siandien ukmergej maciau ,,Bors" kompanijos irisbus arway su priekaba,tik gaila neturejau su kuo nufotkint,bet internete panarsiau ir pasirodo jis buvo atvaziaves is lenkijos
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Tarpmiestinių ir užsakomų autobusų fotogalerija
Collapse
X
-
Druskininkai-Kaunas Druskininkų stotyje
Šitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...
Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvarykVienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąŠitas daiktas (net neaišku, kam priklauso: Druskininkų AP-Kautrai?), kuriuo veža į Vilnių. Laimei, važinėja kas valandą, tai galima ir geriau sulaukti. Be to, į Gardiną dar baisiau veža...
Atvaizdas
Ir Druskininkų miesto autobusai. Nauji, tvarkingi, stotelės su švieslentėm... ir važinėja visiškai tušti. Nuolatos. Nors paimk, ir į Vilnių atvarykVienintelis pilnesnis buvo į Švendubrę (nenuostabu, nes tik dusyk dienoj).
Atvaizdas
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimąPriklauso Druskininkų autobusų parkui
Na - vasara, geras oras, atstumai Druskininkuose nėra dideli, todėl ir keleivių nėra.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąAš suprantu, kad kurorto valdžia nori, kad žmonės važinėtų autobusais, o ne mašinom dėl mažesnės taršos, bet kad panašu, jog nuo to tuščių autobusų sukiojimosi ratais tarša didesnė... Vat, norėjau į Liškiavą nuvažiuot - o tas tik savaitgaliais, į Švendubrę - vos du per dieną. Manau, kad vasarą galėtų nuimti daugiau iš centro ir paleisti į apylinkių kaimus (Liškiavą, Latežerį, Leipalingį, Švendubrę...): būtų ir turistams patogiau nuvažiuot, ir kaimų gyventojams susisiekimas pagerėtų.
O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
Comment
-
Ir dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
Comment
-
Parašė Xarru Rodyti pranešimąIr dar kaip yra: Liškiavos bažnyčia, dvaro ansamblis, piliakalnis, alkakalnis, botanikos sodelis, Latežeris - architektūrinis kaimas, šalia ežeras, poilsiavietės, Švendubrėj - Raigardo slėnis, Velnio akmuo ir kt. VT tik paskatintų tų vietovių gyvavimą. O tie apklaustieji kaip ir ne prie ko - ir taip aišku, kad dėl "daugiau maršrutų" žmonės patenkinti, tik tiek, kad tais maršrutais nevažiuoja. Panašu, kad Lietuvoje tyčia siekiama sunaikinti priemiesčio viešąjį transportą, o su jais - ir kaimus.
Jei žmonių požiūris teigiamas, vadinasi jie yra linkę naudotis VT. O kad autobusai pustuščiai, tai kaip ir minėjau - vasara, Druskininkai mažas miestas tad daug kur galima nueiti pėsčiomis, atokesni mikrorajonai turistų netraukia.
Comment
-
O tai kad Druskininkai gali sau leisti dažnesnį VT kursavimą yra labai gerai. Pagal 2012 metais atliktą apklausą, net 82 proc. apklaustųjų vertino teigiamai esamą maršrutų tinklą ir kursavimo dažnumą. Norėtųsi tikėti, kad ir keleivių skaičius Druskininkų VT po Kautros atėjimo didėjo.
Pvz.: jau 2011 metais atidarytas Parko tiltas, tai manau buvo puiki galimybė padaryti iš 4 maršruto žiedinį. Toliau 2 maršruto užsukimas į ligoninę darbo dienomis visai nėra reikalingas, kiek kartų esu važiavęs, niekas niekada nelipdavo ir neišlipdavo. Pagaliau į Švendubrę turėtų važiuoti 5 arba 6 maršrutas, bet tikrai ne 4, kuris prieš tai daro garbės ratą per Laisvės aikštę. Taip pat 1 maršrutas galėtų būti pratęstas iki Mizarų gatvės miegamojo rajono (o jei atidarys oro uostą, tai ir iki jo)
Comment
-
Užtat koks patogumas su 4 - į Švendubrę ir svarbiausių miesto taškų.
Comment
-
Marijampolė
Geriausias Marijampolės AP autobusas Setra S415 GT-HD, Vilnius-Marijampolė
Marijampolės Vilkamos, Kaunas-Marijampolė
Kautra Vilkaviškio filialui perdavė dar vieną Neoplan N116 Cityliner, dabar jų Vilkaviškyje du.
Kaunas-Druskininkai per Marijampolę, vėliau Druskininkai-Vilkaviškis
Vilnius-Vilkaviškis
Vilniaus Kautros, Vilkaviškis-Vilnius
Kauno Kautros, Kaunas-Vištytis
Ilgasis Kaunas-Vilnius
TOKS, Vilnius-Marijampolė
Šakių AP Sprinteris laukia išvykimo stotyje
Panevėžio AP, Vilkaviškis-Panevėžys
Busturas, Šiauliai-Marijampolė
Jurbarko mažieji autobusai, Jurbarkas-Marijampolė
Comment
-
Vasarai jau baigiantis pradėjo važinėti Vlasavos naujas pirkinys - Ayats Bravo. Autobusas gamintas Ispanijoje, 77 vietų. Kadangi Vlasavos turimi maršrutai labai priklausomi nuo sezoniškumo, greičiausiai šis autobusai žiemą į maršrutus išvažiuos retai. Visgi, vasarą dviejų aukštų autobusai į pajūrį yra kaip ir būtinybė - piko dienomis, po du autobusus važiuodavo vienu išvykimo laiku.
Beje, tai pirmas įsigytas dviejų aukštų autobusas tarpmiestiniuose pervežimuose po septynių metų pertraukos. Šiandien, Vilnius-Palanga.
Paskutinis taisė Raikkonen; 2015.08.29, 20:10.
Comment
-
Utenoje
Utenos AP aptarnauja tarpmiestinius maršrutus į Vilnius, Druskininkus, Kauną, Panevėžį, Švenčionis. Prieš kelis metus apkarpius, dabar į Vilnių kasdien vežama tik vienu reisu, kiti - penktadieniais/sekmadieniais.
Į Druskininkus tądien važiavo Berkhof.
Utena-Kaunas
Utena-Panevėžys
Utena-Švečionys. Maršrutas visiškai atlieka priemiestinio funkciją, važiavimo tarifas jame didesnis nei kituose tarpmiestiniuose. Važinėja, kaip matot, taip pat atitinkamas transportas...
Comment
Comment