Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    1. Ar informuosi atsakingus?
    2. Kas yra peilis?
    1. VVT turi per daug visokių skyrių ir nežinau kur kreiptis.
    2.
    Atramų viršus
    |
    ┌─▼─┐ kontaktas / laikiklis
    │peilis│ (pakaba)
    └─┬─┘

    ════ kontaktinis laidas ═══

    (ūso kontaktas)

    Troleibuso imtuvas (ūsas)

    taip paaiškino ChatGPT, už 100% taisyklingumą pasakyti negaliu.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

      L1 jau ir stops.lt missing_trips faile matosi, grafikus sukėlė matyt, tik užslėpė.
      Na tai ką, turime 1, 1, 1G, N1, L1….
      Dar vienas klausimas kada tas L1 pradės kursuoti, turbūt nuo Liepos 1? Nes kaip mačiau “stotelės” jau stovi, beveik paruoštos.

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        1. Ar informuosi atsakingus?
        2. Kas yra peilis?
        Kontaktinio tinklo darbuotojų vadinama dalis, tai yra trumpa čekiškio tipo kreivė 1,2m ilgio (nors yra dar Vilniuje naudojama 1m bei 0,8m mażi peiliai). Po to 1,8m; 2,4m ir 3m ilgio vadinamos kreivėmis kurie kabinami ant 2 arba 3 varžtų arba kreiva laikikliu, kuri yra matoma vienoje iš nuotraukų.

        Comment


          Parašė Etransport Rodyti pranešimą

          Kontaktinio tinklo darbuotojų vadinama dalis, tai yra trumpa čekiškio tipo kreivė 1,2m ilgio (nors yra dar Vilniuje naudojama 1m bei 0,8m mażi peiliai). Po to 1,8m; 2,4m ir 3m ilgio vadinamos kreivėmis kurie kabinami ant 2 arba 3 varžtų arba kreiva laikikliu, kuri yra matoma vienoje iš nuotraukų.
          Man rodos tame žiede kaba bent viena kreivė, kuri laikosi ne ant vienos “jungties”, o ant dviejų.

          Comment


            Sutikau tą patį troleibusą ir vairuotoją! Troleibusui užkrovė naujus 4 variantus, vairuotoja laiminga.
            Keleiviai irgi atsirado!

            Comment


              Idėja priekinių durų iššūkiui: daugelyje TP prie priekinių durų yra sumontuotas validatorius. Jis turi unikalų ID. Toliau įsijungia BigData ir pažiūrima kiek procentų bilietų pažymima per jį. Jei nulis - vairuotojas aiškinasi kodėl neatidarinėja durų.
              Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.06.25, 18:45.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Idėja priekinių durų iššūkiui: daugelyje TP prie priekinių durų yra sumontuotas validatorius. Jis turi unikalų ID. Toliau įsijungia BigData ir pažiūrik kiek procentų bilietų pažymima per jį. Jei nulis - vairuotojas aiškinasi kodėl neatidarinėja durų.
                Kartelę reikia kelti bent iki 15%, nes net neatidarydamas 1 durų gali surinkti bent kelis % todėl kad kai kurie žymi artimiausiame prie sėdimos vietos validatoriuje.

                Comment


                  Ir kiek iš jūsų kuriems čia pirmų durų taip reikia kiekvieną kartą naudojatės validtoriumi? Ne prasčiau salono vaizdą peržiūrėti?

                  Comment


                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                    Ir kiek iš jūsų kuriems čia pirmų durų taip reikia kiekvieną kartą naudojatės validtoriumi? Ne prasčiau salono vaizdą peržiūrėti?
                    Ar kada bandei peržiūrėti kamerų įrašus? Man reikėjo surasti įtartinas vietas apsaugos kamerų įrašuose, tai net ir 4x greičiu tai užima laiko. O dabar tai padauginam iš transporto priemonių ir pamainų skaičiaus.

                    Comment


                      O kaip su keleivių skaičiaus matavimo įtaisu virš durų? Negi virš priekinių nėra?

                      Comment


                        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                        O kaip su keleivių skaičiaus matavimo įtaisu virš durų? Negi virš priekinių nėra?
                        Yra. Jis virš visų kaba. Šiaip gera idėja, tačiau irgi turi savo spragų, kaip pvz stotelėje 1 žmogus ir jis įlipo pro vidurinės duris.
                        Manau geriausias variantas tai, kad keleivių kontrolė fiksuotų ar atidaro, ar ne. Dar galima pasitelkti keleivių pagalbą. Pvz Už 25 autobusų patikrinimą gauni 10% nuolaida valandiniam bilietui. Arba kaupiami taškai, kur už juos galima įsigyti bilietus. O kad gauti pvz 100 taškų reikia patikrinti 10 transporto priemonių.

                        Šiaip tokia idėja ne nauja, ją jau gan senokai naudoja DODO pizza savo picerijose.

                        Comment


                          Čia jau skamba truputį juokingai. Kontrolė ir taip tikrina pačius autobusus. Mačiau kartą kaip nusifotkino garažinį numerį vieno, kurio vidinės švieslentės rodė nesąmones.

                          Ne visada su tom priekinėmis durimis yra vienareikšmiškai. Kai kokioje užmiesčio stotelėje yra vienas žmogus, lipantis iš galo, dažnai būna, kad išvis atidaromos tik galinės. Neretai stotelės be žmonių išvis praleidžiamos – taip gal ir negalima, bet visiems būna naudingiau, kai autobusas nestoja ir mažiau vėluoja.

                          Ne kartą mačiau ir kituose miestuose ar šalyse, kai vairuotojai neatidaro priekinių durų, jei pro jas niekas nelipa. Skirtumas tik tas, kad jeigu kas visgi prieina, jiems atidaro. Geriausia būtų paprasčiausiai įgalinti/įdiegti mygtukus, leidžiančius keleiviams patiems atsidaryti duris, kaip kokioje Vienoje. Jeigu jau išaugo tokia ydinga kultūra, tik taip būtų galima ją lengvai įveikti.

                          Comment


                            Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                            Čia jau skamba truputį juokingai. Kontrolė ir taip tikrina pačius autobusus. Mačiau kartą kaip nusifotkino garažinį numerį vieno, kurio vidinės švieslentės rodė nesąmones.

                            Ne visada su tom priekinėmis durimis yra vienareikšmiškai. Kai kokioje užmiesčio stotelėje yra vienas žmogus, lipantis iš galo, dažnai būna, kad išvis atidaromos tik galinės. Neretai stotelės be žmonių išvis praleidžiamos – taip gal ir negalima, bet visiems būna naudingiau, kai autobusas nestoja ir mažiau vėluoja.

                            Ne kartą mačiau ir kituose miestuose ar šalyse, kai vairuotojai neatidaro priekinių durų, jei pro jas niekas nelipa. Skirtumas tik tas, kad jeigu kas visgi prieina, jiems atidaro. Geriausia būtų paprasčiausiai įgalinti/įdiegti mygtukus, leidžiančius keleiviams patiems atsidaryti duris, kaip kokioje Vienoje. Jeigu jau išaugo tokia ydinga kultūra, tik taip būtų galima ją lengvai įveikti.
                            Nesenai teko kalbinti vieną VVT vairuotoją/instruktorių tai dėl stotelių jis atsakė taip: Jeigu žmonių daug arba prie kiekvienos duries stovi žmogus - atidaromos visos duris. Jeigu tik prie kai kurios ir tuo tarpu norinčių išlipti nėra, tada galima atidaryti konkrečią dūrį (taip atsakinėjo ir keleivių aptarnavimas, kad viskas pagal poreikį). Jeigu nieko stotelėje nėra, išlipti norinčių nėra ir stotelė ne pagal pareikalavimą - sustoji stotelėje, neatidarai durų, pastovi kelias sekundes ir išvažiuoji. Jeigu niekas nenori nei išlipti, nei įlipti ir stotelė pagal pareikalavimą - praleki stotelę lyg jos nebūtų.

                            Jeigu neklystu, tai jau dabar tech. specifikacijose yra reikalavimas mygtukams prie durų. Vėlgi jeigu neklystu tai 18m troleibusai bus pirmais, kurie turės tokius. Bet yra toks bet, mygtukus jungia pats vairuotojas, sustojus stotelėje, todėl vairuotojas ir toliau galės piktnaudžiauti padėtimi ir jų neatidarinėti.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                              Nesenai teko kalbinti vieną VVT vairuotoją/instruktorių tai dėl stotelių jis atsakė taip: Jeigu žmonių daug arba prie kiekvienos duries stovi žmogus - atidaromos visos duris. Jeigu tik prie kai kurios ir tuo tarpu norinčių išlipti nėra, tada galima atidaryti konkrečią dūrį (taip atsakinėjo ir keleivių aptarnavimas, kad viskas pagal poreikį). Jeigu nieko stotelėje nėra, išlipti norinčių nėra ir stotelė ne pagal pareikalavimą - sustoji stotelėje, neatidarai durų, pastovi kelias sekundes ir išvažiuoji. Jeigu niekas nenori nei išlipti, nei įlipti ir stotelė pagal pareikalavimą - praleki stotelę lyg jos nebūtų.
                              Deja, bet nieko panašaus nevyksta

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Nesenai teko kalbinti vieną VVT vairuotoją/instruktorių tai dėl stotelių jis atsakė taip: Jeigu žmonių daug arba prie kiekvienos duries stovi žmogus - atidaromos visos duris. Jeigu tik prie kai kurios ir tuo tarpu norinčių išlipti nėra, tada galima atidaryti konkrečią dūrį (taip atsakinėjo ir keleivių aptarnavimas, kad viskas pagal poreikį). Jeigu nieko stotelėje nėra, išlipti norinčių nėra ir stotelė ne pagal pareikalavimą - sustoji stotelėje, neatidarai durų, pastovi kelias sekundes ir išvažiuoji. Jeigu niekas nenori nei išlipti, nei įlipti ir stotelė pagal pareikalavimą - praleki stotelę lyg jos nebūtų.
                                Instrukcijų griežtumas kompensuojamas kontrolės mechanizmo nebuvimu. Mano siūlomas variantas, tinkamai organizavus duomenų srautus, leistų taikyti nuo vežėjo mepriklausomą auditą.
                                Praktika rodo, kad tinkamai užknisus vidurinę vadovaujančią grandį, atsiranda ir reikiami rezultatai.

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  Instrukcijų griežtumas kompensuojamas kontrolės mechanizmo nebuvimu. Mano siūlomas variantas, tinkamai organizavus duomenų srautus, leistų taikyti nuo vežėjo mepriklausomą auditą.
                                  Praktika rodo, kad tinkamai užknisus vidurinę vadovaujančią grandį, atsiranda ir reikiami rezultatai.
                                  Pastebėjau, kad VVT vairuotojai pradėjo dažniau pirmas duris atidaryti, matyt užknisau Keleivių aptarnavimo skyrių ant tiek, kad kažkas gavo per ausį.
                                  Dar tai siečiau ir su tuo, kad atėjo naujai išmokinti vairuotojai, dabar gan nemažai važinėja su lentele TP vairuotojas stažuojamas
                                  Paskutinis taisė Vinecko; 2025.06.25, 20:21.

                                  Comment


                                    Hmm, aš nieko panašaus nepastebėjau. Dar teko pravažiuoti ir su čia išgirtais, akivaizdžiai ne vietiniais vairuotojais, ir priekinės durys taip pat nebuvo atidaromos.

                                    Comment


                                      Labai įvairiai pasitaiko. Buvo prieš kelias dienas, kad du skirtingi autobusai iš eilės mane pro priekines netgi išleido, bet daug vaidina, kad stovinčio prie priekio tiesiog nemato. Na, čia dar geresnis variantas, yra kartą pro užvertas duris vienas ir aprėkęs, ko čia stoviu.

                                      Tikrai nesakyčiau, kad kažkas kokių pasiekimų padarė. Visad būdavo šiek tiek gerų vairuotojų, taip pat ir užsispyrusių galybė.

                                      Comment


                                        Pritariu lanxtot, be mygtukų vargu ar yra kitas efektyvūs būdas kovot su neatidarinėjimo priekinių durų. Bet ir tai, nenustebčiau, kad būtent priekinių durų jie dažnai gestų

                                        Comment


                                          Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                          Labai įvairiai pasitaiko. Buvo prieš kelias dienas, kad du skirtingi autobusai iš eilės mane pro priekines netgi išleido, bet daug vaidina, kad stovinčio prie priekio tiesiog nemato. Na, čia dar geresnis variantas, yra kartą pro užvertas duris vienas ir aprėkęs, ko čia stoviu.

                                          Tikrai nesakyčiau, kad kažkas kokių pasiekimų padarė. Visad būdavo šiek tiek gerų vairuotojų, taip pat ir užsispyrusių galybė.
                                          Vėl gi remiuosi į kalbinta VVT vairuotoją/instruktorių tai atsakymas yra toks: Jeigu vairuotojas nepaiso kažkokių taisyklių rašai skundą, jeigu skunde aprašytas dalykas pasitvirtina per vaizdo kameras ir/ar GPS duomenis tai vairuotojas yra baudžiamas piniginę forma. Jeigu neklystu iki 50 eurų už kiekvieną nusižengimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X