Keičiasi 1G maršruto tvarkaraštis: piko metu tvarkaraštis bus rodomas intervalais
https://judu.lt/keiciasi-1g-marsruto...s-intervalais/
Nuo birželio 9 d. Vilniuje pradedamas taikyti naujas 1G greitojo autobuso darbo dienų tvarkaraščio atvaizdavimo principas. Piko metu – nuo 7:00 iki 9:00 ir nuo 16:00 iki 19:00 – vietoj konkretaus atvykimo laiko keleiviams bus rodomas kursavimo intervalas: autobusai kursuos dažniau, atvyks kas 5–7 minutes. Likusiu dienos metu tvarkaraštis išliks įprastas – su konkrečiais atvykimo laikais.
Šis pokytis įgyvendinamas siekiant padėti keleiviams tiksliau planuoti savo keliones, ypač darbo dienomis, piko metu, kai sklandžiam viešojo transporto eismui dažnai trukdo spūstys ar kelių rekonstrukcijos darbai. Tokiose situacijose neįmanoma užtikrinti griežto konkretaus grafiko laikymosi, todėl intervalinis tvarkaraštis gali labiau atliepti informavimo poreikį keleiviams. Taip pat siekiant užtikrinti tinkamą intervalą tarp autobusų, numatyta papildomai skirti du autobusus šiame – 1G maršrute, kad būtų galima efektyviau paskirstyti srautą. Šis sprendimas kol kas bus taikomas tik 1G maršrute – tai vasaros pilotinis projektas, kurio metu bus renkama statistika ir vertinama keleivių patirtis. Vasarą, kai keleivių srautai paprastai mažesni, lengviau stebėti ir įvertinti pokyčių poveikį.
„Dabar, kai autobusas kursuos kas 5–7 minutes, keleiviui nebereikės tikrinti tvarkaraščio ar nerimauti dėl vėlavimo – tiesiog ateini į stotelę ir žinai, kad per kelias minutes tikrai sulauksi autobuso. Tai padės sumažinti stresą, keliaujant į darbą ar grįžtant namo“, – įžvalgomis dalinasi Arnas Misiūnas, JUDU viešojo transporto organizavimo vadovas.
Šis pokytis įgyvendinamas siekiant padėti keleiviams tiksliau planuoti savo keliones, ypač darbo dienomis, piko metu, kai sklandžiam viešojo transporto eismui dažnai trukdo spūstys ar kelių rekonstrukcijos darbai. Tokiose situacijose neįmanoma užtikrinti griežto konkretaus grafiko laikymosi, todėl intervalinis tvarkaraštis gali labiau atliepti informavimo poreikį keleiviams. Taip pat siekiant užtikrinti tinkamą intervalą tarp autobusų, numatyta papildomai skirti du autobusus šiame – 1G maršrute, kad būtų galima efektyviau paskirstyti srautą. Šis sprendimas kol kas bus taikomas tik 1G maršrute – tai vasaros pilotinis projektas, kurio metu bus renkama statistika ir vertinama keleivių patirtis. Vasarą, kai keleivių srautai paprastai mažesni, lengviau stebėti ir įvertinti pokyčių poveikį.
„Dabar, kai autobusas kursuos kas 5–7 minutes, keleiviui nebereikės tikrinti tvarkaraščio ar nerimauti dėl vėlavimo – tiesiog ateini į stotelę ir žinai, kad per kelias minutes tikrai sulauksi autobuso. Tai padės sumažinti stresą, keliaujant į darbą ar grįžtant namo“, – įžvalgomis dalinasi Arnas Misiūnas, JUDU viešojo transporto organizavimo vadovas.
Comment