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Pilaitės (daugiabutinės) galas berods ir yra ~ 5km iki centro (Konstitucijos prospekto).
          Buvo diskutuota apie konkrečius taškus, konkrečiu atstumu. Negalvojate, kad jeigu paimsite taškus trumpesniu atstumu, tai elementariai tarp jų bus ir nuvažiuojama greičiau? Formulė t=s/v nuo to nesikeičia.

          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Nekartą esu susidūręs, kai troleibusas dėl techninių gedimų nebegalėjo toliau važiuoti ir liepė išlipti. Nuo tokio dalyko kaip stotelėje iškrito durys iki vasara perkaitus užsidegė. Tai čia kai jau kelionė nutraukiama. Apie tokius dalykus kaip lyja salone ir pan net nekalbu.
          Visko visur būna. Kaip sakiau - nereikia užsiimti "razinų rankiojimu", nes tai išimtys, o ne taisyklė.
          Kituose miestuose ir nesugedus naujam, kondicionuojamam traukiniui, galima jame užstrigti ir vėluoti 20 min. Arba gali vežantis naujas, kondicionuojamas tramvajus nuvažiuoti nuo bėgių ir užblokuoti visą sankryžą (savo akimis matyta situacija Gdanske).
          Vilniaus VT pagrindinis trūkumas yra per lėtą važiavimą ne piko metu skatinantys grafikai ir A juostų trūkumas (piko meto problematika). Visa kita yra smulkmenos, nekeičiančios esmės.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Sudarė taip, kad tu jokių būdu iš paskutinio traukinio niekur apart 2TP ir VTD nenuvažiuotum d.d.
            Kai kur susiklosto įspūdis, kad lyg piktybiškai. Paskutinis traukinys atvyksta 23:25 ir kaip sudaryti paskutiniai išvykimai: T2 iki Saulėtekio - 23:25, 2G iki Santariškių - 23:24, A53 iki Fabijoniškių - 23:28, A31 iki Naujosios Vilnios - 23:15, A74 iki Naujosios Vilnios - 23:16, A54 iki Pilaitės - 23:10
            Gavau iš Judu raštą, kad iki 2025-07-03 bus pateiktas atsakymas į mano užklausą dėl paskutinių išvykimų d.d iš stoties.

            Comment


              Panašu, kad VVT pramušė naują dugną.

              Neseniai kreipiausi į keleivių aptarnavimą dėl troleibuso vairuotojos elgesio. Jau nekalbam apie pirmas duris, nes tai klasika. Visas reikalas slypi kitame. Važiuojant Savanorių pr., kažkiek neprivažiavus prie Savanorių pr./Žemaitės g. sankryžos, iešme vienas srovės imtuvas “pabėgo”. Normalus vairuotojas įjungtų avarinį signalą ir darytų atitinkamus veiksmus (ar tai mygtuką nuspausti ir važiuoti AE, ar nueiti grąžinti srovės imtuvą į vietą). Tačiau šiuo atveju vairuotoja daugiau nei minutę stovėjo be jokio signalo per vidury Savanorių pr. (2 juosta ir ji bendro eismo). Iš pradžių iš jos pusės nebuvo jokių veiksmų, poto ji kažką ieškojo labai intensyviai, bet panašu ne avarinį signalą. Galiausiai surado srovės imtuvų nuleidimo mygtuką, juos nuleido, o poto dar ieškojo AE mygtuką.

              Tai ką gi gavau atsakymui?
              Taip pat norime pakomentuoti dėl srovės imtuvų nuėmimo vidury kelio: vairuotojai važiuojant vienas iš imtuvų persijungė ne į tą laidą, į kurį turėjo persijungti, todėl vairuotoja buvo priversta įjungti autonominį rėžimą ir tęsti kelionę be papildomo išlipimo ir srovės imtuvų perkėlimo į tinkamą laidą. Tai šiuo atveju tai nebuvo savavališkas sprendimas.

              Matyt keleivių aptarnavimo specialistai nežino, kad įjungti avarinį signalą privaloma kai reikia priverstinai sustoti tam draudžiamoje vietoje (akivaizdu stoviniuoti antroje juostoje į tai įeina).

              VVT klasika vadinasi: BBD ant visko, vairuoju kaip noriu ir taisykles traktuoju kaip man patogu.
              Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.02, 18:52.

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                Panašu, kad VVT pramušė naują dugną.

                Neseniai kreipiausi į keleivių aptarnavimą dėl troleibuso vairuotojos elgesio. Jau nekalbam apie pirmas duris, nes tai klasika. Visas reikalas slypi kitame. Važiuojant Savanorių pr., kažkiek neprivažiavus prie Savanorių pr./Žemaitės g. sankryžos, iešme vienas srovės imtuvas “pabėgo”. Normalus vairuotojas įjungtų avarinį signalą ir darytų atitinkamus veiksmus (ar tai mygtuką nuspausti ir važiuoti AE, ar nueiti grąžinti srovės imtuvą į vietą). Tačiau šiuo atveju vairuotoja daugiau nei minutę stovėjo be jokio signalo per vidury Savanorių pr. (2 juosta ir ji bendro eismo). Iš pradžių iš jos pusės nebuvo jokių veiksmų, poto ji kažką ieškojo labai intensyviai, bet panašu ne avarinį signalą. Galiausiai surado srovės imtuvų nuleidimo mygtuką, juos nuleido, o poto dar ieškojo AE mygtuką.

                Tai ką gi gavau atsakymui?
                Taip pat norime pakomentuoti dėl srovės imtuvų nuėmimo vidury kelio: vairuotojai važiuojant vienas iš imtuvų persijungė ne į tą laidą, į kurį turėjo persijungti, todėl vairuotoja buvo priversta įjungti autonominį rėžimą ir tęsti kelionę be papildomo išlipimo ir srovės imtuvų perkėlimo į tinkamą laidą. Tai šiuo atveju tai nebuvo savavališkas sprendimas.

                Matyt keleivių aptarnavimo specialistai nežino, kad įjungti avarinį signalą privaloma kai reikia priverstinai sustoti tam draudžiamoje vietoje (akivaizdu stoviniuoti antroje juostoje į tai įeina).

                VVT klasika vadinasi: BBD ant visko, vairuoju kaip noriu ir taisykles traktuoju kaip man patogu.
                keleiviai vezami transporto priemones salone. kas vyksta ne salono ribose, ne keleiviu smalsumo reikalas. Eismo taisykliu pazeidimus vertina policija. Keleivis del to jokio nepatogumo nepatyre, reisas nenutrauktas, o sustresavususi vairuotoja dirbo taip kaip jai pavyko. Visiems taip buna .Tai nera troleibuso vairuotojos elgesys, keleivis su vairuotoja jokio kontakto neturi, ir vertinti kad tai,, jos elgesys''- netinkamas formulavimas

                Comment


                  Gal ir ne visai susiję su keleiviais, bet visgi berotiškai tragiška paslaugų kokybė, tiek transportu, tiek tvarkaraščiais, tiek aptarnavimu, tiek nauja kainodara, tiek KET laikymusi. Užtenka prisimint, kad neseniai policija, kuri šiaip ignoruoja viešąjį skrendantį per raudonas surengė reidą ir pusė patikrintų autobusų buvo su išluptais saugos diržais. Trims ir techą vietoj atėmė. Ar keleivio reikalas, ar ne keleivio bet nenormali dabartinė situacija ir vis blogėja apart kad transporto parką kažkiek atnaujina.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    keleiviai vezami transporto priemones salone. kas vyksta ne salono ribose, ne keleiviu smalsumo reikalas. Eismo taisykliu pazeidimus vertina policija. Keleivis del to jokio nepatogumo nepatyre, reisas nenutrauktas, o sustresavususi vairuotoja dirbo taip kaip jai pavyko. Visiems taip buna .Tai nera troleibuso vairuotojos elgesys, keleivis su vairuotoja jokio kontakto neturi, ir vertinti kad tai,, jos elgesys''- netinkamas formulavimas
                    O jeigu dėl to “dirbo kaip galėjo” į troleibuso “šikną” įsidrožtų kažkas tai irgi būtų tik “smulkmena”? Tai, kad vairuotoja pažeidė KET negalima ginti tuo, kad “dirbo kaip galėjo ir ne tavo reikalas”.
                    Kaip teisingai buvo paminėta po jūsų komentarų tokių “smulkmenų” yra daug. Begaliniai KET pažeidimai dėl švento grafiko. O svarbiausia, kad ką bekalbėtų vairuotojai žinau kaip viskas vyksta realybėje - jei vėluoji daugiau nei 3 minutėm turi pateikti atsakymą kodėl ir dažniausi atvėjai kaip: sudėtingos eismo sąlygos, durų gedimas ir pan. yra pateisinama priežastis vėluoti ir už tai tu nebūsi nubaustas. Jeigu kalbam apie tą konkretų atvėji tai ačiū , kad niekam neužsinorėjo atsitrenkti į troleibuso šikną, bet jeigu tai įvyktų piko metu ir kažkas nespėtų sureaguoti, kas tada? O dabar apie nesenias naujienas. Nupjauti ar neprisegti diržai irgi tik smulkmena? Ar visgi keleiviai turi bent minimaliai kištis?

                    Taip galiu sutikti, kad yra absurdišku skundų kaip pvz dėl vėlavimo, kuris nėra teisingas dėl visokiausių faktorių. Skundas dėl vėlavimo pagal VVT duomenis yra dažniausias. Bet vėl gi šiuo atveju toks aplaidumas kėlė pavojų ir tiems, kas jūsų žodžiais sėdi viduje ir tai ne jų smalsumo reikalas.

                    Comment


                      Čia, tikriausiai, naujosios kamščių problemas sprendžiančių laivelių platformos. Įdomu.. įeina į tuos prataškytus 2 mln. eurų ar ten tik laiveliai?.. (retorinis klausimas)

                      Click image for larger version  Name:	IMG_1480.JPG Views:	0 Size:	2,25 MB ID:	2208217 Click image for larger version  Name:	IMG_1482.JPG Views:	0 Size:	2,75 MB ID:	2208216 Click image for larger version  Name:	IMG_1483.JPG Views:	0 Size:	2,29 MB ID:	2208215 Click image for larger version  Name:	IMG_1481.JPG Views:	0 Size:	2,58 MB ID:	2208214

                      Comment


                        Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                        Čia, tikriausiai, naujosios kamščių problemas sprendžiančių laivelių platformos. Įdomu.. įeina į tuos prataškytus 2 mln. eurų ar ten tik laiveliai?.. (retorinis klausimas)
                        Konstrukcija neatrodo lyg kainuotų milijoną, tai manau už maža kaina tikrai galėjo įrengti.

                        Comment


                          Kažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Kažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
                            Šiaip tas tolerancijos laikas kontrolieriais buvo traktuojamas skirtingai (kaip pvz vairuotojai traktuoja KBVT) todėl geriau įvesti akškumą. Na ir nuėmė jį iš viso. Kaip sakė tikri vilniečiai “man iki kelionės tikslo važiuoti reikia mažiau nei 30 min, grąžinkit bilietą!!!”

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                              Kažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
                              Teisiškai niekada nebuvo patvirtintas joks bilietų tolerancijos laikas. Būdavo tik kontrolierių gera valia. Spėju ir toliau ji liks.
                              Nors man tai visai nepatinka, nes vieni tokia "spraga" naudojasi, o kiti sąžinigi arba nežinantys aktyvuoja brangesnį arba antrą bilietą. Turi viskas būti labai aišku ir sąžininga.

                              Comment


                                Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                                Čia, tikriausiai, naujosios kamščių problemas sprendžiančių laivelių platformos. Įdomu.. įeina į tuos prataškytus 2 mln. eurų ar ten tik laiveliai?.. (retorinis klausimas)
                                Man tik įdomu ar ten bus kokia stoginė su suoliukais įrengta, ar visiems spiginant saulei, lynojant lietui teks stoviniuoti ant tos betoninės plokštės ramstant tą raudoną stulpą?

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  Kažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
                                  O taip galima buvo?
                                  Prisimenu, viršyjęs 30 min. bilietą 1 min 40 s, išlipau artimiausioje stotelėje ir pėdinau toliau pėsčiomis.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    Kažkaip šitą praleidau - bilietai ne tik pabrango, bet ir sutrumpėjo jų galiojimo laikas. Anksčiau turint 30 min bilietą galėdavai važiuoti 40 min.
                                    Dėl pačių bilietų, tai niekur nebuvo apibrėžta, kad jis galioja kitokį laiko intervalą. Todėl bilietas ir yra 30 min, nes jeigu galiotų 40 min, tai turbūt bilietas ir vadintųsi 40 min bilietas.

                                    Tikėtina, kad kažkokiose kontrolės vidinėse tvarkose yra numatyta šiokia tokia tolerancija, bet tai vidiniai dokumentai ir tvarkos. Paprastam vartotojui, tvarkingai besinaudojant, bilietas visada galiodavo tiek, kiek ant jo parašyta

                                    Comment


                                      Tolerancija apibrėžta buvo judu svetainėje:
                                      Trumpalaikiams bilietams taikomas 10 minučių tolerancijos laikotarpis. Aktyvuotas 30 ar 60 minučių bilietas galioja atitinkamai iki 40 ir 70 minučių.
                                      https://web.archive.org/web/20250217...sys-ir-kainos/

                                      Žinant Vilniaus VT patikimumą (vėlavimus), tolerancija buvo tikrai sveikintinas dalykas.

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                                        Man tik įdomu ar ten bus kokia stoginė su suoliukais įrengta, ar visiems spiginant saulei, lynojant lietui teks stoviniuoti ant tos betoninės plokštės ramstant tą raudoną stulpą?
                                        Akivaizdu, kad dar nebaigtas įrengimas.

                                        Comment


                                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                                          Akivaizdu, kad dar nebaigtas įrengimas.
                                          Kad nebaigta, tai matosi, tik iškilo klausimas ar bus kokios stoginės. Nors iš esmės, pats paklausiau ir pats galiu atsakyti (susiradau pirkimo dokumentus), kad pirkime nebuvo numatyta, tai veikiausiai nebus Lietingu oru, ar esant skaisčiam dangui su kepinančia saule šia VT rūšimi naudotis keleiviai nelaukiami.

                                          Tipinė schema:
                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_33.png Views:	0 Size:	158,4 kB ID:	2208270
                                          Bent jau suoliukus arba keleivių atramas (nors specifikacijoje visur numatyti suolai) numatė.

                                          Tik vat Valakampių paplūdimio stotelėje nenumatyti net suolai/atramos. Matyt vadovautasi logika, kad žmonės prisigulėję paplūdimyje gali ir pastovėti
                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot_34.png Views:	0 Size:	127,0 kB ID:	2208271
                                          Paskutinis taisė sleader; 2025.07.03, 10:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X