Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus apskrities viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Du nauji Trakų AP Anadolu Isuzu Novo Citi Life
    67 - LAG 945
    68 - LAH 272





    Comment


      Trakuose – turistų ir trakiečių patogumui vėl važinės maršrutinis miesto autobusas
      Nutilus „Trakų vasara 2019“ šventės šurmuliui, birželio 3d., po kelerių metų pertraukos, į miesto gatves vėl išriedės maršrutinis miesto autobusas.

      Kasdien nuo 9.15 val. (sekmadienį – 8.41) iki 18.55 val. važiuojant iš Trakų autobusų stoties paprastai, lengvai ir pigiai bus galima pasiekti Trakų senamiestį...

      ...Pirmąjį mėnesį bilieto kaina – 0,30 EUR / asm., taip pat 50 proc. nuolaida bus taikoma ES šalių studentams su tarptautiniu studentų pažymėjimu.

      Sustojimai važiuojantiems nuo Trakų autobusų stoties: Trakų autobusų stotis (nuo turgaus pusės, kur yra turistinio traukinuko sustojimo vieta) – Gėlių parduotuvė (Vytauto g. 62) – Nepomuko aikštė – Karaimų skveras (Karaimų g. 41) /Pilis – Sporto centras (Karaimų g. 73) – transporto žiedas Karaimų g. pabaigoje.

      Atgal dalinai autobusas važiuos kitu keliu – nes dalyje Karaimų g. yra vienpusis eismas.

      Sustojimai važiuojant nuo Rėkalnio transporto žiedo: Karaimų g. 66 (statomas automobilių muziejus) – Pilis (apžvalgos aikštelė) – Gaisrinė Trakų g. – Savivaldybė (Vytauto g. 33) – Kultūros rūmai ( Vytauto g. 69) – Trakų autobusų stotis...
      Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/r...sto-autobusas/ .

      Gaila kad nekursuos iki geležinkelio stoties
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Jei važiuotų iki Geležinkelio stoties, mano manymu, tikrai sugeneruotų didesnį keleivių srautą. O dabar gaunasi liūdna tiesa, kad skatinama į Trakus vykti autobusu.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Nuo 07-04 Vilniaus rajono 239-ą maršrutą Ž. Paneriai - Lygainiai iš Šalčininkų AP perima UAB "Tadra". Iš esmės nieko neturėtų keistis - ko gero ne tik vairuotojas, bet ir mikriukas liks tas pats.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Nauji Trakų AP mikrobai.
            Renault Master.
            46 - LCO 560
            47 - LCO 558
            48 - LCO 558















            Comment


              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
              Nauji Trakų AP mikrobai.
              Renault Master.
              46 - LCO 560
              47 - LCO 558
              48 - LCO 558
              Pataisa: klaidą ties 47-u garažiniu - nuotraukoje 47-as turi lco 557 valstybinį
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Ką tuose Renault Master gero mato Trakų autobusai? Galbūt tik kainoje. Iš keleivio pusės tai visiškas šlamštas. Šitie mikrobai neskirti reguliariems maršrutams, tik organizuotoms grupėms ar darbuotojams vežti. Sprinteriai ar Crafteriai bent jau vietinių perdarytojų kažkiek davesti iki "autobuso" lygio...

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Ką tuose Renault Master gero mato Trakų autobusai? Galbūt tik kainoje. Iš keleivio pusės tai visiškas šlamštas. Šitie mikrobai neskirti reguliariems maršrutams, tik organizuotoms grupėms ar darbuotojams vežti. Sprinteriai ar Crafteriai bent jau vietinių perdarytojų kažkiek davesti iki "autobuso" lygio...
                  Tobulas pabambejimas del pabambejimo. Kuom skiriasi keleivis organizuotoje grupėje nuo pavienio? Trakų autobusai su jais į Berlyną ir Paryžių veža ar tik į Vilnių pro Lentvarį/Grigiskes arba Trakų Vokę??? Kas ten tokio siaubingo del ko keleivis negali max 50km nuvažiuoti?

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                    Jei važiuotų iki Geležinkelio stoties, mano manymu, tikrai sugeneruotų didesnį keleivių srautą. O dabar gaunasi liūdna tiesa, kad skatinama į Trakus vykti autobusu.
                    Tikrai keista. Ne dažnas miestelis Lietuvoje turi Gel. stotį su gan dažnais traukiniais, o čia net autobusai iki jo nedavažiuoja...

                    Comment


                      Iki geležinkelio stoties nevažiuos, nes "Trakų autobusai" keleivių nenori atiduoti kitiems. Nesvarbu, kad TA ne vieninteliai veža autobusais, bet jie veža nemažą dalį autobusų keleivių. Štai jums puikus laisvos rinkos grimasų pavyzdys.

                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                      Tobulas pabambejimas del pabambejimo. Kuom skiriasi keleivis organizuotoje grupėje nuo pavienio? Trakų autobusai su jais į Berlyną ir Paryžių veža ar tik į Vilnių pro Lentvarį/Grigiskes arba Trakų Vokę??? Kas ten tokio siaubingo del ko keleivis negali max 50km nuvažiuoti?
                      Organizuoti vežami nuo taško iki taško, nėra dažnos keleivių kaitos, keleivių skaičius visada ne didesnis nei sėdimų vietų, o TA mikrobais veža ir stovinčius, keleiviai tai įlipa, tai išlipa. Nupirko mikrobus su atsumiamomis durimis ir jas "užkalė (žiūrėkite į užklijuotas lipnia juosta rankenėlės). Išmetė priekines sėdynes ir padarė įėjimą pro priekines duris. Taipogi gal nereikia aiškinti, ar minkštasis autobusas tinka miesto maršrutuose, o miesto autobusas - tarpmiesčio. Taip ir mikrobai būna su įvairiais salonais, kurių vieni skirti vieniems poreikiams (keleivių pervežimų tipams), kiti - kitokiems.
                      Su tais Isuzu Novo Citi Life irgi nesąmonė. Miesto tipo autobusas su itin mažai sėdimų vietų naudojamas priemiestiniam maršrutui... Viskas keleivių komfortui... TA ir Trakų savivaldybė gali pasidėti pliusą ir pasipiarinti, kad atnaujina autobusų parką ir keleiviai vežami naujais autobusais...
                      Paskutinis taisė Al1; 2019.09.18, 09:05.

                      Comment


                        Autopliuse paskelbta apie TAP tryjų 2000 metų Renault mikrobų pardavimą.
                        Nuotraukoje matomi Nr - 52, 53, 56.
                        Tai matyt, jie ir pakeisti naujais.

                        Comment


                          Pačiam jų puslapyje paskelbta 4mikrobai + 3Setros.
                          Šiap viskas normaliai su tais Renault, priekis varomas, kėbulas taip nepūna kaip MB ir VW, dėl komforto sunku spręsti nemačius vidaus, o ir maršrutai jų trumpučiai.. Juolab, kad jau daug metų tuos Renault jie eksplotuoja

                          Comment


                            Tai buvo visai kitos kartos Masteriai. O keleivių požiūriu tikrai daug geresnis variantas buvo netgi Ford Transit su salonu, įrengtu Lietuvoje.Sunku pasakyti, koks salonas nemačius, bet vien dėl to, kad yra stumdomos durys ir jos parko sąlygomis "užkaltos", padarant įėjimą tik pro priekines duris, kai ką parodo apie parko pasirinkimą...

                            Comment


                              Čia galimai gamyklinis perdarymas. Konkurso sàlygose buvo nurodyta, kad galimas įrengimas tik gamykloje, be jokiù įsikišimù. Bet taip, laiptas, plius ta uždengta rankena, įtartinai atrodo
                              Paskutinis taisė Garbanius; 2019.09.18, 13:32.

                              Comment


                                Šiame straipsnyje, apie Klaipėdos raudonųjų mikriukų eros pabaigą (https://www.atviraklaipeda.lt/2019/1...riemiesciuose/) , užsiminta, jog konkurse tarp dalyvių buvo ir Transporto centras su Šalčininkų AP. Tad klausimas, ar tik nebus jie kartu apsijungę (kaip Transrevis su B-bus)? Ar čia kaip atskiros firmos dalyvavo?
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Kaip konsorciumas. Kol kas savivaldybė parko neprivatizuoja.

                                  Comment


                                    Ten turbūt sumaišyta su Švenčionimis??

                                    Comment


                                      O kaip galėjo su Švenčionimis sumaišyti? Juos aptarnauja tas pats TC. Bet užtat tai galimai paaiškina, kodėl ssnaiperis matė TC autobusą Šalčininkų AP maršrute.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Dėl panašumų galėjo, ne to Šalčininkų AP Lietuvos lygmeniu stiprus parkas atrodo, kad jam visokie konciorciumai.. jei taip, tai nieko gero..

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Čia galimai gamyklinis perdarymas. Konkurso sàlygose buvo nurodyta, kad galimas įrengimas tik gamykloje, be jokiù įsikišimù. Bet taip, laiptas, plius ta uždengta rankena, įtartinai atrodo
                                          Man teko net kokius 3 kart vasarą nuo autobusų stoties iki Akmenos ežero nuvažiuoti su Trakų autobusų tais mikriukais. Kaina 0.3eur keleiviui Rusiška muzikytė pastoviai plėšia. Dėl durų, tai jos automatinės, t.y. varikliukas jas atidaro (nustumia). Bet natūraliai visi puola ieškoti rankenos tiek įlipti, tiek išlipti (nes reik šiek tiek luktelti, kol pradeda atsidaryti). Sėdinčiam vietos pakankamai mažai (net ir man nedideliam keleiviui).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X