Na, Kautros paslaugomis tolimojo susisiekimo maršrutuose naudojasi daugiausiai keleivių, jie naujausią autobusą parką ir dirba pelningai, todėl galbūt ne viskas ką jie daro yra blogai 
Ok, kelios vakar darytos nuotraukos.
Kelmėje Kautros Neoplan Cityliner.

Panevėžio AP Van Hool. Ir kaip šis maršrutas išsilaikė nevažiuodamas nei pro vieną rimtesnį miestą...? Iš Kelmės išvažiavo pustuštis.

Kadangi kažkur užlinko Kautros Skuodas-Kaunas, Raseiniuose turėjau kelias valandas, žinoma didžioji dalis autobusų jau buvo baigę darbą.
Šis Irisbus iš Šiaulių grįžo su keliais stovinčiais keleiviais, žinant, kad didžiausi srautai ten yra iki Kelmės, tai stovinčių buvo tikrai daugiau. Keista, kad Raseinių AP turėdami nemažą didelių autobusų rezervą, juos skirsto neracionaliai.

Raseiniuose prasilenkia TOKS'o autobusai į ir iš Skuodo. Vienu iš jų teko važiuoti ir man (beje po maždaug metų pertraukos važiavau su TOKS'u) tai vairuotojai nėra tokie baisūs, kaip spauda piešia, Setra irgi nebloga.


Ok, kelios vakar darytos nuotraukos.
Kelmėje Kautros Neoplan Cityliner.
Panevėžio AP Van Hool. Ir kaip šis maršrutas išsilaikė nevažiuodamas nei pro vieną rimtesnį miestą...? Iš Kelmės išvažiavo pustuštis.
Kadangi kažkur užlinko Kautros Skuodas-Kaunas, Raseiniuose turėjau kelias valandas, žinoma didžioji dalis autobusų jau buvo baigę darbą.
Šis Irisbus iš Šiaulių grįžo su keliais stovinčiais keleiviais, žinant, kad didžiausi srautai ten yra iki Kelmės, tai stovinčių buvo tikrai daugiau. Keista, kad Raseinių AP turėdami nemažą didelių autobusų rezervą, juos skirsto neracionaliai.
Raseiniuose prasilenkia TOKS'o autobusai į ir iš Skuodo. Vienu iš jų teko važiuoti ir man (beje po maždaug metų pertraukos važiavau su TOKS'u) tai vairuotojai nėra tokie baisūs, kaip spauda piešia, Setra irgi nebloga.
Comment