Parašė keleivis13
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir aišku tokiame mieste kaip Londonas, o ne Vilnius.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Gali buti dar ir kaip patogesnis, jeigu tai Light Rail, kuris nestoja prie sviesoforu, tokio tipo kaip Londono DLR.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 manau bent 1-2 linijos turetu pasisekima ir VilniujParašė Lettered Rodyti pranešimą
 Ir aišku tokiame mieste kaip Londonas, o ne Vilnius.  Pvz Santariskes - Stotis (centre po zeme) - Oro uostas ir nuimtu labai nemazai trafiko. Aisku cia jau nieko bendro su parkavimo tema.. Pvz Santariskes - Stotis (centre po zeme) - Oro uostas ir nuimtu labai nemazai trafiko. Aisku cia jau nieko bendro su parkavimo tema..
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nemažai žmonių tiesiog nemoka planuoti savo gyvenimo, todėl jiems automobilis yra "patogu". Į parduotuvę galima užsukti pakeliui iš darbo, o ne prekintis maistu savaitei į priekį; vaikai į mokyklą, baseiną ir pan. tikrai gali nuvažiuoti patys VT (jeigu dėl objektyvių ar subjektyvių priežasčių nuo namų iki mokyklos yra keli km). Argumentas "mašina reikalinga darbui" išvis skamba juokingai - tam yra įmonės tarnybinis transportas.Parašė keleivis13 Rodyti pranešimąneįsivaizduoju, kaip savaime pats VT gali būti patogiau už automobilį? taip nėra ir nebus. turi būti dėl vienų ar kitų priežasčių tiesiog NEpatogu naudotis automobiliu. kelias paminėjote, ir tai logiška, viskas čia savo vietoje. taip nėra ir nebus. turi būti dėl vienų ar kitų priežasčių tiesiog NEpatogu naudotis automobiliu. kelias paminėjote, ir tai logiška, viskas čia savo vietoje.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 keleivis13 turbūt turėjo omeny, kad atmetus visus papildomus faktorius važiavimas automobiliu yra patogiau nei VT. Garantuota sėdima vieta, paima/priveža iki durų, važiuoja būtent tada kai reikia ir būtent ten kur reikia.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNemažai žmonių tiesiog nemoka planuoti savo gyvenimo, todėl jiems automobilis yra "patogu". Į parduotuvę galima užsukti pakeliui iš darbo, o ne prekintis maistu savaitei į priekį; vaikai į mokyklą, baseiną ir pan. tikrai gali nuvažiuoti patys VT (jeigu dėl objektyvių ar subjektyvių priežasčių nuo namų iki mokyklos yra keli km). Argumentas "mašina reikalinga darbui" išvis skamba juokingai - tam yra įmonės tarnybinis transportas.
 
 
 O ką jei patinka valgyt šviežią maistą, o ne pirkti pusgaminius savaitei į priekį? Nors bet kokiu atveju argumentas apie apsipirkimą niekinis. Galima labai sėkmingai apsipirkinėti mažais kiekiais kasdieną važinėjant VT. Tuo tarpu savaitinis apsipirkimas su VT yra daug sudėtingesnis. Nors bet kokiu atveju argumentas apie apsipirkimą niekinis. Galima labai sėkmingai apsipirkinėti mažais kiekiais kasdieną važinėjant VT. Tuo tarpu savaitinis apsipirkimas su VT yra daug sudėtingesnis.
 
 O dėl įmonės tarnybinio transporto - matosi tamsta visiškai nesusipažinęs su mažesnėm įmonėm... O didelėse dažnai atvirkštinė situacija - tarnybiniu transportu leidžia naudotis ir po darbo valandų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visados lengva viską apmokestinti, bet nereikia pamiršti, kad dėl to nukentėtų rajonuose gyvenantys žmonės, kurie daug neuždirba, o mašina jiems reikalinga nuvažiuoti į darbą Vilniuje ar iš jo nes VT nevažiuoja pakankamai dažnai.Parašė John Rodyti pranešimąParkavimo vietų skaičiaus didinimas bet kur Vilniuje būtų visiškas dead end.
 
 Turėtų būti du prioritetai: VT gerinimas ir parkavimo vietų naikinimas arba apmokestinimas, tokiu būdu dirbtinai kuriant paklausos mažėjimą automobiliams ir tuo pačiu jų parkavimo vietoms. Nesvarbu, kokia tvarka 
 
 Galima tai manipuliuoti ir įvedant papilomas privalomas auto draudimo įmokas (kaip Kasko), kurios jobtelėtų nemenkomis sumomis kiekvieną mėnesį, ko pasekoje dalis vodytėlių tiesiog atsisakytų mašinos. Esmė ta, kad nemaža dalis tų, kurie užgriozdina daugiabučių kiemus savo mašinomis, realiai neturėtų išgalėti tas mašinas išlaikyti. O tie, kas mašinas turėti išgalėtų, tikriausiai išgalėtų pasirūpinti ir asmenine parkavimo vieta. Problema gana lengvai išsprendžiama. Galima parkingo vietų demandą sumažinti kokiais 50% vien tik patvarkius mokesčius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kur jau taip nevažiuoja VT Vilniuje?Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
 Visados lengva viską apmokestinti, bet nereikia pamiršti, kad dėl to nukentėtų rajonuose gyvenantys žmonės, kurie daug neuždirba, o mašina jiems reikalinga nuvažiuoti į darbą Vilniuje ar iš jo nes VT nevažiuoja pakankamai dažnai. 
 
 O ėjimas pėsčiam ar važiavimas dviračiu nelygis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 "Prieš ketvertą metų iš salono įsigijau naują automobilį už 55 tūkst. litų. Toks pats modelis beveik tiek pat tada kainavo ir Lietuvoje. Tačiau sudėjus visus privalomus mokesčius galutinė mašinos kaina padidėjo beveik tris kartus - iki 150 tūkst. litų. Štai ir atsakymas, kodėl turtingoje ir dažnai dėl gyvenimo kokybės liaupsinamoje Danijoje automobilių parkas netviska prabanga", - aiškino L.Jonikas
 
 Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/autonaujie....d?id=43197919
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Norėčiau pamatyti, kaip 30km ar daugiau eitum pėsčiomis ar važiuotum su dviračiu į darbą. Kalba ėjo ne apie Vilnių o apie aplinkinius rajonus. Visuotinis draudimo kainų kėlimas ir papildomų mokesčių apdėjimas naudos neduos niekam. Miesto problemos turi būti spręndžiamos mieste, o ne taip, kad nukentėtu su juo net nesusiję žmonės. Tegul daro patrauklesnį VT, iškelia ofisus už miesto ir padaro efektyvų ir patrauklų VT iki jų, ir problemų tokių didelių nebus.Parašė John Rodyti pranešimą
 Na kur jau taip nevažiuoja VT Vilniuje? 
 
 O ėjimas pėsčiam ar važiavimas dviračiu nelygis?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuolaikinis gyvenimas neapsiriboja namai-darbas-namai. Reikia spėti visur. Automobilis joks prabangos rodiklis. Jis reikalingas kad galetum gyvent visaverti ir komfortiska gyvenimą, kurio vertas kiekvienas žmogus. Spėti nuvežt du vaikus i skirtingus darželius, nes i viena negalejai papult? Nuvežt seneli i poliklinika? Laukt autobuso prie - 20? Ar prie +30? Lyjant? O kaip del išvykų už miesto / i kaima / prie gamtos? Kaip grįžti nakti is darbo? Čia dabar visi sveikuoliais patapo kad mint dviračiais, jau žmonių su negalia ar kitom sveikatos problemom neliko?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sostinės viešuoju transportu – daugiau kaip pusė milijono kelionių kasdien, populiariausi – greitieji autobusai
 
 Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujienos/transportas/viesasis-transportas/sostines-viesuoju-transportu-daugiau-kaip-puse-milijono-kelioniu-kasdien-populiariausi-greitieji-autobusai/
 
   
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 3 metus (isskyrus gruodi-vasari) vazinejau i darba 23 km i viena puse dviraciu. Kol yra noras ir galimybes (dusas darbe), tol tokie atstumai nera problema.Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
 Norėčiau pamatyti, kaip 30km ar daugiau eitum pėsčiomis ar važiuotum su dviračiu į darbą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įrašyti ir įkelti į Youtube?Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą
 Norėčiau pamatyti, kaip 30km ar daugiau eitum pėsčiomis ar važiuotum su dviračiu į darbą.If a lion could speak, we could not understand him.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Net neabejoju, kad visada galima rasti priežasčių kodėl važiuoti dviračiu į darbą nėra patogu. Todėl niekas nesvajoja ir nesako, kad absoliučiai visi turi važiuoti dviračiu arba vien tik viešuoju transportu. Taip niekada nebus. Net vakaruose taip nėra. Ko reikia siekti, tai, kad tie, kurie be jokių sunkumų GALI persėsti į viešąjį transportą arba ant dviračio, tą ir padarytų. O tam reikia gerų sąlygų. Jos ir kuriamos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu tik yra noro tai prašom. Tik užfiksuot reiktų kiek laiko važiuota.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
 Įrašyti ir įkelti į Youtube?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tenka važiuot i darbą ir VT, ir automobiliu, ir dviračiu. Tokie pastebėjimai:
 1. Dviratis visad greičiau nei viešasis transportas: važiuojant VT reiktų įskaičiuot pėdinimą į/iš stotelės + laukimas, VT maršrutas gerokai ilgesnis.
 2. Dviratis taps transporto priemone į darbą tik tada, kai atvažiuosi per daug nesuprakaitavęs. O tam reik kad minimas būtų kuo tolygesnis - bortai ir prastos kokybės šaligatviai yra didžiausia problema.
 4. Visad rinkčiausi VT vietoj auto, nes nereik ištisai susitelkus baranką sukiot. Bet deja VT žiauriai laiką ryja. Automobiliu per visą diena sugaišti 30 min, o viešuoju 1,5 val (dviračiu 45min).
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu tai tu važiuok vt arba automobiliu. Kas draudžia? Lai dviračiais pirma pasinaudoja tie, kurie gyvena visokiuose Lazdynuose, Karoliniškėse etc.Parašė Zorro Rodyti pranešimąKaip toks kelio profilis? Kasdieniam važinėjimui dviračiais.
 Žaliasis tiltas - Lentvaris 22 km.
 
  
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Net su alaus tam tikru kiekiu nesuprantu ką norėjai pasakyti. Šiaip nesvarbu.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Nu tai tu važiuok vt arba automobiliu. Kas draudžia? Lai dviračiais pirma pasinaudoja tie, kurie gyvena visokiuose Lazdynuose, Karoliniškėse etc.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment











Comment