Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    55 taip ir važinės visiškai nereikalingi dvigubi autobusai?
    Taip, Transrevis likusius maršrutus aptarnaus tik triašiais autobusais.

    Comment


      Vasario vidury lenkai rašė, kad B-Busui vis dar gaminami 32 autobusai. Apie 12 vnt. iš kitos partijos tuo metu jau buvo Vilniuje. Jeigu dar bent 10 bus pagaminta ir atvaryta iki to laiko, tai gal ir galės jie perimti 4G. Mat su dabartiniu autobusų kiekiu jiems tik 43 ar 7 šviečia.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Jeigu šiam momentui perimtų 43 ir 7, tai kiek tada būtų autobusų linijoje ir kiek - rezerve?
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Gal yra kiek daugiau žinių dėl kitų tos grupės maršrutų? Ar bus pridėta transporto priemonių į maršrutus? 55 taip ir važinės visiškai nereikalingi dvigubi autobusai?
          Pagal konkurso sąlygas, kiek pamenu, buvo planuotas toks išleidimas:
          4G - 18 autobusų,
          7 - 7 autobusai,
          43 - 7 autobusai,
          55 - 6 autobusai.
          Viso - 38 autobusų, o vežėjas privalo turėti 43 autobusus (taigi - 5 rezerviniai).
          Šiuo metu išleidimas darbo dienomis yra toks:
          4G - 18 autobusų,
          7 - 6 autobusai,
          43 - 6 autobusai,
          55 - 4 autobusai.
          Kadangi 55 dabar aptarnauja trumpi autobusai, jį perduoti privatininkui yra tikrai nelogiška... Na, blogiausiu atveju paleisti tuos pačius 4, tik ilgus autobusus, o likusius du perkelti į 4G maršrutą. Visgi vis dar viliuosi, kad vietoj 55 atiduos kokį nors kitą maršrutą...

          Comment


            Idealus svajonių (mano svajonių) atvejis būtų, jeigu tie 6 55 maršruto autobusai būtų paskirstyti tarp 4G, 43 ir 7:
            4G - 21 autobusas (mažiau prigrūsti autobusai rytinio piko metu)
            7 - 8 autobusai (mažesnis laukimo laikas net kamščių atveju; 7 yra vienas pagrindinių maršrutų, dėl kurio nereguliaraus eismo skundžiamasi labiausiai)
            43 - 9 autobusai + maršruto pratęsimas iki stoties (tiesioginė jungtis vakarinė Šeškinė > centras [Kudirkos a., Pylimo g.] > Stotis bei centras [Kudirkos a., Pylimo g.] > Konstitucijos pr.)
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Iki stoties ir taip pakanka transporto.

              Comment


                To transporto daug, bet jis prigrūstas. Iš patirties galiu pasakyt, kad tikrai menkas malonumas važinėti su 2 persėdimais, kai dvi kelionės iš trijų trunka po 1-2 stoteles.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Reikia 5 troleibusą grąžinti, nes dabar gaunasi, kad pagrindinė miesto VT magistralė, kuri labiausiai apkrauta, yra iš esmės aptarnaujama autobusais, o ne troleibusais.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Idealus svajonių (mano svajonių) atvejis būtų, jeigu tie 6 55 maršruto autobusai būtų paskirstyti tarp 4G, 43 ir 7:
                    4G - 21 autobusas (mažiau prigrūsti autobusai rytinio piko metu)
                    7 - 8 autobusai (mažesnis laukimo laikas net kamščių atveju; 7 yra vienas pagrindinių maršrutų, dėl kurio nereguliaraus eismo skundžiamasi labiausiai)
                    43 - 9 autobusai + maršruto pratęsimas iki stoties (tiesioginė jungtis vakarinė Šeškinė > centras [Kudirkos a., Pylimo g.] > Stotis bei centras [Kudirkos a., Pylimo g.] > Konstitucijos pr.)
                    Iš patirties galiu pasakyti, kad būtų geriau tuos papildomus autobusus paskirti atnaujintam 82 maršrutui, tik važiuojančiam iki Žvėryno, arba kad ir atnaujintam 47, nes liūto dalis pilaitiečių išlipa Sietyno, Narbuto ir Europos aikštės stotelėse. 4G Antakalnyje ir taip papildo T19, o dešiniajame krante - ir T9. Tuo labiau, kad vakare Šeimyniškių g. yra baisūs kamščiai, dėl kurių vėlavimai siekia kartais ir 30 minučių. Trumpesni maršrutai geriau išlaiko reguliarumą.
                    43 grąžinimui iki Stoties pilnai pritariu, labai trūksta tiesioginės Pylimo g. ir centrinės/vakarinės Šeškinės susisiekimo.
                    Taip pat sutinku su T5 atnaujinimu, tai ryškiai nukrautų 1G tarp Pramogų arenos ir Stoties.

                    Comment


                      Bet ar yra pakankamai laisvų troleibusų atnaujinti T5?

                      Comment


                        Turėtų būti, juk kiek laisvų troleibusų atsirado vien po pertvarkos
                        Kas dėl 55 - gal tiesiog jį paleidus dažniau, planuojama šiek tiek praretinti 2G ar 16.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          Turėtų būti, juk kiek laisvų troleibusų atsirado vien po pertvarkos
                          Nebuvo nurašinėjamos škodos po to?

                          Comment


                            Na tai galėtų sulaukus to 41 naujo troleibuso, dalį atskaičiuoti tam naujajam maršrutui.

                            Bet aš išvis nemanau, kad šita 5-o maršruto atgaivinimo idėja prasminga. Dėl ko to reikia ? Kad pagrindinė miesto ašis būtų aptarnaujama ir troleibusais ? Vistiek 1G ir 53, kursuodami žymiai dažniau ir didesnės talpos TP pervežtų žymiai daugiau tų keleivių.

                            Comment


                              Atkarpoje Stotis - Kuro aparatūra (buvusi) aiškiai neužtenka autobusų į stotį, Visi perpildyti, ten, kur nestoja greitieji net ir per ilgai tenka laukti. Daugiau didinti autobusų nėra prasmės, nebent šiek tiek 53 padažninti. Bet jis neišgelbės padėties. Todėl 5 troleibusas reikalingas, nes infrastruktūra yra, o kas dėl reto kursavimo, tai aišku, reikia grąžinti tokį dažnį, koks buvo prieš panaikinant - 5 buvo vienas iš dažniausiai kursuojančių troleibusų kartu su 2, 7, 16, 19. Taip ir dabar, 5 intervalas turi būti 5-7 minutės. Troleibusų yra. Galima būtų panaikinti 15, dar keli susikrapštytų iš turimų. Maršrutas neilgas, reikėtų santykinai nedaug troleibusų. Problema tik stotyje - keleivių persiskirstyme įlipimo metu atskirose stotelėse. Jei iki "reformos" keleiviai stotyje, kam reikia važiuoti Pylimo gatve, į Kalvarijų g., rinkdavosi troleibusus, o ne autobusus, tai dabar autobusus. Todėl 5 turi kursuoti dažnai, netgi 53 turėtų stoti tik troleibusų stotelėje, o 1 G palikti ten pat, kur dabar stoja. Taip bent jau sumažėtų apkrovimas 1G tų keleivių sąskaita, kurie nevažiuoja į Santariškes, nes gautųsi, kad su troleibusais ir 53 autobusu nuo stoties nuvykti ruože iki Žaliojo tilto reikės mažiau laukti nei 1G. Taip pat ir vykstantiems Kalvarijų gatve 5 ir kartu 53 kursavimo intervalas būtų ne mažesnis nei 1G. Kodėl 53 turėtų stoti tik troleibusų stotelėje - jei jis stotų ir ten, kur dabar, tai vis tiek gautųsi dažnesnis 1 G ir 53 autobusų kursavimas Pylimo g., iki Žaliojo tilto ir Kalvarijų g. nei troleibusų.
                              Paskutinis taisė Al1; 2018.02.28, 18:46.

                              Comment


                                Prieš reformą VVT turėjo ~310 troleibusų, dabar yra 248, tiesa, apie 10 turbūt jau niekada neišvažiuos. Priminsiu, kad dabar darbo dienomis išvažiuoja 188 troleibusai, tai T5 troleibusų tikrai pakaktų. Maršruto reikalingumą pagrindė Al1. Be to, galima būtų pertvarkyti Titnago g. maršrutus, nes ten dažnai nėra ko vežti, taip būtų sutaupyta keletas troleibusų.

                                Comment


                                  Gal kas galite priminti, kokia tiksli 5 trasa buvo?

                                  Comment


                                    Nuo Stoties iki Tauragnų kaip 1G arba 53, o nuo Tauragnų kaip T6 į Žirmūnus.

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Turėtų būti, juk kiek laisvų troleibusų atsirado vien po pertvarkos
                                      Kas dėl 55 - gal tiesiog jį paleidus dažniau, planuojama šiek tiek praretinti 2G ar 16.
                                      Atsirasti - atsirado, bet jie visi buvo paversti donorais ir konservais. Dabar dalis jų išparduota (į Ukrainą) arba metalo lauže. Vos pora buvo prikelta. Šiuo metu troleibusų trūksta - 2-asis parkas juos pribaigia greičiau, nei 1-asis gali skirti pakaitinių. Jau vien dabar bent 6 troleibusai su numeriais 1*** dirba 2-ojo parko maršrutais ir grafikais.

                                      Dėl 55 - man susidarė toks įspūdis, kad buvo bandoma persodinti keleivius iš 2G atgal į T16 2014 m., kai buvo gerokai praretintas 2G kursavimas ne piko metu. Realiai gavosi taip, kad 2G vis tiek važiavo sausakimšas nuo pat tos atkarpos, kurios neaptarnauja T16 (Santariškės > Fabijoniškės). Poreikis vietiniam susisiekimui tarp mikrorajonų tikrai yra, tačiau būtų labai sunku priversti daugiau žmonių važiuoti 55-u ir įteigti jiems, kad tos laimėtos 3 minutės mažai ką keičia.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      o kas dėl reto kursavimo, tai aišku, reikia grąžinti tokį dažnį, koks buvo prieš panaikinant - 5 buvo vienas iš dažniausiai kursuojančių troleibusų kartu su 2, 7, 16, 19. Taip ir dabar, 5 intervalas turi būti 5-7 minutės.
                                      Prieš panaikinimą 5 maršruto kursavimo dažnis buvo max 6 reisai per valandą su 8 troleibusais. 5-7 min. buvo kokiais 2002-2003, vėliausiai iki 2004-2005.

                                      Click image for larger version

Name:	t5.png
Views:	92
Size:	47,4 kB
ID:	1622605
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Šiaip 5 iki Žirmūnų nelabai reikalingas. Bet apsisukimą ties buv. Kuro aparatūra organizuoti sunkoka. Galima būtų V. Gerulaičio gatvėje padaryti apsisukimą, reikėtų apie 1,5 km KT (skaičiuojant abiem kryptimis) ir naujų stulpų nuo Kalvarijų ir V. Gerulaičio gatvės sankryžos bei pačioje V., Gerulaičio gatvėje. Bet maršrutas būtų trumpesnis apie 3 km. Beje, ten juk yra P+VT parkingas. Ir Siemens areną renginių metu 5 troleibusas geriau aptarnautų. Tik problema su vairuotojams reikiamais patogumais dar atsiranda. Kadangi stotyje nėra tualeto, tai šitoje galinėje stotelėje būtinas tualetas. Tokiu būdu su 8 troleibusais būtų galima sumažinti intervalą, o su 9 galbūt netgi pasiekti 7 min intervalą. 5 maršrutas. Stotis - Pramogų arena (V. Gerulaičio st.). O jei būtų parke troleibusai su autonomine eiga, tai tokį maršrutą organizuoti būtų vieni juokai. Nuo Tauragnų stotelės iki Pramogų arenos troleibusas važiuotų autonomine eiga ir prie KT vėl prisijungtų Pramogų arenos stotelėje centro link.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2018.03.01, 11:09.

                                        Comment


                                          Kad man atrodo Pramogų arenoje centro link KT per toli nuo stotelės, dėl to troleibusai ten nuo Kareivių g. stoja prieš sankryžą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X