Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kalbant konkrečiai apie Vilnių, tai situacija čia smarkiai keičias į gerą. Tik čia ne kiek savivaldybė kalta, o jos darbuotojai, tiksliau vadovai VVT ir visokiuose Susiekimo paslaaugose. Netgi gavę pakankamai finansavimo, susimovė ir padarė blogai. Blogiausia, kad niekas už tai neatsako. Visiems kaip ir gerai. Tikiuos, kad taip ilgai nebus. Al1 mane užatakuos, bet užtektų man "Kautros" pavyzdzio. Ten tokia chaltūra nepraslystu. Jei daryt, tai iki galo patraukliai.
    O tai kas skiria (konkurso būdu organizuoja skyrimą) vadovus? Kas turi reikalauti atsakomybės ir darbo kokybės? Savivaldybė, kaip savininkė. Aišku, savivaldybėje irgi dirba žmonės, kurių kompetencija žema, suvokimas žemas, yra savanaudiškų tikslų ir t.t. Ir nėra atsakomybės. "Kautra" dirba kitomis sąlygomis - jiems reikia pelno ir jie veža tik tais maršrutais ir tokiom transporto priemonėm, kurios duoda pelną. Bet tai atitinka tik "Kautros" interesus, o toli gražu ne didelės dalies VT keleivių interesus, kurių dauguma iš viso neturi jokio VT susisiekimo ar priversti važiuoti "Kautros" mikrobais ("Kautra" iš esmėsjau virto mikrobų fima, nes apie pusę jos parko (įskaitant visus filialus) sudaro mikrobai). Aišku, tai ne "Kautros" problema, tai sistemos (valstybinės politikos) problema, kad viskas palikta laisvai rinkos rankos grabalionei (griebti pinigus iš ten, kur jie yra, aišku, o kur nėra, ten ranka negrabalioja). Miesto VT turi ne pelno siekti, o užtikrinti gerą susisiekimą mieste, net jei viso to, kas surenkama už bilietus, nepakanka VT sistemos išlaikymui. Tai turi būti investuojama, dotuojama iš miesto biudžeto. Nes taip bet kokiu atveju išeitų pigiau, nei kišti pinigus į asfaltą. O kur dar žmonių sveikata (dėl mažesnės oro taršos, triukšmo ir didesnio judrumo - tie, kas važiuoja VT daugiau juda nei tie, kurie važiuoja automobiliu).
    Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 13:24.

    Comment


      Apie "Kautrą" turėjau omeny požiūrį į visą VT: vairuotojai be jokių išimčių tik su uniformom (nesvarbu miestas ar gilus kaimas), tik KOKYBIŠKA reklama (papildomos pajamos). Daug reklamų sukasi FB, kaip patogu su jais keliauti ir t.t. jau šioks toks keliavimo autobusais etalonas. Vaizdas kokį mato žmonės vakaruose. Norėdami tik pelno, tikrai sutaupytų, ypač rajonuose. Vadovai pas juos rimti, netgi užsiima "head huntinim'u"

      Comment


        Visa tai piaras. Bet jei maršrutas nuostolingas, jis uždaromas. Štai ir visas jų verslo stebuklas. Norint, kad žmonės naudotųsi VT, maršrutų pelningumas turi būti nei pirmoje, nei trečioje ar penktoje vietoje, o kažkur dar toliau. Bet tam reikalinga visai kitokia valstybės politika VT srityje ir aplamai, liberalizmo marazmų atsisakymo.

        Comment


          Ant piaro šias laikais pastatyta labai labai daug. Susitaikai arba miršti

          Comment


            Miesto VT tai netinka.
            Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 14:27.

            Comment


              Reikia uždrausti visą PR ir grįžti prie vienintelės istorijoje pasiteisinusios veiksnios priemonės - prievartos, jeigu reikia ir su smurtu!

              Comment


                Parašė digital Rodyti pranešimą
                Kažin, ar aš ir žmona esame bomžai ar nevykėliai.
                Pagal zonos poniatkes - taip.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                  Reikia uždrausti visą PR ir grįžti prie vienintelės istorijoje pasiteisinusios veiksnios priemonės - prievartos, jeigu reikia ir su smurtu!
                  Deja, bet kito kelio kaip išspręsti nesprendžiamų ir išsisenėjusių problemų niekas dar nesugalvojo - tik pjauti. Ekonomiškai išprievartauti persėsti į VT iš automobilių. O liberalūs pezalai apie tai, kad reikia naudotis VT ir pan. niekur dar nepadėjo. Visose šalyse buvo imtasi prievartos - dideli mokesčiai už automobilius, draudimas važiuoti automobiliais ištisomis gatvėmis, ribota galimybė įvažiuoti į tam tikra miestų dalis, parkavimo vietų drastiškas mažinimas, brangus parkavimas, parkingų naikinimas netgi prie prekybos centrų arba visų pirkėjų apmokestinimas, jei užtrunki, pavyzdžiui, daugiau nei 20 minučių. Arba nemokamai parkuojiesi 20 min., jei perki už 10 eurų. Paraleliai, aišku, turi būti vystomas VT.

                  Comment


                    Nuo ateinančio ketvirtadienio 49 ir 69 maršrutai grįžta į VVT autobusų parką.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Deja, bet kito kelio kaip išspręsti nesprendžiamų ir išsisenėjusių problemų niekas dar nesugalvojo - tik pjauti. Ekonomiškai išprievartauti persėsti į VT iš automobilių. O liberalūs pezalai apie tai, kad reikia naudotis VT ir pan. niekur dar nepadėjo. Visose šalyse buvo imtasi prievartos - dideli mokesčiai už automobilius, draudimas važiuoti automobiliais ištisomis gatvėmis, ribota galimybė įvažiuoti į tam tikra miestų dalis, parkavimo vietų drastiškas mažinimas, brangus parkavimas, parkingų naikinimas netgi prie prekybos centrų arba visų pirkėjų apmokestinimas, jei užtrunki, pavyzdžiui, daugiau nei 20 minučių. Arba nemokamai parkuojiesi 20 min., jei perki už 10 eurų. Paraleliai, aišku, turi būti vystomas VT.
                      Ir kaip privers žmones naudotis VT automobilių mokesčiai jeigu žmogus gyvena ne Vilniuj ar Kaune? Priverstinis VT naudojimas teigiamo efekto neduos. Mašinų mokestis užtikrins, kad ponai važinės tuščiom gatvėm, o mažesnes pajamas gaunantys bus priversti grūstis autobusuose.( Elementarus pavyzdys 3G autobusas rytais būna pilnas neprivažiavęs Šeškinės poliklinikos. Iki žaliojo tilto autobusas važiuoja beveik pilnas.) Tada dar nepamirškim ir pačio transporto priežiūros. Su dabartine priežiūra tie nauji autobusai/troleibusai per 5-8 metus bus sudrožti iki Volvo lygio kur viskas susukta samariezais ar kaip troleibusuose viskas surūdiję, o ant grindų tai kokį gabalą dangos rado tokį ir prisuko. Pats trasnprotas vėluojantis pastoviai, veža kaip malkas, žiemą - šaltis , vasarą - karštis, (ir dar Susisiekimo paslaugos sugeba aiškint, tai čia dėl to, kad durys darinėjamos už tat salone ir šalta/karšta. Dar nepamirškim, kad sugebama atvažiavus prie žalio tilto, kai lauke -20 stovėt 3 minutes su atidarytom durim ir apsimest, kad viskas normaliai salone šilta). Pirmiausia reikia sutvarkyti normaliai transporto priemones, sutvarkyti troleibusų kontaktinį tinklą, nupirkti troleibusų su autonomine eiga, kad avarijos atveju nestovėtų eilė troleibusų ir galėtų apvažiuot. Padaryti taip, kad tėvam nereiktų vaikų vežioti per pusę miesto į darželius ar mokyklas. Pagerinti susisiekimą su pramoniniais rajonais, padidinti VT kursavimo laiką pagal įmonių darbo laiką. Tik tada kai žmonėms bus patogu važiuoti su VT į darbą, ar mokyklą, nereiks grūstis atvažiavus autobusui, nes VT kursuoja pakankamu dažnumu, kad visi būtų nuvežti pakankamai greitai, o autobusų salonas bus švarus, ir šildomas/vėsinamas, tada galima ir kalbėti apie kažkokius ribojimus, nors tada, jeigu žmonėms bus patogu ir malonu važiuoti, nereikės nieko priverstinai daryti.

                      Parkavimo mažinimas norimo rezultato neduos, geriau visas reikiamas paslaugas skaitmenizuoti, kad nereiktų važinėt kažkur ir viską galima būtų tvarkytis internetu arba sudaryti galimybę priparkavus automobilį suvaikščioti į reikiamas įstaigas. Nereikia pamiršti, kad visuomenėje irgi yra žmonių kurie turi ribotą mobilumą, neturi sveikatos, kad galėtų vaikščiot ilgesnius atstumus ar turi kitą judėjimo negalią.

                      Comment


                        Kituose N miestų davė rezultatus, o pas mus neduos. Taip, neduos, jei bus kreivai daroma. Bet jei bus normaliai daroma, tai duos. Ir kito kelio NĖRA. Taip, turtingi važinėjo ir važinės, bet kai kažkokie ubagas su supuvusioms mašina vaizduoja ponus, užkimšdami gatves, tai yra gerai? Stovi ir ponai, ir ubagai kamščiuose. Ponai ir toliau važinės mašinomis be kjamščių, o ubagai važinės VT irgi be kamščių, ir dauguma pasieks jiems reikiamus objektus ne ką ne lėčiau nei su automobiliu braudamiesi per kamščius. Kas dėl sudrožtų per kelis metus autobusų ar troleibusų, tai ne argumentas. Tai yra dabartinio VT problema, kurią reikia taisyti, o ne inkšti, kad būtent dėl to ir nereikia nieko daryti.
                        Tai būtent dabar žmonės su ribotu judėjimo galimybe ir turi mažiau galimybių pasiekti tas vietas, kurių jiems reikia. Jiems ir būtų sudarytos dar geresnės sąlygos privažiuoti automobiliu ir jį priparkuoti. O dabar tiesiog viskas užkišta įmitusio bydlo Lexusais, MB ir kitokiom tačkėm.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kituose N miestų davė rezultatus, o pas mus neduos. Taip, neduos, jei bus kreivai daroma. Bet jei bus normaliai daroma, tai duos. Ir kito kelio NĖRA. Taip, turtingi važinėjo ir važinės, bet kai kažkokie ubagas su supuvusioms mašina vaizduoja ponus, užkimšdami gatves, tai yra gerai? Stovi ir ponai, ir ubagai kamščiuose. Ponai ir toliau važinės mašinomis be kjamščių, o ubagai važinės VT irgi be kamščių, ir dauguma pasieks jiems reikiamus objektus ne ką ne lėčiau nei su automobiliu braudamiesi per kamščius. Kas dėl sudrožtų per kelis metus autobusų ar troleibusų, tai ne argumentas. Tai yra dabartinio VT problema, kurią reikia taisyti, o ne inkšti, kad būtent dėl to ir nereikia nieko daryti.
                          Tai būtent dabar žmonės su ribotu judėjimo galimybe ir turi mažiau galimybių pasiekti tas vietas, kurių jiems reikia. Jiems ir būtų sudarytos dar geresnės sąlygos privažiuoti automobiliu ir jį priparkuoti. O dabar tiesiog viskas užkišta įmitusio bydlo Lexusais, MB ir kitokiom tačkėm.
                          Visi mašinų apmokestinimai ir kitos finansinės priemonės didins socialinę atskirtį, ir prailgins kelionės trukmę. Jeigu žmogus gali per 15 minučių pasiekti savo kelionės tikslą, tai kodėl jam atimti šią galimybę, ir versti naudotis VT kuris važiuos 25-30min? Geriau reikėtų optimizuoti susisiekimą taip, kad naudojant bet kokią transporto priemonę būtų galima greitai ir saugiai pasiekti kelionės tikslą, o ne skirstyti žmones į ponus ir ubagus. Mašina yra transporto priemonė o ne prabangos prekė.

                          Comment


                            Kaip tik liks daugiau pinigų, nes nereikės išlaikyti mašinos. VT kainuos pigiau. Mašina turi tapti nereikalingu daiktu dideliame mieste. Tai būtent masinė automobilizacija didina socialinę atskirtį - žmonėms nėra paliekama jokios kitos alternatyvos, kaip tik keliauti automobiliu arba iš viso niekur nekeliauti (kalbu apie tolimesnes keliones net ir didelio miesto ribose - pabandyk pėsčias nusigauti iš Antakalnio į Višuliškes; taip, galima pėsčiomis, dviračiu, bet tai ne išeitis). VT buvo sunaikintas ir žmonės buvo tiesiog priversti pirkti automobilį arba likti atskirti nuo pasaulio (čia aš kalbu ne apie didmiesčius, kur visgi išliko šioks toks VT, o apie visus kitus Lietuvos miestus, kur miesto autobusai buvo tiesiog panaikinti ir kaimus, kur priemiestinis susisiekimas liko tik vežti moksleivius į mokyklas). Niekas automobilio turėti neuždraus - turi, sugebi išlaikyti, važinėk. Šiaip tai niekas neskirsto žmonių į ponus ir ubagus, būtent, viešasis transportas juos suniveliuoja, kai visi, ar ofiso planktonas, ar darbininkas, važiuoja tame pačiame autobuse, troleibuse, tramvajuje, metro ar traukinyje, o susisiekimas automobiliais žmones suskirsto į ponus ir ubagus, kai ubagas važiuoja supuvusia mašina, o ponas naujutėlaičiu brangiu automobiliu. Susiekimo optimizavimas ir yra VT plėtra. Bet pas mus tai suvokiama kaip dar daugiau asfalto pakloti, medžių iškirsti, parkingų įrengti. Bet didelėje konkrečiai Vilniaus dalyje to padaryti neįmanoma, o gatvės užkimštos ir susisiekimo pagerinimas įmanomas tik išstumiant automobilius ir gerinant VT. Seniai Vilniuje galima buvo turėti gerą VT, jei valdžioje nesėdėtų valdžiažmogiai laukinio liberalaus kapitalizmo šuntais galvose.

                            Comment


                              Kol sulauksime tramvajaus...
                              tiks ir garvežys.




                              Comment


                                Rudens sezonas jau čia pat :
                                >>>http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1180
                                2G darbo dienom 5 grafikus aptarnaus Transrevis su Scania!
                                52 savaitgaliais aptarnaus 2TP.

                                Comment


                                  Transrevis tikriausiai laikinai, nes autobusų parkas dar negavo visų Solarių, o Karosas ir kitus senus laužus jau nurašė?

                                  Comment


                                    Karosų nebėr. Gal ir nelaikinai, Transrevis juk ir taip per daug turi Scaniu. Gaila, kad ne 3G pasirinktas, tad toliau į oro uostą seni geri melynai-geltoni MB dardės

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Karosų nebėr. Gal ir nelaikinai, Transrevis juk ir taip per daug turi Scaniu. Gaila, kad ne 3G pasirinktas, tad toliau į oro uostą seni geri melynai-geltoni MB dardės
                                      O Transrevis turi nenaudojamų Scanijų?

                                      Comment


                                        Таip, pagal konkursą privalėjo turėti 43 dvigubus autobusus, bet nusipirko iškart 50 (galbūt iškart planuodami tokius atvejus kaip 2G). Nuo rugsėjo 1 dienos 45 autobusai dalyvaus eisme ir 5 autobusai liks kaip rezervas.

                                        Comment


                                          Tai reiškia, kad savivaldybė parceliuoja VVT tiesiog be jokio konkurso atiduodama maršrutus. Tai yra nusikaltimas, jei tas perdavimas ne laikinas dėl VVT autobusų stygiaus. O paskui tokie kaip kai kurie iš forumiečių aiškina, kaip privatus verslas yra gerai, kaip valdiškas VVT yra blogai. Kad naujos Scania yra geriau nei senesni VVT autobusai. Tai tiesiog prichvatizacija, nagla.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X