Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Karosų nebėr. Gal ir nelaikinai, Transrevis juk ir taip per daug turi Scaniu. Gaila, kad ne 3G pasirinktas, tad toliau į oro uostą seni geri melynai-geltoni MB dardės
    Kolkas garantiją duodu 50/50, jog neilgai bus 2G penki grafikai, aptarnaujami Transrevio. Apytiksliai paėmus, iki Kalėdų (vėliausiai iki naujamečio) važinės visi 50 ilgų Solaris autobusų.
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Tai iki kada žada gauti visus naujus autobusus?

      Comment


        Apytiksliais skaičiavimais, trumpi turi atvažiuoti per rugsėjį - spalį (34 iš viso trumpi dar neatvaryti), ilgi per rugsėjį - lapkritį. Skaičiavimai, aišku, teoriniai.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
          Rudens sezonas jau čia pat :
          >>>http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1180
          2G darbo dienom 5 grafikus aptarnaus Transrevis su Scania!
          52 savaitgaliais aptarnaus 2TP.
          22 taip pat savaitgaliais bus 2-ojo parko, kad nereikėtų kaip dabar siuntinėti autobusų į AP maršrutus savaitgaliais. Dar palyginus su preliminariais tvarkaraščiais, nuo rugsėjo 29 savaitgalį prideda 1 vienpamaininį, o 33 vietoje papildomo pertraukiamo bus pamaininis autobusas.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

            Kolkas garantiją duodu 50/50, jog neilgai bus 2G penki grafikai, aptarnaujami Transrevio. Apytiksliai paėmus, iki Kalėdų (vėliausiai iki naujamečio) važinės visi 50 ilgų Solaris autobusų.
            Ilgų važiuojančių autobusų bus trūkumas, ypatingai žiemai ateinant. Jei norės dėl vaizdo atskratyt mėlynai-geltonais, dar ir daugiau nuomojamų gali atsirast.

            Comment


              Dėl vaizdo neatsikratinės. Atsikratė prasčiausiais. O nuomai reikia konkurso. Kol jis įvyks, tai ir nauji atvažiuos. Nebent pagal sutartį su "Meteoritturu" galima papildomai išsinuomoti autobusų, bet nemanau, kad daugiau nei kokius 5 vnt.

              Comment


                Čia turėjau omeny, kad gautų 50 ilgų Solaris neužteks

                Comment


                  Taigi nenurašė daugiau nei perka naujų. Taip, išspyrė "Meteoritturą" iš nuomojamų maršrutų, bet ten 12 m autobusai.
                  Paskutinis taisė Al1; 2018.08.28, 11:22.

                  Comment


                    Suvedžiaus transporto priemonių skaičiaus pasikeitimus nuo rugsėjo štai čia >> Deja, niekaip nesuprantu, iš kur pagal SĮSP bus 400 / 234 autobusai - pas mane visom dienom susiskaičiuoja 4 mažiau.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Deja, bet ilgų Solarių perka ryškiai per mažai. Jau buvo keletą kartų aptarta, kad mėlynai geltonų dvigubų vistiek liks apie 20, plius dar po 10 dvigubų Neoplanų ir MANų.
                      Dėl Transrėvio, gali būti, kad 2G jie važinės nuolatos. Juk geriau, kad nauji autobusai ne stovėtų be darbo, o važinėtų vietoj senųjų laužų.
                      Beje, labai pastebimai sumažėjo dujinių autobusų procentas autobusų parke.

                      Comment


                        Pagal fotobuse pateiktus duomenis (ir mano turimas žinias), dujinių ilgų autobusų tikrai mažuma (gyvi tik 871-874, 877, 879 - 881, 883 ir 885). Likę nepaminėti ilgi dujiniai, taip pat ir 078 gatvėse nebepasirodys. Labai gaila, jog pastarasis bus nurašytas
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Jus verkšlenat dėl tų dujinių, kurie buvo gauti iš skandinavijos savartynų, ir čia aptvarkyti važinėjo kaip vaiduokliai? Jus rimtai?
                          Paskutinis taisė Garbanius; 2018.08.28, 16:10.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                            .
                            Dėl Transrėvio, gali būti, kad 2G jie važinės nuolatos. Juk geriau, kad nauji autobusai ne stovėtų be darbo, o važinėtų vietoj senųjų laužų.
                            Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.
                              Labai nusišnekėjot oi labai, dėl 2G retinimo, kaip tik stiprint!

                              Comment


                                Įsigijęs naujų dyzelinių autobusų Vilnius svajoja ir apie elektrinius bei hibridinius

                                Kaip V.Jurgutis sakė 15min, VVT šiuo metu ruošiasi skelbti pirkimo konkursą. „Preliminariais skaičiavimais, numatyta pirkti 70 hibridinių ilgų, triašių autobusų ir 5 mažesnius elektrobusus, kurie numatyti aptarnauti maršrutą Senamiestyje. Taip pat bus perkami gamtinėmis dujomis varomi autobusai, o kitais metais laukia dar vienas gana žymus troleibusų atnaujinimo etapas. Yra galvojama įsigyti troleibusus su autonomine rida, kad gedimo atveju netrikdytų eismo, apvažiuotų kliūtis ir pan.“, – kalbėjo V.Jurgutis.

                                Įgyvendinus šituos planus seniausi Vilniaus mieste važinėjantys autobusai būtų 2013 metų. Naujuosius pirkinius VVT planuoja savo lėšomis, tiesa, kiek tiksliai jų prireiks, dar bus tikslinama.

                                Bendrovė tikina, kad 2017-ieji buvo sėkmingi – pelnas sudarė 2,6 mln. eurų. Pagrindinė finansinės būklės gerėjimo priežastis – gerokai sumažėjusi savivaldybės skola įmonei. Vilniaus miesto savivaldybė 2017 m. grąžino įmonei iki 2015 m. susikaupusias skolas, o tai sudarė galimybes nusipirkti 150 naujų autobusų.

                                Comment


                                  Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                                  Labai nusišnekėjot oi labai, dėl 2G retinimo, kaip tik stiprint!
                                  Iš viso reikia naikinti tuos G maršrutus, nes dauguma ir taip dubliuoja esamus maršrutus. Dėl to Vilniaus VT yra neefektyvus. Reikia įvesti stotelės pagal pageidavimą visuose autobusuose ir problema išsispręs, kai dalis stotelių bus pervesta į pagal pageidavimą statusą. Nebus keleivių, nestos joje ir greičiau įveiks maršrutą.
                                  Tada 2G galima naikinti visiškai. Kitus pervesti į paprasto autobuso kategoriją ir, aišku, su retesniais grafikais. Keleivių srautai persiskirstys troleibusų naudai, taip pat kitų autobusų, kurie dubliuojami dabar G maršrutais naudai ir bendrai paėmus reikės mažiau transporto priemonių tam pačiam kiekiui keleivių pervežti. Vadinasi, galima bus nurašyti dalį seniausių autobusų ir kol kas neatnaujinti autobusų parko, o lėšas skirti troleibusų parko ir KT atnaujinimui.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2018.08.28, 20:44.

                                  Comment


                                    Meteorit'as kaip tik planuoja varyt į Vokietiją pirkt kažkokių autobusų, tad, gali būt susiję su tuo. Daugiau info neturiu kol kas.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.
                                      Tai nėra labai baisu, nėra čia didelės problemos dėl keletos reisų. Tuo labiau, Transrėvis aptarnaus 2G panašiu principu kaip ir Meteoritturas aptarnavo 40 ir visus kitus, t.y. be savivaldybės įsikišimo. Jau tikrai geriau esant galimybei padidinti naujų transporto priemonių skaičių gatvėse nei kad jos stovėtų be reikalo.

                                      Dėl 2G su jumis sutinku, galėtų būti 16+55. Tačiau tam reikėtų dar vienos transporto reformos.

                                      Na ir labai džiugu jei planuojama dar keletas pirkimų, 70 ilgų hibridų + 5 elektriniai midibusai + ~70 trumpų dujinių = dar 145 nauji autobusai, bei dar kažkiek troleibusų, gali būti kad irgi 60. Žinoma, troleibusų galėtų pirkti ir daugiau, ir dar dvigubų, bet gerai kad bent jau susiprotėjo pagaliau pirkti troleibusus su autonomine eiga (nepraėjo nė dešimt metų kaip sakoma). Reikia tikėtis, kad tai neliks tik tuščiais pažadais.

                                      P.S. ssnaiperis, o tai Heuliezai jau nebeišvažiuos?
                                      Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.08.28, 20:49.

                                      Comment


                                        Reforma yra per skambus pavadinimas. Nereikia jokios reformos, tik maršrutų pertvarkos. Tikiuosi, kad 2G Transrevis aptarnaus tik laikinai, kol bus gauti nauji autobusai.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          P.S. ssnaiperis, o tai Heuliezai jau nebeišvažiuos?
                                          Dabar tik 869 su pasibaigusia technikine jau, pora dar iki spalio vidurio (871,873), ir dar pora (872,874) iki kitų metų sausio x dienos. 874 dar galėtų ir likti, jis iš savo ,,brolių'' geriausias ir dar normaliam stovyj, nes kiti prastoki.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X