Jei būtų išspaudžiami bent tie 50 km/h...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na ką tu šneki... 1G atkarpoje Trakų st. - Vinco Kudirkos aikštė papuola į žalią šviesoforų koridorių, todėl važiuojant 50 km/h greičiu jis turėtų pravažiuoti šią atkarpą nestodamas. Kai kurie vairuotojai taip daro. Tačiau dauguma degant žaliam šviesoforo signalui, lieka stovėti Trakų stotelėje su atidarytomis durimis. Užsidega žalia, uždaro duris, pradeda važiuoti tokiu greičiu, kad pravažiuojant sankryža jau vėl užsidega raudona. Čia vairuotojai saugo keleivius ar tiesiog yra buki?Parašė 0570043 Rodyti pranešimąDidžiausia problema lengvųjų automobilių vairuotojai.
 Atkarpoje Broniaus Laurinavičiaus skveras - Pramogų arena, dažnas 1G vairuotojas važiuoja iš paskos troleibusams arba autobusams. Lenkimas jau uždraustas Vilniaus gatvėse?
 Stovėdami Pramogų arenos stotelėje daugelis vairuotojų laukia raudono šviesoforo signalo V. Gerulaičio gatvės sankryžoje. Kokia čia priežastis? Nei kamščių, nei lenktyninių automobilių čia irgi nėra.
 Jau nekalbu apie greitį važiuojant įkalne tarp st. Baltupiai ir Pušynas ir atkarpoje st. Jeruzalė - žiedinė Žaliųjų ežerų sankryža.
 Suprantu, kad pažįsti daug vairuotojų, nedirbi ir turi marias laisvo laiko, tačiau toks egoistiškas požiūris į keleivius nėra deramas išsivysčiusioje visuomenėje. Tikiuosi, kad tu nedirbsi ateityje VT vairuotoju, nes dar vieno egoisto už vairo Vilniui nereikia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Traku - Vinco Kudirkos aikste galima vaziuoti 50km/h. Bet tai nera saugu, ypac sankryzoje prie centro poliklinikos, nes tai sanryza su posukiu. Toliau, taip galima vaziuoti greiciau,.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąNa ką tu šneki... 1G atkarpoje Trakų st. - Vinco Kudirkos aikštė papuola į žalią šviesoforų koridorių, todėl važiuojant 50 km/h greičiu jis turėtų pravažiuoti šią atkarpą nestodamas. Kai kurie vairuotojai taip daro. Tačiau dauguma degant žaliam šviesoforo signalui, lieka stovėti Trakų stotelėje su atidarytomis durimis. Užsidega žalia, uždaro duris, pradeda važiuoti tokiu greičiu, kad pravažiuojant sankryža jau vėl užsidega raudona. Čia vairuotojai saugo keleivius ar tiesiog yra buki?
 Atkarpoje Broniaus Laurinavičiaus skveras - Pramogų arena, dažnas 1G vairuotojas važiuoja iš paskos troleibusams arba autobusams. Lenkimas jau uždraustas Vilniaus gatvėse?
 Stovėdami Pramogų arenos stotelėje daugelis vairuotojų laukia raudono šviesoforo signalo V. Gerulaičio gatvės sankryžoje. Kokia čia priežastis? Nei kamščių, nei lenktyninių automobilių čia irgi nėra.
 Jau nekalbu apie greitį važiuojant įkalne tarp st. Baltupiai ir Pušynas ir atkarpoje st. Jeruzalė - žiedinė Žaliųjų ežerų sankryža.
 Suprantu, kad pažįsti daug vairuotojų, nedirbi ir turi marias laisvo laiko, tačiau toks egoistiškas požiūris į keleivius nėra deramas išsivysčiusioje visuomenėje. Tikiuosi, kad tu nedirbsi ateityje VT vairuotoju, nes dar vieno egoisto už vairo Vilniui nereikia.
 2. Nepamirskite, kad vairuotojas privalo stoveti stoteleje kol nesulipa visi keleiviai i vidu. Taip pat reikia palaukti ir tu, kurie aiskiai bega link autobuso. Kitas dalykas, stotelese parduodami vaziavimo bilietai, juos draudziama pardavineti vaziuojant.
 3. Jus pats esat bukas, nes autobusas/troleibusas cia ne lengvoji. Vairuojant tokias transporto priemones reikia vaziuoti svelniai ir atsargiai, nes salone vaziuoja zmones, o ne gyvuliai. O tie, kas lekia kaip isproteje, juos dazniausiai nubaudzia likimas. Viskam yra ribos, reikia tureti galva ant peciu, o ne spausti kaip isprotejusiam.
 4. Laurinaviciaus - Pramogu arena atkarpoje yra autobusu juosta, kuria vaziuoja viesasis transportas, 2 ir 3 jusotoje dazniausiai susiformuoja kamstukas, todel lenkti per ten buna sunku, taciau esant galimybems per ten yra lenkiama.
 5. Pramogu arenos sankryzoje piko metu tikra kose darosi, visi vairuotojai vaziuoja kaip nori, daznai sankryza buna uzkista visokiausiais automobilais. Ikelciau nuotrauku, bet nenoriu siukslint temos, ji ir taip yra prisiukslinta. Autobusai gali pristabdyti baigiantis piko metui, nes kartais kamsciams duodama per daug laiko, arba tada, kai tu kamsciu jau nera. Vaziuoti anksciau laiko negalima.
 6. Turetum zinoti, kad autobusai ir kitos sunkiasvores masinos i ikalne vaziuoja leciau. Visu pirma del to, kad yra sunkios ir nepatraukia. Visu antra, autobusus reikia tausoti, spausti gaza i ikalne negalima. Vakar vienas toks protelis nuo zveryno puses link Narbuto kalno ( 4G 271) pagazavo per daug, vaziavo i kalna 50km/h. Ir jis toli nenuvaziavo, Laisves-sietyno sankryzoje sugedo variklis ir savo priekaba uzkiso eisma Laisves-pr, vaziuojant nuo Karoliniskiu. Stai ir lakstyk, jeigu nori.
 
 7. Nesikisk i zmoniu asmeninius reikalus, nekisk noses kur nereikia. O kur as dirbsiu, cia ne tavo reikalas. Jeigu pats nemoki vairuot, neaiskink kitiems, kaip tai reikia daryti. Issilaikyk autobuso kategorija, isvaziuok i gatves ir tada paziuresim kas is musu teisus.Paskutinis taisė 0570043; 2014.04.30, 21:31.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 50 km/h yra nesaugu? O dar sakote man, kad nemoku vairuoti. Jeigu autobuso vairuotojas nėra užtikrintas, kad gali saugiai vežti keleivius net tokiu greičiu, jis ramiai gali ieškoti kito darbo arba važinėti tik. Na o posūkis į Jogailos gatvę išvis tėra vaikų žaidimas, Vilniuje yra kur kas sudėtingesnių posūkių.Parašė 0570043 Rodyti pranešimą1. Traku - Vinco Kudirkos aikste galima vaziuoti 50km/h. Bet tai nera saugu, ypac sankryzoje prie centro poliklinikos, nes tai sanryza su posukiu. Toliau, taip galima vaziuoti greiciau,.
 
 Bučiau kvailas, jei sakyčiau, kad vairuotojas turėtų spjauti į įlipančius keleivius, uždaryti duris ir važiuoti. Kalbu apie tas situacijas, kai stovima stotelėje be tikslo (nors ne, tikslas yra, ištempti grafiką). Apie talonėlius atskira kalba: masinis jų pardavimas vyksta tik stotelėse Stotis, Pramogų arena bei Santariškės. Kitur arba pavienis atvejis, užtrunkantis keletą sekundžių, arba išvis nėra norinčiųjų pirkti bilietą.2. Nepamirskite, kad vairuotojas privalo stoveti stoteleje kol nesulipa visi keleiviai i vidu. Taip pat reikia palaukti ir tu, kurie aiskiai bega link autobuso. Kitas dalykas, stotelese parduodami vaziavimo bilietai, juos draudziama pardavineti vaziuojant.
 
 Turbūt ne buki žmonės sugalvojo, kad miesto ribose galima važiuoti 50 km/h greičiu. Tai kodėl profesionalūs vairuotojai taip nedaro? Juk norint vežti keleivius, į autobusų vairuotojus žiūrima daug atidžiau nei į automobilių vairuotojus. Tokiais tempais nenustebsiu, jeigu greit vairuotojai prašys įrengti ribotuvus ties 40 km/h (sarkazmas).3. Jus pats esat bukas, nes autobusas/troleibusas cia ne lengvoji. Vairuojant tokias transporto priemones reikia vaziuoti svelniai ir atsargiai, nes salone vaziuoja zmones, o ne gyvuliai. O tie, kas lekia kaip isproteje, juos dazniausiai nubaudzia likimas. Viskam yra ribos, reikia tureti galva ant peciu, o ne spausti kaip isprotejusiam.
 
 Autobusų juosta visoje šioje atkarpoje yra tik link Žaliojo tilto. Dienos metu kamščių link Santariškių nėra, bet autobusai mėgsta važiuoti iš paskos kitoms transporto priemonėms.4. Laurinaviciaus - Pramogu arena atkarpoje yra autobusu juosta, kuria vaziuoja viesasis transportas, 2 ir 3 jusotoje dazniausiai susiformuoja kamstukas, todel lenkti per ten buna sunku, taciau esant galimybems per ten yra lenkiama.
 
 
 Kalbu apie važiavimą link Santariškių, kur nei vienas automobilis netrukdo autobusams važiuoti.5. Pramogu arenos sankryzoje piko metu tikra kose darosi, visi vairuotojai vaziuoja kaip nori, daznai sankryza buna uzkista visokiausiais automobilais.
 
 
 Čia jau reikia apeliuoti į mechanikų darbą. Nei viena geros kokybės transporto priemonė nelūš, jei paspausi "gazą". Net autobusas. Teisingai, žuvis genda nuo galvos: vadovybė, mechanikai, vairuotojai. Galiausiai nepatenkinti keleiviai.6. Turetum zinoti, kad autobusai ir kitos sunkiasvores masinos i ikalne vaziuoja leciau. Visu pirma del to, kad yra sunkios ir nepatraukia. Visu antra, autobusus reikia tausoti, spausti gaza i ikalne negalima. Vakar vienas toks protelis nuo zveryno puses link Narbuto kalno ( 4G 271) pagazavo per daug, vaziavo i kalna 50km/h. Ir jis toli nenuvaziavo, Laisves-sietyno sankryzoje sugedo variklis ir savo priekaba uzkiso eisma Laisves-pr, vaziuojant nuo Karoliniskiu. Stai ir lakstyk, jeigu nori.
 
 Jaunatviškas kraujo užvirimas, tebūnie, visiems pasitaiko, atleidžiu.7. Nesikisk i zmoniu asmeninius reikalus, nekisk noses kur nereikia. O kur as dirbsiu, cia ne tavo reikalas. Jeigu pats nemoki vairuot, neaiskink kitiems, kaip tai reikia daryti. Issilaikyk autobuso kategorija, isvaziuok i gatves ir tada paziuresim kas is musu teisus.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ok, atleidziu. Bet kaip ten bebutu, vaziuojant i kalna reikia atleisti akseleratoriu. Mechanikai cia niekuo deti. Jeigu vaziuoti visa laika paspaudus gaza iki dugno, tai sulus ir naujutelaite transporto priemone. Dar karta pasikartosiu, cia ne lengvasis automobilis, jam galioja visai kitos taisykles.
 Del sankryzu ir posukiu pasakysiu tiek, kad jas reikia iveikti pasirinkus saugu greiti. Maksimalus greitis ne visada yra saugus greitis. Del grafiku cia jau atskyra tema, SISP kartais tikrai nesugeba atlikti savo darbo tinkamai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinoma. Aš tikrai nekalbu apie kraštutinumus.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąBet lakstyt kaip išprotėjus, kelti pavojų sau ir aplinkiniams irgi ne išeitis.
 
 Dėl KitoksBrolis minėto 1G vilkimosi - galiu paaiškinti kai kuriuos atvejus. Nuo Rūdninkų iki V. Kudirkos a. stotelių d.d. vakarais ir savaitgaliais duodama daug laiko, todėl važiuojant "žaliąja banga", į Kudirkos a. atvyksti galima ir 3 ir 4 min. anksčiau.
 Piko metu nuo Žalgirio st. iki Pramogų arenos irgi duodama labai daug laiko. Jeigu tuo metu kamščių nėra (o šitaip buvo praktiškai visą vasarą), tai autobusai arba tragiškai vilkosi, arba važiavo anksčiau laiko visom 5 min. ar net daugiau. Bet dabar čia tikrai nelabai kažką pataisysi, nes kamščiai yra neprognozuojami - tiek ties Žaliuoju tiltu, tiek ties Pramogų arena. Vieną dieną visur tuščia, kitą - jokių papildomų laikų neužtenka.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dirbu vairuotoju ir turiu visu kategoriju vairuotojo pazymejima (aisku ir D, bei CE kategorijas). Pirma karta girdziu, jog bet kokia transporto priemone vaziuojant i kalna reikia pristabdyti ar atleisti akseleratoriu... kaip tik reikia akseleruoti, ne per daug aisku, bet su saiku tikrai reikia, pirmiausia reikia jausti vairuojama masina.Parašė 0570043 Rodyti pranešimąOk, atleidziu. Bet kaip ten bebutu, vaziuojant i kalna reikia atleisti akseleratoriu. Mechanikai cia niekuo deti. Jeigu vaziuoti visa laika paspaudus gaza iki dugno, tai sulus ir naujutelaite transporto priemone. Dar karta pasikartosiu, cia ne lengvasis automobilis, jam galioja visai kitos taisykles.
 Del sankryzu ir posukiu pasakysiu tiek, kad jas reikia iveikti pasirinkus saugu greiti. Maksimalus greitis ne visada yra saugus greitis. Del grafiku cia jau atskyra tema, SISP kartais tikrai nesugeba atlikti savo darbo tinkamai.
 O jei gera masina, tikrai nuo akseleravimo i kalna nesuges niekada tai tik mechaniku klaidos ir kaip Mettal'as minejo mechaniku tinginystes ir nenoras dirbti. tai tik mechaniku klaidos ir kaip Mettal'as minejo mechaniku tinginystes ir nenoras dirbti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Saujelė „Vilniaus viešojo transporto“ darbuotojų nepatenkinti nauja kolektyvine sutartimi: iš mūsų nori pavogti 16 mln. Lt.
 
 http://www.15min.lt/naujiena/verslas...7-426212?cf=df
 
 „Norima panaikinti įmonės skolą darbuotojams, kuri susidarė nuo 2008 metų. O tai yra, preliminariais skaičiavimais, 16 mln. Lt. Be to, numatoma, kad atlyginimai nebus didinami, vadinasi, nepavyks įdarbinti kvalifikuotų darbuotojų, o dabar būtent tokie ir yra atleidinėjami“, – teigė E.Sivaikinas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pastrigo ne kompas, o tas, kas juo naudojasi.Parašė autobusas36 Rodyti pranešimąPasirodo darbinis kompas buvo pastrigęs ir ne tą nuoroda nukopijavo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klysti. Darbinis kompas dažnai pakimba ir pastringa per dieną.Parašė Mettal Rodyti pranešimąPastrigo ne kompas, o tas, kas juo naudojasi.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus autobusų maršrutų žemėlapis (nuo 2014-05-01) - http://entuziastai.marsrutai.lt/medi...lnius_v3.4.pdf (pdf, 5.5 Mb)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, kol kas nieko nėra žinoma, bet, logiškai mąstant, vienas naujas dvigubas autobusas rinkoje kainuoja apie 1 000 000 litų. Taigi galima laukt 40-45 naujų ilgų autobusų. Pridėjus 10 ilgų naudotų autobusų (nuo 2000 m. "gimimo"), būtų apie 50-55 ilgų autobusų. Deja, tikėtina, kad jie keis visas Karosas, kurių šiuo metu ir yra panašus skaičius.Parašė Creatium Rodyti pranešimąNaujus dvigubus autobusus? Wow. Kokie vieno kaina maždaug yra? Nemažai čia jų gausis
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tik džiugu, kad jie pakeis Karosas, kurios nesuderinamos su modernaus ir patogaus VT koncepcija.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąDeja, tikėtina, kad jie keis visas Karosas, kurių šiuo metu ir yra panašus skaičius.
 Comment






 
							
						
Comment