Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Singapūre apmokėjimas pagal nuvažiuotą atstumą, todėl privaloma kaskart glausti kortelę prie skaitytuvų. O keleivių srautai ten labai nemaži.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Singapūre apmokėjimas pagal nuvažiuotą atstumą, todėl privaloma kaskart glausti kortelę prie skaitytuvų. O keleivių srautai ten labai nemaži.
      Stambule irgi taip pat. Žmonių ten milijonai, sistema labai greitai veikia (ne kaip mūsų aparatai autobusuose). Ir veikia visom transporto rūšims (keltai, metro, autobusai, funikulieriai). Ir taip pat galima praleisti kelis žmones su viena kortele, kas irgi labai patogu.

      Comment


        Jei apmokėjimas pagal atstumą, tai nėra mėnesinių ir kitokių terminuotų bilietų. Ar kaip? Nes kaip tada reikės susimokėti tiems, kurie nuvažiavo toliau, nei leidžia bilietas, jei tai ne elektroninė piniginė ar bankinė kortelė. Žodžiu, sistema kvaila, mažai kur taikoma ir mūsuose tikrai netinkama.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Jei apmokėjimas pagal atstumą, tai nėra mėnesinių ir kitokių terminuotų bilietų. Ar kaip? Nes kaip tada reikės susimokėti tiems, kurie nuvažiavo toliau, nei leidžia bilietas, jei tai ne elektroninė piniginė ar bankinė kortelė. Žodžiu, sistema kvaila, mažai kur taikoma ir mūsuose tikrai netinkama.
          Jei pagaus kontrolieriai, tavo pačio bėdos bus, kad pinigai išsibaigė, o tus dar autobuse.

          Comment


            Aš kalbu apie mėnesinį bilietą. Kaip jis gali egzistuoti? Mėnesinė stavkė ir važiuoji kur nori? Ar tik apibrėžtoje zonoje? Tai kodėl tada vienkartinis ne zoninis? O gal visgi tai zoniniai bilietai ten ir moki ne už atstumą, o už zoną?
            Sistema turi būti kuo paprastensnė ir nereikia žiūrėti blogų pavyzdžių. Pavyzdys blogas, jei jis nepaplitęs.

            Comment


              Europos aikštės stotelė priešais savivaldybę laikinai perkeliama kitur, o esama bus platinama. T.y. bus naikinama VT įvaža, platinamas šaligatvis.

              ℹ️ Dėmesio! Nuo rugpjūčio 19 d. iki rugsėjo 2 d. bus perkelta Europos aikštės viešojo transporto stotelė – apie 50 m. link Kalvarijų–Šeimyniškių g.–Konstitucijos pr. sankryžos. Vyks keleivių laukimo aikštelės platinimo darbai.
              Primename: Europos aikštės stotelėje stoja 3G, 4G, 30, 43, 46, 52, 56, 88 ir 89 maršrutų autobusai ir 9, 19 maršrutų troleibusai.
              https://www.facebook.com/susisiekimo...type=3&theater

              Comment


                Nematau kodėl negali egzistuoti mėnesinis bilietas. Sumoki už mėnesį maždaug vidutiniam vartojimui ir tada važiuoji daugiau ar mažiau jokio skirtumo, kaip ir dabar. Jeigu tau su mėnesiniu gausis pigiau - taip šaunu taip ir turi būti. Kitaip jo nepirktum. Zonų lietuvoje kolkas išvis nėra, tai čia nelabai aktualu. Manau zonos gali atsirasti nebent jei bus vilniaus-kauno dupolis įgyvendintas.

                Pavyzdys blogas, jei jis nepaplitęs.
                Visi geri sprendimai pradžioje nebuvo populiarūs, kol jie nebuvo pradėti naudoti.

                Comment


                  Galų gale susiprotėjo, kad įvažos nereikalingos ten, kur stoja visas transportas.

                  Comment


                    Galų gale susiprotėjo, kad įvažos nereikalingos ten, kur stoja visas transportas.

                    Comment


                      Prioritetų sąraše tokį darbą nustumčiau į patį galą. Geriau jau Susisiekimo paslaugos skirtų nors kvantą pastangų Laisvės prospekte stoties kryptimi priešais Madą/Circle. Ten visai nėra nei A juostos nei įvažos ir 2G stovi laukdamas kol pvz koks 16T pajudės. O čia panaikins galimybę jau baigusiam stovėjimą aplenkti dėl neaiškių priežasčių stovintį priekyje. Nauda arti 0, vos ne žala. Jei iš pradžių tai darytų tai dar suprasčiau.
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                      Comment


                        Dėl "pasibaigusių pinigų". Londone vienas važiavimas autobusu kainuoja £1,45. Jeigu kortelėje yra tarkim £1,30, sistema važiuoti leis (tačiau tik vieną kartą), o susidariusį skirtumą (-
                        £0.15) pasiims kito kortelės papildymo metu. Nematau kliūčių ta patį padaryti ir Vilniuje.

                        Comment


                          Čia daugiau daroma dėl dviračių tako problemų toje vietoje ir nepakankamo šaligatvio ploto tam kiekiui žmonių, kuris ten visada būna.

                          Comment


                            Čia daugiau daroma dėl dviračių tako problemų toje vietoje ir nepakankamo šaligatvio ploto tam kiekiui žmonių, kuris ten visada būna.

                            Comment


                              Stotelę reiktų iškelti priešais nusileidimą į požeminę perėją, tiesiai priešais Europos aikštę. Visiškai išnyktų vietos problema.
                              Lietuva visiems.

                              Comment


                                Stotelę reiktų iškelti priešais nusileidimą į požeminę perėją, tiesiai priešais Europos aikštę. Visiškai išnyktų vietos problema.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  Singapūre apmokėjimas pagal nuvažiuotą atstumą, todėl privaloma kaskart glausti kortelę prie skaitytuvų.
                                  Jie pasirinko tokią sistemą, Vilnius pasirinko valandinę sistemą.

                                  Comment


                                    Parašė Gies Rodyti pranešimą

                                    Stambule irgi taip pat. Žmonių ten milijonai, sistema labai greitai veikia (ne kaip mūsų aparatai autobusuose). Ir veikia visom transporto rūšims (keltai, metro, autobusai, funikulieriai). Ir taip pat galima praleisti kelis žmones su viena kortele, kas irgi labai patogu.
                                    Stambule fiksuota kelionės kaina. Tačiau ji kartais skirtinga skirtingoms VT rūšims, priklausomai nuo maršruto ilgio. Nėra jokio mokėjimo grynai už atstumą. Dar kartą klausiu, zoninė sistema tai ne kelionė mokant už atstumą. Nors nuotolis, aišku, zoninėje sistemoje įskaitomas, bet per fiksuotą atskirų zonų kainą.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Visi geri sprendimai pradžioje nebuvo populiarūs, kol jie nebuvo pradėti naudoti.
                                    Tai kad nėra tai naujas sprendimas ir jis ant pirštų kur prigijęs.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2020.08.18, 15:44.

                                    Comment


                                      Jetus, tai su atsižymėjimu galima tiek pagal zonas, tiek pagal stoteles, tiek pagal ką nori tarifą pritaikyti. O dabar nieko nežinant susigalvojama, kad jau automatiškai bus blogai.

                                      Comment


                                        Al1 visos permainos yra blogai.

                                        Comment


                                          Permainos turi duoti teigiamą rezultatą. O tai, kas siūloma - mažai kur pritaikyta. Kodėl? Todėl! Norite, kad žmonės naudotųsi VT - kuo mažiau kliūčių tai daryti. Įskaitant ir apmokėjimo už kelionę sistemos paprastumą, o ne sudėtingumą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X