Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nuo 07-04 Vilniaus rajono 239-ą maršrutą Ž. Paneriai - Lygainiai iš Šalčininkų AP perima UAB "Tadra". Iš esmės nieko neturėtų keistis - ko gero ne tik vairuotojas, bet ir mikriukas liks tas pats.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Nauji Trakų AP mikrobai.
      Renault Master.
      46 - LCO 560
      47 - LCO 558
      48 - LCO 558















      Comment


        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
        Nauji Trakų AP mikrobai.
        Renault Master.
        46 - LCO 560
        47 - LCO 558
        48 - LCO 558
        Pataisa: klaidą ties 47-u garažiniu - nuotraukoje 47-as turi lco 557 valstybinį
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Ką tuose Renault Master gero mato Trakų autobusai? Galbūt tik kainoje. Iš keleivio pusės tai visiškas šlamštas. Šitie mikrobai neskirti reguliariems maršrutams, tik organizuotoms grupėms ar darbuotojams vežti. Sprinteriai ar Crafteriai bent jau vietinių perdarytojų kažkiek davesti iki "autobuso" lygio...

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ką tuose Renault Master gero mato Trakų autobusai? Galbūt tik kainoje. Iš keleivio pusės tai visiškas šlamštas. Šitie mikrobai neskirti reguliariems maršrutams, tik organizuotoms grupėms ar darbuotojams vežti. Sprinteriai ar Crafteriai bent jau vietinių perdarytojų kažkiek davesti iki "autobuso" lygio...
            Tobulas pabambejimas del pabambejimo. Kuom skiriasi keleivis organizuotoje grupėje nuo pavienio? Trakų autobusai su jais į Berlyną ir Paryžių veža ar tik į Vilnių pro Lentvarį/Grigiskes arba Trakų Vokę??? Kas ten tokio siaubingo del ko keleivis negali max 50km nuvažiuoti?

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Jei važiuotų iki Geležinkelio stoties, mano manymu, tikrai sugeneruotų didesnį keleivių srautą. O dabar gaunasi liūdna tiesa, kad skatinama į Trakus vykti autobusu.
              Tikrai keista. Ne dažnas miestelis Lietuvoje turi Gel. stotį su gan dažnais traukiniais, o čia net autobusai iki jo nedavažiuoja...

              Comment


                Iki geležinkelio stoties nevažiuos, nes "Trakų autobusai" keleivių nenori atiduoti kitiems. Nesvarbu, kad TA ne vieninteliai veža autobusais, bet jie veža nemažą dalį autobusų keleivių. Štai jums puikus laisvos rinkos grimasų pavyzdys.

                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                Tobulas pabambejimas del pabambejimo. Kuom skiriasi keleivis organizuotoje grupėje nuo pavienio? Trakų autobusai su jais į Berlyną ir Paryžių veža ar tik į Vilnių pro Lentvarį/Grigiskes arba Trakų Vokę??? Kas ten tokio siaubingo del ko keleivis negali max 50km nuvažiuoti?
                Organizuoti vežami nuo taško iki taško, nėra dažnos keleivių kaitos, keleivių skaičius visada ne didesnis nei sėdimų vietų, o TA mikrobais veža ir stovinčius, keleiviai tai įlipa, tai išlipa. Nupirko mikrobus su atsumiamomis durimis ir jas "užkalė (žiūrėkite į užklijuotas lipnia juosta rankenėlės). Išmetė priekines sėdynes ir padarė įėjimą pro priekines duris. Taipogi gal nereikia aiškinti, ar minkštasis autobusas tinka miesto maršrutuose, o miesto autobusas - tarpmiesčio. Taip ir mikrobai būna su įvairiais salonais, kurių vieni skirti vieniems poreikiams (keleivių pervežimų tipams), kiti - kitokiems.
                Su tais Isuzu Novo Citi Life irgi nesąmonė. Miesto tipo autobusas su itin mažai sėdimų vietų naudojamas priemiestiniam maršrutui... Viskas keleivių komfortui... TA ir Trakų savivaldybė gali pasidėti pliusą ir pasipiarinti, kad atnaujina autobusų parką ir keleiviai vežami naujais autobusais...
                Paskutinis taisė Al1; 2019.09.18, 08:05.

                Comment


                  Autopliuse paskelbta apie TAP tryjų 2000 metų Renault mikrobų pardavimą.
                  Nuotraukoje matomi Nr - 52, 53, 56.
                  Tai matyt, jie ir pakeisti naujais.

                  Comment


                    Pačiam jų puslapyje paskelbta 4mikrobai + 3Setros.
                    Šiap viskas normaliai su tais Renault, priekis varomas, kėbulas taip nepūna kaip MB ir VW, dėl komforto sunku spręsti nemačius vidaus, o ir maršrutai jų trumpučiai.. Juolab, kad jau daug metų tuos Renault jie eksplotuoja

                    Comment


                      Tai buvo visai kitos kartos Masteriai. O keleivių požiūriu tikrai daug geresnis variantas buvo netgi Ford Transit su salonu, įrengtu Lietuvoje.Sunku pasakyti, koks salonas nemačius, bet vien dėl to, kad yra stumdomos durys ir jos parko sąlygomis "užkaltos", padarant įėjimą tik pro priekines duris, kai ką parodo apie parko pasirinkimą...

                      Comment


                        Čia galimai gamyklinis perdarymas. Konkurso sàlygose buvo nurodyta, kad galimas įrengimas tik gamykloje, be jokiù įsikišimù. Bet taip, laiptas, plius ta uždengta rankena, įtartinai atrodo
                        Paskutinis taisė Garbanius; 2019.09.18, 12:32.

                        Comment


                          Šiame straipsnyje, apie Klaipėdos raudonųjų mikriukų eros pabaigą (https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...riemiesciuose/) , užsiminta, jog konkurse tarp dalyvių buvo ir Transporto centras su Šalčininkų AP. Tad klausimas, ar tik nebus jie kartu apsijungę (kaip Transrevis su B-bus)? Ar čia kaip atskiros firmos dalyvavo?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Kaip konsorciumas. Kol kas savivaldybė parko neprivatizuoja.

                            Comment


                              Ten turbūt sumaišyta su Švenčionimis??

                              Comment


                                O kaip galėjo su Švenčionimis sumaišyti? Juos aptarnauja tas pats TC. Bet užtat tai galimai paaiškina, kodėl ssnaiperis matė TC autobusą Šalčininkų AP maršrute.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Dėl panašumų galėjo, ne to Šalčininkų AP Lietuvos lygmeniu stiprus parkas atrodo, kad jam visokie konciorciumai.. jei taip, tai nieko gero..

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Čia galimai gamyklinis perdarymas. Konkurso sàlygose buvo nurodyta, kad galimas įrengimas tik gamykloje, be jokiù įsikišimù. Bet taip, laiptas, plius ta uždengta rankena, įtartinai atrodo
                                    Man teko net kokius 3 kart vasarą nuo autobusų stoties iki Akmenos ežero nuvažiuoti su Trakų autobusų tais mikriukais. Kaina 0.3eur keleiviui Rusiška muzikytė pastoviai plėšia. Dėl durų, tai jos automatinės, t.y. varikliukas jas atidaro (nustumia). Bet natūraliai visi puola ieškoti rankenos tiek įlipti, tiek išlipti (nes reik šiek tiek luktelti, kol pradeda atsidaryti). Sėdinčiam vietos pakankamai mažai (net ir man nedideliam keleiviui).

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      O kaip galėjo su Švenčionimis sumaišyti? Juos aptarnauja tas pats TC. Bet užtat tai galimai paaiškina, kodėl ssnaiperis matė TC autobusą Šalčininkų AP maršrute.
                                      Internete yra informacija apie neseną savivaldybės konkursą užimti autobusų parko valdybos narių vietas.
                                      Galbūt Vilniaus rajono savivaldybė kokį konkursą maršrutams pravedė ir vietoj Šalčininkų AP kai kuriuos maršrutus perėmė TC?

                                      Užtat yra naujiena iš Šiaulių (ne tokia jau ir šviežia, šios vasaros) - miesto valdžia nori skelbti konkursą ir atiduoti 5 miesto maršrutus privatininkams, kartu perduodant jiems panaudai 12 naujų MAN autobusų. Ką tai reiškia? kad savivaldybė tiesiog tokiu būdu nori suprichvatizuoti "Busturą". Gal dėl to ir tarpmiestinių maršrutų imama atsisakinėti...
                                      Paskutinis taisė Al1; 2019.10.03, 17:58.

                                      Comment


                                        Rūdninkų krypties aptarnavimo konkursą vasarą laimėjo Šalčininkų AP, tai kaip ir jiems turi priklausyti tie maršrutai.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Jei šios savaitės pradžioje į Rūdninkus dar važinėjo sSnaiperio minėtas (matyt, laikinai "pasiskolintas") "Transporto centro" MB O550 Integro (KPJ196; kitu grafiku dirbo nuolatinis Šalčininkų AP Isuzu), tai vakar ir šiandien Rūdninkų krypties maršrutuose vėl dirba įprasti šiems maršrutams Šalčininkų AP autobusai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X