Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Tramvajai Europoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Milanas. Antras pagal dydį Italijos miestas, 1,39 mln .gyventojų. Milanas turi didžiausią klasikinio tramvajaus sistemą Vakarų Europoje.

    Trumpa istorija. 1881 m. arklių traukiamas miesto tramvajus. Iki to laiko jau buvo kelios priemiestinio tramvajaus linijos tiek arklių traukos, tiek ir garvežių traukos. 1893 m. pradėta elektrifikacija ir 1901 nebeliko arklinio tramvajaus. 1917 m. nacionalizacija ir ATM (šiuo metu užsiima visų rūšių miesto VT pervežimais) įmonės įkūrimas. 1926 m. pirma didelė tinklo modernizacija ir dalinis tramvajaus linijų iškėlimas iš senamiesčio, maršrutų pertvarka.

    193x atsirado pirmieji iki šiol važinėjantys Peter Witt serijos tramvajai. Šie tramvajai ir dabar sudaro ženklią dalį riedmenų. Įvyko kai kurių priemiesčio linijų integracija į tinką.Troleibusai nekeičia tramvajų linijų, o jas papildo. Autobusai taip pat.

    Tramvajaus tinklas savo piką pasiekią prieš Antrąjį pasaulinį karą. Karo metu tinklas nukenčia, bet pokaryje atkuriamas. Tramvajaus tinklo pertvarka ir linijų uždarymas prasideda sulig pirmąja metro linijos statyba šeštajame dešimtmetyje. Tinklas retinamas centrinėje miesto dalyje. Tada tramvajai keičiami autobusais ir metro. Taip pat 50-60 metais vyksta priemiesčio linijų likvidacija, keičiant autobusais. Nepaisant to, likusios linijos modernizuojamos, perkami nauji riedmenys, modernizuojami seni, reorganizuojamas maršrutų tinklas, nutiesiama nors ir nedaug, bet naujų linijų į naujus gyvenamuosius rajonus. 70-80 metais tramvajų tinklas dar šiek tiek sumažėja, o paskutinis didžiausias tinklo likvidavimas įvyko dėl trečiosios metro linijos nutiesimo jau XX a. dešimtojo dešimtmečio pradžioje. XXI a. pradžioje buvo nutiestos kelios naujos linijos į naujus rajonus.

    Šiuo metu veikia 17 miesto linijų ir viena priemiestinė. Tramvajaus vėžės plotis nestandartinis - 1445 mm.

    Deja, laiko nebuvo didesniam fotoreportažui padaryti, o planas atvykit į Milaną kitais metais (t.y. 2020 m.), deja, taip ir liko neįgyvendintas ir kažin ar artimiausiu metu bus. Todėl turiu tik kelias Peter Witt serijos tramvajų nuotraukas. Kaip minėjau, jie 193X-4x metų laidos, modernizuoti. Juos galima sutikti keliuose maršrutuose, kur tik jie vieni ir važinėja. Tramvajaus kėbulas iš metalo ir medžio. Durys medinės. Yra atverčiami laiptai. Viduje mediniai suolai sėdėjimui šonu, medinės grindys. Durys atidaromos mygtuko pagalba. Nemaža dalis šių tramvajų važinėja su reklama, taip pat turi reklamai tvirtinti skirtus rėmelius ant stogo.

    Čia klasikinės išvaizdos ir oficialios dažymo schemos tramvajų nuotraukos.









    Šita nuotrauka ne mano, iš transphoto.org.

    Comment


      Liberecas ir Jablonecas prie Nisos , tramvajai 2021
      Greitu metu linija į Jablonecą bus uždaryta rekonstrukcijai
      Paskutinis taisė Etransport; 2021.07.13, 21:06.

      Comment


        Čekija , Mostas , tramvajai 2021


        Comment


          Austrija , Gracas (Graz), tramvajai 2021

          Comment


            Kroatija , Zagrebas, tramvajai 2021



            Comment


              Kroatija , Osijekas, tramvajai 2021


              Comment


                Bosnija ir Hercegovina , Sarajevas tramvajai 2021

                Comment


                  Serbija , Belgradas tramvajai 2021

                  Comment


                    Graikija , Atėnai tramvajai 2021


                    Comment


                      Rumunija , Ploještis tramvajai 2021

                      Comment


                        Rumunija , Breila tramvajai 2021

                        Comment


                          Romania , Jasai tramvajai 2021

                          Comment


                            Liepoja / Liepāja
                            Foto 2021.09
                            Tramvajai Liepojos centre








                            Comment


                              Liepoja / Liepāja
                              Foto 2021.09
                              Pietiniame Liepojos pakrašytje pavyko pamatyti naujesnius tramvajus

                              Maršruto bėgiai pasuka, o tiesia bėgiai eina turbūt į depą








                              Prasilenkia






                              Comment


                                Jei atkreipsit dėmesį ten tiesiai tramvajaus bėgiai nenaudojami , ir nėra kontaktinio tinklo nuo naudojamos linijos

                                Comment


                                  Parašė Etransport Rodyti pranešimą
                                  Jei atkreipsit dėmesį ten tiesiai tramvajaus bėgiai nenaudojami , ir nėra kontaktinio tinklo nuo naudojamos linijos
                                  Kodėl nenaudojami?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Ta atkarpa yra kelių šimtų metrų , ir veda į niekur ,

                                    Comment


                                      Ten yra 1 stotelės atkarpa iki senojo žiedo prie kapinių. Nutiesus naują liniją, iki seno žiedo lygtai dar buvo trumpą laiką važiuojama specialiais reisais per mirusiųjų atminimo dienas. Bet faktiškai tai ten kelias į niekur.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                        Kokiu greičiu turės važinėti VT ir tramvajus, kad pėsčiasis saugiai kirstų ir A, ir paprastą juostą, ir tramvajaus bėgius ?
                                        Perėja būtų prieš stoteles (tiek autobuso, tiek tramvajaus), tai vt važiuotu lėtai. Atrodytų kažkas panšaus kaip nuotraukoje. Tikrai nebaisu kirsti tokią gatvę. Turint daug vietos (O Konstitucijos pr. žinom kiek daug jos yra) galima dar būtų padaryti salelę tarp automobilių ir tramvajaus juostų. Tai kirstum tiesiog A+1 kelią per paprastą perėją. O paskui galėtų būti perėjimas per bėgius kur tramvajui pirmenybė prieš žmones.

                                        Comment


                                          Parašė Shernas Rodyti pranešimą

                                          O kodėl Tamsta manote kad žmogus, nesugebantis išrūšiuoti šiukšlių į 3 talpyklas bei nesugebantis kirsti gatvės nežiūrėdamas į tapšnoklio ekraną, sugebės atsiminti kad pirmenybės prieš bėginį transportą neturi?
                                          Tramvajus labai geras daiktas tuo atžvilgiu, kad nepalieka šansų kelių ereliams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X