Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tramvajus labai geras daiktas tuo atžvilgiu, kad nepalieka šansų kelių ereliams.

    labiausiai patiko scena nuo 3:40 - akimirka ir p*&da visam darniam judrumui kokiai valandai ...

    Ir eilinį kartą įsitikinu, kad pėsčiųjų perėja gali būti tik su su šviesoforais ir keturiais šlagbaumais

    Comment


      Romania , Oradia tramvajai 2021

      Comment


        Rumunija , Aradas tramvajai 2021

        Comment


          Vengrija , Debrecenas tramvajai 2021

          Comment


            Vengrija , Miskolcas tramvajai 2021

            Comment


              Slovakija , Košicė tramvajai 2021|

              Comment


                Lenkija , Elblagas tramvajai 2022
                [/QUOTE]

                Comment


                  Kol Lietuvos miestai miega ir svajoja apie dviejų lygių kelių sankryžas ir automobilių pralaidumą, ES miestai toliau meta spausdintus pinigus į darnų judumą. Nauja LRT linija Lyon'e (su 3km. tuneliu) už €700-750m:

                  https://www.railjournal.com/passenge...-rail-project/

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                    Kol Lietuvos miestai miega ir svajoja apie dviejų lygių kelių sankryžas ir automobilių pralaidumą,
                    Jau kokius 3-4 metus nebesvajoja - nėra pinigų. Šių dienų realijomis, duok Die, užtektų skylėms palopyti.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                      Jau kokius 3-4 metus nebesvajoja - nėra pinigų. Šių dienų realijomis, duok Die, užtektų skylėms palopyti.
                      Pinigų yra. Prioritetai ne tie.

                      Paruoštas 2,26 mlrd. eurų paketas augančioms kainoms suvaldyti: didėtų atlyginimai, pensijos, padengs dalį energijos kainų

                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=89859171

                      Comment


                        Pinigų valstybė rasti gali greitai jei tik to nori. Vienas pvz.:

                        Nors pagal kvietimo sąlygas buvo numatyta daugiabučių modernizacijos projektams skirti 150 mln. eurų, gavus rekordinį skaičių paraiškų investicijų suma padidinta iki daugiau nei 435 mln. eurų. Atsižvelgiant į dabartinius Vyriausybės prioritetus ir siekį skatinti pastatų energinio efektyvumo didinimą, buvo nuspręsta finansuoti visus projektus, kurie atitinka kvietime numatytas sąlygas.
                        Šaltinis: https://udiena.lt/aktualijos/salyje-...iu-renovacija/

                        Valstybei sukuri VT fondą, kuriuo būtų skatinama VT kardinali pertvarka, užimtų dvidešimt minučių. Problema ta, kad niekas nelaiko to prioritetu, net patys miestai.

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Pinigų valstybė rasti gali greitai jei tik to nori. Vienas pvz.:

                          Valstybei sukuri VT fondą, kuriuo būtų skatinama VT kardinali pertvarka, užimtų dvidešimt minučių. Problema ta, kad niekas nelaiko to prioritetu, net patys miestai.
                          Su visa pagarba, bet juokas pro ašaras... Iš jūsų minčių dėstymo ir gana techniško posto apie vamzdžių pralaidumą ''stalinuke'' galvojau kad esat seniausiai sulaukęs pilnametystės, bet sprendžiant iš jūsų naivaus požiūrio į politiką tai galima pagalvoti lyg jums 10 metų.

                          Turbūt valstybei prioritetu nėra ir saugumas keliuose, ir gyventojų sveikatos apsauga ir dar n+1 sferų, nes ten lygiai taip pat nėra skiriamos lėšos - jeigu viskas būtų įmanoma kaip jūs rašote, tai mes seniausiai gyventume kaip Liuksemburgas arba Olandija. Tiek Vilniuje, tiek kituose Lietuvos miestuose yra taupoma ant kiekvieno žingsnio, vienur gatvių asfalto kokybės, kitur VT, dar kitur - švietimo saskaita ir taip toliau. Aš tikrai nediskutuosiu kodėl taip yra, nes čia yra kiekvienam suprantamas dalykas. Iliustracijai tiesiog vienas pavyzdis: šiemet VVT direktoriaus atlyginimas, nepaisant katastrofiško konflikto su darbuotojais (reikalaujančiais, kas be ko, ir didesnio atlyginimo), padidėjo 1k eurų. Matyt už puikų darbą ir įmonės valdymą.

                          Comment


                            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                            Su visa pagarba, bet juokas pro ašaras... Iš jūsų minčių dėstymo ir gana techniško posto apie vamzdžių pralaidumą ''stalinuke'' galvojau kad esat seniausiai sulaukęs pilnametystės, bet sprendžiant iš jūsų naivaus požiūrio į politiką tai galima pagalvoti lyg jums 10 metų.

                            Turbūt valstybei prioritetu nėra ir saugumas keliuose, ir gyventojų sveikatos apsauga ir dar n+1 sferų, nes ten lygiai taip pat nėra skiriamos lėšos - jeigu viskas būtų įmanoma kaip jūs rašote, tai mes seniausiai gyventume kaip Liuksemburgas arba Olandija. Tiek Vilniuje, tiek kituose Lietuvos miestuose yra taupoma ant kiekvieno žingsnio, vienur gatvių asfalto kokybės, kitur VT, dar kitur - švietimo saskaita ir taip toliau. Aš tikrai nediskutuosiu kodėl taip yra, nes čia yra kiekvienam suprantamas dalykas. Iliustracijai tiesiog vienas pavyzdis: šiemet VVT direktoriaus atlyginimas, nepaisant katastrofiško konflikto su darbuotojais (reikalaujančiais, kas be ko, ir didesnio atlyginimo), padidėjo 1k eurų. Matyt už puikų darbą ir įmonės valdymą.
                            Nesiruošiu atsakinėti į šituos ad-hominem vaflius ir konkrečių argumentų neformuojantį žliumbimą apie pensijas, sorry

                            Comment


                              Grįžtant prie temos: įdomus valstybės, kurios prioritetuose yra VT, miestui skirto projekto ko-finansavimo pavyzdys: Ulm Tram Line 2.

                              https://www.railway-technology.com/p...m-tram-line-2/

                              Projekto vertė: €268.8m
                              Vokietijos indėlis: €67m (25%)
                              Kiti šaltiniai (Baden-Württemberg žemė, ES, EIB): 55%
                              Ulm miestas: €53.3 (likę 20%)

                              Kontekstui: gyvename rytų Europoje, kur ES noriai finansuoja 80-85% tokių projektų (pilna precendentų), o valstybėje skinasi kelią visokie (nelabai sąmoningi) 'metro įstatymai', tad potencialo ten ieškoti finansavimo irgi yra. Prastumti projektą, kuriame miestas finansuoja kokį penktadalį sumos (ar mažiau) sąlygos yra idealios. Problema ta, kad pirma, aišku, reikia tarp medelių sodinimo ir autobusų tvarkymo medvaržčiais pasižiūrėti į tarptautinę gerą praktiką transporto sistemų formavime ir projektų joms ruošime. Akivaizdu, kad VMS tai - smarkiai per didelė užduotis.

                              Comment


                                Kelionės tramvajais Geteborge (Švedija) 1907 metais.

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                  Kelionės tramvajais Geteborge (Švedija) 1907 metais.

                                  Pastebėjimai:

                                  1) nebuvo automobilių, tai gana nesunku būdavo krėsti išdaigas, kaip video pradžioje bėgius iš dalies blokuojantys bėgantys vaikai, greičiausiai neleidžiantys tramvajui įsibėgėti.
                                  2) jaučiasi, kad eismas vyksta kita puse, pan. kaip UK. Švedijoje iki 1967 m. eismas vyko kairiąją kelio puse.

                                  Comment


                                    Bėginio transporto eismas iki šiol vyksta kairiąja puse.

                                    Comment


                                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                      Kelionės tramvajais Geteborge (Švedija) 1907 metais.

                                      Tas jausmas, kai 130 tūkstančių žmonių miestas prieš pirmąjį pasaulinį karą turi geresnę VT infrastruktūrą, nei 600 tūkstančių žmonių ES sostinė 2022-aisiais

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Tas jausmas, kai 130 tūkstančių žmonių miestas prieš pirmąjį pasaulinį karą turi geresnę VT infrastruktūrą, nei 600 tūkstančių žmonių ES sostinė 2022-aisiais
                                        Ten nebuvo russkij mir

                                        Comment


                                          Kalbant apie russkij mir ir buvusias jo dalis:

                                          Talinas perka 23 LRVs "Light Rail Vehicles" (arba tiesiog tramvajus ) iš PESA, dalinai pasiruošimui naujai LR/tramvajaus linijai tarp senojo uosto ir Rail Baltica terminalo. Bendra suma - €52m.

                                          https://www.railjournal.com/passenge...vs-to-tallinn/

                                          Gaila, kad prieš tiesdami naują tramvajaus liniją ir pirkdami šiuos tramvajus nepasikonsultavo su Vilniaus transporto konsultantais, dabar iššvaistys pinigus šitai nesąmonei, kai galėjo užpirkti autobusų arba 'mikrūškių'

                                          Comment

                                          Working...
                                          X