Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na jei TOKS leidžia vairuotojams laikyti autobusus prie namų kažkur kaime, teritorijoje be jokios apsaugos - ar tai dera, tokiai solidžiai, žinomai įmonei? Įsivaizduokite, jei VVT leistų 67 autobuso vairuotojams nakvoti Mickūnuose (kiek girdėjau, yra vairuotojas ar vairuotojai, kurie ten gyvena).
    Pagal normalią tvarką, autobusai iš visų kaimų ir visais keliais turėtų grįžti nakvoti į parką - aptvertą ir saugomą tvirtovę.

    Comment


      Kautros autobusų pilni miestai - paliekami nakvoti gatvėse, jei vairuotojai turi - privačiuose kiemuose. Niekas į parką nevarinėja be reikalo. Nemanau, kad TOKS elgiasi kažkaip kitaip.

      Comment


        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
        Na jei TOKS leidžia vairuotojams laikyti autobusus prie namų kažkur kaime, teritorijoje be jokios apsaugos - ar tai dera, tokiai solidžiai, žinomai įmonei? Įsivaizduokite, jei VVT leistų 67 autobuso vairuotojams nakvoti Mickūnuose (kiek girdėjau, yra vairuotojas ar vairuotojai, kurie ten gyvena).
        Pagal normalią tvarką, autobusai iš visų kaimų ir visais keliais turėtų grįžti nakvoti į parką - aptvertą ir saugomą tvirtovę.
        Kiek autobusų nuvaroma per metus? Jei įmonė solidi, tai kaip tik turėtų rūpintis tvarumu ir stengtis, kad autobusai (ar vairuotojai važiuojantys į darbą) be reikalo nei vieno km neprasukinėtų.
        Flickr

        Comment


          Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
          Na jei TOKS leidžia vairuotojams laikyti autobusus prie namų kažkur kaime, teritorijoje be jokios apsaugos - ar tai dera, tokiai solidžiai, žinomai įmonei? Įsivaizduokite, jei VVT leistų 67 autobuso vairuotojams nakvoti Mickūnuose (kiek girdėjau, yra vairuotojas ar vairuotojai, kurie ten gyvena).
          Pagal normalią tvarką, autobusai iš visų kaimų ir visais keliais turėtų grįžti nakvoti į parką - aptvertą ir saugomą tvirtovę.
          Ir grįždami vežti orą, eikvoti degalus? Pastebėjau, Šakių rajone daugelyje vietinio susisiekimo maršrutų darbo diena baigiasi vairuotojų gyvenamose vietose... Taip išvengiama tuščių reisų rytą iš rajono centro į pakraščius, vakare - atgal...

          Comment


            Turbūt visi parkai tą daro, jei nenori generuot didelio minuso.. Nesenai esu matęs vienam giliam Aukštaitijos kaimo kieme stovinčią Kautros Temsa Safari.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Ir grįždami vežti orą, eikvoti degalus? [/B]Pastebėjau, Šakių rajone daugelyje vietinio susisiekimo maršrutų darbo diena baigiasi vairuotojų gyvenamose vietose... Taip išvengiama tuščių reisų rytą iš rajono centro į pakraščius, vakare - atgal...
              Tai į parką grįžinėti ne tuščiomis, o imti keleivius kiekvienoje stotelėje, atkarpoje iki stoties. Kaip ir sakiau, gal kažkam nepamaišytų tas paskutinis, vėlyviausias reisas iš kaimų į miestą. O jei tie autobusai rimtai vakarais į parką per dalį rajono ir visą miestą tušti prašvilpia pro visas tas stoteles ir negali imti keleivių, nors yra visos galimybės?
              P.S. Jei pasikeitė tik vežėjas, o vairuotojai liko tie patys irzimiečiai, tuomet, kaip aš išsireiškiu - neįdomu, neverta dėmesio. Nes apie tą ankstesnę įmonę tikrai buvo skundų, kad netvarkingi, nemandagūs vairuotojai, aptarnavimas kaip sovietiniais laikais. Galvojau jei atėjo TOKS, tai ir į priemiestį pagaliau atkeliaus aukštesnis KAS*. O čia pasirodo tik pavadinimas pasikeitė, o vairuotojai (galimai) iš senos įmonės ir savo nekultūra diskredituos TOKS`o vardą.
              * - klientų aptarnavimo standartas.
              Paskutinis taisė Kristupas0220; 2022.06.22, 11:32.

              Comment


                Iš tiesų, nemaža dalis irzimiečių perėjo dirbti į TOKS'ą ir aptarnauja Juodšilių krypties maršrutus. Kalbant apie autobusų stovėjimą kaimuose, teko matyti, jog, pvz. 225 šeštadieniais, kelių valandų tarpuose tarp reisų, stovi kaime, viename iš kiemų.

                Comment


                  Kas gi atsitiko Vilniaus rajone, kad pagrindinį Nemenčinės krypties maršrutą nr. 171 panašu jog vėl aptarnauja VRAP? Kautros mikriukų nematyti. Nepastebėjau nuo kada. Gal čia kažkaip susiję su tuo, jog Kautra dabar paėmė 6 naujuosius privežamuosius maršrutus Vilniaus mieste, ir porą tų jų aptarnaujamų maršrutų mikriukų nakvoja Nemenčinėje (VRAP`o valdose), tai tiesiog Kautrai jau būtų negražu prieš VRAP`ą, maždaug atėmėm pagrindinį jūsų arkliuką - 171 maršrutą, ir negana to, poros Vilniaus miesto maršrutų autobusėliai nakvoja Vilniaus r. "sostinėje" - Nemenčinėje?

                  Comment


                    Šiandien geležinkelio stoties aikštėje pamačiau skelbimus, jog nuo ketvirtadienio TOKS priemiestiniai Juodšilių krypties autobusai nebeims keleivių iš tos stotelės. 221 maršrutas išvyks iš Vilniaus AS 4 aikštelės, o 227 - iš 3 aikštelės, ar tai atvirkščiai.

                    Comment


                      Pastebėjau, kad visur už miesto ribų, ty. Vilniaus rajone visi autobusų stotelių ženklų nėra visiškai jokių stotelės pavadinimu. Jei neklystų, pagal įstatymus jie būtinai tūri būti. Pataisykit, ar tikrai pagal normas jie tūri būti, ir kur tokios normos aprašytos?

                      Comment


                        Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                        Pastebėjau, kad visur už miesto ribų, ty. Vilniaus rajone visi autobusų stotelių ženklų nėra visiškai jokių stotelės pavadinimu. Jei neklystų, pagal įstatymus jie būtinai tūri būti. Pataisykit, ar tikrai pagal normas jie tūri būti, ir kur tokios normos aprašytos?
                        Man atrodo, kad tas pavadinimų rašymas yra labiau „savivalė“ keliuose didžiuosiuose miestuose, negu kad taisyklė.
                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                          Man atrodo, kad tas pavadinimų rašymas yra labiau „savivalė“ keliuose didžiuosiuose miestuose, negu kad taisyklė.
                          Lyg ir kažkada buvau pataikes str apie tai, kad visgi buvo būtina. Be to ant ženklo apačioje yra tas stačiakampis kuris lyg ir sufleruoja pavadinimo vieta. Kiti tokio tipo ženklai tokio neturi. Na ir šiaip kokia logika, kai stotelė netūri visiškai jokios informacijos kokia tai stotelė yra iš viso...

                          Comment


                            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                            Lyg ir kažkada buvau pataikes str apie tai, kad visgi buvo būtina. Be to ant ženklo apačioje yra tas stačiakampis kuris lyg ir sufleruoja pavadinimo vieta. Kiti tokio tipo ženklai tokio neturi. Na ir šiaip kokia logika, kai stotelė netūri visiškai jokios informacijos kokia tai stotelė yra iš viso...
                            Nežinau, kas yra STRe, bet tas stačiakampis, man atrodo, skirtas spalvoms (nes pavadinimus tik keliuose miestuose esu apskritai matęs).
                            Jei gerai suprantu, mėlynas stačiakampio užpildas reiškia paprastą vietinę stotelę, geltonas – priemiestinę (?), o raudonas – tarpmiestinę.

                            Bet sutinku, kad tie dabartiniai stotelių ženklai yra nesąmoningi ir juose turėtų būti bent pavadinimas, o dar geriau – maršrutai.
                            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                            Comment


                              188. Ženklas Nr. 548 „Stotelė“ turi būti naudojamas keleivinio transporto stotelėms pažymėti. Kai stotelė yra tik vienoje kelio pusėje, ženklas turi būti dvipusis. Ženklas įrengiamas prie pat keleiviniam transportui sustoti skirtos vietos (aikštelės). Po ženklu tvirtinamoje lentelėje ar įtaise leidžiama nurodyti keleivinio transporto maršrutus ir važiavimo laiką. Apatinėje ženklo dalyje leidžiama nurodyti stotelės pavadinimą.


                              LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
                              Į S A K Y M A S

                              DĖL KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

                              2012 m. sausio 31 d. Nr. 3-83

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                Jei gerai suprantu, mėlynas stačiakampio užpildas reiškia paprastą vietinę stotelę, geltonas – priemiestinę (?), o raudonas – tarpmiestinę.
                                Sovietmečiu (ir ankstyvaisiais Nepriklausomybės metais) raudoni ženklai (vėliau - raudona juosta mėlynam fone) reiškė, kad čia stoja visi autobusai (tarpmiestiniai ir priemiestiniai) išskyrus ekspresus. Geltonose stodavo tik "kietieji" (daugiausia LAZ medinėmis sėdynėmis) ir priemiestiniai, o "minkštieji" nestodavo. Mėlynose stodavo tik priemiestiniai. MIesto autobusų stotelės turėjo atskiro tipo ženklus.

                                Vėliau toks žymėjimas prarado prasmę, nes autobusų parkai ėmė leisti į reisus įvairiausių modelių autobusus ir "kietumo" sąvokos neliko. Be to, jie patys įgijo teisę spręsti, kuriose stotelėse stos, o kuriose ne.

                                Comment


                                  Šalčininkai didžiuojasi VT pasiekimais...

                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot_20221107_225312_Facebook.jpg
Views:	473
Size:	219,1 kB
ID:	2003956

                                  Comment


                                    Nuo vakar 227-ame maršrute įvesti užsukimai į Rudaminą:

                                    * darbo dienomis du reisai iš Vilniaus link Valčiūnų ir tiek pat atgaline kryptimi
                                    * šeštadieniais vienu reisu link Valčiūnų ir vienu link miesto
                                    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2022.11.08, 16:49.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      O gal kas pamenate, kaip ten buvo, kad Nemenčinės krypties maršrutus prasidedančius Antakalnio žiede, prieš ~2 metus buvo perėmusi "Kautra", o jau po mažiau nei metų lyg niekur nieko tą kryptį vėl ėmė aptarnauti ilgametis ankstesnis vežėjas - Vilniaus rajono autobusų parkas? Atstatyta neteisybė ar kaip? Kodėl "Kautra" ten buvo taip trumpai?

                                      Comment


                                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                        O gal kas pamenate, kaip ten buvo, kad Nemenčinės krypties maršrutus prasidedančius Antakalnio žiede, prieš ~2 metus buvo perėmusi "Kautra", o jau po mažiau nei metų lyg niekur nieko tą kryptį vėl ėmė aptarnauti ilgametis ankstesnis vežėjas - Vilniaus rajono autobusų parkas? Atstatyta neteisybė ar kaip? Kodėl "Kautra" ten buvo taip trumpai?
                                        Atsakymą rasite nuorodose:
                                        https://eviesiejipirkimai.lt/index.p...greement_type=

                                        https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2005605563
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Neatidaro nei vieno, nei kito. Bet tai pabuvo tau Kautra ant Nemenčinės krypties ir staiga dingo.
                                          Beje, kaip suprantu dabar Vilniaus rajone lieka tik 3 stambūs vežėjai - VRAP, TOKS ir Šalčininkų AP. Net ir Turgelių-Rudaminos kryptį paėmė pirmasis. Kokiais 2016-aisiais buvo dar net - 4 smulkesni - Šumsko kryptį aptarnavo Autkelis (buv. H. Mušket ĮĮ), Rūdninkų kryptį - Aminex, Juodšilių - Irzimas, Rudaminos - Tadra. Visi jie krito tokia eilės tvarka, kaip surašiau. Ką dabar daryti tų įmonių vadovams, kai jie liko be maršrutų, be savo pagrindinės veiklios? Skelbti bankrotą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X