Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Jau ir dabar Geležinio Vilko gatve piko metu eismas vos vos pajuda. Kas bus, jeigu į ją dar ir visos Kalvarijų gatvės srautą sukišti?Parašė sleader Rodyti pranešimąKalvarijų gatvė šiuo atveju yra puikiai tinkanti visuomeniniam transportui ir jam ten turėtu būti suteikiama kuo daugiau prioriteto. Juk lygiagrečiai yra Geležinio Vilko g., kuria gali važiuoti tie, kurie važiuoja Kalvarijų g.
Nors, iš kitos pusės, čia ir bus priežastis pasirinkti visuomeninį transportą...
Comment
-
Is pilaites tik vienu momentu (na 15 min intervale pries darbo pradzia) isvaziuoja pilni autobusai. O paskui jie vel vazineja pustusciai. Tai kuom bus pranasesnis tramvajus? Kad temps paskui save daugiau tusciu vagonu?Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAš gyvenu Pilaitėje ir galiu patvirtinti kad dabar statybu daug:poliklinika,daugiabučiai,gatvių pratesimas(pvz:Nidos).Ir pats rajonas nemažas...Beto,rentinys norėjo pirma linija tiesti Pilaitė-Baltasis tiltas.Kita tema.Kritika.Galima panaudoti geležinkeli.Linija Naujoji Vilnia-Vilniaus pagrindinė geležinkelio stotis.Dažninti 14 maršruta(Arimų g.-Grigaičiai).Vileikai viskas.Trečias tramvajo maršrutas: Pilaitė-Konstitucijos pr.-Šilo/Žirmunų tiltas-Antakalnis.Tramvajus drektusi taip:Karaliaučiaus g.,Pilaitės pr.,T.Narbuto g.(reiketu pakeisti į prospektą),Konstitucijos pr.,Šeiminyškiu g.(negražus pavadinimas),Šilo tiltas,Antakalnio g.Viskas.
Comment
-
Ko jus bijote tu persedimu. Paisziurekit kaip gerai organizuotos kai kuriostroleibusu linijos ( 16,19 ir pan) , vaziuoja kas 5 min visa laika ir praktiskai jokio grafiko ziureti nereikia, Kada tik beatejai ,tuoj uz minutes kitos bus troleibusas . Tereikia tik autobusais zmones privezti iki ju liniju.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, du persėdimus reikia atlikti nebent važiuojant, pavyzdžiui, iš Vaidotų į Visorius, iš Pagubės į Trakų Vokę. Bet ar daug žmonių tokiom kryptim važinėja? Visai nedaug, todėl čia ir nėra problema tie du persėdimai.
O dėl vieno persėdimo aš ir neprieštarauju, pats neretai taip važinėju
Visgi esu prieš tiesoginių maršrutų naikinimą, kol nebus įvestas valandinis bilietas.
Panasiu principiu galima organizuoti ir kitas atsakas.
Comment
-
Apskritai transporto (ar automobilių, ar viešojo) problemų neišspręsi kažkokiu vienu ėjimu. Reikalingi kompleksiniai sprendimai. GV g. pagrinde kemšasi dėl vadinamos Saltoniškių sankryžos. Taigi kartu (šiaip jau seniai planuojama) reikia išspręsti ir problemas šioje vietoje pastatant estakadas/viadukus.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJau ir dabar Geležinio Vilko gatve piko metu eismas vos vos pajuda. Kas bus, jeigu į ją dar ir visos Kalvarijų gatvės srautą sukišti?
Nors, iš kitos pusės, čia ir bus priežastis pasirinkti visuomeninį transportą...
Tramvajaus tokio, kaip atskiras vienetas, nutiesimas savaime irgi nieko nepakeistu. Tačiau jeigu kartu bus reformuota visa VT sistema, pertvarkytas maršrutų tinklas ir pan., tai gali duoti nemažai naudos. Atimant eismo juostas gatvėje, reikėtu pokyčių ir eismo organizavime gatvėse. Gal kažkur padaryti vienpusį eismą, gal kokią naują sankryžą su kitokiu pirmumu įvesti ir pan.
Comment
-
Tu tiktum i politikus. Sneki daug ir nieko konkretaus nepasakai:-)Parašė sleader Rodyti pranešimąApskritai transporto (ar automobilių, ar viešojo) problemų neišspręsi kažkokiu vienu ėjimu. Reikalingi kompleksiniai sprendimai. GV g. pagrinde kemšasi dėl vadinamos Saltoniškių sankryžos. Taigi kartu (šiaip jau seniai planuojama) reikia išspręsti ir problemas šioje vietoje pastatant estakadas/viadukus.
Tramvajaus tokio, kaip atskiras vienetas, nutiesimas savaime irgi nieko nepakeistu. Tačiau jeigu kartu bus reformuota visa VT sistema, pertvarkytas maršrutų tinklas ir pan., tai gali duoti nemažai naudos. Atimant eismo juostas gatvėje, reikėtu pokyčių ir eismo organizavime gatvėse. Gal kažkur padaryti vienpusį eismą, gal kokią naują sankryžą su kitokiu pirmumu įvesti ir pan.
Comment
-
Nėra prasmės šnekėti tą patį, per tą patį. Gatvių tinklo problemos yra turbūt visiems žinomos ir apšnekėtos kitose infrastruktūros temose.Parašė praeivis Rodyti pranešimąTu tiktum i politikus. Sneki daug ir nieko konkretaus nepasakai:-)
Dėl VT ir tramvajaus yra atliktos studijos, kurtos koncepcijos. Taigi čia n-ajį kartą perpasakoti kas kur parašyta nėra prasmės. Jei kažkam įdomu, tai gali pasiskaityti ir sužinoti.
Dabar visos tokios diskusijos tarsi sukasi ratu ir galiausiai vėl grįžtama prie to: aš gyvenu XXX, dirbu YYY ir mokausi ZZZ. Man nėra kaip nuvažiuoti, reikia tramvajaus, nes reikia būti darbe XX:YY. O bendru požiūrių, srautų skaičiais ir pan. niekas neįdomu. Nes man reikia tiesiogiai nuvažiuoti į darbą iš namų ir pan.
Comment
-
Dar vienas atsirado...Ne tik vienu momentu,o visada yra nemažai keleivių.Plius,Pilaitėję nemažai statybu,veliau keleivių bus dar daugiau.Parašė praeivis Rodyti pranešimąIs pilaites tik vienu momentu (na 15 min intervale pries darbo pradzia) isvaziuoja pilni autobusai. O paskui jie vel vazineja pustusciai. Tai kuom bus pranasesnis tramvajus? Kad temps paskui save daugiau tusciu vagonu?
Comment
-
Tai išsprendžiama. Vilniaus stotyje pakankamai saugu. Taip, bomžų yra, bet jų yra visur. Štia Lenkijoje naktį užėjau į stoties tualetą - bomžai miega ant grindų prieangyje, prie kriauklių... Bobelė, renkanti pinigus, sėdi savo būdelėje, snaudžia...Parašė grustnyj Rodyti pranešimąSutinku. Tačiau niekas valdžioje apie tai neužsimina. Bet yra ir minusas - rytais kai tamsu nelabai norisi trainiotis po geležinkelio stotis (ir miesto, ir Naujosios Vilnios), dėl blogo saugumo užtikrinimo.
Taip, tai problema. Viena linija nieko neišspręs. Taip, viena iš kitų tramvajaus linijų turėtų eiti į Fabijoniškes.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąBet kas bandys geležinkelį pritaikyti kaip VT?
Vat kur problema. Savivaldybėje dabar tramvajaus vizija ir VT atnaujinimas galvoje. Geležinkelis atrodo mirusi idėja. Tuo tarpu N. Vilnia vienas iš didžiausių Vilniaus mikrorajonų. Bet jeigu ji atokiau nuo miesto centro apie ją galima pamiršti? Kodėl tramvajaus linija būtent Stotis - Santariškės? Kuom ypatingi Santariškės apart ligoninės?
Kodėl ne Stotis - Fabijoniškės pvz.?
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTai gal įmanoma įsteigti naują privačią įmonę ir vežioti keleivius naudojant LG infrastrukūrą, nusipirkus savų traukinių?
Niekas neinvestuos, nes tai nepelninga. O pelnas galimas tik dotuojant. Valdžiai to nereikia, pinigų ir taip trūksta.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąŽinau žmonių iš Vokietijos kurie su mielu noru investuotų į tokį projektą. Viename mieste buvo įdiegtas panašus sprendimas išnaudojant esamus bėgius ir įrengiant keletą stotelių. O gyventojų skaičius rajone dar mažesnis nei naujojoje vilnioje.
Iš esmės tik savivaldybė pati galėtų įsteigti tokią kompaniją. Bet ji turi savo vežėją ir jo problemas. Plius dabar svaigsta apie tramvajų. Čia Lietuva, čia ne Ryga ar Lenkija, kur geležinkeliai integruoti didsmiesčiuose į miesto VT. Iš kitos pusės, reikia pripažinti, kad Vilniuje geležinkelis eina atokiau nuo tankiai apgyvendintų vietų. Todėl Viduje miesto keleivius galima vežti tik dalinai iš N. Vilnios, Pavilnio, Panerių, Vokės, dar Salininkų. Bet sus Salininkais problema - ta linija vos keli traukiniai per dieną. Priešingai, tarp N. Vilnios ir Vilniaus bei Vokės traukinių daug. O skyles tvarkaraštyje esant politinei valiai būtų galima kiek apmažinti.
Patikėk, tas dvipusis tramvajus tik dėl galinių stočių. O joms vietos pakanka tiek prie stoties, tiek Santariškėse. Visur kitur nereikia tų centrinių peronų, jie neužima mažiau vietos nei šoniniai peronai.Parašė yessuz Rodyti pranešimąJei zeme yra pigi, tada galima daryti "monodirectional"... bet ziurint i visa projekto eiga, tai kainos skirtumas tarp monodirectional ir bidirectional yra toks mizernas, kad net neverta kalbeti..
patikek, tas skirtumas zenkliai maziau nei 1%
Tai gal reikia dabartinius autobusus paleisti kas 5 minutes. Nes daugelio maršrutų intervalai apgailėtini - 15-20 min. 10-15 vos kelių maršrutų.Parašė yessuz Rodyti pranešimąo turetu buti:
atejai netoli namu i stotele. Kas kokias 5 min lakstasntys maitinantieji autikai, susirinko keleivius, nuveze i VT arterija (siuo atveju tarkim kalvariju g-ve), ten, kas 5 minutes vaziuoja tramas. Palaukei ne daugiau 5 minuciu, atvaziavo, ilipai (ir zinai, kad piko metu visada ilipsi, nebus taip kad: atvaziavo per pilnas, neilipu, lauksiu kito, bus uz 15min...), vaziuoji iki kazkurio tasko. Islipi, persedi i kita maitinanti autika, kuris varo kas 5 minutes), nuveze ten kur reikia.
ir visur su vienu ir tuo paciu bilietu. greitai.
taip yra ir turi buti (vakaruose)... o pas mus... sedi, veza per puse miesto, neskubedamas, paskui dar 4 autikus, pustustis...
Alternatyvos yra. Tankinti autobusų eismą. Nes 5 kartai per valandą tai apgailėtinai retai...Parašė grustnyj Rodyti pranešimąAš nesakau, kad man būtinai reikia tramo iš Vileikos į Pilaitę, Pašilaičius ir taip toliau
Aš sutinku ir su traukiniu važinėtis, jei užtikrins mano saugumą. Svarbu, kad kas nors atkreiptų dėmesį į sausakimšus autobusus, ypač rytais. O jei nėra alternatyvų - tai statykit ir mums tramą. 
Tokiu metu autobusai nebūna pilni.Parašė grustnyj Rodyti pranešimą1. Man užtikrina saugumą?
2. Įvedžiau per paiešką LG, kad man reiktų važiuoti pvz rytoj nuo 10:00 iki 11:00, tai išmetė, kad 10:28 išvykimas iš Vileikos, atvykimas 10:38. Išeina, kad vienas traukinys per valandą? Ačiū, bet nelabai patogu, jau autobusais greičiau atvažiuosiu.
Comment
-
Tai vienkartinis sou. Beje bilietai kainavo vaikams po 3 litus. Per pamaina parduodvo panasiai uz 500 litu. Beje ar zinote,kodel jie (vairuotojai) buvo su zaliom uniformom ir kepurem ,o ne raudonom kaip senis saltis? Ogi todel,kad jie vaizdavo nykstukus:-)))Parašė oranger Rodyti pranešimą
Comment
-
Nesnekek nieku. O tiesiog atsistok stoteleje ir pasiziurek i pravaziuojancius autobusus. Aisku galima ten leisti ir visiskai tuscia tramvaju su kokiais 5-kiais beveik tusciais vagonais:-)Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąDar vienas atsirado...Ne tik vienu momentu,o visada yra nemažai keleivių.Plius,Pilaitėję nemažai statybu,veliau keleivių bus dar daugiau.
Comment
-
Ne, tramvajaus talpa priklauso nuo sekcijų skaičiaus. Vilniuje galima tikėtis 4 sekcijų. Tai talpa būtų tik apie 300. Jei būtų sumažintas sėdimų vietų skaičius ir sėdynės išfėstytos 1+1 principu, tai gal apie 350 keleivių tilptų. Taigi, paprastame autobuse telpa 100, dvigubame 150 keleivių. 400 žmonių galima pervežti 3 dvigubais autobusais. Ir kas keleiviui geriau - kas 5-7 min. važiujantis autobusas, ar kas 15-20 min. tramvajus?Parašė yessuz Rodyti pranešimąo tai tau tramas ves iki lazdynu?
Kai bus sutvarkyta sistema, kurioje bus Magistraliniai ir maitinantys marsrutai - tai greitai ir neskausmingai vaziuosi.
Pagalvok, i viena trama ilenda apie 300-400 zmoniu
4 PILNI autikai. piko metui.
Vileikos elitas traukiniais nesivažinėja. Nes autobusu galima už dyką, o traukinyje yra konduktorius. Dar kartą sakau, kad Vilniaus stotis pakankamai saugi. Taip, N. Vilnioje biški problemų yra su "elitu". Bet ten ne tik prie stoties tos problemos egzistuoja.Parašė grustnyj Rodyti pranešimąGaliu paaiškinti tiems, kas retai būna Vileikoje.
1. Man iš namų iki Vileikos stoties 15 min pesčiom (vasara), reikia praeiti visus "Bakaliukus" ir taip toliau.
2. Jau atejęs į Stotį ir čia sutiksiu labai nemažus burelius Vileikos "elito"
3. Gerai, likau gyvas, įsėdau į traukinį, o ten su manim įlipa "elita".
4. Galbūt sėkmingai, be kruvinos nosies atvažiavau iki Vilniaus Stoties.
5. Išlipu laimingas, o čia mane pasitinka Stoties "elitas".
6. Dėl puikiai išsidėsčiusių žvaigždžių ar planetų aš likau sveikas ir neapvogtas, bet su sugadinta nuotaika.
7. Vakaras... Laikas grįžti namo... Tuo pačiu maršrutu
Būtų kaip tik proga sutvarkyti Ukmergės g. nuo Laisvės pr. iki Senukų įvažiavimo. Vietos pakankamai platinimui. Prekybcentrius galima siųsti nachren, žemė po parkingais vis tiek tikriasiai valdiška. Dalį atimti gatvei, o kitoje dalyje tegul statosi daugiaaukštes.Parašė sleader Rodyti pranešimąUkmergės g. yra netinkama tramvajui. Šia gatvę jau sugadino, kai leido visokiems prekybos centrams pasidaryti tiesioginius įvažiavimus iš jos ir atsukti fasadus į šia gatvę. Tačiau galutinai ją, kaip svarbią miesto transporto arteriją, sugriauti įkišant tramvajų - nelogiška. Kalvarijų gatvė šiuo atveju yra puikiai tinkanti visuomeniniam transportui ir jam ten turėtu būti suteikiama kuo daugiau prioriteto. Juk lygiagrečiai yra Geležinio Vilko g., kuria gali važiuoti tie, kurie važiuoja Kalvarijų g.
Tą galima padaryti jau dabar. Viena ar dvi tramvajaus linijos problemos neišspręs.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąJau ir dabar Geležinio Vilko gatve piko metu eismas vos vos pajuda. Kas bus, jeigu į ją dar ir visos Kalvarijų gatvės srautą sukišti?
Nors, iš kitos pusės, čia ir bus priežastis pasirinkti visuomeninį transportą...
Būtent. Ir dar daugiau, nei paminėjai.Parašė sleader Rodyti pranešimąApskritai transporto (ar automobilių, ar viešojo) problemų neišspręsi kažkokiu vienu ėjimu. Reikalingi kompleksiniai sprendimai. GV g. pagrinde kemšasi dėl vadinamos Saltoniškių sankryžos. Taigi kartu (šiaip jau seniai planuojama) reikia išspręsti ir problemas šioje vietoje pastatant estakadas/viadukus.
Tramvajaus tokio, kaip atskiras vienetas, nutiesimas savaime irgi nieko nepakeistu. Tačiau jeigu kartu bus reformuota visa VT sistema, pertvarkytas maršrutų tinklas ir pan., tai gali duoti nemažai naudos. Atimant eismo juostas gatvėje, reikėtu pokyčių ir eismo organizavime gatvėse. Gal kažkur padaryti vienpusį eismą, gal kokią naują sankryžą su kitokiu pirmumu įvesti ir pan.
Comment
-
Tai pakeisk ilgais ir dar gausi atsisesti. 30 is vis tuscias vazineja. Nereikia sneketi nesamoniu. Atsistok ryte stoteleje ir viska pamatysi.kad visi autobusai vaziuoja pustusciai ir tik pora ,kuriems ispuola tuo paciu palankiausiu metu pries darbo pradzia vaziuoja pilni. Tramvajus su keliais vagonais is viso visa para vazinetu pustustis ir generuotu tik nuostolius.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTai ačiu...
..Pilaitė tuščias rajonas??!!Tavo Santariškės tuščios.Į Vileika galima geležinkeli,beto, ten yra net 8 autobusų maršrutai!(18,14,44,31,67,74,4,27)O Pilaitėję vos 4(47,30,54,75),vasara dar kiek gelbėja 63.Beto,ten dažnai trumpi autobusai.O nuo Sietyno st. iki Papilėnų st. autobuse nugriūti neimanoma-autobusas sausakimšas...
Comment
-
23 metru tramasParašė Al1 Rodyti pranešimąNe, tramvajaus talpa priklauso nuo sekcijų skaičiaus. Vilniuje galima tikėtis 4 sekcijų. Tai talpa būtų tik apie 300. Jei būtų sumažintas sėdimų vietų skaičius ir sėdynės išfėstytos 1+1 principu, tai gal apie 350 keleivių tilptų. Taigi, paprastame autobuse telpa 100, dvigubame 150 keleivių. 400 žmonių galima pervežti 3 dvigubais autobusais. Ir kas keleiviui geriau - kas 5-7 min. važiujantis autobusas, ar kas 15-20 min. tramvajus?
Width 2.4 m : 36 seats and with 4 standee p./m²total of 137 passengers , and with 6 standee p./m² total of 187 passengers
Width 2.65 m : 38 seats and with 4 standee p./m²total of 142 passengers , and with 6 standee p./m² total of 195 passengers

32 metru tramas
Width 2.4 m : 56 seats and with 4 standee p./m²total of 207 passengers , and with 6 standee p./m² total of 285 passengers
Width 2.65 m : 56 seats and with 4 standee p./m²total of 218 passengers , and with 6 standee p./m² total of 300 passengers
43 metru tramas
Width 2.4 m : 76 seats and with 4 standee p./m²total of 285 passengers , and with 6 standee p./m² total of 395 passengers
Width 2.65 m : 76 seats and with 4 standee p./m²total of 300 passengers , and with 6 standee p./m² total of 415 passengers
puiikios pletimo galimybes:

Del sedyniu
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
Taigi, 44 m ilgio tramvajus tapina tik 300 žmonių. Tiek pat perveža ir du 18 metrų ilgio autobusai ar troleibusai. Na nereikalingas Vilniuje ilgesnis nei 4 sekcijų tramvajus. Nes ne piko metu jis važinės pustuštis. Be to ilgesni variantai naudojami tik tose linijose, kurios pilnai atskirtos nuo automobilių eismo ir kerta gatves vos vienoje kitoje vietoje.Paskutinis taisė Al1; 2012.01.03, 21:32.
Comment
-
Vilniuje siaip turetu eiti 32 metru.Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra kaip aš sakiau. Priklauso nuo sekcijų skaičiaus. Na nereikalingas Vilniuje ilgesnis nei 4 sekcijų tramvajus. Nes ne piko metu jis važinės pustuštis. Be to ilgesni variantai naudojami tik tose linijose, kurios pilnai atskirtos nuo automobilių eismo ir kerta gatves vos vienoje kitoje vietoje.
O ir siaip, is tikro, jei taip pasiziureti, tai nuo santoru iki zalio tilto - ne tiek jau ir daug tu sankryzuMano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
DU troleibusai (Tiksliau - TRYS)Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, 44 m ilgio tramvajus tapina tik 300 žmonių. Tiek pat perveža ir du 18 metrų ilgio autobusai ar troleibusai. Na nereikalingas Vilniuje ilgesnis nei 4 sekcijų tramvajus. Nes ne piko metu jis važinės pustuštis. Be to ilgesni variantai naudojami tik tose linijose, kurios pilnai atskirtos nuo automobilių eismo ir kerta gatves vos vienoje kitoje vietoje.
arba vienas tramas.
vienok pagalvok - 10 nauju troleibusu - 15 milionu litu
Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.
Comment
-
O tramvajų 10 kiek? Kiek visos linijos įrengimas?Parašė yessuz Rodyti pranešimąDU troleibusai (Tiksliau - TRYS)
arba vienas tramas.
vienok pagalvok - 10 nauju troleibusu - 15 milionu litu
Daug, o kai kurios ypač apkrautos.Parašė yessuz Rodyti pranešimąVilniuje siaip turetu eiti 32 metru.
O ir siaip, is tikro, jei taip pasiziureti, tai nuo santoru iki zalio tilto - ne tiek jau ir daug tu sankryzu
Comment
-
Zuokas vėl paisto nesąmones. Diegs mat tramvajų ir ilguosius autobusus. Lyg pastarieji būtų naujiena Vilniuje...
Ketinama ieškoti galinčių Vilniaus mieste įdiegti naujų transporto rūšių – tramvajų ir ilguosius autobusus, teigia sostinės meras Artūro Zuokas.
Vienžo, kažkam bandys prakišti maršrutų monopolį su 10 ar 15 eilinių autobusų, kurių turi ir autobusų parkas...
http://www.15min.lt/naujiena/miestas...#axzz1iQXvEdph
Šiap tai straipnis apie "viską".
Comment
-
Aišku galima ir toks variantas. Tačiau tada reiktu padaryti visus praėjimus, perėjas pėstiesiems skirtingame lygyje. Tik neaišku ar bus "politinės valios" taip pasielgti (apie aikštelių mažinimą). Juk dabar kiekvienam prekybcentriui leidžiama po sankryžą savo patogumui pasistatyti.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtų kaip tik proga sutvarkyti Ukmergės g. nuo Laisvės pr. iki Senukų įvažiavimo. Vietos pakankamai platinimui. Prekybcentrius galima siųsti nachren, žemė po parkingais vis tiek tikriasiai valdiška. Dalį atimti gatvei, o kitoje dalyje tegul statosi daugiaaukštes.
Comment
Comment