Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
22 taip pat savaitgaliais bus 2-ojo parko, kad nereikėtų kaip dabar siuntinėti autobusų į AP maršrutus savaitgaliais. Dar palyginus su preliminariais tvarkaraščiais, nuo rugsėjo 29 savaitgalį prideda 1 vienpamaininį, o 33 vietoje papildomo pertraukiamo bus pamaininis autobusas.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąRudens sezonas jau čia pat :
>>>http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1180
2G darbo dienom 5 grafikus aptarnaus Transrevis su Scania!
52 savaitgaliais aptarnaus 2TP.
Comment
-
Ilgų važiuojančių autobusų bus trūkumas, ypatingai žiemai ateinant. Jei norės dėl vaizdo atskratyt mėlynai-geltonais, dar ir daugiau nuomojamų gali atsirast.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kolkas garantiją duodu 50/50, jog neilgai bus 2G penki grafikai, aptarnaujami Transrevio. Apytiksliai paėmus, iki Kalėdų (vėliausiai iki naujamečio) važinės visi 50 ilgų Solaris autobusų.
Comment
-
Suvedžiaus transporto priemonių skaičiaus pasikeitimus nuo rugsėjo štai čia >> Deja, niekaip nesuprantu, iš kur pagal SĮSP bus 400 / 234 autobusai - pas mane visom dienom susiskaičiuoja 4 mažiau.
Comment
-
Deja, bet ilgų Solarių perka ryškiai per mažai. Jau buvo keletą kartų aptarta, kad mėlynai geltonų dvigubų vistiek liks apie 20, plius dar po 10 dvigubų Neoplanų ir MANų.
Dėl Transrėvio, gali būti, kad 2G jie važinės nuolatos. Juk geriau, kad nauji autobusai ne stovėtų be darbo, o važinėtų vietoj senųjų laužų.
Beje, labai pastebimai sumažėjo dujinių autobusų procentas autobusų parke.
- 1 patinka
Comment
-
Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą.
Dėl Transrėvio, gali būti, kad 2G jie važinės nuolatos. Juk geriau, kad nauji autobusai ne stovėtų be darbo, o važinėtų vietoj senųjų laužų.
- 1 patinka
Comment
-
Labai nusišnekėjot oi labai, dėl 2G retinimo, kaip tik stiprint!Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.
- 3 patinka
Comment
-
Įsigijęs naujų dyzelinių autobusų Vilnius svajoja ir apie elektrinius bei hibridinius
Kaip V.Jurgutis sakė 15min, VVT šiuo metu ruošiasi skelbti pirkimo konkursą. „Preliminariais skaičiavimais, numatyta pirkti 70 hibridinių ilgų, triašių autobusų ir 5 mažesnius elektrobusus, kurie numatyti aptarnauti maršrutą Senamiestyje. Taip pat bus perkami gamtinėmis dujomis varomi autobusai, o kitais metais laukia dar vienas gana žymus troleibusų atnaujinimo etapas. Yra galvojama įsigyti troleibusus su autonomine rida, kad gedimo atveju netrikdytų eismo, apvažiuotų kliūtis ir pan.“, – kalbėjo V.Jurgutis.
Įgyvendinus šituos planus seniausi Vilniaus mieste važinėjantys autobusai būtų 2013 metų. Naujuosius pirkinius VVT planuoja savo lėšomis, tiesa, kiek tiksliai jų prireiks, dar bus tikslinama.
Bendrovė tikina, kad 2017-ieji buvo sėkmingi – pelnas sudarė 2,6 mln. eurų. Pagrindinė finansinės būklės gerėjimo priežastis – gerokai sumažėjusi savivaldybės skola įmonei. Vilniaus miesto savivaldybė 2017 m. grąžino įmonei iki 2015 m. susikaupusias skolas, o tai sudarė galimybes nusipirkti 150 naujų autobusų.
- 5 patinka
Comment
-
Iš viso reikia naikinti tuos G maršrutus, nes dauguma ir taip dubliuoja esamus maršrutus. Dėl to Vilniaus VT yra neefektyvus. Reikia įvesti stotelės pagal pageidavimą visuose autobusuose ir problema išsispręs, kai dalis stotelių bus pervesta į pagal pageidavimą statusą. Nebus keleivių, nestos joje ir greičiau įveiks maršrutą.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Labai nusišnekėjot oi labai, dėl 2G retinimo, kaip tik stiprint!
Tada 2G galima naikinti visiškai. Kitus pervesti į paprasto autobuso kategoriją ir, aišku, su retesniais grafikais. Keleivių srautai persiskirstys troleibusų naudai, taip pat kitų autobusų, kurie dubliuojami dabar G maršrutais naudai ir bendrai paėmus reikės mažiau transporto priemonių tam pačiam kiekiui keleivių pervežti. Vadinasi, galima bus nurašyti dalį seniausių autobusų ir kol kas neatnaujinti autobusų parko, o lėšas skirti troleibusų parko ir KT atnaujinimui.Paskutinis taisė Al1; 2018.08.28, 20:44.
- 2 patinka
Comment
-
Tai nėra labai baisu, nėra čia didelės problemos dėl keletos reisų. Tuo labiau, Transrėvis aptarnaus 2G panašiu principu kaip ir Meteoritturas aptarnavo 40 ir visus kitus, t.y. be savivaldybės įsikišimo. Jau tikrai geriau esant galimybei padidinti naujų transporto priemonių skaičių gatvėse nei kad jos stovėtų be reikalo.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.
Dėl 2G su jumis sutinku, galėtų būti 16+55. Tačiau tam reikėtų dar vienos transporto reformos.
Na ir labai džiugu jei planuojama dar keletas pirkimų, 70 ilgų hibridų + 5 elektriniai midibusai + ~70 trumpų dujinių = dar 145 nauji autobusai, bei dar kažkiek troleibusų, gali būti kad irgi 60. Žinoma, troleibusų galėtų pirkti ir daugiau, ir dar dvigubų, bet gerai kad bent jau susiprotėjo pagaliau pirkti troleibusus su autonomine eiga (nepraėjo nė dešimt metų kaip sakoma). Reikia tikėtis, kad tai neliks tik tuščiais pažadais.
P.S. ssnaiperis, o tai Heuliezai jau nebeišvažiuos?Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.08.28, 20:49.
- 2 patinka
Comment
-
Dabar tik 869 su pasibaigusia technikine jau, pora dar iki spalio vidurio (871,873), ir dar pora (872,874) iki kitų metų sausio x dienos. 874 dar galėtų ir likti, jis iš savo ,,brolių'' geriausias ir dar normaliam stovyj, nes kiti prastoki.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
P.S. ssnaiperis, o tai Heuliezai jau nebeišvažiuos?
Comment
Comment