Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Būtent. Nors iš šono ir atrodo kaip atsikalbinėjimas, ir visai netenkina mano požiūrio, kaip valdininkai turėtų kalbėti. Tačiau tiesa yra ta, kad tas valdininkas kitokio būdo išsisukti ir neturėjo - įstatyminė bazė dabar yra bloga tuo atžvilgiu, kad VT strategijos valstybiniu lygmeniu nėra, negana to, dar ir VT plėtra atiduota savivaldybių rankoms. Tas valdininkas, matyti iš teksto, puikiai supranta, kad situacija prasta. Bet gi negali imti taip ir teigti - atrodytų prastai ir sukeltų nepasitikėjimą valdžia. Gražiai nuglaistė atsakymus ir tiek. Bet yra vienas kabliukas - jis nepagalvojo, kas skaitys tekstą ir kam jis adresuojamas - www.ebus.lt skaito beveik vien vežėjai ir VT entuziastai. O jiems taip nepapudrinsi, nes jie situaciją išmano pakankamai, kad suprastų, jog dulkinamos smegenys.Paskutinis taisė Ametistas; 2014.06.16, 21:41.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
O kaip sprendimo variantas, negaletu duoti kad ir metines ataskaitas rajoniniai parkai, pagal tai, kokia rida, koks autobusu amzius, kokios algos, vaziavimo kainos ir pan. ir kodel tokioj "s**noj" sedi. Isaiskes kodel pelningus marsutus turintys visokie Rokiskio AP bankrutuoja, o kokio pvz uzkampio kaip Skuodas, pakankamai gerai laikosi.
Comment
-
Taigi ir duoda tas ataskaitas rajono valdžiai. Ne visos jos laisvai preinamos, juk komercinė paslaptis. Daug kas priklauso nuo parkų vadovų, nuo rajonų savivaldybių požiūrio į VT ir parkų kontrolės, nuo parkų finansavimo iš rajono biudžetų. Galiausiai nuo rajono padėties, gyventojų, taigi ir potencialių keleivių skaičiaus.
Comment
-
Na, čia jau prasideda taip - „komercinė paslaptis“. Man atrodo, kad tarp parkų ir Susisiekimo ministerijos bei savivaldybių (nelygu, nuo ko parkui byra pinigai) yra susitarimai. Pamąstykime... Beveik visų (o gal ir visų) parkų vadovai dirba virš 10 metų, tik vienas kitas pakeistas. Beveik visi (o gal ir visi) yra partiniai ir turi užtarėjų tarp valdininkų. Jei parko įmonė prastai gyvena ir nėra už ką kelti administracijai algų - prašo savivaldybės leisti didinti kainas ir šie pritaria. Ypač retais atvejais tam nepritariama (dažniausiai tik laikinai, kad būtų nuraminta liaudis ir parodyta, kaip ja „rūpinamasi“). Kita vertus, kai kuriais atvejais parkai tikrai prastai gyvena ir kainų didinimas būtinas (bet neprivalomas! Nes savivaldybės galėtų turėti daugiau noro rasti rezervinių lėšų dengti parkų nuostolius arba imtis kitų priemonių). Bėda, kad parkai nėra linkę sklaidytis viešai tokia informacija. Valstybinės įmonės kaip ir privalo skelbti administracijos atlyginimus (kol kas tik neturėjau laiko pasidomėti, kuris įstatymas tai įpareigoja). Bet realybė tokia, kad įmonių tinklalapiuose sukuriamas puslapis, tai informacijai skelbti, o jį atidarius matome užrašą „Informacija ruošiama“. Tas užrašas VVT tinklalapyje turi jau kelerius metus (berods nuo pat tinklalapio naujos versijos sukūrimo). Va ir modelis. Tada tenka tik ieškoti kabliukų įstatymuose - tai vienintelis man žinomas variantas, norint išvesti situaciją iš uždaro rato. Bent jau judėjimas į priekį, o ne stovinti pelkė.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kaip sprendimo variantas, negaletu duoti kad ir metines ataskaitas rajoniniai parkai, pagal tai, kokia rida, koks autobusu amzius, kokios algos, vaziavimo kainos ir pan. ir kodel tokioj "s**noj" sedi. Isaiskes kodel pelningus marsutus turintys visokie Rokiskio AP bankrutuoja, o kokio pvz uzkampio kaip Skuodas, pakankamai gerai laikosi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai as ta suprantu. Bet kalbu valstybiniu lygiu. Duoda ataskaitas, kokios ir kodel problemos su pinigais ir bus aiskiau ar tikrai vargai ar tiesiog pinigai isvaistomi/isvagiami.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi ir duoda tas ataskaitas rajono valdžiai. Ne visos jos laisvai preinamos, juk komercinė paslaptis. Daug kas priklauso nuo parkų vadovų, nuo rajonų savivaldybių požiūrio į VT ir parkų kontrolės, nuo parkų finansavimo iš rajono biudžetų. Galiausiai nuo rajono padėties, gyventojų, taigi ir potencialių keleivių skaičiaus.
Nes sorry, pavyzdys gal 100kartu minetas, bet "Kautroje" gal irgi ne sventieji dirba, bet rajone kazkaip ir vaziavimo kainos mazesnes ir sugeba zymiai geriau tvarkytis.
Comment
-
„Kautra“ šiuo atveju netinkamas pavyzdys, nes miestuose VT politika kitokia, negu rajonuose ir tarpmiestyje. Čia tokios monopolijos nėra, kaip miestuose. Na, ta monopolija yra labiau sąlyginis situacijos apibūdinimas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai as ta suprantu. Bet kalbu valstybiniu lygiu. Duoda ataskaitas, kokios ir kodel problemos su pinigais ir bus aiskiau ar tikrai vargai ar tiesiog pinigai isvaistomi/isvagiami.
Nes sorry, pavyzdys gal 100kartu minetas, bet "Kautroje" gal irgi ne sventieji dirba, bet rajone kazkaip ir vaziavimo kainos mazesnes ir sugeba zymiai geriau tvarkytis.
Rajonuose bilietų kainas nustato savivaldybė. „Kautra“ yra privati, savivaldybei nepriklausanti įmonė. Jei būtų - tuomet būtų galima kalbėti apie galimus susitarimus.
Kita vertus, negalima atmesti ir manymo, kad ilgametę patirtį turinti įmonė tokioje nedidelėje valstybėje, kaip Lietuva, tinkamose vietose turi jiems palankius asmenis. Būtų keista, jei taip nebūtų, nes tokia praktika yra visame pasaulyje, ir kalbant ne vien apie VT, bet apie bet kokį verslą. Tai taikoma ir „nekaltuosiuose“ Vakaruose.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Klaipėdiečiai pasauliui ruošia ateities transportą
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65084583
Comment
-
Jei neklystu čia Autrolio 331Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąKlaipėdiečiai pasauliui ruošia ateities transportą
Atvaizdas
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65084583
Comment
-
O tai kodėl gi ne? Kiek visokių prototipų supuvo gamyklų sandėliuose.Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąIr vistiek negi pagamins šedevrą ir paliks jį nenaudojama.
Comment
-
Kodėl tarpmiestinių autobusų tualetai užrakinti?
Tarpmiestinių autobusų tualetai užrakinami dėl saugumo, mat dauguma keleivių juos pavertė rūkyklomis, tačiau prireikus vairuotojas tualetą privalo atrakinti arba sustoti artimiausioje vietoje, sako „Tolimojo keleivinio transporto kompanijos“ vadovas Arūnas Indrašius.
LRT radijo klausytojas Petras iš Kauno piktinasi, kad tarpmiestiniuose autobusuose nėra galimybės pasinaudoti tualetais.
„Tarpmiestiniuose autobusuose įtaisyti tualetai, bet jie praktiškai niekada neveikia, o yra paversti vairuotojų sandėliukais. Juk tolimesniais maršrutais važiuoja net ir sveikatos problemų turintys žmonės. Kaip tai paaiškinti ir pas ką kreiptis?“, – teiraujasi radijo klausytojas.
„Tolimojo keleivinio transporto kompanijos“ vadovas A. Indrašius sako, jog kai kurie keleiviai autobusų tualetuose įprato rūkyti, o tai labai pavojinga.
„Nuolat atsiranda parūkyti tualete norinčių keleivių. Buvo ne vienas atvejis, kai nustatyta, jog keleivis tualete rūko ir taip pažeidžia saugumo reikalavimus, dėl to gali kilti gaisras ir t.t.“, – tvirtina A. Indrašius. Pasak jo, vairuotojui keleivius labai sunku sukontroliuoti, tačiau tualeto raktas būna pas vairuotoją ir prireikus jis visuomet patalpą atrakina.
„Vairuotojai važiuodami turi ir sustojimo vietas, kuriose galima pasinaudoti tualetais, tačiau visada atrakinto tualeto laikyti negalime dėl saugumo ir minėtų atvejų“, – tikina „Tolimojo keleivinio transporto kompanijos“ vadovas.
„Kautros“ eismo tarnybos vadovas Alvydas Periokas priduria, kad ne visuose autobusuose tualetai veikia, žiemą jais iš viso negalima naudotis. Tačiau keleiviai visada turi teisę kreiptis į vairuotoją.
„Tam tikra dalis autobusų išvis neturi tualetų. Tarpmiestinės kelionės nėra ilgos ir visuomet prašome keleivių pasinaudoti viešaisiais tualetais autobusų stotyse“, – primena A. Periokas.
Tačiau jis sutinka, kad, jeigu tualetas neveikia, keleiviui paprašius vairuotojas privalo sustoti artimiausioje degalinėje ar kitoje vietoje, kurioje yra tualetas.
„Vairuotojas turi pagelbėti keleiviui ir suteikti galimybę pasinaudoti tualetu“, – teigia „Kautros“ eismo tarnybos vadovas.
Comment
-
Västlänken Geteborge
Antrame pagal dydį Švedijos mieste pritarta projekto "Västlänken" įgyvendinimui. Priemiestinių ir regioninių traukinių bei kai kurių tramvajų linijų tinklas bus atskirtas nuo bendro traukinių eismo po žeme būsiančiu tuneliu. Ties pagrindiniais traukos centrais bus įrengtos požeminės stotys. Pradedamas detalusis projekto planavimas, o darbai turėtų būti pradėti po kelių metų. Projektas analogiškas Malmėje įgyvendintam projektui "Citytunneln" ir šiuo metu Stokholme įgyvendinamam projektui "Citybanan", tačiau tunelis bus ilgesnis ir projekto idėja sutampa su planais ateityje diegti požeminio viešojo transporto sistemą bei infrastruktūra bus pritaikyta aptarnauti ir planuojamo itin greito geležinkelio traukinius. Projekto kaina 20 mlrd. SEK (~7.5 Lt).
Taip turėtų atrodyti jau egzistuojantis transporto mazgas Korsvägen su požemine stotimi (pavyzdys)
Daugiau informacijos: #386, #198, Västlänken/The West link, Regeringen säger ja till VästlänkenPaskutinis taisė Silber418; 2014.06.27, 04:06.
Comment
-
Nors šiame foruma apie taksi kazkodel nera kalbama, bet manau labai gera zinia:
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=65108257
Comment
-
Šiuo metu Švedijos Geteborgo mieste bandomų greitai energija pakraunamų Volvo Electric Hybrid autobusų partija nuo šių metų rudens bus eksploatuojama ir Stokholme. Tai bendro Volvo Buses, SL (Stockholm Public Transport) ir Vattenfall projekto dalis. Projektas "ZeEUS" remiamas ES, o autobusai bandomi šešiuose Sąjungos miestuose.

vattenfall.com
Daugiau informacijos: http://corporate.vattenfall.com/news...d-in-stockholm.
Geteborge:
Paskutinis taisė Silber418; 2014.07.07, 02:54.
Comment
-
Dar viena naujiena iš Švedijos. Šių metų birželio mėnesį Stokholmo transporto bendrovės "Keolis AB" autobusų parką papildė 181 nauji (127 jų ilgi) naujos kartos MAN Lion’s City autobusai, atitinkantys Euro 6 standartą. Najieji autobusai yra CO2-neutralūs bei tylūs (patobulinta konstrukcija). Autobusai eksplotuojami tiek miesto, tiek priemiesčių mašrutuose.

Daugiau informacijos: Keolis Adds MAN NGVs to Bus Fleet
Comment
Comment