Tau reikia džiaugtis, kad leidžia nors tokius autobusus. Autobusų dydį parenka pagal keleivių srautus. Pats pagalvok ar verta leisti didelį autobusą dėl kokių 5 keleivių. Didelis autobusas naudoja nuo 30 litrų dyzelinio kuro 100 km. Mažesnis naudoja dvigubai mažiau. "Kautra" skaičiuoja, kas apsimoka. Nėra tas Opalin'as toks blogas. Gal jis daugiau šokinėja, kai kelias nelygus, bet geru keliu važiuoja maloniai. Norėčiau palinkėti kuo mažiau tokių keleivių, kaip tu. Erzina tokie, kurie iš visko daro tragediją ir reiškia pretenzijas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Parašė uH1978 Rodyti pranešimąOpalino bėda tai kad jis yra siauras. teko jį sulygint su MAZ 256. MAZ išlošia kėbulo platumu, nors pralošia surinkimo kokybe.
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąOpalinas yra tarpmiestinio tipo autobusas, todėl nėra jame ko vaikščioti.arba po Druskininku miesta..labai protinga.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąTau reikia džiaugtis, kad leidžia nors tokius autobusus. Autobusų dydį parenka pagal keleivių srautus. Pats pagalvok ar verta leisti didelį autobusą dėl kokių 5 keleivių. Didelis autobusas naudoja nuo 30 litrų dyzelinio kuro 100 km. Mažesnis naudoja dvigubai mažiau. "Kautra" skaičiuoja, kas apsimoka. Nėra tas Opalin'as toks blogas. Gal jis daugiau šokinėja, kai kelias nelygus, bet geru keliu važiuoja maloniai. Norėčiau palinkėti kuo mažiau tokių keleivių, kaip tu. Erzina tokie, kurie iš visko daro tragediją ir reiškia pretenzijas.
Jie gerbia keleivi ilgai keliaujanti-as gerbiu juos.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąIsiskaityk tamstele ka parasiau. "Toks'as" nepriklausomai nuo keleiviu skaiciaus i pajuri ir kitus tolimus marsrutus visuomet leidzia dideles ir geras masinas.
Jie gerbia keleivi ilgai keliaujanti-as gerbiu juos.
Comment
-
"Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
Comment
-
Agitacija. Na, tebul. Tegul tas žmogus iš tiesų yra už. Bet nereikia manyti, kad jis vienas kažką pakeis, jei sistema (ministerija, seimas, savivaldybės ir kt.) nerodys jokio dėmesio. O kad jokio dėmesio nerodys, tai faktas, nes iš VT menkas biznis, tačiau didelis galvos skausmas. Valdžiažmogiai jo labai nenori. Štai kai reikalas prieina prie didelių sumų, viešųjų pirkimų ir grandiozinių projektų, tai tada entuziazmas pakyla. Bet šiaip visų VT problemų sprendime daug juodo kasdieninio smulkaus darbo, o ne didelių sumų švaistymo.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
Comment
-
VT nėra biznis, tai - socialinė paslauga. Ne vieną klausimą ir ne vieną pasiūlymą teikiau ir Ukmergės rajono savivaldybei per Arūną Dudėną, kuris yra tarybos narys, ir šie pasiūlymai jau derinami komitetuose, bei kiti pasiūlymai LSDP partijoje. Jei Arūnas Dudėnas pateks į seimą pažadu susitikimą mūsų, viešojo transporto entuziastų, ir jo seime, kuriame aptarsime VT problermas ir iškelsim uždavinius.
Comment
Comment