Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su Opalinais nėra blogai važiuoti, jei sėdi vienas. Bet didesnį atstumą važiuoti sėdint dviese jau ne kas... Visgi tai geriau nei koks mikrobas.

    Comment


      Opalino bėda tai kad jis yra siauras. teko jį sulygint su MAZ 256. MAZ išlošia kėbulo platumu, nors pralošia surinkimo kokybe.

      Comment


        Parašė uH1978 Rodyti pranešimą
        Opalino bėda tai kad jis yra siauras. teko jį sulygint su MAZ 256. MAZ išlošia kėbulo platumu, nors pralošia surinkimo kokybe.
        Opalinas yra tarpmiestinio tipo autobusas, todėl nėra jame ko vaikščioti.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Sėdynės irgi siauros.

          Comment


            Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
            Opalinas yra tarpmiestinio tipo autobusas, todėl nėra jame ko vaikščioti.
            Tarpmiestinio tipo autobusas,kuris kursuoja po Prienu miesta nuo poliklinikos iki turgaus arba po Druskininku miesta..labai protinga.

            Comment


              Parašė sknts Rodyti pranešimą
              Tau reikia džiaugtis, kad leidžia nors tokius autobusus. Autobusų dydį parenka pagal keleivių srautus. Pats pagalvok ar verta leisti didelį autobusą dėl kokių 5 keleivių. Didelis autobusas naudoja nuo 30 litrų dyzelinio kuro 100 km. Mažesnis naudoja dvigubai mažiau. "Kautra" skaičiuoja, kas apsimoka. Nėra tas Opalin'as toks blogas. Gal jis daugiau šokinėja, kai kelias nelygus, bet geru keliu važiuoja maloniai. Norėčiau palinkėti kuo mažiau tokių keleivių, kaip tu. Erzina tokie, kurie iš visko daro tragediją ir reiškia pretenzijas.
              Isiskaityk tamstele ka parasiau. "Toks'as" nepriklausomai nuo keleiviu skaiciaus i pajuri ir kitus tolimus marsrutus visuomet leidzia dideles ir geras masinas.
              Jie gerbia keleivi ilgai keliaujanti-as gerbiu juos.

              Comment


                Parašė Buss fanas Rodyti pranešimą
                Isiskaityk tamstele ka parasiau. "Toks'as" nepriklausomai nuo keleiviu skaiciaus i pajuri ir kitus tolimus marsrutus visuomet leidzia dideles ir geras masinas.
                Jie gerbia keleivi ilgai keliaujanti-as gerbiu juos.
                Na jei jie is tikro "nepriklausomai nuo keleiviu skaiciaus i pajuri ir kitus tolimus marsrutus visuomet leidzia dideles ir geras masinas" tai pas juos blogai su vadyba. Jei autobusu vaziuoja 1-5 zmones (kad ir 10), tai dideles masinos isleidimas nera keleivio gerbimas, tai imones darbo brokas. Privacioj imonej ta, kuris atsakingas uz parko isnaudojima seniai butu atleide is darbo. O Kautra siuo atveju skaiciuoja litus. Nezinau ten as del algu mokejimo ir visa kita, bet be reikalo sudeginti dyzelio uz 1000virs litu...

                Comment


                  "Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    "Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
                    A|1 ar kreipeisi į susikiekimo ministrą dėl valstybės politikos VT srityje, ar davei kokius pasiūlymus?

                    Comment


                      Na nebūk naivus. Niekam ten jie neįdomūs. Tuo labiau, kad su liberaliomis priemonėmis neįgyvendinami. O kito kelio NĖRA.

                      Comment


                        Agitacija. Na, tebul. Tegul tas žmogus iš tiesų yra už. Bet nereikia manyti, kad jis vienas kažką pakeis, jei sistema (ministerija, seimas, savivaldybės ir kt.) nerodys jokio dėmesio. O kad jokio dėmesio nerodys, tai faktas, nes iš VT menkas biznis, tačiau didelis galvos skausmas. Valdžiažmogiai jo labai nenori. Štai kai reikalas prieina prie didelių sumų, viešųjų pirkimų ir grandiozinių projektų, tai tada entuziazmas pakyla. Bet šiaip visų VT problemų sprendime daug juodo kasdieninio smulkaus darbo, o ne didelių sumų švaistymo.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          "Kautra" irgi leidžia kai kuriais kitais maršrutais netgi dviaukščius autobusus, nors važiuoja tie patys 10 keleivių. Lietuvoje VT degraduoja ir merdi, o su mikrobais keleivių tikrai nepriviliosi. Iš kitos pusės, kai nėra valstybinės politikos VT srityje, vežėjai, deja, patys nėra pajėgūs kažką pakeisti...
                          Matai, vienas dalykas, ne visuomet gali nuspėti, kiek vienu ar kitu reisu važiuos, na o maršrutu į Nidą spalio mėnesį tikėtis didesnio srauto sunku. Midi autobusai pats tas variantas, vasarą, aišku, tai būtų nesąmonė, kad ir lietingu bei vėsiu periodu.

                          Comment


                            VT nėra biznis, tai - socialinė paslauga. Ne vieną klausimą ir ne vieną pasiūlymą teikiau ir Ukmergės rajono savivaldybei per Arūną Dudėną, kuris yra tarybos narys, ir šie pasiūlymai jau derinami komitetuose, bei kiti pasiūlymai LSDP partijoje. Jei Arūnas Dudėnas pateks į seimą pažadu susitikimą mūsų, viešojo transporto entuziastų, ir jo seime, kuriame aptarsime VT problermas ir iškelsim uždavinius.

                            Comment


                              Metas atnaujinti fotogaleriją




                              Comment








                                Comment








                                  Comment












                                    Paskutinis taisė Eimantas; 2012.10.19, 14:41.

                                    Comment








                                      Paskutinis taisė Eimantas; 2012.10.19, 14:42.

                                      Comment


                                        Comment


                                          KRYŽKALNIS

                                          Kryžkalnis geriausią tarpmiestinį susisiekimą autobusais turintis kaimas Lietuvoje. Kryžkalnyje įrengta autobusų stotis dėl to, jog persėdimo dėka, būtų užtikrinamas geresnis susisiekimas su Taurage, Kelme, Šiauliais ir kitais šalia esančiais miestais, taip pat Kryžkalnis naudojamas kaip poilsio stotelė keleiviams vykstantiems į/iš pajūrio.

                                          Kryžkalnio stotyje yra kavinė, parduotuvė, tualetas (žinoma, mokamas), laukiamoji salė, bilietų į autobusus greičiausiai jau neįmanoma įsigyti, nors anksčiau tokia galimybė buvo.

                                          Priemiestinis transportas iš Kryžkalnio yra du reisai į Kelmę, kuriuos aptarnauja Transbusas. Užfiksuoti nepavyko, bet apie pietus keleivius atvežė mikroautobusas, kuris bazuojasi ne Kelmėje, o kažkur netoli Kryžkalnio.

                                          Tarpmiestiniai autobusai.
                                          Kautros.
                                          Vėlavęs Šilalė-Kaunas.


                                          Beveik pilnas Kaunas-Palanga.


                                          Važiuojantis nakvoti į Tauragę, Kaunas-Tauragė.


                                          Ilgoji Setra, kurioje yra 57+2 vietos (nebuvo ką veikti, tai važiuojant skaičiavau Šiauliai-Kaunas pro Raseinius. Penktadieniais šiame maršrute būna labai daug žmonių.


                                          TOKS
                                          Klaipėda-Vilnius užsukant į Kauną, deja, kai reikėjo išvažiuoti sugedo.




                                          Na, būna ir taip


                                          Net gaila žiūrėti, su vienu keleiviu atvažiavo ir išvažiavo ši Setra. Šilalė-Vilnius.


                                          Lvovo autobusas važiavo iš Klaipėdos. Įdomu, jis vis važinėja į Lvovą ar tam maršrutui kažkurią iš naujų Setrų priskyrė?


                                          Klaipėdos AP
                                          Vilnius-Klaipėda


                                          Klaipėda-Kaunas


                                          Kaunas-Klaipėda


                                          Tauragės AP
                                          Šiauliai-Tauragė


                                          Tauragė-Šiauliai


                                          Vilnius-Tauragė


                                          Mažeikių AP mikroautobusais į Mažeikius, nebuvo pilnai užpildytas.


                                          Busturas. Kaunas-Šiauliai pro Raseinius.


                                          Telšių AP. Kaunas-Telšiai.


                                          Iš Kryžkalnio įmanoma vykti ir keliais tarptautiniais maršrutais, TOKS'o Palanga-Minskas, Klaipėdos AP - du reisai į Rygą ir kas antrą dieną važiuojantis Kaliningradas-Ryga ir atgal. Pastarasis šiandien vėlavo apie pusvalandį.


                                          Nesu tikras ar dabar važiuoja, bet į Kaliningradą iš Rygos naktį važiuodavo ir Lux Express. Pro Kryžkalnį pravažiuoja Ecolines Liepoja-Marijampolė ir Ryga-Roterdamas, tačiau į stotį neužsuka. Senia

                                          Bet labiau mane sudomino stotyje likęs senas tvarkaraštis maršruto Freiburgas-Klaipėda, važiuota buvo kartą per savaitę, aptarnavo Scheer-Reisen. Jei kas turite informacija, maždaug, kada galėjo šis maršrutas egzistuoti, labai lauksiu informacijos.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X