Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Elektrinis autobusas niekuo nesiskiria nuo troleibuso savo traukos dalimo. Taigi, arba tylių elektrobus kūrimas tėra tik pinigų įsisavinimas, arba jie iš tiesų bus dar tylesni už troleibusus, kas reiškia, kad žmones traiškys.Parašė andyour Rodyti pranešimąTroleibusai lyg ir netraiško žmonių. Manau, ten lygiai tas pats bus.
Comment
-
Iš dalies taip ir bus, Volvo bando prastumti projektą, pasidaryti pinigų. Bent jau kiek mačiau video apie Teslą motors S modelį, kuris mažas ir tikrai tylus, vistiek yra garsas. Žinoma, kai greitis nedidelis taip nesigirdi. Teks perėjose statyti šviesaforus. Nemanau, kad bus problema. Švedijoje dėl šalto klimato turėtų būti daug benzininių automobilių, tad mieste pakeitus dizelinius autobusus elektriniais, turėtų būti ir švariau ir tyliau. Žinoma, automobiliai daugiausiai keliantys triukšmo ir taršos.Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektrinis autobusas niekuo nesiskiria nuo troleibuso savo traukos dalimo. Taigi, arba tylių elektrobus kūrimas tėra tik pinigų įsisavinimas, arba jie iš tiesų bus dar tylesni už troleibusus, kas reiškia, kad žmones traiškys.
Comment
-
Priekabių ieškojimas, kad tik elektriniai autobusai nebūtų geresni, negu troleibusai?Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš to itin tylumo jokios naudos. Važiuojanti TP turi skleisti tam tikra triukšmo lygį, kitaip ji traiškys žmones.
VT pėsčiuosius traiškys tik dviem atvejais (būtinai turi suveikti abu vienu metu): pėstysis nežiūrės kur eina; VT vairuotojas nežiūrės kur važiuoja. Per gatvę ėjimui skirtos perėjos, vaikščiojimui - šaligatviai. Autobusams važiuoti skirta važiuojamoji dalis. Viskas. Lygiai kaip kurtieji nepatenka po VT ratais, taip nepateks ir visa kita žmonių dalis.
Comment
-
Kaip buvo tylu, kai Jus "atostogavote". Grįžote - prasidėjo eilinės Jūsų nesąmonės.Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektrinis autobusas niekuo nesiskiria nuo troleibuso savo traukos dalimo. Taigi, arba tylių elektrobus kūrimas tėra tik pinigų įsisavinimas, arba jie iš tiesų bus dar tylesni už troleibusus, kas reiškia, kad žmones traiškys.
Comment
-
Už troleibusą tokie autobusai geresni nebus. Kam tuomet dienos metu reikia važinėti su įjungtomis šviesomis? Tam tikro lygio bet kokios transporto priemonės keliamas triukšmas yra reikalingas būtent dėl pėsčiųjų saugumo. O kurtieji turi geresnes kitas jusles.Parašė Creatium Rodyti pranešimąPriekabių ieškojimas, kad tik elektriniai autobusai nebūtų geresni, negu troleibusai?
VT pėsčiuosius traiškys tik dviem atvejais (būtinai turi suveikti abu vienu metu): pėstysis nežiūrės kur eina; VT vairuotojas nežiūrės kur važiuoja. Per gatvę ėjimui skirtos perėjos, vaikščiojimui - šaligatviai. Autobusams važiuoti skirta važiuojamoji dalis. Viskas. Lygiai kaip kurtieji nepatenka po VT ratais, taip nepateks ir visa kita žmonių dalis.
Jei neturi ką rašyti, nerašyk.Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimąKaip buvo tylu, kai Jus "atostogavote". Grįžote - prasidėjo eilinės Jūsų nesąmonės.
Comment
-
Bent Švedijoje autobusai gerai paženklinti šviesos signalais. Reikėtų būti žioplam arba savižudžiui, kad autobusas nutrenktų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš to itin tylumo jokios naudos. Važiuojanti TP turi skleisti tam tikra triukšmo lygį, kitaip ji traiškys žmones.
Comment
-
Benzininių? Dabar dauguma autobusų skleidžia "kopūstų kvapą".Parašė andyour Rodyti pranešimąIš dalies taip ir bus, Volvo bando prastumti projektą, pasidaryti pinigų. Bent jau kiek mačiau video apie Teslą motors S modelį, kuris mažas ir tikrai tylus, vistiek yra garsas. Žinoma, kai greitis nedidelis taip nesigirdi. Teks perėjose statyti šviesaforus. Nemanau, kad bus problema. Švedijoje dėl šalto klimato turėtų būti daug benzininių automobilių, tad mieste pakeitus dizelinius autobusus elektriniais, turėtų būti ir švariau ir tyliau. Žinoma, automobiliai daugiausiai keliantys triukšmo ir taršos.
O šiaip, tegu tik dirba gamintojai ir tyrėjai.
Comment
-
Sweden has achieved the largest E85 flexible-fuel vehicle fleet in Europe, with a sharp growth from 717 vehicles in 2001 to 195.545 by May 2010. Also, Sweden has the largest ethanol bus fleet in the world, with over 600 buses running on ED95, mainly in Stockholm. Dozens of municipalities have started producing biogas from sewage. (...)Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes naudoja biodujas ar biodyzelį?
Stockholm introduced a fleet of Swedish-made hybrid electric buses in its public transport system in 2008. These buses use ethanol-powered internal combustion engines and electric motors.
Daugiau informacijos: http://en.wikipedia.org/wiki/Biofuel_in_Sweden.Paskutinis taisė Silber418; 2013.10.20, 09:52.
Comment
-
Vel jauciama parku skirtumu politika. "Toks'as" i savo tolimiausius reisus siuncia pacia geriausia technika, o monopolininkai "Kautra" i savo tolimiausius reisus pacia maziausia, taip negerbdami keleiviu. Analogiska situacija tekdavo pastebeti Nidoje, kai "Tokso" dviaukste masina atvykdavo kartu su monopolininku midibusu ar netgi dar graziau su mikrobu.Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
Comment
-
Tai kad bendrai imant visas tarpmiestis po truputį mikrobizuojasi - Panevėžys vis daugiau mikrobų leidžia į tolimus maršrutus. "Busturas", neturėjęs mikrobų, jų įsigijo ir leidžia į Klaipėdą ir Kauną. Rajoniniai AP taip pat nemažai gan tolimo tarpmiesčio aptarnauja mikroautobusais. Kas dėl maršruto į Klaipėdą iš Vilniaus ir Kauno, tai čia nemaža dalį keleivių nugraibo dušmanai su minivenais ar iki 10 vietų mikrobais. Kituose maršrutuose dušmanų jau beveik nėra, arba jie važiuoja nereguliariai - penktadieniais, sekmadieniais, kai daug studentų ar prieš didžiąsias šventes.
Comment
-
Ir vel I Nida, i tolima reisa, monopolininkai keleivius iki apsivemimo krato realiai nedidelems kelionems ar priemiesciui skirtu midibusu.Parašė Prodigal Stranger Rodyti pranešimą
Comment
-
Užteks verkt. Nupirk geriau, jei gali, arba užsičiaupk.Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIr vel I Nida, i tolima reisa, monopolininkai keleivius iki apsivemimo krato realiai nedidelems kelionems ar priemiesciui skirtu midibusu.
Comment
-
Ech, kaip miela matyti autobusą, kuris kadaise kursuodavo maršrutu Kaunas - Kaliningradas... Dėkui.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Comment
-
Manes neciaupk. Kas toks is vis busi, kad mane ciauptum?Parašė ArtEGO Rodyti pranešimąUžteks verkt. Nupirk geriau, jei gali, arba užsičiaupk.
Kodel "Toks'as" i tolimus reisus visada leidzia pacia naujausia ir geriausia technika. Nors jie ir ne taip tvirtai stovi ant koju kaip monopolininkai "Kautra", taciau bent jau gerbia keleivius nekradydami juos iki apsivemimo.
Nors ir keli keleiviai pas juos vaziuoja,taciau reisas tolimas-siunciama geriausia technika, kad keleiviai ilgoje kelioneje jaustusi kuo komfortiskiau. Savo internetineje svetaineje net raso: "Kad kelionė būtų saugi ir komfortiška, tolimais maršrutais važiuoja tik naujausi ir patogiausi autobusai" .
Ko nedaro "Kautra".
Comment
-
Nečiaupčiau, jei atsakytum už bazarą. Bet šneki nesąmones. Į tolimiausius reisus geriausią techniką? Vilnius-Mažeikiai supuvusi Setra S315, kur važiuojant durys pačios atsidaro, dalis sėdynių sulūžę ir šimtas metų nevalytas salonas? Vilnius - N.Akmenė su legendiniu Neoplan N122, kurį jau net Panevėžio AP nurašęs? Kur viso kelio metu kažkuo degančiu dvokė, vairai stodavo pakelėj kas kažkiek laiko. Vilnius - Ryga visas klerantis ir traškantis Neoplan Starliner, kur vairas visą kelią prarūkė kabinoj, kas antras žodis - rusiškas keiksmažodis, ir išvažiuojant iš Rygos tris kartus avarinę situaciją sukėlė per savo temperamentą? Tai pasakyk, "kolega", kur čia matai modernumą ir pagarbą keleiviui? Toksynui šimtas metų iki Kautros, ir keleiviai jau mieliau renkasi KAUTROS MD9 naują TEMSA, negu afigennai modernią ir komfortišką perpuvusią 20 metų senumo 315 Setrą pirmų laidų. Asmeniškai nesu nei Kautros, nei Temsų fanas, bet aš važinėju, ir matau, kas dedasi šalies keliuose.
Comment
Comment