Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    siandien ukmergej maciau ,,Bors" kompanijos irisbus arway su priekaba,tik gaila neturejau su kuo nufotkint,bet internete panarsiau ir pasirodo jis buvo atvaziaves is lenkijos

    Comment


      Kautra+ vakar
      Šventoji-Kaunas


      Šventoji-Druskininkai


      Elektrėnų KŪ naujas pirkinys - Mercedes-Benz Sprinter iš Švedijos, Vilniuje
      Daugiau mano nuotraukų >>>

      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

      Comment


        Druskininkai-Kaunas Druskininkų stotyje



        Šitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...



        Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvaryk Vienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).

        Comment


          Parašė Xarru Rodyti pranešimą
          Šitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...

          Atvaizdas
          Priklauso Druskininkų autobusų parkui

          Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvaryk Vienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).

          Atvaizdas
          Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
          Daugiau mano nuotraukų >>>

          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

          Comment


            Ar dabar Druskininkams užsipirkus du papildomus Temsa midibusus, likę 3 Man NL313 perduoti į Vilniaus filialą?
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
              Priklauso Druskininkų autobusų parkui

              Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
              Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.

              Comment


                Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                Aš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.
                Minėtuose miesteliuose nėra stambių traukos objektų, todėl labai retas turistas ten važiuotų ir dar viešuoju transportu, todėl VT nekursuoja dažnai.

                O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
                Daugiau mano nuotraukų >>>

                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                Comment


                  Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.

                  Comment


                    Lietuvoje jau sunaikintas priemiesčio VT, kaimai irgi nyksta. Taip, tai specialiai daroma.

                    Comment


                      Parašė Xarru Rodyti pranešimą
                      Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
                      Tai per smulkūs objetai, kad būtų pastovūs srautai. Taip, VT tikrai paskatintų gyvavimą, o ar turizmo sektorius gaudamas milijonus iš ES ką nors padarė, kad VT ten kursuotų dažniau ir taip pritraukų žmones? Ne.

                      Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.
                      Daugiau mano nuotraukų >>>

                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                      Comment


                        O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
                        Aš manau, kad Druskininkuose esančia VT sistema jau turėtų būti iš esmės šiek tiek pakoreguota - kai kurie autobusai per tušti važinėja tik dėlto, kad sistema yra truputi pasęnusi.
                        Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)

                        Comment


                          Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
                            Tai kad tas taškas tik vienas gaunasi, kurio 5 neaptarnauja - Laisvės aikštė. Todėl Druskininkuose visai ne pro šalį būtų įdiegti vienkartinį elektroninį, kuris pvz. galiuotų dar 30min persėdimui nuo pažymėjimo. Taip įmanoma būtų pvz. su 1 nuvažiuoti iki stoties, o ten persėsti (aišku tvarkaraščius suderinti). Ir nereikia ratų sukti ir kelti kitiems nepatogumų.

                            Comment


                              Marijampolė
                              Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė


                              Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė


                              Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.


                              Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis


                              Vilnius-Vilkaviškis


                              Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius


                              Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis


                              Ilgasis Kaunas-Vilnius


                              TOKS, Vilnius-Marijampolė


                              Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje


                              Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys


                              Busturas, Šiauliai-Marijampolė


                              Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė
                              Daugiau mano nuotraukų >>>

                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                              Comment


                                EZARA naujas autobusas


                                Comment


                                  Otokar Navigo 185SE, Utena - Šiauliai.



                                  Panevėžio AS.



                                  Neoplan N116 Cityliner laukia išvykimo į Kauną.

                                  Comment


                                    Vasarai jau baigiantis pradėjo važinėti Vlasavos naujas pirkinys - Ayats Bravo. Autobusas gamintas Ispanijoje, 77 vietų. Kadangi Vlasavos turimi maršrutai labai priklausomi nuo sezoniškumo, greičiausiai šis autobusai žiemą į maršrutus išvažiuos retai. Visgi, vasarą dviejų aukštų autobusai į pajūrį yra kaip ir būtinybė - piko dienomis, po du autobusus važiuodavo vienu išvykimo laiku.

                                    Beje, tai pirmas įsigytas dviejų aukštų autobusas tarpmiestiniuose pervežimuose po septynių metų pertraukos. Šiandien, Vilnius-Palanga.
                                    Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.29, 20:10.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      Dar vienas autobusas su 34 garažo numeriu...
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Neseniai Lietuvoje pradėjusi važinėti kažkieno Setra S415HD (ketvirtadienio vakarą Vilniuje, degalinėje šalia "Gerosios Vilties" žiedo):

                                        Comment


                                          Utenoje
                                          Utenos AP aptarnauja tarpmiestinius maršrutus į Vilnius, Druskininkus, Kauną, Panevėžį, Švenčionis. Prieš kelis metus apkarpius, dabar į Vilnių kasdien vežama tik vienu reisu, kiti - penktadieniais/sekmadieniais.

                                          Į Druskininkus tądien važiavo Berkhof.

                                          Utena-Kaunas


                                          Utena-Panevėžys


                                          Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X