Parašė Kristupas0220
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus apskrities viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIr grįždami vežti orą, eikvoti degalus? [/B]Pastebėjau, Šakių rajone daugelyje vietinio susisiekimo maršrutų darbo diena baigiasi vairuotojų gyvenamose vietose... Taip išvengiama tuščių reisų rytą iš rajono centro į pakraščius, vakare - atgal...
P.S. Jei pasikeitė tik vežėjas, o vairuotojai liko tie patys irzimiečiai, tuomet, kaip aš išsireiškiu - neįdomu, neverta dėmesio. Nes apie tą ankstesnę įmonę tikrai buvo skundų, kad netvarkingi, nemandagūs vairuotojai, aptarnavimas kaip sovietiniais laikais. Galvojau jei atėjo TOKS, tai ir į priemiestį pagaliau atkeliaus aukštesnis KAS*. O čia pasirodo tik pavadinimas pasikeitė, o vairuotojai (galimai) iš senos įmonės ir savo nekultūra diskredituos TOKS`o vardą.
* - klientų aptarnavimo standartas.Paskutinis taisė Kristupas0220; 2022.06.22, 11:32.
Comment
-
Kas gi atsitiko Vilniaus rajone, kad pagrindinį Nemenčinės krypties maršrutą nr. 171 panašu jog vėl aptarnauja VRAP? Kautros mikriukų nematyti. Nepastebėjau nuo kada. Gal čia kažkaip susiję su tuo, jog Kautra dabar paėmė 6 naujuosius privežamuosius maršrutus Vilniaus mieste, ir porą tų jų aptarnaujamų maršrutų mikriukų nakvoja Nemenčinėje (VRAP`o valdose), tai tiesiog Kautrai jau būtų negražu prieš VRAP`ą, maždaug atėmėm pagrindinį jūsų arkliuką - 171 maršrutą, ir negana to, poros Vilniaus miesto maršrutų autobusėliai nakvoja Vilniaus r. "sostinėje" - Nemenčinėje?
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad visur už miesto ribų, ty. Vilniaus rajone visi autobusų stotelių ženklų nėra visiškai jokių stotelės pavadinimu. Jei neklystų, pagal įstatymus jie būtinai tūri būti. Pataisykit, ar tikrai pagal normas jie tūri būti, ir kur tokios normos aprašytos?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 3 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Man atrodo, kad tas pavadinimų rašymas yra labiau „savivalė“ keliuose didžiuosiuose miestuose, negu kad taisyklė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Lyg ir kažkada buvau pataikes str apie tai, kad visgi buvo būtina. Be to ant ženklo apačioje yra tas stačiakampis kuris lyg ir sufleruoja pavadinimo vieta. Kiti tokio tipo ženklai tokio neturi. Na ir šiaip kokia logika, kai stotelė netūri visiškai jokios informacijos kokia tai stotelė yra iš viso...
Jei gerai suprantu, mėlynas stačiakampio užpildas reiškia paprastą vietinę stotelę, geltonas – priemiestinę (?), o raudonas – tarpmiestinę.
Bet sutinku, kad tie dabartiniai stotelių ženklai yra nesąmoningi ir juose turėtų būti bent pavadinimas, o dar geriau – maršrutai.
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
188. Ženklas Nr. 548 „Stotelė“ turi būti naudojamas keleivinio transporto stotelėms pažymėti. Kai stotelė yra tik vienoje kelio pusėje, ženklas turi būti dvipusis. Ženklas įrengiamas prie pat keleiviniam transportui sustoti skirtos vietos (aikštelės). Po ženklu tvirtinamoje lentelėje ar įtaise leidžiama nurodyti keleivinio transporto maršrutus ir važiavimo laiką. Apatinėje ženklo dalyje leidžiama nurodyti stotelės pavadinimą.
iš
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL KELIO ŽENKLŲ ĮRENGIMO IR VERTIKALIOJO ŽENKLINIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2012 m. sausio 31 d. Nr. 3-83
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Jei gerai suprantu, mėlynas stačiakampio užpildas reiškia paprastą vietinę stotelę, geltonas – priemiestinę (?), o raudonas – tarpmiestinę.
Vėliau toks žymėjimas prarado prasmę, nes autobusų parkai ėmė leisti į reisus įvairiausių modelių autobusus ir "kietumo" sąvokos neliko. Be to, jie patys įgijo teisę spręsti, kuriose stotelėse stos, o kuriose ne.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo vakar 227-ame maršrute įvesti užsukimai į Rudaminą:
* darbo dienomis du reisai iš Vilniaus link Valčiūnų ir tiek pat atgaline kryptimi
* šeštadieniais vienu reisu link Valčiūnų ir vienu link miestoPaskutinis taisė ssnaiperis; 2022.11.08, 16:49.
Comment
-
O gal kas pamenate, kaip ten buvo, kad Nemenčinės krypties maršrutus prasidedančius Antakalnio žiede, prieš ~2 metus buvo perėmusi "Kautra", o jau po mažiau nei metų lyg niekur nieko tą kryptį vėl ėmė aptarnauti ilgametis ankstesnis vežėjas - Vilniaus rajono autobusų parkas? Atstatyta neteisybė ar kaip? Kodėl "Kautra" ten buvo taip trumpai?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąO gal kas pamenate, kaip ten buvo, kad Nemenčinės krypties maršrutus prasidedančius Antakalnio žiede, prieš ~2 metus buvo perėmusi "Kautra", o jau po mažiau nei metų lyg niekur nieko tą kryptį vėl ėmė aptarnauti ilgametis ankstesnis vežėjas - Vilniaus rajono autobusų parkas? Atstatyta neteisybė ar kaip? Kodėl "Kautra" ten buvo taip trumpai?
https://eviesiejipirkimai.lt/index.p...greement_type=
https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2005605563Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Atsakymą rasite nuorodose:
https://eviesiejipirkimai.lt/index.p...greement_type=
https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2005605563
Beje, kaip suprantu dabar Vilniaus rajone lieka tik 3 stambūs vežėjai - VRAP, TOKS ir Šalčininkų AP. Net ir Turgelių-Rudaminos kryptį paėmė pirmasis. Kokiais 2016-aisiais buvo dar net - 4 smulkesni - Šumsko kryptį aptarnavo Autkelis (buv. H. Mušket ĮĮ), Rūdninkų kryptį - Aminex, Juodšilių - Irzimas, Rudaminos - Tadra. Visi jie krito tokia eilės tvarka, kaip surašiau. Ką dabar daryti tų įmonių vadovams, kai jie liko be maršrutų, be savo pagrindinės veiklios? Skelbti bankrotą?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Neatidaro nei vieno, nei kito. Bet tai pabuvo tau Kautra ant Nemenčinės krypties ir staiga dingo.
Beje, kaip suprantu dabar Vilniaus rajone lieka tik 3 stambūs vežėjai - VRAP, TOKS ir Šalčininkų AP. Net ir Turgelių-Rudaminos kryptį paėmė pirmasis. Kokiais 2016-aisiais buvo dar net - 4 smulkesni - Šumsko kryptį aptarnavo Autkelis (buv. H. Mušket ĮĮ), Rūdninkų kryptį - Aminex, Juodšilių - Irzimas, Rudaminos - Tadra. Visi jie krito tokia eilės tvarka, kaip surašiau. Ką dabar daryti tų įmonių vadovams, kai jie liko be maršrutų, be savo pagrindinės veiklios? Skelbti bankrotą?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
Neatidaro nei vieno, nei kito. Bet tai pabuvo tau Kautra ant Nemenčinės krypties ir staiga dingo.
Beje, kaip suprantu dabar Vilniaus rajone lieka tik 3 stambūs vežėjai - VRAP, TOKS ir Šalčininkų AP. Net ir Turgelių-Rudaminos kryptį paėmė pirmasis. Kokiais 2016-aisiais buvo dar net - 4 smulkesni - Šumsko kryptį aptarnavo Autkelis (buv. H. Mušket ĮĮ), Rūdninkų kryptį - Aminex, Juodšilių - Irzimas, Rudaminos - Tadra. Visi jie krito tokia eilės tvarka, kaip surašiau. Ką dabar daryti tų įmonių vadovams, kai jie liko be maršrutų, be savo pagrindinės veiklios? Skelbti bankrotą?
https://eviesiejipirkimai.lt/index.p...greement_type=
Taip pat paspaudus ant šios nuorodos
https://eviesiejipirkimai.lt/downloa..._id=2005605563 atsisiuntė sutartis. Tada pabandykite dar kartą, nes jos veikia.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo sekmadienio, liepos 23, Juodšilių kryptį (221, 223, 225, 226, 227 maršrutai) aptarnaus Transrevis. Tad gaunasi, jog Vilniaus rajone bus keturi vežėjai.
Vis gi lieka klausimas atviras, kas perims Giedraičių krypties maršrutus (kur dabar važiuoja Šalčininkų AP). Kiek teko domėtis, tiems maršrutams su Šalčininkų AP sutartis galioja iki kitų metų (?)
Comment
Comment