Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Reiškia bus Merula perdažiusi šį Neoplaną baltai. Jis gautas 2014 spalį
    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
    Spalvotas senasis,neperdažytas,tikrai,vakar kokius tris kartus teko matyt,nebent dar viena nupirko,kurio neteko matyt,bet abejoju,dabar pas juos vyrauja Volvo ir West.
    Vakarykštė foto

    Comment


      Dar truputį suprogramuotų "merulos" švieslenčių:
      HEB 968

      HRR 583

      HEN 418
      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

      Comment


        Prienų miesto maršruto (nr. 14) žemėlapis - http://tinklarastis.nvtka.lt/media/5864/Prienai_10.jpg (475 kb)
        Prie egzistuojančio maršruto dar pridėjau stoteles ir trasas tose vietose kur kursavo viešasis transportas (visa tai matoma per Google street view). Kai kur vis dėlto yra abejonių - Revuonos g.; galimai dar miesto VT važiavo iki Birštono bei Medelyno g., Kęstučio/J. Basanavičiaus g.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          "Kautra" siūlosi vežti keleivius Kėdainių mieste ir rajone

          Comment


            Nesamonė...
            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

            Comment


              Apetitas kyla bevalgant. O šiaip tai liūdna. Dar prieš penkmetį "Kėdbusas" buvo pavyzdžiu kaip reikia tvarkytis VT srityje vidutinio dydžio mieste.

              Comment


                Tai, kad ir dabar "Kedbusas" atrodo dar puse velnio, pakeitus Vanhool'us kokias ekomiškesnias midbusais, viskas grižtu atgal.

                Comment


                  Ne autobusuose reikalas, finansuose. Iš kitos pusės, tai pas mus Lietuvoje buki valdžiažmogiai viską vertina tik per pinigų prizmę. VT nuostolingas, tai ir nereikia jo. O kad be dotacijų niekaip - nedašyla. Tuo tarpu, jei ateitų "Kautra", tai mokėtų ir dotacijas. Savam parkui gi neišeina, nesukrapšto, valios neturi. O privatininkas otkatus duotų ir viskas būtų OK.

                  Comment


                    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                    Nesamonė...
                    Nes..?
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                      Nes..?
                      ...Kėdbusas dar gan neblogai laikosi

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ne autobusuose reikalas, finansuose. Iš kitos pusės, tai pas mus Lietuvoje buki valdžiažmogiai viską vertina tik per pinigų prizmę. VT nuostolingas, tai ir nereikia jo. O kad be dotacijų niekaip - nedašyla. Tuo tarpu, jei ateitų "Kautra", tai mokėtų ir dotacijas. Savam parkui gi neišeina, nesukrapšto, valios neturi. O privatininkas otkatus duotų ir viskas būtų OK.
                        O iš kur tu žinai, kad dabar "Kedbusas" otkatų neduoda?

                        Comment


                          Parašė Elis Rodyti pranešimą
                          ...Kėdbusas dar gan neblogai laikosi
                          Lyginant su kuo?
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            O kodėl turėtų duoti? Kažkaip grobstyti lėšas, aišku, gali.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              O kodėl turėtų duoti? Kažkaip grobstyti lėšas, aišku, gali.
                              Tai kodėl "Kautra" tuomet turėtų duoti? "Kautra" profai, galvos kaip efektyviai vystyti vežimus, kai tuo tarpu mažųjų parkų vadovai, kaip tik prastumt laiką ir išsaugot savo šiltą vietą, ne visi aišku, bet kaip matom, dauguma.

                              Comment


                                Jūs nejuokaukik su tuo Kėdbusu... miręs reikalas čia yra, jūs bent praktiškai pabandykit pasinaudot teikiamom "paslaugom", absurdas... tikiuosi "Kautra" perims vadžias į savo rankas .

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Tai kodėl "Kautra" tuomet turėtų duoti? "Kautra" profai, galvos kaip efektyviai vystyti vežimus, kai tuo tarpu mažųjų parkų vadovai, kaip tik prastumt laiką ir išsaugot savo šiltą vietą, ne visi aišku, bet kaip matom, dauguma.
                                  "Kautra" jokie ne profai, o tas pats buvęs valdiškas autobusų parkas, kuris tik dėka geros geografinės padėties - Kaunas Lietuvos tarpmiestinio susisiekimo centas ir kryžkelė - prasisuko. Būtų jie kokio nors Panevėžio vietoje irgi nieko gero nebūtų išspaudę. Būtent dėl masto jie ir prasisuko. Aišku, galėjo neprasisukti, galėjo bezdėti kaip kokie mikrobininkai.
                                  Aš kalbu apie dotacijas, kurias mokėtų savivaldybė vežėjui. Savo įmonei dauguma savivaldybių jokių dotacijų nemoka, kartais, aišku, numeta kažkiek lėšų, bet tik jei bloga padėtis. Tuo tarpu planingai savivaldybės neinvestuoja. Gi su privatininku galima būtų susitarti, kad savivaldybė "investuotų" į VT per dotacijas. Valdžiažmogiai už ačiū to nedarytų, tačiau pamatę galimybę pasipelnyti, pagelbėtų VT valdiškais pinigais. Nemanyk, kad "Kautra" labai didelį biznį daro Druskininkuose vien tik iš už bilietus surenkamų lėšų.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    "Kautra" jokie ne profai, o tas pats buvęs valdiškas autobusų parkas, kuris tik dėka geros geografinės padėties - Kaunas Lietuvos tarpmiestinio susisiekimo centas ir kryžkelė - prasisuko. Būtų jie kokio nors Panevėžio vietoje irgi nieko gero nebūtų išspaudę. Būtent dėl masto jie ir prasisuko. Aišku, galėjo neprasisukti, galėjo bezdėti kaip kokie mikrobininkai.
                                    Aš kalbu apie dotacijas, kurias mokėtų savivaldybė vežėjui. Savo įmonei dauguma savivaldybių jokių dotacijų nemoka, kartais, aišku, numeta kažkiek lėšų, bet tik jei bloga padėtis. Tuo tarpu planingai savivaldybės neinvestuoja. Gi su privatininku galima būtų susitarti, kad savivaldybė "investuotų" į VT per dotacijas. Valdžiažmogiai už ačiū to nedarytų, tačiau pamatę galimybę pasipelnyti, pagelbėtų VT valdiškais pinigais.

                                    Nesvarbu kas buvo prieš 10-15metų, dabar jie tikri profai, neskiesk. Dėl kitos dalies, nevaidink naivuolio, niekas iš idėjos rajoninių parkų neatkelinės, ten pinigus pilk kaip į kiaurą kibirą, vistiek bus mažai. Sprendimų reikia imtis skubiai ir ryžtingų, kad koks kitas parkas išskyrus gal "TOKS'ą", gal dar KLAP'ą, galiu duot 100proc nepasieks "Kautros" lygio artimiasius 10metų, tai apie ką mes kalbam? Keleiviai nori matyti patrauklų VT, o ne diskuotuot kas būtų, jeigu valdiningai būtu dori žmonės

                                    Comment


                                      Pats nebūk naivus. VT Lietuvoje damuštas ir jokia "Kautra" čia nieko nepadarys be valstybės rimtų investicijų ir politikos. Savivaldybės tam nei lėšų, nei noro neturi, ir neturės. Be to su tokia demografija už 5-10 metų rajonuose visiškai nereikės priemiestinio susisiekimo, nes moksleivius pigiau bus vežioti keliais rajone esančiais geltonais autobusais. Ir VT natūraliai išnyks. Deja... Ir dar kartą kartoju, jokia "Kautra" ten nieko nepakeis.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Pats nebūk naivus. VT Lietuvoje damuštas ir jokia "Kautra" čia nieko nepadarys be valstybės rimtų investicijų ir politikos. Savivaldybės tam nei lėšų, nei noro neturi, ir neturės. Be to su tokia demografija už 5-10 metų rajonuose visiškai nereikės priemiestinio susisiekimo, nes moksleivius pigiau bus vežioti keliais rajone esančiais geltonais autobusais. Ir VT natūraliai išnyks. Deja... Ir dar kartą kartoju, jokia "Kautra" ten nieko nepakeis.
                                        Sako geras pavyzdys užkrečiamas. Kaip ir minėjai, Lietuvoje VT damuštas, tad kažkokio super biznio nepadarysi. Netgi Zuokui Vilniuje nepavyko aferos jokios prasukt didesnės. Kad artimniausiu metu, kažkas bus daroma valstybės lygmeniu labai menka tikimybė, tad ir "Kautra" neatrodo joks baubas. Vienintelis dalykas, kurį nesunku pakeisti, tai geltonieji mokykliniai mikroautobusai. Nesuprantu iš kur randa lėšų jiems pirkti???

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Pats nebūk naivus. VT Lietuvoje damuštas ir jokia "Kautra" čia nieko nepadarys be valstybės rimtų investicijų ir politikos. Savivaldybės tam nei lėšų, nei noro neturi, ir neturės. Be to su tokia demografija už 5-10 metų rajonuose visiškai nereikės priemiestinio susisiekimo, nes moksleivius pigiau bus vežioti keliais rajone esančiais geltonais autobusais. Ir VT natūraliai išnyks. Deja... Ir dar kartą kartoju, jokia "Kautra" ten nieko nepakeis.
                                          Kautra tikrai neis į tuos kaimus ir rajonus, kur gyventojų yra mažai. Bet kuri normaliai mąstanti ir norinti rytoj dar gyventoji įmonė taip nesielgtų. Dėl rajono VT nykimo tikrai sutinku - su laiku tarpmiestiniai užsukinės į rajonuose esančius miestelius (jau dabar tas procesas matyti), o į atokius miesteliūkščius, pro kuriuos tarpmiesčio transportas nevažiuoja nevažiuos niekas; nebent seniūnijos inicijuos ir kažkaip organizuosis kokį nors vietinį transportėlį pavežėti iki didesnių miestelių kokį kartą per mėnesį.
                                          VT Lietuvoje yra tikrai suvarytas. O „Kautra“ veržiasi ten, kur gali matyti galimybę padaryti pinigus. Viena vertus - labai gerai, nes su šia įmone visada ateina ir naujesnis parkas, ir geresnė vadyba, ir šiuolaikiškas požiūris į keleivių aptarnavimą, ir šioks toks bandymas dar kažkaip rasti kompromisą. Kita vertus, rinkoje vienas vežėjas labai neskaniai, netgi bauginančiai, atrodo - niekada nežinau, ko iš tokios situacijos tikėtis ateityje.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X