Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar teko kam besinaudojantiems M.ticket aplikacija susidurti su tokia bėda po gegužės 27? Trafi, kaip žinome, minimalaus papildymo 5€ reikalauja. O bilietų man prireikė mažiau, nei 5€ sumai.
    Buvo skambinta ir į Judu, tai pasakė, kad viskas dirba normaliai pas juos.Click image for larger version  Name:	Screenshot_20230629-103847_mTicket.jpg Views:	1 Size:	116,9 kB ID:	2060486
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Vakar buvo gedimas (rašė žiniasklaida), šiandien veikia. Jungtis reikia tik per mobilius duomenis, wifi netinka.

      Comment


        Vakar kitoks erroras buvo. Dabar viskas veikia. Tai jei šitą vis dar meta, reiškiasi čia individualaus vartotojo problema.

        Comment


          Buvo gedimas kurį sutaisė. Bet čia problema kita. Išjunk Wifi/VPN, turi eiti per lietuvišką operatorių mobiliais duomenimis kitaip programėlė neveiks. Taip jau kelis metus buvo.

          Comment


            Bent jau Android 13 yra opcija tam tikroms programėlėms naudoti tik mobilius duomenis, ne wifi - tą įjungiau m.ticket ir m.parking ir pamiršau tą wifi atjunginėjimą rankiniu būdu joms.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Bent jau Android 13 yra opcija tam tikroms programėlėms naudoti tik mobilius duomenis, ne wifi - tą įjungiau m.ticket ir m.parking ir pamiršau tą wifi atjunginėjimą rankiniu būdu joms.
              Ačiū už gerą hintą. Pas save su Android 11 tą dabar pasidariau, nebereikės Wifi atjunginėti.

              Jei kam aktualu palaikai ant programėlės paspaudus -> App info -> Restrict data usage -> nuimti Wi-Fi
              Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.06.30, 10:38.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Londone autobusais naudojausi 13 metų. Viskas ok su user facing tvarkaraščiais ten. Kaip, beje, ir su bilieto sistema ir autobuso informacija realiu laiku, ir taip buvo jau labai seniai.
                Tikrai viskas ne ok, jeigu iš namų turiu išeiti 13 min. anksčiau, kad nepavėluočiau, nes normalus tvarkaraštis nepateikiamas. Tikra „pažanga“ (kuri Vilniuje jau buvo)

                Click image for larger version  Name:	FB_IMG_1612606558584.jpg Views:	0 Size:	88,9 kB ID:	2060669
                (Foto kažkur iš FB platybių, nebeatseku)
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Teiravausi VMS dėl kondicionierių naudojimo VT (ne kartą teko važiuoti VT karštyje, o kondicionieriai nebuvo įjungti). Atsakymas iš Kokybės ir Veiklos gerinimo skyriaus nuskambėjo toks:

                  Šiuo metu bendrovės eksploatuojamų transporto priemonių tik dalis turi kondicionavimo sistemas: 331 vnt. autobusų ir 86 vnt. troleibusų.

                  Šios sistemos dirba automatiškai, t. y. jos nustatytos taip, kad būtų palaikoma reikiama temperatūra. Vairuotojai gali įjungti arba išjungti kondicionavimo sistemą, reguliuoti temperatūrą. Tačiau autobusų/troleibusų kondicionavimo sistema kartais nepajėgi palaikyti nustatytos temperatūros salone, nes tarp miesto centrinėje dalyje esančių stotelių vidutinis atstumas vos apie 300–400 metrų ir autobusai/troleibusai jose sustoja kas 1–2 minutes, todėl kiekvieną kartą atidarius duris į transporto priemonių vidų iš lauko plūsteli šiltas oras.

                  Būna, kad darbo metu kondicionieriai sugenda. Tokiu atveju vairuotojai yra įpareigoti vėdinti autobusų/troleibusų saloną: atidaryti orlaides, stoglangius – tą gali padaryti ir keleiviai. Sekančią dieną transporto priemonės su kondicionierių gedimais nebekursuoja maršrutuose, jie būna nedelsiant taisomi.


                  Comment


                    Parašė Knope Rodyti pranešimą
                    autobusų/troleibusų kondicionavimo sistema kartais nepajėgi palaikyti nustatytos temperatūros salone,
                    Kas draudžia įsigyti autobusą su pajėgia sistema? VmS poxuizmas ant keleivių greičiausiai. Teko JAV pasivažinėti autobusais vasarą, tai jausmas toks, kad gailiesi kailinių nepasiėmęs, nes šaldo konkrečiai ir net girdisi, kaip šaltas oras paduodamas į saloną. O pas mus pliusiukas uždėtas "taigi pirkom su AC, kad nešaldo, mes nekalti".

                    Comment


                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
                      Kas draudžia įsigyti autobusą su pajėgia sistema? VmS poxuizmas ant keleivių greičiausiai. Teko JAV pasivažinėti autobusais vasarą, tai jausmas toks, kad gailiesi kailinių nepasiėmęs, nes šaldo konkrečiai ir net girdisi, kaip šaltas oras paduodamas į saloną. O pas mus pliusiukas uždėtas "taigi pirkom su AC, kad nešaldo, mes nekalti".
                      Taip, taip, būna kad ir per daug užšaldo, kai kontrastas per didelis. Tas irgi ne ok. Bet čia pas mus manding remiamasi sena patarle: "šiluma kaulų nelaužo"

                      Comment


                        Kaip šiandien supykdė mane visa Vilniaus viešojo transporto sistema. Ateinu į Sietyno stotelę 14:18, kad nuvažiuoti į Pilaitę. 30 autobusas turintis išvažiuoti 14:18 jau išvažiavęs, na nieko tokio, gi pats atėjau tokiu laiku. 14:20 turintis važiuoti 4G irgi išvažiavęs 14:18 kartu su 30 autobusu. Kitas autobusas link Pilaitės už 15 minučių. Kodėl du autobusai, važiuojantys ta pačia kryptimi važiuoja vienu metu, kodėl tapo labai įprasta autobusams išvažiuoti anksčiau, vietoj to, kad pastovėti truputį stotelėje... Nors ir esu visiškai pasisakantis už viešąjį transportą, bet šiuo atveju rimtai svarsčiau, kad geriau jau būčiau turėjęs asmeninį automobilį ir nervų bei laiko negadinęs.

                        Comment


                          Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                          Kaip šiandien supykdė mane visa Vilniaus viešojo transporto sistema. Ateinu į Sietyno stotelę 14:18, kad nuvažiuoti į Pilaitę. 30 autobusas turintis išvažiuoti 14:18 jau išvažiavęs, na nieko tokio, gi pats atėjau tokiu laiku. 14:20 turintis važiuoti 4G irgi išvažiavęs 14:18 kartu su 30 autobusu. Kitas autobusas link Pilaitės už 15 minučių. Kodėl du autobusai, važiuojantys ta pačia kryptimi važiuoja vienu metu, kodėl tapo labai įprasta autobusams išvažiuoti anksčiau, vietoj to, kad pastovėti truputį stotelėje... Nors ir esu visiškai pasisakantis už viešąjį transportą, bet šiuo atveju rimtai svarsčiau, kad geriau jau būčiau turėjęs asmeninį automobilį ir nervų bei laiko negadinęs.
                          Vilniuje leidžiama išvažiuoti iki 3 minučių pliuse. Tam išvažiuoja ankščiau kad jie kažkur strigtų būtų kuo mažesnis vėlavimas.

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                            Vilniuje leidžiama išvažiuoti iki 3 minučių pliuse. Tam išvažiuoja ankščiau kad jie kažkur strigtų būtų kuo mažesnis vėlavimas.
                            Problema labiau tame, kad susidėdant šitam leidimui ir nesuderintiems tvarkaraščiams tenka laukti 15 minučių autobuso, kuris važiuoja vienu pagrindiniu miesto maršrutu. O Sietyno stotelėje esant ne vienam maršrutui, tas tarpas galėtų būti laisvai kompensuotas kitais maršrutais, t.y. link Pilaitės važiuojantys visi maršrutai neturėtų suvažiuoti vienu metu.

                            Comment


                              Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

                              Problema labiau tame, kad susidėdant šitam leidimui ir nesuderintiems tvarkaraščiams tenka laukti 15 minučių autobuso, kuris važiuoja vienu pagrindiniu miesto maršrutu. O Sietyno stotelėje esant ne vienam maršrutui, tas tarpas galėtų būti laisvai kompensuotas kitais maršrutais, t.y. link Pilaitės važiuojantys visi maršrutai neturėtų suvažiuoti vienu metu.
                              bet jei nebūtų leidžiamas skubėjimas ties kaip kuriais sustojimais darytūsi vis didėjantis vėlavimas ir galutiniame sustojime pasidarytų tarkime 10 minučių gal ir dar didesnis vėlavimas. Tai yra vairuotojas priverstas vietoj to, kad išnaudotų tas minutes poilsiui turi jau išvažiuoti į sekantį reisą.
                              Tai pažiūrėkime ne tik į keleivio naudą, bet ir vairuotojo

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                Tikrai viskas ne ok, jeigu iš namų turiu išeiti 13 min. anksčiau, kad nepavėluočiau, nes normalus tvarkaraštis nepateikiamas. Tikra „pažanga“ (kuri Vilniuje jau buvo)
                                Kodėl 13 minučių? Gal ir dar daugiau kur nors rastum kokio keisto maršruto tvarkaraščiuose kokiame mieste? Kam pasirinkti patį ekstremalaisią pavyzdį ir po to iš jo šaipytis, nors niekada niekas tokių skaičių net neminėjo? Nuo pat pradžių kalbėjome apie 5 minutes, maks. 10 minučių ir specifiškai minėjau būtent 5 minutes kaip tipišką dažnį. Ar tikrai, žinodamas, kad autobusas važiuoja kas 5 minutes, žvalgaisi į tvarkaraštį, o ne tiesiog eini į stotelę?
                                Paskutinis taisė John; 2023.07.01, 00:27.

                                Comment



                                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                  Pagal šitą schemą, tai tik 15, 19 ir 21 troleibusai galės važiuoti nepakeitę trasų. Gal dar 7 ir 10. Tai matyt, kad apskritai tų troleibusų beveik nereikės tom dienom.

                                  Dėl 15 troleibuso irgi abejoju ar išvažiuos, nepamirškime jo nulinės trasos iš parko ir į jį. Pro kur jis sugrįš, jei uždarytos bus tiek jo pagrindinės trasos gatvės, tiek galima apylanka per Laisvės prospektą?

                                  Comment


                                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                                    Bent jau Android 13 yra opcija tam tikroms programėlėms naudoti tik mobilius duomenis, ne wifi - tą įjungiau m.ticket ir m.parking ir pamiršau tą wifi atjunginėjimą rankiniu būdu joms.
                                    Taip, bet jeigu naudoji VPN tada ir pačiame VPN reikia split tunneling nustatyti kad tos programėlės eitų ne per VPN. Kadangi VPN net per mobilius duomenis jie atpažysta kaip ne mobilų, mat VPN serveris neprisitato kaip lietuviškas operatorius.
                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Kodėl 13 minučių? Gal ir dar daugiau kur nors rastum kokio keisto maršruto tvarkaraščiuose kokiame mieste? Kam pasirinkti patį ekstremalaisią pavyzdį ir po to iš jo šaipytis, nors niekada niekas tokių skaičių net neminėjo?
                                    13 minučių buvo jūsų įdėtas pavyzdys iš Londono.

                                    Comment


                                      Gal kas žino ar turi informacijos ar gal būt sąrašiuką su kokiomis įstaigomis, įmonėmis ar organizacijomis Sį "Susisiekimo paslaugos" yra sudariusi sutartis kaip pvz su jau žinomomis VVT, Transreviu (B-Bus), Kautra? Ar šį sąrašą jau galima papildyti LG (Lietuvos geležinkeliais), bei Cyclo city (dviračių nuoma Vilniaus mieste), Bolt paspirtukais, Scoot 911 paspirtukais (nes šios paslaugos oficialiai nurodomos "Judu" internetinėje svetainėje.

                                      Comment


                                        Parašė Valdemar Rodyti pranešimą

                                        Problema labiau tame...
                                        Visame pasaulyje normalu ateitį į stotelę ar stotį keliomis minutėmis anksčiau. Net Šveicarijos geležinkeliuose 14:18 atėjęs į savo 14:18 reisą rizikuotum pamatyti užsidarančias duris ir tolstančio traukinio uodegą. O bendrame miesto eisme važiuojantys autobusai fiziškai negali važiuoti tiksliai pagal grafiką, o važiuoja +/- pagal jį, tai suvokti galėtų kiekvienas keleivis.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Visame pasaulyje normalu ateitį į stotelę ar stotį keliomis minutėmis anksčiau. Net Šveicarijos geležinkeliuose 14:18 atėjęs į savo 14:18 reisą rizikuotum pamatyti užsidarančias duris ir tolstančio traukinio uodegą. O bendrame miesto eisme važiuojantys autobusai fiziškai negali važiuoti tiksliai pagal grafiką, o važiuoja +/- pagal jį, tai suvokti galėtų kiekvienas keleivis.
                                          Bet čia kartu ir tvarkaraščių sudarymo problema. Atėjęs darbo dienos vidury į stotelę, iš kurios važiuoja ne vienas maršrutas ta pačia kryptimi 2 minutėmis anksčiau už autobusą, numatytą tvarkaraštyje neturėčiau laukti 15 minučių artimiausio autobuso. Ar visgi čia normalu ir tiesiog kažką sapalioju?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X