Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keičiasi 1G maršruto tvarkaraštis: piko metu tvarkaraštis bus rodomas intervalais
    Nuo birželio 9 d. Vilniuje pradedamas taikyti naujas 1G greitojo autobuso darbo dienų tvarkaraščio atvaizdavimo principas. Piko metu – nuo 7:00 iki 9:00 ir nuo 16:00 iki 19:00 – vietoj konkretaus atvykimo laiko keleiviams bus rodomas kursavimo intervalas: autobusai kursuos dažniau, atvyks kas 5–7 minutes. Likusiu dienos metu tvarkaraštis išliks įprastas – su konkrečiais atvykimo laikais.
    Šis pokytis įgyvendinamas siekiant padėti keleiviams tiksliau planuoti savo keliones, ypač darbo dienomis, piko metu, kai sklandžiam viešojo transporto eismui dažnai trukdo spūstys ar kelių rekonstrukcijos darbai. Tokiose situacijose neįmanoma užtikrinti griežto konkretaus grafiko laikymosi, todėl intervalinis tvarkaraštis gali labiau atliepti informavimo poreikį keleiviams. Taip pat siekiant užtikrinti tinkamą intervalą tarp autobusų, numatyta papildomai skirti du autobusus šiame – 1G maršrute, kad būtų galima efektyviau paskirstyti srautą. Šis sprendimas kol kas bus taikomas tik 1G maršrute – tai vasaros pilotinis projektas, kurio metu bus renkama statistika ir vertinama keleivių patirtis. Vasarą, kai keleivių srautai paprastai mažesni, lengviau stebėti ir įvertinti pokyčių poveikį.

    „Dabar, kai autobusas kursuos kas 5–7 minutes, keleiviui nebereikės tikrinti tvarkaraščio ar nerimauti dėl vėlavimo – tiesiog ateini į stotelę ir žinai, kad per kelias minutes tikrai sulauksi autobuso. Tai padės sumažinti stresą, keliaujant į darbą ar grįžtant namo“, – įžvalgomis dalinasi Arnas Misiūnas, JUDU viešojo transporto organizavimo vadovas.
    https://judu.lt/keiciasi-1g-marsruto...s-intervalais/

    Comment


      Nežinau, ar juokinga, ar graudu, kad Vilniuje situacija su autobusų vėlavimais jau tokia tragiška, kad paprasti tvarkaraščiai jau nieko nebereiškia.

      Comment


        Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
        Nežinau, ar juokinga, ar graudu, kad Vilniuje situacija su autobusų vėlavimais jau tokia tragiška, kad paprasti tvarkaraščiai jau nieko nebereiškia.
        Tai, kad bus išleidžiami 2 papildomi autobusai. Kas vėl negerai? Ar jums tikrai patogu žiūrėti į tvarkaraštį, kur vienoje mažoje eilutėje surašyta daugiau nei 10 išvykimų? + dar švieslentėje niekas nepasikeis. Kaip rodė pvz: 1G Santariškės WIFI, Žemagrindis, Su kondicionieriu, pritaikytas dviračiams už 3 min. Taip ir rodys tai. Tie intervalai liečia tik popierinį ir skaitmeninį tvarkaraštį.
        Paskutinis taisė Vinecko; Vakar, 06:44.

        Comment


          Blogiausia, kad niekas po paviršium nesikeičia. Jeigu būtų taktinis tvarkaraštis - aiškiai kas 5 min - tai tada suprantama. Dabar tiesiog "nuslepiamas" vėlavimas nuo keleivių, per Piką uždedant funkciją, kuri šiaip rodoma kai per pilna eilutė.

          Na, Pikas iš tiesų yra taktinių tvarkaraščių programa, puikiai tam pritaikyta (pagal demonstracinius video, kokius mačiau), tačiau šiuo atveju tiesiog nustaytas taktas iracionaliu skaičiumi (pvz. kas kokias 6,1256... min), tiesiog nustatant minimalias privalomas pertraukas vairuotojams, kad autobusai važiuotų kuo dažniau nesilaikant aiškaus takto. Nepadeda ir tai, jog skirtingoms kelių atkarpoms taikomi skirtingi nuvažiavimo laikai pagal paros metą - protinga funkcija, tik piko metu viskas dėl to nežmoniškai išsitempia (ir dar nevisiškai tolygiai). Šiuo atveju nei patvarkyta, nei ką - 5-7min rodo nereguliarų taktą. Kaip supratau, papildomi autobusai tiesiog leis ištempti vairuotojų atstovas dėl vėlavimų. Ir nuoširdžiai apie tokius negalėsime svajoti žiemos sezono metu, kadangi papildomi autobusai ir taip įvedami po to, kai dalis vasarą nuimama.

          Dar apskritai neįsivaizduoju, ką jie dabar ketina daryti stops.lt. Uždėti užrašą per tas eilutes, kur net negalima pažiūrėti, per kiek nuvyks autobusas į tam tikrą stotelę? Ar čia jie nori pasakyt, kad taip blogai, jog neįmanoma apskaičiuot? O jeigu išvis paliks internete taip, kaip dabar, ir pakeis tik popieriniuose tvarkaraščiuose, tai apskritai niekam nereikalingas sprendimas.

          O bendrai, problemas reikia spręsti gerinant infrastruktūrą, o ne paslepiant problemą. Ir jeigu nusprendė Kalvarijų g. per visą žiemos sezoną laikyti išrausius dėl kažkokių vamzdynų, tai čia savivaldybės atsakomybė užtikrinti sklandų VT tokiomis sąlygomis.

          Comment


            Gal duos daugiau laisvės dispečeriams išformuojant potencialius 'traukinius'?

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
              Gal duos daugiau laisvės dispečeriams išformuojant potencialius 'traukinius'?
              Išformuoti galima, bet iš ko užpildyti tuos tarpus prieš traukinį? Jei atvažiuoja trijų autobusų traukinys, taip nutinka, nes prieš tai kokias 15-20 min nebuvo nei vieno autobuso. Vasaros metu gal ir veiks tai, bet mokslų metų sezonu nematau kaip tai galėtų veikti. Vis tiek 1G strigs kaip visada žaliojo tilto/Kudirkos aikštės atkarpoj ir vis tiek susidarys tie tarpai. Nebent turi turėti autobusus laukiančius pradinėse stotelėse, ko tikrai nebus.

              Comment


                Bim bam, pokalbis su vairuotoja

                Pranešimas:
                Troleibuso vairuotoja pasidėjusi kibirą ir šluotą prie priekinių durų, tad matyt dėl to neatidarinėja pirmų durų keleiviams įlipti. Garažinis numeris 1833

                Atsakymas:
                Dėkojame už pastebėjimą. Su troleibuso vairuotoja dėl šios situacijos pasikalbėta – ji paprašyta pašalinti kibirą ir šluotą nuo keleivių įlipimo zonos. Taip pat primintos taisyklės, kad pašaliniams daiktams transporto priemonės salone ne vieta. Ačiū, kad prisidedate prie paslaugų kokybės gerinimo.
                https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/429996

                Comment


                  Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                  Dar apskritai neįsivaizduoju, ką jie dabar ketina daryti stops.lt. Uždėti užrašą per tas eilutes, kur net negalima pažiūrėti, per kiek nuvyks autobusas į tam tikrą stotelę? Ar čia jie nori pasakyt, kad taip blogai, jog neįmanoma apskaičiuot? O jeigu išvis paliks internete taip, kaip dabar, ir pakeis tik popieriniuose tvarkaraščiuose, tai apskritai niekam nereikalingas sprendimas.
                  Vanga atgimė.

                  Maršrutų tvarkaraščiai

                  Comment


                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                    Išformuoti galima, bet iš ko užpildyti tuos tarpus prieš traukinį? Jei atvažiuoja trijų autobusų traukinys, taip nutinka, nes prieš tai kokias 15-20 min nebuvo nei vieno autobuso. Vasaros metu gal ir veiks tai, bet mokslų metų sezonu nematau kaip tai galėtų veikti. Vis tiek 1G strigs kaip visada žaliojo tilto/Kudirkos aikštės atkarpoj ir vis tiek susidarys tie tarpai. Nebent turi turėti autobusus laukiančius pradinėse stotelėse, ko tikrai nebus.
                    Manau vasara ir yra tinkamas laikas dispečeriams pasimokyti valdyti intervalus ir išdirbti reikiamas strategijas. Pvz metro naudojama 'dalinio maršruto' strategija, kai ne visi reisai važiuoja visą maršrutą, taip sutankinant intervalus labiausiai apkrautose atkarpose.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Manau vasara ir yra tinkamas laikas dispečeriams pasimokyti valdyti intervalus ir išdirbti reikiamas strategijas. Pvz metro naudojama 'dalinio maršruto' strategija, kai ne visi reisai važiuoja visą maršrutą, taip sutankinant intervalus labiausiai apkrautose atkarpose.
                      Tada gaunasi, kad dalis suksis kažkur ties Žaliuoju tiltu arba Santariškių(?) žiede prieš įvažiavimą į kompleksą?

                      Comment


                        Kažkada berods T4 ar T12 važiuodavo tik iki Savanorių žiedo.

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Kažkada berods T4 ar T12 važiuodavo tik iki Savanorių žiedo.
                          4 troleibusas ir dabar savaitgaliais važiuoja tik iki žiedo (išskyrus 2 ankstyvus reisus šeštadienį), taip pat šiuo metu neatnaujintas 14 troleibusas, prieš pratęsiant jį iki Karoliniškių irgi būdavo tik iki Gerosios Vilties.

                          Comment


                            JUDU tinklapyje parašyti tikslūs laikai.
                            Click image for larger version

Name:	New Timetable.JPG
Views:	217
Size:	86,4 kB
ID:	2204067

                            Comment


                              Stops dabar irgi (judu.lt duomenis ir ima iš failų, sukeltų stops.lt). Absurdas visiškas, jie net nepagalvojo, kaip įgyvendins. Ypač dar dėl to, kad GTFS formatu neparašysi tiesiog "5-7 min" - o kaip gi kitaip ima duomenis pvz. Trafi, Google Maps? Dar be to šiandien genijai sugebėjo stops.lt sugrąžinti visiems maršrutams žemagrindžių žymėjimą, bet čia irgi jau kelintas kartas.

                              Comment


                                Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
                                Stops dabar irgi (judu.lt duomenis ir ima iš failų, sukeltų stops.lt). Absurdas visiškas, jie net nepagalvojo, kaip įgyvendins. Ypač dar dėl to, kad GTFS formatu neparašysi tiesiog "5-7 min" - o kaip gi kitaip ima duomenis pvz. Trafi, Google Maps? Dar be to šiandien genijai sugebėjo stops.lt sugrąžinti visiems maršrutams žemagrindžių žymėjimą, bet čia irgi jau kelintas kartas.
                                Dėl laikų, reikia sulaukti realaus laiko duomenų. Aš turiu kol kas kreivai veikiančią programytę, reiks patestuoti.

                                O kas dėl žemagrindžių, tai man dabar rodo juos tik T12 (17:27) ir T6 (17:38) iš stotelės '0235d'. T4 iš '0201' stotelės 17:24 rodo aukštą. Garažinių numerių niekur neišvedinėju, tai ir neparašysiu

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                  Tada gaunasi, kad dalis suksis kažkur ties Žaliuoju tiltu arba Santariškių(?) žiede prieš įvažiavimą į kompleksą?
                                  Manau kol kas nežino niekas.
                                  Kaip vienas iš variantų, pvz dalis 1G galėtų apsukti Baltupius ir nevažiuoti iki Santariškių. T4, T6 ir T12 apsisuktų Savanorių žiede. T7 galbūt apsisuktų Pamėnkalnio/ Kudirkos kilpa, jei būtų galima pasukti kairėn TOJE sankryžoje.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Manau kol kas nežino niekas.
                                    Kaip vienas iš variantų, pvz dalis 1G galėtų apsukti Baltupius ir nevažiuoti iki Santariškių. T4, T6 ir T12 apsisuktų Savanorių žiede. T7 galbūt apsisuktų Pamėnkalnio/ Kudirkos kilpa, jei būtų galima pasukti kairėn TOJE sankryžoje.
                                    Manau T7 tiesiog autonominę eigą naudotų toje vietoje.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Dėl laikų, reikia sulaukti realaus laiko duomenų. Aš turiu kol kas kreivai veikiančią programytę, reiks patestuoti.

                                      O kas dėl žemagrindžių, tai man dabar rodo juos tik T12 (17:27) ir T6 (17:38) iš stotelės '0235d'. T4 iš '0201' stotelės 17:24 rodo aukštą. Garažinių numerių niekur neišvedinėju, tai ir neparašysiu
                                      Aš turiu omenyje, kad tvarkaraščiai geltoni, kaip būdavo prieš keletą metų, kol nesusiprato, jog ir taip visi autobusai žemagrindžiai, ir paliko baltus tvarkaraščius su komentaru. Prie pačių TP prisegimas tas pats, koks būdavo.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Manau vasara ir yra tinkamas laikas dispečeriams pasimokyti valdyti intervalus ir išdirbti reikiamas strategijas. Pvz metro naudojama 'dalinio maršruto' strategija, kai ne visi reisai važiuoja visą maršrutą, taip sutankinant intervalus labiausiai apkrautose atkarpose.
                                        Tai taip yra kad ir Minsko metro. rytinio(7-9 )ir vakarinio piko metu (17-20) jau suplanuota, kad tam tikri reisai vaziuos tik tarp apkrautu sustojimu ir kur yra apsisukimo aklakelis jie suksis. t.y jei bendrasis intervalas tarp traukiniu yra 4 min tai 4-5 sustoijimai iki galinio punkto bus aptarnaujami 8 minuciu ( kaip pvz) intervalu. Bet metro apsisukimo aklakeliai yra mazdaug kas 4-5 sustojimus. Del viesojo transporto viskas turi buti iteisinta, o ne siaip sau suktis bet kur, nesudarant virtines troleibusu. ir klausimas kaip butu apskaitomi nuleisti vaziavimo kilometrai ( aktualu Kaunui) ir vairuotojo darbo valandos.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                          Tai taip yra kad ir Minsko metro. rytinio(7-9 )ir vakarinio piko metu (17-20) jau suplanuota, kad tam tikri reisai vaziuos tik tarp apkrautu sustojimu ir kur yra apsisukimo aklakelis jie suksis. t.y jei bendrasis intervalas tarp traukiniu yra 4 min tai 4-5 sustoijimai iki galinio punkto bus aptarnaujami 8 minuciu ( kaip pvz) intervalu. Bet metro apsisukimo aklakeliai yra mazdaug kas 4-5 sustojimus. Del viesojo transporto viskas turi buti iteisinta, o ne siaip sau suktis bet kur, nesudarant virtines troleibusu. ir klausimas kaip butu apskaitomi nuleisti vaziavimo kilometrai ( aktualu Kaunui) ir vairuotojo darbo valandos.
                                          Nuleisti kilometrai gali būti skirti kitų maršrutų dažniniui. Na kaip spėjimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X