Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Prodigal Stranger
    Į Nidą tokiu metų laiku nebėra keleivių. Perkelt 'Opalin' iš Klaipėdos į Kuršių Neriją kainuoja pigiau nei perkelt didelį autobusą, na ir ekologinis mokėjimas už įvažiavimą (į Kuršių Neriją) tokio tipo autobusui dvigubai pigesnis nei, tarkim, TOKS'o 'Setrai', kurioj šeštadienį nebuvo nei vieno keleivio - tik vairuotojai.
    Kaip patys matote ir pastebejote, "Toks'as" niekada neleidzia mazu masinu i LT pajuri. Leidzia geriausias ir didziausias. Uztai gerbiu juos, nes jie gerbia mane-keleivi.
    O "Kautros" monopolininkai elgiasi kaip kokie suvalkieciai siuo atveju,tik sau naudos. Pagarbos keleiviui 0, turedami toki autoparka nuo Kauno iki Nidos iki apsivemimo krato keleivi su Opalinu,kur analogiskas Opalinas vezioja keleivius Prienuose nuo Poliklinikos iki Centro, arba nuo Prienu iki Birstono..tragedija!

    Comment


      Tau reikia džiaugtis, kad leidžia nors tokius autobusus. Autobusų dydį parenka pagal keleivių srautus. Pats pagalvok ar verta leisti didelį autobusą dėl kokių 5 keleivių. Didelis autobusas naudoja nuo 30 litrų dyzelinio kuro 100 km. Mažesnis naudoja dvigubai mažiau. "Kautra" skaičiuoja, kas apsimoka. Nėra tas Opalin'as toks blogas. Gal jis daugiau šokinėja, kai kelias nelygus, bet geru keliu važiuoja maloniai. Norėčiau palinkėti kuo mažiau tokių keleivių, kaip tu. Erzina tokie, kurie iš visko daro tragediją ir reiškia pretenzijas.

      Comment


        Buss fanas Nieko asmeniško ir prašau neįsižeist - pačiam yra tekę atstumą virš 200 km Opalinu važiuot? Matai, man yra tekę juo važinėt į Rygą - esminių skirtumų su TOKSo Setra nepastebėjau

        Comment


          Su Opalinais nėra blogai važiuoti, jei sėdi vienas. Bet didesnį atstumą važiuoti sėdint dviese jau ne kas... Visgi tai geriau nei koks mikrobas.

          Comment


            Opalino bėda tai kad jis yra siauras. teko jį sulygint su MAZ 256. MAZ išlošia kėbulo platumu, nors pralošia surinkimo kokybe.

            Comment


              Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
              Opalino bėda tai kad jis yra siauras. teko jį sulygint su MAZ 256. MAZ išlošia kėbulo platumu, nors pralošia surinkimo kokybe.
              Opalinas yra tarpmiestinio tipo autobusas, todėl nėra jame ko vaikščioti.
              Daugiau mano nuotraukų >>>

              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

              Comment


                Sėdynės irgi siauros.

                Comment


                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                  Opalinas yra tarpmiestinio tipo autobusas, todėl nėra jame ko vaikščioti.
                  Tarpmiestinio tipo autobusas,kuris kursuoja po Prienu miesta nuo poliklinikos iki turgaus arba po Druskininku miesta..labai protinga.

                  Comment


                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                    Tau reikia džiaugtis, kad leidžia nors tokius autobusus. Autobusų dydį parenka pagal keleivių srautus. Pats pagalvok ar verta leisti didelį autobusą dėl kokių 5 keleivių. Didelis autobusas naudoja nuo 30 litrų dyzelinio kuro 100 km. Mažesnis naudoja dvigubai mažiau. "Kautra" skaičiuoja, kas apsimoka. Nėra tas Opalin'as toks blogas. Gal jis daugiau šokinėja, kai kelias nelygus, bet geru keliu važiuoja maloniai. Norėčiau palinkėti kuo mažiau tokių keleivių, kaip tu. Erzina tokie, kurie iš visko daro tragediją ir reiškia pretenzijas.
                    Isiskaityk tamstele ka parasiau. "Toks'as" nepriklausomai nuo keleiviu skaiciaus i pajuri ir kitus tolimus marsrutus visuomet leidzia dideles ir geras masinas.
                    Jie gerbia keleivi ilgai keliaujanti-as gerbiu juos.

                    Comment


                      Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                      Isiskaityk tamstele ka parasiau. "Toks'as" nepriklausomai nuo keleiviu skaiciaus i pajuri ir kitus tolimus marsrutus visuomet leidzia dideles ir geras masinas.
                      Jie gerbia keleivi ilgai keliaujanti-as gerbiu juos.
                      Na jei jie is tikro "nepriklausomai nuo keleiviu skaiciaus i pajuri ir kitus tolimus marsrutus visuomet leidzia dideles ir geras masinas" tai pas juos blogai su vadyba. Jei autobusu vaziuoja 1-5 zmones (kad ir 10), tai dideles masinos isleidimas nera keleivio gerbimas, tai imones darbo brokas. Privacioj imonej ta, kuris atsakingas uz parko isnaudojima seniai butu atleide is darbo. O Kautra siuo atveju skaiciuoja litus. Nezinau ten as del algu mokejimo ir visa kita, bet be reikalo sudeginti dyzelio uz 1000virs litu...

                      Comment


                        "Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          "Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
                          A|1 ar kreipeisi į susikiekimo ministrą dėl valstybės politikos VT srityje, ar davei kokius pasiūlymus?

                          Comment


                            Na nebūk naivus. Niekam ten jie neįdomūs. Tuo labiau, kad su liberaliomis priemonėmis neįgyvendinami. O kito kelio NĖRA.

                            Comment


                              Agitacija. Na, tebul. Tegul tas žmogus iš tiesų yra už. Bet nereikia manyti, kad jis vienas kažką pakeis, jei sistema (ministerija, seimas, savivaldybės ir kt.) nerodys jokio dėmesio. O kad jokio dėmesio nerodys, tai faktas, nes iš VT menkas biznis, tačiau didelis galvos skausmas. Valdžiažmogiai jo labai nenori. Štai kai reikalas prieina prie didelių sumų, viešųjų pirkimų ir grandiozinių projektų, tai tada entuziazmas pakyla. Bet šiaip visų VT problemų sprendime daug juodo kasdieninio smulkaus darbo, o ne didelių sumų švaistymo.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                "Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
                                Matai, vienas dalykas, ne visuomet gali nuspėti, kiek vienu ar kitu reisu važiuos, na o maršrutu į Nidą spalio mėnesį tikėtis didesnio srauto sunku. Midi autobusai pats tas variantas, vasarą, aišku, tai būtų nesąmonė, kad ir lietingu bei vėsiu periodu.

                                Comment


                                  VT nėra biznis, tai - socialinė paslauga. Ne vieną klausimą ir ne vieną pasiūlymą teikiau ir Ukmergės rajono savivaldybei per Arūną Dudėną, kuris yra tarybos narys, ir šie pasiūlymai jau derinami komitetuose, bei kiti pasiūlymai LSDP partijoje. Jei Arūnas Dudėnas pateks į seimą pažadu susitikimą mūsų, viešojo transporto entuziastų, ir jo seime, kuriame aptarsime VT problermas ir iškelsim uždavinius.

                                  Comment


                                    Metas atnaujinti fotogaleriją




                                    Comment








                                      Comment








                                        Comment












                                          Paskutinis taisė Eimantas; 2012.10.19, 14:41.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X