Parašė Buss fanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Liaupsink, jei išgali. Deja, TOKS dar toli iki „Kautros“ tiek marketinginiu požiūriu, tiek įmonės valdymu, tiek ir elementaria paslaugų teikimo etika.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Įdomu Raseiniuose dar liko miesto maršrutai-maršrutas ar jau ne?Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" pučiasi. Nuo šiandien perėmė Raseinių AP maršrutą į Vilnių ir apjungė su maršrutu į Tauragę. Taip pat Raseinių AP atsisakė tarpmiestinio maršruto į Kauną. Atrodo, kad Raseinių AP beliko tik trys tarpmiestiniai maršrutai į Šiaulius.
Ir dar Raseiniams bus skirti dujiniai autobusai. Kur jie su jais važinės, jei turi daug naujų Irisbusų?
Comment
-
Jis dotuojamas savivaldybės, be to nevažinėjo tuščias, tai turėjo likti.Parašė lietus Rodyti pranešimąĮdomu Raseiniuose dar liko miesto maršrutai-maršrutas ar jau ne?
Būtent, info buvo paskelbta tik apie Tauragės maršruto perėmimą, o apie kitų naikinimą nebuvo niekas pranešta. Žinoma, didiesiems vežėjams paranku, kad tų maršrutų niekas neperims, nes papilnės jų autobusai.Parašė mersiukas Rodyti pranešimąJei vežėjas atsisako aptarnaujamo maršruto VKTI turi skelbti konkursą nustatyti naujam vežėjui,o dabar povandeninės srovės veikia tą reikalą .
Comment
-
Nu nenorek tu Al1 visko iskart. Nebuna, kad visose srityse viskas gerai. Pavyzdys Latvija. Ten su VT padetis kaip ir geresne. Taciau keliai palygint su LT svelniai tariant prastesni, pakeles toli grazu nevisur nusienautos, purvo irgi daugiau i akis krinta.. Kylant degalu kainom ir mokesciam, padetis turetu keistis..Parašė Al1 Rodyti pranešimąO "Kautra" gyva tik dėl to, jog pučiasi. Bet tai ne begalinis procesas. Galiausiai turėsime fominuojantį vežėja, bet iš to VT nieko gero nebus, nes valstybės politikos nėra ir keleivių nedaugės.
Comment
-
Žinoma, vienas monopolininkas rinkoje nėra gerai, bet šiuo atveju sutinku primokėti kelis litus ir važiuoti patogiai ir kokybiškai. Iki Kautros lygio kitiems vežėjams dar toli. Ir technika nauja, ir personalas draugiškas, ko nepasakysi apie kitus, ypač Toks'ą, su arogantiškais vairuotojais. Iš esmės nebūtų tragedijos, jei kauniečiai susemtų didžiąją dalį šalies autobusų įmonių. O persodinti žmones į autobusus reikia skatinant ir siūlant naujoves, ką Kautra sistemingai ir daro (laikikliai dviračiams, wifi, nauji ir patogūs autobusai, mandagūs vairuotojai). Valstybė kažin ar gali kuo padėti šioje situacijoje, kai automobilizacija pas mus yra labai aukšto lygio.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO "Kautra" gyva tik dėl to, jog pučiasi. Bet tai ne begalinis procesas. Galiausiai turėsime fominuojantį vežėja, bet iš to VT nieko gero nebus, nes valstybės politikos nėra ir keleivių nedaugės.
Comment
-
Nieko savaime nebus. Valstybės politikos VT srityje nėra ir patys vežėjai nėra nei pajėgūs, nei turi galių pakeisti prastą padėtį. Jie tenkinasi tuo, kaip yra. Peliningas - veža, nepelningas - uždaro. O kad žmonės lieka be susisiekimo, tai jiems nerūpi. Valdžiai irgi. Todėl viskas pažengė tiek, kad žmogus kaime ar rajone be automobilio gyventi jau nebegali. Nes autobusai daug kur nekursuoja, arba važiuoja retai ir netinkamu metu, ypatingai dirbantiems žmonėms. Priemiestinis susisiekimas sugriautas, kiek intensyvesnis tik aplink 5 didžuosius miestus. Visur kitur daugiausiai skirtas moksleiviams. O prie jų prisiderinti gali tik pensininkai. Vasarą iš viso daug kur priemiestiniai kursuoja 1ar2 kartus per savaitė, bet didžioji dalis maršrutų iš viso vasarą neveikia. Taip kad ir tarpmiestiniai autobusai dėl priemiestinių tinklo sugriovimo neteko keleivių. VT žmonės naudojasi, jei su juo gali nuvažiuoti daug kur. O Lietuvoje net į į ne vieną kaimyninio rajono centrą jau nebenuvažiuosi. Tik per aplink. Tai kas tokiu VT naudosis? Ir jokie vežėjai problemų patys neišspręs. Ir joks kainų kilimas problemų neišspręs, nes jis skaudžiai kerta per autobusų parkų kišenę, o žmonės vis tiek važiuoja automobiliu. Nes naujų maršrutų neatsiranda, priešingai, uždaromi, nes didėjant degalų kainoms, vis daugiau maršrutų tampa nuostolingais.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNu nenorek tu Al1 visko iskart. Nebuna, kad visose srityse viskas gerai. Pavyzdys Latvija. Ten su VT padetis kaip ir geresne. Taciau keliai palygint su LT svelniai tariant prastesni, pakeles toli grazu nevisur nusienautos, purvo irgi daugiau i akis krinta.. Kylant degalu kainom ir mokesciam, padetis turetu keistis..
Bet "Kautra" ir siekia būti dominuojančiu vežėju. Ir tai yra blogai. Prieš maždaug 12-15 metų buvo siūlymai sujungti savivaldybių autobusų parkus į stambesnius apskričių autobusų parkus. Deja, tai nebuvo įgyvendinta ir maži rajoniniai parkai visiškai nuskurdo, nes jų savininkės savivaldybės nėra pajėgios, nesugeba ir nenori plėtoti VT. VT yra bereikalingas galvos skausmas, lochų transportas, kuris rūpi valdžiai tik tiek, kiek galima iš to pasipelnyti per viešuosius pirkimus ar šiltai atsisėdėti keliuose administracijos etatuose.Parašė neoplan Rodyti pranešimąŽinoma, vienas monopolininkas rinkoje nėra gerai, bet šiuo atveju sutinku primokėti kelis litus ir važiuoti patogiai ir kokybiškai. Iki Kautros lygio kitiems vežėjams dar toli. Ir technika nauja, ir personalas draugiškas, ko nepasakysi apie kitus, ypač Toks'ą, su arogantiškais vairuotojais. Iš esmės nebūtų tragedijos, jei kauniečiai susemtų didžiąją dalį šalies autobusų įmonių. O persodinti žmones į autobusus reikia skatinant ir siūlant naujoves, ką Kautra sistemingai ir daro (laikikliai dviračiams, wifi, nauji ir patogūs autobusai, mandagūs vairuotojai). Valstybė kažin ar gali kuo padėti šioje situacijoje, kai automobilizacija pas mus yra labai aukšto lygio.
Jokia "Kautra" nepersodins žmonių į autobusus. Tik valstybė gali ką nors pakeisti VT srityje. Tačiau valstybė neturi teisės remti praktiškai vieną privačios bendrovės verslą įstatymais pervarydama žmones į VT. Jei valstybėje atsirastų politinė valia VT srityje, tai turėtų būti nacionalizuota "Kautra" ir TOKS ir atskyrus iš "Busturo", Panevėžio AP bei dar kelių kitų miestų AP (kuriuose dar liko tarpmiestiniai maršrutai (ne vienas kitas, o kiek daugiau) tarpmiestinius maršrutus, įkurta viena valstybinė autobusų bendrovė, kuri vežtų tarpmiestyje. Tuo tarpu priemiestiniam susisiekimui reikėtų apjungti rajonų autobusų parkus į regionines įmones ir kurti priemiestinį tinklą ne rajone, o regione. Gretimų regionų tinklai turėtų persikloti, o nesibaigi ties regiono riba. Didžiųjų miestų AP liktų tik miestų maršrutai, o mažesniuose miestuose regioniniai parkai vežtų ir miesto maršrutais.
Comment
-
Tiesa sakant, sunkiai įsivaizduoju tokias grandiozines reformas Lietuvoje. Be to, ''Kautros'' ar ''Toks'o'' nacionalizavimas kažin ar įmanomas. Juk čia privatus verslas, nepadaręs valstybei kažkokios žalos, kad būtų perimtas. Nemanau, jog valstybė norėtų užsikrauti naštą ir vežti keleivius pati. Juk tam reiktų pirkti daug transporto (Kautra ar bet kuri kita įmonė savo autobusų ''po blatu'' tikrai neatiduos), samdyti darbuotojus ir t.t. Daug patogiau valdžiai tiesiog tam tikrais momentais paremti Kautrą ar kitą privatininką, nei pačiai vežti. Žinoma, tai nėra geriausia išeitis, bet kitaip turbūt būti ir negali pas mus. O žmones į autobusus persodinti nepajėgtų ir pati valstybė, ne čia problema. Čia valstybė padėtų nebent kardinaliai padidintais mokesčiais automobiliams ar keliams, ar dar kokiu ''vairuotojo'' mokesčiu. Nes kol gali patogiai važiuoti automobiliu negaišdamas laiko, tol į VT nežiūrėsi nė iš tolo..Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet "Kautra" ir siekia būti dominuojančiu vežėju. Ir tai yra blogai. Prieš maždaug 12-15 metų buvo siūlymai sujungti savivaldybių autobusų parkus į stambesnius apskričių autobusų parkus. Deja, tai nebuvo įgyvendinta ir maži rajoniniai parkai visiškai nuskurdo, nes jų savininkės savivaldybės nėra pajėgios, nesugeba ir nenori plėtoti VT. VT yra bereikalingas galvos skausmas, lochų transportas, kuris rūpi valdžiai tik tiek, kiek galima iš to pasipelnyti per viešuosius pirkimus ar šiltai atsisėdėti keliuose administracijos etatuose.
Jokia "Kautra" nepersodins žmonių į autobusus. Tik valstybė gali ką nors pakeisti VT srityje. Tačiau valstybė neturi teisės remti praktiškai vieną privačios bendrovės verslą įstatymais pervarydama žmones į VT. Jei valstybėje atsirastų politinė valia VT srityje, tai turėtų būti nacionalizuota "Kautra" ir TOKS ir atskyrus iš "Busturo", Panevėžio AP bei dar kelių kitų miestų AP (kuriuose dar liko tarpmiestiniai maršrutai (ne vienas kitas, o kiek daugiau) tarpmiestinius maršrutus, įkurta viena valstybinė autobusų bendrovė, kuri vežtų tarpmiestyje. Tuo tarpu priemiestiniam susisiekimui reikėtų apjungti rajonų autobusų parkus į regionines įmones ir kurti priemiestinį tinklą ne rajone, o regione. Gretimų regionų tinklai turėtų persikloti, o nesibaigi ties regiono riba. Didžiųjų miestų AP liktų tik miestų maršrutai, o mažesniuose miestuose regioniniai parkai vežtų ir miesto maršrutais.
Comment
-
Sunkiai sužeistas autobuso vairuotojas po stebuklingo keleivių išgelbėjimo tapo herojumi
p.S. Ziauri avarija. Kai ziurejau pirrmakart maniau, kad tiesiog i kazka isireze, bet pasirode klydau.
Comment
-
Tęsiu savo "Skundų knygą". Vakar teko važiuoti autobusu Pakruojis - Šiauliai (išvyko 13:30). Mikriukas buvo beveik tuščias (be manęs važiavo dar trys keleiviai). Prie pat Šiaulių autobusas sustojo ir įlipo kontrolierė, kuri nepristatė. Neįspėjus pradėjo tikrinti bilietus. Kadangi buvau pirmoji keleivė, iš karto suriko: "Duok bilietą greičiau, kiek galiu laukt". Padaviau iš piniginės bilietą. Kadangi jis buvo pirktas su nuolaida (studento pažymėjimu), toliau tęsė pakeltu balsu savo litaniją, o "O kur pažymėjimas, rodyk greičiau, nes baudą gausi". Kaip minėjau, moteriškė įlipo neprisistačius, tai ir aš jos paprašiau pažymėjimo, kuri bumbėdama atsakė, kad neprivalo visiems jo rodyti, bet ištraukė ir tik parodė atkišus prie akių, kad tokį turi. Sakydama "Matei?". tai ir aš jai lygiai tokiu pat principu, ištraukiau ir parodžiau sakydama "Matot?", bet jei užkliuvo tai buvo ne LSP, bet ISIC (nuolaidos viešajame transporte taip pat galioja), bet kontrolieriai neužteko tokio pažymėjimo, privalėjau parodyti ir pasą. Patikrinus bilietus, grįždama atgal pabumbėjo, kad tokiame mikriuke sugaišo daug laiko, per kažkokius aikštingus keleivius, kitaip tariant leido suprasti mane.
Per pastaruosius du mėnesius jau antras panašus nutikimas. Tik pirmasis incidentas buvo su TOKS vairuotoju
Comment
-
Va va, ta pati. Įlipo į dviaukštį po 8 (buvo žiema, keleiviai dar miegojo), ir pradėjo rėkaut ant miegančių keleivių, kad greičiau bilietus duotų. Iš kur miegančiam žinot, kad kontrolė įlipo? Nebūtina savo blogos nuotaikos ant keleivių liet...Paskutinis taisė ArtEGO; 2012.06.05, 18:52.
Comment
-
TOKS autobusų parką papildė penki modernūs Setra
Super, pagaliau kažkas įsigijo tikrai geros technikosŠįkart TOKS įsigijo penkis 2003-2005-aisiais pagamintus ketvirtosios klasės „Setra“. Vienas iš jų – „Setra 415 HDH“, dar vienas – „Setra 416 GT-HD“ ir trys – „Setra 415 GT-HD“. Ketvirtosios serijos „GT-HD" - pirmieji tokie autobusai Lietuvoje.
Nuotraukos straipsnyje.
Comment
-
PVM lengvatų viešajam transportui nebus. Nebent pats seimas nubalsuotų prieš prezidentės veto.
http://www.ekonomika.lt/naujiena/pre...ujo-27133.htmlPrezidentė Dalia Grybauskaitė palaiko PVM sumažinimą spaudai, neįgaliųjų transportui, tačiau nepritaria PVM tarifo mažinimui keleiviniam transportui.
Comment
-
Ziuresim kokie bus ju GNParašė Raikkonen Rodyti pranešimąTOKS autobusų parką papildė penki modernūs Setra
Super, pagaliau kažkas įsigijo tikrai geros technikos
o aptarnaus jie aisku tarptautinius reisus: Stutgarta, Kliolna, Ulma ir kt.ilgus tarptautinius reisus.
Vakar tarptautine Setra S 315 GT-HD GN 151, maciau griztancia reisu Sventoji-Vilnius, per Palanga (ekspresas).
Comment
-
Minėtaisiais į Štutgartą, Kelną Ulmą neveš, nes ten važiuoja tik lenkai (tarp Kauno-Vilniaus važiuoja Kautra), į Ulmą maršrutas panaikintas. Bet dėl to tik geriau, daugiau gerų autobusų liks Lietuvos maršrutamsParašė Buss fanas Rodyti pranešimąo aptarnaus jie aisku tarptautinius reisus: Stutgarta, Kliolna, Ulma ir kt.ilgus tarptautinius reisus.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2012.06.27, 21:31.
Comment
Comment