Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių laipinimas viešajame transporte

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    Bet ar yra kokios nors tą reglamentuojančios taisyklės? Nes vat atsiminiau situaciją kažkada senokai nutikusią, ilipau į troleibusą, pasirodo bilietėlio neturiu. Piniginėj 10lt. Vairuotojas sako, kad gražos neturės. Kaip man tokiu atveju elgtis? Praktiškai tuo metu aš net išlipt negaliu, nes troleibusas jau pradėjęs važiuoti. O jei kontrolė kitoj stotelėj? Čia žinoma hipotetinė situacija, nes tada pamenu tiesiog nusipirkau daugiau bilietėlių, buvo tie laikai seni, kai pardavinėjo bilietėlius, o ne čekiuką spausdindavo.
    Ne, taisyklėse nėra nė žodelio apie tokią situaciją. Tiesiog keleivis lieka be bilieto. Jis privalo įsigyti bilietą. Esant tokiai situacijai keleiviui belieka išlipti ir kur nors pasikeisti pinigus arba prašyti pakeisti kuriam nors iš keleivių.

    Esant tavo paminėtai situacijai galiu pateikti tik pasiūlymą - kaip prieš išeinant iš namų pasižiūrime, ar turime piniginę, taip pat prieš įlipant į VT reikia pasirūpinti, kad kišenėje būtų smulkių. Juk prieš įlipant į mikroautobusų irgi pasižiūrime, ar turime smulkių. Tiesa, juose dėl didesnės bilieto kainos kiek paprasčiau, nes yra grąžos net ir iš 50 Lt kupiūros. Tačiau jei visi dalytų tik tokias kupiūras, tai kas nutiktų? Nebūtų grąžos. Savaitgaliais iki 11 val. mikroautobusuose irgi gali nebūtų grąžos net iš 20 Lt (pvz., jei pirmas reisas).
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O kodėl manai, kad įvedus e.bilietą, nebereikės didinti bilietais prekiaujančių prekybos taškų skaičių? Vistiek reikės:

    1) tam, kad keleivis galėtų pasipildyti e.bilietą. Internetą juk ne visi turi.
    2) tam, kad miesto svečiui nereikėtų pirkti bilieto iš vairuotojo.

    O bilieto pirkimas iš vairuotojo turi būti labai reta išimtis.
    Sutinku su Al1. E. bilieto papildymo vietų pakanka su kaupu - „Kauno spaudos" ir „Lietuvos spaudos" kioskai, taip pat prekybos centrai (kurį laiką nepildę, bet įsirengę banko kortelių skaitytuvus su PIN kodo įvedimo prievole, jie jau techniškai turėtų galėti vėl pildyti e. bilietą).
    Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.20, 15:27.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      #82
      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Ne, taisyklėse nėra nė žodelio apie tokią situaciją. Tiesiog keleivis lieka be bilieto. Jis privalo įsigyti bilietą. Esant tokiai situacijai keleiviui belieka išlipti ir kur nors pasikeisti pinigus arba prašyti pakeisti kuriam nors iš keleivių.

      Esant tavo paminėtai situacijai galiu pateikti tik pasiūlymą - kaip prieš išeinant iš namų pasižiūrime, ar turime piniginę, taip pat prieš įlipant į VT reikia pasirūpinti, kad kišenėje būtų smulkių. Juk prieš įlipant į mikroautobusų irgi pasižiūrime, ar turime smulkių. Tiesa, juose dėl didesnės bilieto kainos kiek paprasčiau, nes yra grąžos net ir iš 50 Lt kupiūros. Tačiau jei visi dalytų tik tokias kupiūras, tai kas nutiktų? Nebūtų grąžos. Savaitgaliais iki 11 val. mikroautobusuose irgi gali nebūtų grąžos net iš 20 Lt (pvz., jei pirmas reisas).
      Na kaip ir maniau, taisyklės apie tai nieko nesako Jei aš negaliu nusipirkti bilieto, tai turiu išlipti. Bet kaip išlipti iš važiuojančio troleibuso? O sustoti ir išleisti bet kur atrodo vairuotojas negali.
      Suprantu, kad reikėtų pasitikrint ir tt ir pan., bet būna gi pasitaiko dienų kaip tyčia...
      Man šiaip tavo pavyzdys su bilietų pardavimo automatu patiko. Manau būtų labai neblogas dalykas.

      Comment


        #83
        Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
        O del 10 ar 20 lt. kupiuru, tai nera problemu, visada atsiras grazos.
        Vilnius - ne Kaunas. Čia pilna maršrutų, kur per dieną abu vairuotojai kartu sudėjus gali parduoti nuo 0 iki 1 talonų.

        Beje, vairuotojų ar bent kažkiek su tuo susijusių ir kartas nuo karto parašančių kažką, daugiausiai 4.

        solaris011, šis forumas nuo kitų skiriasi tuo, kad čia kreipiamas didelis dėmesys į taisyklingą lietuvių kalbos vartojimą (rašyba, skyryba). Kažkodėl vis daugiau atsiranda narių, kurie nenori pripažinti savo gimtosios (ir/arba valstybinės) kalbos .
        Paskutinis taisė Mettal; 2011.01.20, 18:31.
        Viešojo transporto temų rodyklė >>

        Comment


          #84
          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Sutinku su Al1. E. bilieto papildymo vietų pakanka su kaupu - „Kauno spaudos" ir „Lietuvos spaudos" kioskai, taip pat prekybos centrai (kurį laiką nepildę, bet įsirengę banko kortelių skaitytuvus su PIN kodo įvedimo prievole, jie jau techniškai turėtų galėti vėl pildyti e. bilietą).
          Tai aš šiek tiek ne tą turėjau omeny

          Taip, ir Vilniuje bilietų platinimo taškų yra daugiau nei pakankamai. Bet čia tik vertinant pagal tų taškų skaičių. Realybėje kvailas kioskų išsidėstymas ir spontaniškas jų statymas privedė prie to, kad miesto centre ir daugiabučių rajonuose "Lietuvos spaudos" ir "Vaskotos" kioskų pristatyta vos ne kas šimtą metrų ir abiejuose kelio pusėse. Tuo tarpu atokesnėse vietovėse, kur gyventojų taip nemažai, kioskų išvis nėra. Pavyzdžiui, Balsiuose, Naujaneriuose ar prie "Bajorų kalvų". Ne, aš neagituoju už tai, kad "Spauda" plėstųsi atokiau nuo miesto centro- tai jiems gali būti nuostolinga. Tačiau ar nėra nuostolingiau statytis kas 100 metrų centre? Man labai keistai atrodo jų plėtros politika.

          Todėl ir prakalbau apie pasiūlymą į prekybos bilietais sitemą įtraukti ir kitus prekybos tinklus. Pavyzdžiui: Balsiuose, prie Žaliųjų Ežerų, yra "Maxima". Keleivių srautai ten visada nemaži, ypač vasarą. O artimiausias Spaudos kioskas- už 8 kilometrų, Santariškėse. Tai negi būtų nuostolinga, tajai "Maximai" bilietais prekiauti? Manyčiau, kad net pelninga. Ir tai aš tik kaip pavyzdį pateikiau. Realiai "Lietuvos spauda" nesiplečia per toli nuo miesto centro, tuo tarpu nedidelių parduotuvių (pvz: Maxima X, Cento, Norfa L, Aibė) yra apstu net ir užkampyje. Kodėl juose nepradėjus prekiauti bilietais? Kokios kliūtys yra? Negi reikiama įranga yra tokia brangi, kad ta prekyba neatsipirks? Kodėl reti besinaudojantis VT Balsių sodininkas turi pirkti bilietą iš vairuotojo, o dažnai besinaudojantis- kartais važinėti į miestą vien tam, kad e.bilietą pasipildyti?
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            #85
            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
            Tai aš šiek tiek ne tą turėjau omeny

            Taip, ir Vilniuje bilietų platinimo taškų yra daugiau nei pakankamai. Bet čia tik vertinant pagal tų taškų skaičių. Realybėje kvailas kioskų išsidėstymas ir spontaniškas jų statymas privedė prie to, kad miesto centre ir daugiabučių rajonuose "Lietuvos spaudos" ir "Vaskotos" kioskų pristatyta vos ne kas šimtą metrų ir abiejuose kelio pusėse. Tuo tarpu atokesnėse vietovėse, kur gyventojų taip nemažai, kioskų išvis nėra. Pavyzdžiui, Balsiuose, Naujaneriuose ar prie "Bajorų kalvų". Ne, aš neagituoju už tai, kad "Spauda" plėstųsi atokiau nuo miesto centro- tai jiems gali būti nuostolinga. Tačiau ar nėra nuostolingiau statytis kas 100 metrų centre? Man labai keistai atrodo jų plėtros politika.

            Todėl ir prakalbau apie pasiūlymą į prekybos bilietais sitemą įtraukti ir kitus prekybos tinklus. Pavyzdžiui: Balsiuose, prie Žaliųjų Ežerų, yra "Maxima". Keleivių srautai ten visada nemaži, ypač vasarą. O artimiausias Spaudos kioskas- už 8 kilometrų, Santariškėse. Tai negi būtų nuostolinga, tajai "Maximai" bilietais prekiauti? Manyčiau, kad net pelninga. Ir tai aš tik kaip pavyzdį pateikiau. Realiai "Lietuvos spauda" nesiplečia per toli nuo miesto centro, tuo tarpu nedidelių parduotuvių (pvz: Maxima X, Cento, Norfa L, Aibė) yra apstu net ir užkampyje. Kodėl juose nepradėjus prekiauti bilietais? Kokios kliūtys yra? Negi reikiama įranga yra tokia brangi, kad ta prekyba neatsipirks? Kodėl reti besinaudojantis VT Balsių sodininkas turi pirkti bilietą iš vairuotojo, o dažnai besinaudojantis- kartais važinėti į miestą vien tam, kad e.bilietą pasipildyti?
            Koks skirtumas... Tie, kas naudojasi e. bilietu, jį susiprotės pasipildyti būdamas centre arba pasipildys internetu namie arba bibliotekoje. O visi kiti, gyvenantys kaip praėjusiame amžiuje, pirks bilietėlį iš vairuotojo tam, kad pavažiuotų iki artimiausio kiosko ir ten pasipildytų e. bilietą

            Jei centre kioskų daug, tai reiškia, kad užtenka visiems pelno. Jei pakraščiuose nėra - tai problemos su žeme arba elektros prievadu, arba neapsimokėtų.

            Bent jau Kaune tai e. bilietus buvo galima papildyti parduotuvėse Šilas, Maxima, Rimi, Supernetto. Rugpjūtį įvedus naujas rūšis, pasikeitė technologija ir nebebuvo galimybės papildyti e. bilietą. Tam reikia papildomos įrangos.

            Beje, Vilniuje Maximoje ir anksčiau nepildė. Tai gal "Susisiekimo paslaugos" siūlo per mažą procentą už pardavimus? Maxima tuos įkainius užsikėlusi.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              #86
              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Koks skirtumas... Tie, kas naudojasi e. bilietu, jį susiprotės pasipildyti būdamas centre arba pasipildys internetu namie arba bibliotekoje. O visi kiti, gyvenantys kaip praėjusiame amžiuje, pirks bilietėlį iš vairuotojo tam, kad pavažiuotų iki artimiausio kiosko ir ten pasipildytų e. bilietą

              Jei centre kioskų daug, tai reiškia, kad užtenka visiems pelno. Jei pakraščiuose nėra - tai problemos su žeme arba elektros prievadu, arba neapsimokėtų.

              Bent jau Kaune tai e. bilietus buvo galima papildyti parduotuvėse Šilas, Maxima, Rimi, Supernetto. Rugpjūtį įvedus naujas rūšis, pasikeitė technologija ir nebebuvo galimybės papildyti e. bilietą. Tam reikia papildomos įrangos.

              Beje, Vilniuje Maximoje ir anksčiau nepildė. Tai gal "Susisiekimo paslaugos" siūlo per mažą procentą už pardavimus? Maxima tuos įkainius užsikėlusi.
              Mažytė pastabėlė- Vilniuje jau daugiau kaip pusmetį e.bilieto negalima pasipildyti internetu ir jau nesitikiu, kad artimiausiu metu kažkas keisis.

              Kioskų Vilniuje ne daug, o pernelyg daug. Be "Lietuvos spaudos", bilietais prekiauja ir e.biletus pildo ir "Vaskota" bei "R-kiosk". Tačiau labai retai prie kokio nors kiosko būriuojasi išties nemažos pierkėjų eilės, bent jau man nedažnai tas eiles matyti teko. Ir sakai, kad tai pelninga?

              O kokiame dideliame, nors ir atokiame rajone (pvz: tie patys Balsiai), pastačius vieną kioskelį, klientų turėtų būti nemažai.

              Dėl įkainių nežinau, bet akivaidu tai, kad "Susisiekimo Paslaugos" apskritai vangokai dirba keleivių labui...
              Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.20, 23:20.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                #87
                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Kioskų Vilniuje ne daug, o pernelyg daug.
                O tai kaip tada pavadinti tai, jog dabar koks ketvirtadalis kioskų per 2008-2009 metus buvo panaikintas ir kaip tik ten, kur jų reikėjo.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  #88
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  O kokiame dideliame, nors ir atokiame rajone (pvz: tie patys Balsiai), pastačius vieną kioskelį, klientų turėtų būti nemažai
                  Tipo visi pėsčiom ateis iki kiosko, nusipirks kelis talonėlius, ir grįš atgal? Ar nuvažiuos su mašina iki kiosko? Gal reikėtų skirti daugiabučių/daugiaaukščių rajonus nuo nuosavų namų/mažaaukštės statybos rajonų?

                  Comment


                    #89
                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Tipo visi pėsčiom ateis iki kiosko, nusipirks kelis talonėlius, ir grįš atgal? Ar nuvažiuos su mašina iki kiosko? Gal reikėtų skirti daugiabučių/daugiaaukščių rajonus nuo nuosavų namų/mažaaukštės statybos rajonų?
                    Dideli keleivių srautai rodo, kad toli gražu ne visi ten turi mašinas. Daugiabučių nebuvimas dar nereiškia keleivių nebuvimą.

                    Nukrypom nuo temos.

                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    O tai kaip tada pavadinti tai, jog dabar koks ketvirtadalis kioskų per 2008-2009 metus buvo panaikintas ir kaip tik ten, kur jų reikėjo.
                    Užtat pristatyta jų ten, kur nelabai reikia. Tiesiog kioskų plėtros politika yra kvaila ir logiškai neapgalvota.
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.21, 07:28.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      #90
                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Kioskų Vilniuje ne daug, o pernelyg daug. Be "Lietuvos spaudos", bilietais prekiauja ir e.biletus pildo ir "Vaskota" bei "R-kiosk". Tačiau labai retai prie kokio nors kiosko būriuojasi išties nemažos pierkėjų eilės, bent jau man nedažnai tas eiles matyti teko. Ir sakai, kad tai pelninga?

                      O kokiame dideliame, nors ir atokiame rajone (pvz: tie patys Balsiai), pastačius vieną kioskelį, klientų turėtų būti nemažai.

                      Dėl įkainių nežinau, bet akivaidu tai, kad "Susisiekimo Paslaugos" apskritai vangokai dirba keleivių labui...
                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Užtat pristatyta jų ten, kur nelabai reikia. Tiesiog kioskų plėtros politika yra kvaila ir logiškai neapgalvota.
                      "R-kiosk" tai ta pati "Lietuvos spauda". Kioskai nėra valstybinai, todėl juos stato ten, kur nori jų savininkai, atsižvelgdami į objektyvius faktorius t.y. potencialių pirkėjų srautus. Savivaldybė praktiškai niekaip neįtakoja kioskų išsidėstymo. Ji gali tik neišduoti leidimo kiosko pastatymui ar esamą leidimą, esant pažeidimams, pasikeitus įstatymams, nutraukti.

                      Comment


                        #91
                        Atkelta iš temos "Vilniaus viešasis transportas"

                        Parašė groundzer Rodyti pranešimą
                        Autobusų vairuotojus drausmina baudomis
                        http://verslas.delfi.lt/automoto/aut....d?id=41142105
                        Na negaliu
                        Kaip visada, ieškoma pačių lengviausių sprendimų )))
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          #92
                          Na va, pripažino, kad papildomų pajamų nėra, net ir įlaipinant pro priekines duris...

                          „Mes motyvuojame vairuotojus, kad įvedus šitą naują įlaipinimo pro priekines duris tvarką, jau savaime šiek tiek atlyginimas padidėja dėl priemokų už bilietėlių pardavimą, o jie mano, kad tai yra papildomas darbas keleivius tikrinti ir kontroliuoti. Atlygis dar yra derybų objektas. Vairuotojų turim 620, jeigu kiekvienam po papildomą litą, tai yra dideli pinigai, o pajamų padidėjimo mes kol kas tokio nejaučiam“, – kalbėjo R. Markauskas.
                          O čia įdomu.

                          Savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ Eksploatacijos ir tyrimų skyriaus vadovė Modesta Gusarovienė pastebėjo, kad nuo 2010 m. liepos 15 d. įsigaliojus naujajai įlipimo į viešąjį transportą tik per priekines duris tvarkai, ženkliai sumažėjo keleivių be bilieto skaičius, išaugo mėnesinių bei vienkartinių bilietų pardavimai.

                          Anot pašnekovės, palyginus pirmąjį ir antrąjį 2010 m. pusmetį, keleivių be bilieto skaičius sumažėjo vidutiniškai 20 proc.
                          Rygoje, kurioje įlaipinama pro visas duris, skelbiama, kiek zuikių pagauta per 2010 metus: 56535.

                          http://www.rigassatiksme.lv/index.ph...la=267&id=3978

                          Per mėnesį vidutiniškai apie 4700. Tai jei tarsime, kad Rygoje ir Vilniuje pervežama panašus skaičius kelevių (iš tiesų Rygoje šiek tiek mažiau nei Vilniuje pervežama), tai tas 20 proc. sumažėjimas tėra apie 1700 zuikių...
                          Vis dėlto būtų įdomu sužinoti, kiek tas "ženkliai išaugo bilietų pardavimas".

                          Comment


                            #93
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Na va, pripažino, kad papildomų pajamų nėra, net ir įlaipinant pro priekines duris...



                            O čia įdomu.



                            Rygoje, kurioje įlaipinama pro visas duris, skelbiama, kiek zuikių pagauta per 2010 metus: 56535.

                            http://www.rigassatiksme.lv/index.ph...la=267&id=3978

                            Per mėnesį vidutiniškai apie 4700. Tai jei tarsime, kad Rygoje ir Vilniuje pervežama panašus skaičius kelevių (iš tiesų Rygoje šiek tiek mažiau nei Vilniuje pervežama), tai tas 20 proc. sumažėjimas tėra apie 1700 zuikių...
                            Vis dėlto būtų įdomu sužinoti, kiek tas "ženkliai išaugo bilietų pardavimas".
                            Jau vien ką sako tai, kad rygiečiai nesigėdija viešai skelbti duomenis apie tikslų sulaikytų zuikų skaičių, tuo tarpu "Susisiekimo Paslaugos" kažkodėl tokių duomenų nepateikia. Gal bijo, kad prieš rinkimus prasidės įvairios diskusijos, agituojančios už priekinių durų taisyklės atšaukimą?
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              #94
                              O aš manau, kad ši tvarka yra tikrai gera, tik reikia, kad tai suprastų visi ir jos laikytųsi.

                              Ir dar vienas toks niuansas dėl keleivių kontrolės. Dabar kontrolė vyksta autobusui, troleibusui stovint jo viduje. O man teko girdėti (nepasakysiu kur, nes nepamenu, bet dėdė pasakojo) apie kontrolę keleiviams išlipus! Išlipai iš autobuso - rodyk bilietą. Autobusui nereik stovėt, o zuikius iškart galima kišti į "būdą".

                              Comment


                                #95
                                Parašė marazas Rodyti pranešimą
                                O aš manau, kad ši tvarka yra tikrai gera, tik reikia, kad tai suprastų visi ir jos laikytųsi.

                                Ir dar vienas toks niuansas dėl keleivių kontrolės. Dabar kontrolė vyksta autobusui, troleibusui stovint jo viduje. O man teko girdėti (nepasakysiu kur, nes nepamenu, bet dėdė pasakojo) apie kontrolę keleiviams išlipus! Išlipai iš autobuso - rodyk bilietą. Autobusui nereik stovėt, o zuikius iškart galima kišti į "būdą".
                                Kokiam metro gal tai įmanoma, o čia visi išsilakstytų ir niekas nesugaudytų.

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Kokiam metro gal tai įmanoma, o čia visi išsilakstytų ir niekas nesugaudytų.
                                  Galima tiesiog aptverti stotelę aukšta tvora ir palikti joje dvi duris- vienas, skirtas įlipantiems (atsidaro priglaudus e.bilieto kortelę), ir kitas, skirtas išlipantiems (su turniketu, besisukančiu tik į išėjimo pusę).

                                  O kad žmonės neprasmuktų iš gatvės pusės, ten padaryti tokias stiklines žaliuzes, kurios bus pakeliamos, troleibusui atvžiavus į stotelę, ir vėl nuleidžiamos jam išvažiavus.

                                  Žinoma, tai daugiau fantastinio, nei realiai įgyvendinamo, pobūdžio pasiūlymas Bet ateičiai- kodėl gi ne?
                                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.01.23, 16:35.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #97
                                    Jo jo.. dar pastatyt apsaugą, kuri vykdytų "face control'a" o "zuikius" galėtų nušauti vietoje..

                                    Comment


                                      #98
                                      Paprasčiau tariant, siūloma bandyti užkirsti kelią mažai daliai keleivių nelegaliai naudotis paslauga sukeliant didelei daliai keleivių, kurie yra sąžiningi, didelius nepatogumus. Ar nepagalvojama, kad šitaip atstumta vartotojų dalis bus didesnis nuostolis nei tie nuostoliai, kuriuos atneša „zuikiai“?

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                        Paprasčiau tariant, siūloma bandyti užkirsti kelią mažai daliai keleivių nelegaliai naudotis paslauga sukeliant didelei daliai keleivių, kurie yra sąžiningi, didelius nepatogumus. Ar nepagalvojama, kad šitaip atstumta vartotojų dalis bus didesnis nuostolis nei tie nuostoliai, kuriuos atneša „zuikiai“?
                                        Kokie jau čia tie nepatogumai paeiti kelis žingsnius iki priekinių durų. Pilnai sutinku, kad esant sunkesnėms hidro meteorologinėms sąlygoms tai padaryti yra sunkiau. Bet leisti važiuoti zuikiams yra tikrai netoliaruotinas dalykas. Tai yra neteisinga sąžiningų keleivių atžvilgiu.

                                        Comment


                                          Problema yra ne ėjime ligi priekinių durų, o tame, kad troleibusas turi stovėti dvigubai-trigubai ilgiau laiko stotelėje, todėl kelionė tampa kur kas ilgesnė nei reikalinga, ir žmonės pradeda rinktis alternatyvas. Elementari dilema: ar trumparegiškas „taip turi būti ir taškas“, ar visgi suvokimas, kad šiokia tolerancija „zuikiams“ visgi yra pelningesnė alternatyva už apskritai nevažiuojančius keleivius, nes jiems 10 minučių uždelsimas yra per ilgas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X