Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaulių apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Išvaizda dar tokia +/- pakenčiama, kaip ant mikroautobuso bazės sukonstruotam midibusui. Tačiau man labiausiai užkliūna, kad "naujais miesto autobusais" vadinamos PAZ'iko lygio transporto priemonės, kuriomis neturi galimybės pasinaudoti neįgalieji ar tėvai su vaikišku vežimėliu. Kai net maršrutiniai taksi Kaune, kurie sukonstruoti analogiškai ant mikroautobuso bazės, yra žemagrindžiai ir pritaikyti miesto poreikiams.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAr man vienam jie baisiai atrodo, o jų dizainas primena 1996 m. gamintus midibusus, tik šį kartą su LED šviestuvais?
Comment
-
O galinės durys kam skirtos? Ar ne neįgaliesiems?Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.12.16, 18:54.
Comment
-
Būtent, viskas normaliai su šitais midbusais. Visi pamiršta, kad mūsų apagailėtinam parkam atnaujinti, reikia lėšų, o toks turkiškas/serbiškas midikas už savo kaina, tikriau geriau nei nuolat gendantis ir brangiai remontuojamas 5metų senumo Sprinteris.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO galinės durys kam skirtos? Ar ne neįgaliesiems?
Comment
-
Savo parko išlaikyti nenorėjo, tai dabar dar privatininką šelps valdiškais pinigais. Ko stebėtis, kad pinigų valstybėje ar savivaldybėse nėra, kai taip jie nusikalstamai švaistomi ir atiduodami privatininkams. O privatininkas kada nors atiduos ką nors valstybei ar savivaldybei? Jei ir atiduos, tai tik dėl dar didesnės naudos sau, apie kurią tuo metu bus nutylėta.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia savivaldybės reikalas, kaip paskirstyti lėšas. Natūralu, jei yra priklausantis savivaldybei parkas, pinigai skiriami jam. Klaipėdoje irgi privatininkai gali paramą gauti. Bet vieni į kitus pirštais rodo ir aišku tuo pasinaudojo tik KLAP'as. O šiap daugiau tokių privatininkų kaip Emtra.
Comment
-
Savivaldybės prerogatyva yra vežioti gyventojus kuo geriau ir patogiau.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Savo parko išlaikyti nenorėjo, tai dabar dar privatininką šelps valdiškais pinigais. Ko stebėtis, kad pinigų valstybėje ar savivaldybėse nėra, kai taip jie nusikalstamai švaistomi ir atiduodami privatininkams. O privatininkas kada nors atiduos ką nors valstybei ar savivaldybei? Jei ir atiduos, tai tik dėl dar didesnės naudos sau, apie kurią tuo metu bus nutylėta.
Jei privati įmonė tą funkciją atlieka geriau nei pačios savivaldybės įmonė, ir dar sugeba uždirbti pelno - valio.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Gal turit nuorodą į gamintojo katalogą ar kt. dokumentaciją, kad pažiūrėti kaip ten išplanuotas galas? Nes man vizualiai tos durys atrodo pernelyg siauros, kad būtų pritaikytos neįgaliesiems. Dažniausiai neįgaliųjų patekimui daromos dviverės durys.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąO galinės durys kam skirtos? Ar ne neįgaliesiems?
Comment
-
Visas pelnas pas privatininkus tik iš savivaldybės kišenės, nes visi maršrutai nuostolingi. Turėdamos savo parkus, savivaldybės jų deramai nefinansavo ir sužlugdė. Būtų valio, jei privatininkas nieko negaudamas iš savivaldybės sugebėtų pelningai vežti. Bet taip nėra. Todėl, kad pačios savivaldybės savo laiku sužlugdė savo VT, o dabar dar ir moka privatininkams. Ne tik moka, bet ir autobusus perka... Kaip iš privatininko galima išsireikalauti geriau dirbti, o iš savo parko negalima? Kaip tik galima, nes yra administracinis resursas. Tik juo nesinaudojama, žaidžiama rinka, ten, kur jos nei kvapo nėra, kur jos su žiburiu nerasi.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Savivaldybės prerogatyva yra vežioti gyventojus kuo geriau ir patogiau.
Jei privati įmonė tą funkciją atlieka geriau nei pačios savivaldybės įmonė, ir dar sugeba uždirbti pelno - valio.Paskutinis taisė Al1; 2018.12.21, 11:19.
Comment
-
Teorijoje galima ir iš savo parko išsireikalauti dirbti taip pat kokybiškai kaip ir privatininkas. Praktikoje taip beveik nebūna.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip iš privatininko galima išsireikalauti geriau dirbti, o iš savo parko negalima? Kaip tik galima, nes yra administracinis resursas. Tik juo nesinaudojama, žaidžiama rinka, ten, kur jos nei kvapo nėra, kur jos su žiburiu nerasi.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Galinių durų plotis 900mm, vežimėlis pravažiuos be problemų.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal turit nuorodą į gamintojo katalogą ar kt. dokumentaciją, kad pažiūrėti kaip ten išplanuotas galas? Nes man vizualiai tos durys atrodo pernelyg siauros, kad būtų pritaikytos neįgaliesiems. Dažniausiai neįgaliųjų patekimui daromos dviverės durys.

http://kar.cz/data/files/tds-fbi-e6-...el-cz-2017.pdf


https://www.feniksbus.com/
- 1 patinka
Comment
-
Praktikoje joks privatininkas geriau nedirba. "Kautra" taip pat. Esmė tame, kad savivaldybės savo parkų iš viso normaliai nefinansuoja, todėl toks rezultatas ir yra. O privatininkui moka realią pervežimų kainą, nes kitaip rask durnių, kuris dirbs į nuostolį... Gi saviems parkams sako - sukitės, kaip išmanote.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Teorijoje galima ir iš savo parko išsireikalauti dirbti taip pat kokybiškai kaip ir privatininkas. Praktikoje taip beveik nebūna.
Comment
Comment