Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Troleibusų surinkimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O kodel turetu buti klaida? Nemanau.
    Delfio straipsnyje buvo rašoma:
    Dalys gabenamos iš keturių šalių – Baltarusijos, Čekijos, Lenkijos ir Vokietijos.
    Ir tai pakankamai logiška, nes visa išvaizda sutampa su Baltarusijos gamintojo MAZ autobusais.

    Greičiausiai žurnalistas supainiojo Kijevą su Minsku.

    Comment


      #82
      Parašė oranger Rodyti pranešimą
      "Pakeitimų turėtų sulaukti ir troleibuso dizainas."

      Turbūt kiekvieno naujo troleibuso dizainas bus kitoks, priklausomai nuo to, kokių atsarginių dalių ir kur pigiau gaus
      Galėtų dar rašyti ant truliko "hand work exclusive"...


      "hand made trolley from spare parts"

      O jeigu rimtai, tai manyčiau, kad pirmas blynas ne visiškai prisvilęs

      Comment


        #83
        ką tik per televiziją mačiau visų kalbamą troleibusą Amber. na, nežinau, ar man vienam tai užkliuvo - per mažai vietos tarp sėdynių kojas pasidėt
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          #84
          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Ką gali žinoti, kada teks lipti ant stogo? Vilniuje esu matęs vairuotoją, užlipusią ant stogo atpainioti į nukritusio „ūso“. Ir kopetėlės juk nedaro jokios įtakos važiavimui, nebent jos atsikabintų, nukristų po ratais gale važiuojančiam troleibusui ir tas nulėktų nuo tilto.
          Vairuotojui yra uždrausta lipti ant stogo. Turi teise tik tam kvalifikuotas žmogus, pvz. elektrikas galintis dirbti prie tekančios aukštos įtampos. Ten kur matei, jis pažeidė darbo saugos instrukcijas. Už tai baudžiama. Tad tos kopetėlės visai nereikalingos, atgyvena.

          Comment


            #85
            Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
            Vairuotojui yra uždrausta lipti ant stogo. Turi teise tik tam kvalifikuotas žmogus, pvz. elektrikas galintis dirbti prie tekančios aukštos įtampos. Ten kur matei, jis pažeidė darbo saugos instrukcijas. Už tai baudžiama. Tad tos kopetėlės visai nereikalingos, atgyvena.
            Kai jau nukrenta "ūsas" ir susipainioja, tai jau technine pagalba kviesti reikia, kad jį atpainiotų?
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              #86
              Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
              Kai jau nukrenta "ūsas" ir susipainioja, tai jau technine pagalba kviesti reikia, kad jį atpainiotų?
              Taip. Turi kviestis pagalbą, vadinama bokštelį. Vairuotojas yra atsakingas tik už keleivių vežimą.

              Comment


                #87
                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                Taip. Turi kviestis pagalbą, vadinama bokštelį. Vairuotojas yra atsakingas tik už keleivių vežimą.
                Vilniuje?Ar Kaune?

                Comment


                  #88
                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Vilniuje?Ar Kaune?
                  Apie Kauną šneku. Manau ir Vilniuje tas pats.

                  Comment


                    #89
                    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                    Apie Kauną šneku. Manau ir Vilniuje tas pats.
                    Štai kur šuo pakastas.......Juk Kaunas troleibusu neperka,tai ko Kaunui jaudintis???

                    Comment


                      #90
                      Čia diskusija, o ne jaudulys.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        #91
                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Čia diskusija, o ne jaudulys.
                        O kur kitur rašyti?Juk klausimai...

                        Comment


                          #92
                          Parašė sleader Rodyti pranešimą


                          Man irgi neaišku kam ten reikia visai apsiklijuoti tas vairuotojo kabinas. Juo labiau, kodėl tokie "patobulinimai" yra toleruojami. Kartais labai prastai atrodo naujas autobusas ar troleibusas, o jau apklijuotas įvairių spalvų plėvelėm ar lipdukais.
                          Dar suprantu kai tolimųjų reisų vairuotojai visaip "išpuošia" savo sunkvežimių kabinas. Jiems tas sunkvežimis būna namais dvi ar daugiau savaičių. O čia ateini, atidirbi kelias valandas ir eini namo.
                          Tam,kad nesimatytu is lauko puses kas palikta kabinoje, kai vairuotojas iseina i wc galiniame ziede. Ta lango apacia sutampa kaip tik su tokia savotiska palange,ant kurios irengti ivairus jungikliai,taip pat yra vietos kur vairuotojai prisisuka atviras dezutes pinigams,taloneliams ar mobiliam isimesti. Ir todel jie nori ,kad nematytu kiekvienas kazkdziulninkas kas ten yra palikta ir nekiltu noras listi i autobusa ar troleibusa.

                          Comment


                            #93
                            Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                            Kai jau nukrenta "ūsas" ir susipainioja, tai jau technine pagalba kviesti reikia, kad jį atpainiotų?
                            Ten 600 V itampa ir esant dregnam orui,o zmogui pilna atsistojus, gali

                            buti pavojinga gyvybei, niekas tiksliai nepaskaiciuos koki atstuma gali ''persokti'' elektros kiirkstis.

                            Comment


                              #94
                              Man irgi tos kopėčios labai užkliuvo, nes nuo tarybinių laikų neatsimenu jų ant troleibusų... Tai negi mūsų "dizaineriai" nežino paprasčiausių saugos reikalavimų?

                              Comment


                                #95
                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                Man irgi tos kopėčios labai užkliuvo, nes nuo tarybinių laikų neatsimenu jų ant troleibusų... Tai negi mūsų "dizaineriai" nežino paprasčiausių saugos reikalavimų?
                                ir ant keletų Škoda troleibusų nežinia kodėl yra tos pačios kopetėlės o šiaip tikrai negražios kopėčios pas tą "Amberį"

                                dar vienas minusas: dalis troleibuso "privalumų" [suprantat apie ką aš ] matosi pro troleibuso galinį stiklą, kas yra nemalonu
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                  ir ant keletų Škoda troleibusų nežinia kodėl yra tos pačios kopetėlės o šiaip tikrai negražios kopėčios pas tą "Amberį"

                                  dar vienas minusas: dalis troleibuso "privalumų" [suprantat apie ką aš ] matosi pro troleibuso galinį stiklą, kas yra nemalonu
                                  Visi„Škoda 14Tr“, „Škoda 14TrM“ ir „Škoda 15Tr turi kopėčias.
                                  Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                                  Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                    Taip. Turi kviestis pagalbą, vadinama bokštelį. Vairuotojas yra atsakingas tik už keleivių vežimą.
                                    Nęsamonė dėl "ūso" atpainiojimo ir pakėlimo kai nukritęs ūsas kviesti techninę pagalba. Juk tada keleiviui turi būti gražinami pinigai už bilietą, nes jis nepasiekė savo kelionės tikslo. Nes nukritęs ar susipainiojęs "ūsas" nelaikomas transporto gedimu ir keleiviui gaunasi papildomos išlaidos.
                                    Vilniuje jeigu sugenda autobusas ar troleibusas gali važiuoti su tuo pačiu bilietu kita transporto priemone iki galinės stotelės, bet su viena sąlygą turi žinoti ir atsiminti sugedusios transporto priemonės garažinį arba valstybinį numerį, naujo bilietėlio žymėti nereikia.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Boutsen
                                      Vairuotojui yra uždrausta lipti ant stogo. Turi teise tik tam kvalifikuotas žmogus, pvz. elektrikas galintis dirbti prie tekančios aukštos įtampos. Ten kur matei, jis pažeidė darbo saugos instrukcijas. Už tai baudžiama. Tad tos kopetėlės visai nereikalingos, atgyvena.
                                      Gali būti, Kaune ir Vilniuje taisyklės skiriasi.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Denis_Simonov Rodyti pranešimą
                                        Visi„Škoda 14Tr“, „Škoda 14TrM“ ir „Škoda 15Tr turi kopėčias.
                                        ne visi 14trM ir 15tr neturi kopeteliu. o pas 14tr yra siuose troleibusuose: 2428, 2476, 1577. tokiu "Skoda" troleibusu yra apie 10
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                          ne visi 14trM ir 15tr neturi kopeteliu. o pas 14tr yra siuose troleibusuose: 2428, 2476, 1577. tokiu "Skoda" troleibusu yra apie 10
                                          Jei teisingai suprantu, tai pas 14trM ir kai kuriuos 14tr, tos kopėčios yra ne gale, o prie galiniu durų tokios atsilenkiančios pakopos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X