Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, o tramam laidų nereiks?

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Gal dėl to, kad šioje gatvėje važiuoja greitieji autobusai, o lėti troleibusai labai stabdytų jų eismą? Plius šiose gatvėse potencialiai numatytos tramvajaus linijos, tai turbūt irgi nėra tikslo viską rausti, statyti infrastruktūrą troleibusams, jei ateityje reiks viską perstatyti tramvajui.
      Šitomis gatvėmis turėtų važinėt greitieji troleibusai. Kontaktinis tinklas prastas ir troleibusai negali greit važiuot

      Comment


        Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą

        Šitomis gatvėmis turėtų važinėt greitieji troleibusai. Kontaktinis tinklas prastas ir troleibusai negali greit važiuot
        Na čia jau nereikia nusišnekėt, paklauskit pas gerb. ridic_troleibusu_vairuotojas kokiu greičiu jis važinėja.
        Jeigu jis gali laisvai nuo T. Narbuto važiuoti apie greičio ribojimo greitį, tai ir kiti gali, tik tvarkaraščiai to neprašo.

        Šiaip noriu pastebėti, kad KT kokybė auga, su atramų keitimu, keičia ir pakabas, o kabina jas visai gerai (aukščiau turėtų būti mano kadrai iš Valakampių tilto).

        Troleibusas ne lėtas, jį lėtina begalviai, kurie tvarkaraščius ant random sudaro. Na negali būti taip, kad 400 metrų per A juostą važiuoti duodamos 4 min.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Šiaip tai Pilaitės pr. apskritai galėtų būti nutiestas kontaktinis tinklas - atstumas nėra didelis, o apie vizualinę laidų taršą irgi nereiktų kalbėti. Tuomet ir 4G galėtų būti paverstas troleibusu, ir 30 autobusas. O troleibusų baterijas palikim mažesnėms atkarpoms arba kamščių apvažiavimui - vieša paslaptis, kad baterijos naudojamos dėvisi. Esu beveik įsitikinęs, kad KT nutiesimo nuo Spaudos rūmų iki Pilaitės kaštai laisvai atsveria tą dėvėjimąsi.
          Nenustebčiau jei viena iš problemų, kad problematiška atiduot troleibusų maršrutus privatininkams. Nenustebčiau jei ir tramvajus dėl to pačio „nėra srautų“.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Man tai idomu kaip jie su baterijomis važiuos po 10 ar 20 metų. Nes reikia prisiminti kad dabar dar važiuoja 30 metų senumo, remontuojami medvaščiais.
            Kai visas parkas buvo grabai tai priežiūrai reikėjo didelių išlaidų.
            Kai išmes visus senus trūlus ir bus vien nauji tai priežiūrai reikės gan mažai ir atims medvarščius.
            Po 10 metų bus jau kažkiek pasenę, bet ne 40 metų senumo.
            Ištestuoti akumus, atrinkti blogiausius ir pakeisti ne raketų mokslas bei pinigai.
            Paskutinis taisė Arunasx; 2025.12.12, 07:56.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Kur dingo žadėtasis 3G-A? Lyg buvo žadėta paleisti gruodžio pradžioje? Ar kažkas pasikeitė?

              Comment


                Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                Kur dingo žadėtasis 3G-A? Lyg buvo žadėta paleisti gruodžio pradžioje? Ar kažkas pasikeitė?
                2026 metų sausio antroje pusėje žadetas.

                Comment


                  Na, tokie čia ir priderinimai. Realiai jei gyveni pvz ne Karoliniškėse, Santariškėse ar Fabijoniškėse, tai iš tokio "patogumo" mažai naudos...

                  https://judu.lt/gyventoju-patogumui-...tvarkarasciai/

                  Comment


                    Bet labai daug kam labai gerai, ir ne tik jei gyveni Karoliniškėse, Santariškėse ar Fabijoniškėse, bet ir pakeliui, ir Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose, Antakalnyje. O tai vos ne pusė Vilniaus.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Bet labai daug kam labai gerai, ir ne tik jei gyveni Karoliniškėse, Santariškėse ar Fabijoniškėse, bet ir pakeliui, ir Viršuliškėse, Justiniškėse, Pašilaičiuose, Antakalnyje. O tai vos ne pusė Vilniaus.
                      Realiai tai aktualu bus Pr-Kt, S. O kitomis dienomis galima pasinaudoti jau naktiniais autobusais.
                      O apima tie papildomi reisai šiuos rajonus:
                      1G Senamiestis, Šnipiškės, Žirmūnai, Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės. (53 iki Žirmūnų, o toliau Šeškinė ir Fabijoniškės/Perkūnkiemis galimai)
                      2G Naujamiestis, Vilkpėdė, Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Justiniškės, Pašilaičiai, Fabijoniškės, Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės. (T16 iki Viršuliškių)
                      T2 Senamiestis, Antakalnis
                      T7 Senamiestis, Žvėrynas, Karoliniškės, Viršuliškės.

                      Comment


                        Netiesa: T7 Senamiestis, Žvėrynas, Viršuliškės, Justiniškės, Pašilaičiai.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Netiesa: T7 Senamiestis, Žvėrynas, Viršuliškės, Justiniškės, Pašilaičiai.
                          Juk parašyta “7 IKI SPAUDOS RŪMŲ ST.”
                          Aplamai kas liečia troleibusų dalį, ten visi reisai iki parko (ATD/VTD).

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Realiai tai aktualu bus Pr-Kt, S. O kitomis dienomis galima pasinaudoti jau naktiniais autobusais.
                            O apima tie papildomi reisai šiuos rajonus:
                            1G Senamiestis, Šnipiškės, Žirmūnai, Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės. (53 iki Žirmūnų, o toliau Šeškinė ir Fabijoniškės/Perkūnkiemis galimai)
                            2G Naujamiestis, Vilkpėdė, Lazdynai, Karoliniškės, Viršuliškės, Justiniškės, Pašilaičiai, Fabijoniškės, Baltupiai, Jeruzalė, Santariškės. (T16 iki Viršuliškių)
                            T2 Senamiestis, Antakalnis
                            T7 Senamiestis, Žvėrynas, Karoliniškės, Viršuliškės.
                            Aš tai matau taip:

                            T2 tik iki Klinikos st., realiai iki Antakalnio "nedavažiuoja". Galėjo laisvai paleist iki žiedo.
                            T16 dubliuoja 2G, ir tik iki parko.
                            T7 iki Justiniškių nedavažiuoja. Galėjo laisvai irgi paleist iki Skalvių žiedo.

                            Vieninteliai autobusai veža "tvarkingai". Gal ir geriau nei nieko, bet tokie rajonai kaip pvz Paneriai, Grigiškės, Pilaite, Justiniškės, dalis Pašilaičių, Naujoji Vilnia ir t.t., atvykus su traukiniu, realiai be galimybės parvažiuot iki namų, arba bent jau išlipt stotelėje 1km spinduliu nuo namų.

                            Naudinga tiems, kas važiuoja iki viešbučio/hostelio, kurie pagrinde ir randasi centre.

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                              Juk parašyta “7 IKI SPAUDOS RŪMŲ ST.”
                              Aplamai kas liečia troleibusų dalį, ten visi reisai iki parko (ATD/VTD).
                              Oi, tada labai atsiprašau.

                              Comment


                                Parašė Konstantin Rodyti pranešimą

                                Aš tai matau taip:

                                T2 tik iki Klinikos st., realiai iki Antakalnio "nedavažiuoja". Galėjo laisvai paleist iki žiedo.
                                T16 dubliuoja 2G, ir tik iki parko.
                                T7 iki Justiniškių nedavažiuoja. Galėjo laisvai irgi paleist iki Skalvių žiedo.

                                Naudinga tiems, kas važiuoja iki viešbučio/hostelio, kurie pagrinde ir randasi centre.
                                Jie ir nedavažiuos, nes jeigu daryti pvz 7 pilną reisą Stotis -> Perkūnkiemis, tai neužteks darbo laiko vairuotojo. Pamaininis grafikas sudarytas taip, kad neviršytų 9 val ribos, o pvz su 8:36 val darbo (reisas į parką įskaičiuotas) vargu ar pavyks nuvažiuoti pilną reisą ir dar į parką ir įsipaišyti į < 9 val.
                                Daryti normalų reisą galima būtų pridedant grafiką 1 pamaininį, kuris važiuotų tik 2 dienos pusėje ir būtų suderintas taip, kad paskutinis baigtų darbą.

                                Autobusams dėl to problemos nėra, nes tie reisai ir taip važiavo pilną reisą, tiesiog išvykimo laikas buvo pastumtas keliom minutėm.

                                Comment


                                  O kažką naujo čia išvis padarė? Aš tikrai prisimenu kad tie T16 ir 2G reisai jau egzistavo nuo žiemos tvarkaraščių įvedimo.

                                  Comment


                                    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
                                    O kažką naujo čia išvis padarė? Aš tikrai prisimenu kad tie T16 ir 2G reisai jau egzistavo nuo žiemos tvarkaraščių įvedimo.
                                    Maximum laikus pastumdė ir PR padarė, nes anksčiau tie reisai veždavo mažai keleivių.

                                    Comment


                                      Gavau atsakymą dėl Business Garden (prie LITEXPO)
                                      Suglaudus atsakymą, naujos stotelės arčiau Oslo g. nebus

                                      Jeigu kam įdomu pilnas atsakymas:


                                      Dėkojame, kad kreipiatės dėl naujos viešojo transporto stotelės įrengimo

                                      Suprantame Jūsų įžvalgas dėl teritorijos augimo. Vis dėlto ateityje šio projekto plėtros etapai numatomi arčiau esamos LITEXPO stotelės. Antrojo etapo korpusai jau vystomi tarp B korpuso ir naujai pastatytos daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės, o tolimesni – kitapus Laisvės prospekto, kur patogiausias pasiekiamumas taip pat yra iš LITEXPO stotelės.

                                      Pagal galiojantį viešojo transporto stotelių išdėstymo standartą, naujai įrengiamos stotelės turi būti išlaikomos atitinkamu atstumu, atsižvelgiant į traukos taškų ar gyvenamosios teritorijos tankį. Atstumas nuo LITEXPO stotelės iki tolimiausio Business Garden A korpuso siekia apie 300 metrų, ir tai visiškai atitinka įprastą miesto praktiką:

                                      - tankiau užstatytose teritorijose stotelės išdėstomos kas 300–400 metrų;

                                      - mažiau tankiose zonose – kas 500–800 metrų.

                                      Įprastai papildoma stotelė įrengiama tik tada, kai teritorija neturi realios artimiausios alternatyvos. Business Garden atveju ši sąlyga nėra tenkinama — LITEXPO stotelė yra arti, pasiekiama pėsčiomis ir aptarnauja visus komplekso korpusus pagal standartinį miesto stotelių išdėstymo tankį.

                                      Atsižvelgus į minėtus kriterijus ir esamą infrastruktūros tinklą, papildomos stotelės įrengti šioje vietoje neplanuojama.

                                      Comment


                                        Beje dėl pirmų durų

                                        Pagal VVT ir prof.sąjungos susitarimą nuo 2025.12.01 iki 2026.03.01 pirmos duris atidaromos tik:
                                        1. Pirmas duris atidaryti vis dar privaloma jeigu vairuotojo kabina yra uždara
                                        2. Pirmos duris vis dar atidaromos kai TP stipriai užpildyta
                                        3. Pirmos duris vis dar atidaromos pažeidžiamų grupių asmenims (senjorai, neįgalieji, tėvai su mažais vaikais, besilaukiančios moterys)

                                        Visais kitais atvejais duris atidaryti nereikia. Remiuosi prof.sąjungos skelbimu.

                                        Comment


                                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                          Beje dėl pirmų durų

                                          Pagal VVT ir prof.sąjungos susitarimą nuo 2025.12.01 iki 2026.03.01 pirmos duris atidaromos tik:
                                          1. Pirmas duris atidaryti vis dar privaloma jeigu vairuotojo kabina yra uždara
                                          2. Pirmos duris vis dar atidaromos kai TP stipriai užpildyta
                                          3. Pirmos duris vis dar atidaromos pažeidžiamų grupių asmenims (senjorai, neįgalieji, tėvai su mažais vaikais, besilaukiančios moterys)

                                          Visais kitais atvejais duris atidaryti nereikia. Remiuosi prof.sąjungos skelbimu.
                                          O tai privaloma tik profsąjungos nariams, ar visiems vairuotojams?

                                          Jei visiems, gai galbūt reikia keisti miesto keleivių vežimo taisykles? Jei tik profsąjungos nariams, kodėl dvišalis suitarimas gali pakeisti aukštesnio lygmens teisės akto nuostatas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X