Temsa Opalin tavo nuotraukose yra neseniai pirktas, nes tai atnaujinta serija, ne tokia kaip pirmieji Kautros. Matosi iš apatinių grotelių.
Jei prakalbau apie Temsa radau savo archyve Vilkaviškio AP Temsa Opalin 7.6
Paskutinis taisė digital; 2025.05.21, 00:09.
Priežastis: atkurta foto
Temsa Opalin tavo nuotraukose yra neseniai pirktas, nes tai atnaujinta serija, ne tokia kaip pirmieji Kautros. Matosi iš apatinių grotelių.
Jei prakalbau apie Temsa radau savo archyve Vilkaviškio AP Temsa Opalin 7.6 Atvaizdas
Kautra turi dviejų rūšių Opalinus tai Opalin 7.6 ir Opalin 9E. Taigi čia turėtų būti 9E. Štai kaip jis atrodo Kautroje:
Tai pats pirmasis ir vienintelis toks Opalin 9 modelis Kautroje. Kalbant apie Opaliną Marijampolėje, tai jis turėtų būti gamintas ne anksčiau, negu prieš pusę metų, kadangi dabartiniuose modeliuose tarp priekinių lempų yra Temsa ženklas.
Beje gal yra žinančių, kada į Kautros parką atvyks Temsa Prestij?
Tai pats pirmasis ir vienintelis toks Opalin 9 modelis Kautroje. Kalbant apie Opaliną Marijampolėje, tai jis turėtų būti gamintas ne anksčiau, negu prieš pusę metų, kadangi dabartiniuose modeliuose tarp priekinių lempų yra Temsa ženklas.
Beje gal yra žinančių, kada į Kautros parką atvyks Temsa Prestij?
Iš kur pas tave žinios kad atvažiuoja Temsa Prestij? Prienams Kautra jau toki atvežė.
Taip tai yra Opalin 9. Bet grotelės apatinės nenurodo kuris čia modelis. Pats pirmasis Kautros Temsa Opalin gar. Nr. 223 su mažomis grotelėmis Atvaizdas
Taigi tavo nufotografuotos abi Temsa Opalin yra naujausios versijos.
Nemanau, kad rečiausias. Alytuje tokių yra vos ne dešimtis.
Dėl to ir naudojamos kabutės
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
O kokie girdeti atsiliepimai apie ju techninius sprendimus ,eksploatacines savybes ,gedimus ir pan.?
Apie autobuso techninius mazgus papasakoti negaliu, nes su juo nedirbu, čia gal geriau galėtų pakomentuoti Matytas. Galiu tik šiek tiek jį apibūdinti jį iš keleivio pusės.
Šiuos autobusus pirkti buvo labai logiškas sprendimas, kadangi tokios klasės autobusų Kautra praktiškai neturėjo, o daugelyje reisų normaliai pakrauti Translinerį buvo neįmanoma. Opalin 7.6 yra skirtas priemiestiniams maršrutams, nors neretai galima jį išvysti ir tarpmiestiniuose, tuo tarpu Opalin 9 ir 9E buvo skirti tarmiestiniams maršrutams, beje jau ir iš pastarųjų spalvos galima suprasti, jog jie aktyviai naudojami ir užsakomuosiuose maršrutuose.
Taigi, primiausiai kas man nepatiko: Autobuso galinės durys - jos yra per mažos ir, mano manymu, jų išvis nereikėtų (tikriausiai, kažkokie saugumo standartai to reikalauja), juolab, kad ir vairuotojai vengia jas atidaryti. Priekinis įlipimas į autobusą yra tikrai puikus.
Nepakankams sukibimas/stabilumas. Tikriausiai su tuo nesusiduria Opalin 9 modelio autobusai, tačiau 7.6 priemiesčio keliukuose dažnai jaučiasi nestabiliai, to pagrindinė priežastis yra nedideli ratai (tačiau čia jau standartas tokios klasės autobusuose).
Nesaugumas priekinės vietose. Šiuo metu vairuotojai nerekomentuoja į jas sėsti, o jeigu jau atsisėdi, tai reikia užsisegti saugos diržus. Sunku įsivaizduoti, jog šie autobusai buvo nusiųsti į mokyklas. Tikriausiai Temsa inžinieriai nepagalvojo, jog autobusams dažnai teks dalyvauti ekstremaliose situacijose, o galbūt galvojo, jog jau visur įprasta noriai autobuse segtis saugos diržus. Gaila, tačiau papildoma atrama, galbūt būtų apsaugojusi nuo labai skaudžių įvykių.
Variklio ūžimas. Varikliui dirbant dideliais sūkiais girdisi labai nemalonus ir tiesiog ausis užgulantis ūžimas.
Tarpai tarp sėdynių. Autobuse vietos bent jau man tikrai pakanka (ko nepasakysi apie kai kuriuos kitus modelius), tačiau atsižvelgiant į tai, jog jis skirtas priemiestiniams maršrutams, kur žmonės dažnai važiuoja ne tuščiomis rankomis - jos nepakanka.
Nepakankama amortizacija (kalbant apie 7.6). Viskas vėl susiveda į ratų dydį: autobusui važiuojant nelygiais keliais, ar manevruojant amortizacijos lygis netenkina.
Tai tiek man nepatikusių dalykų, žinoma yra dar keletas smulkmenų, tačiau jų neverta minėti. Na, o dabar šio autobuso privalumai:
Puiki forma. Autobuso labai puikus aptakumas. Aeorodinamiką įtakojančių elementų nėra per daug, o jų išdėstymas be priekaištų. Tikriausiai projektuotojai nenumanė, jog bus problemų dėl priekinių vietų, ko pasekoje svorio centras pasistumia į galą taip iššaukdamas mažesnį sukibimą priekiniams ratams.
Autobuso greitis. Man patiko, jog autobusas gali labai greitai pajudėti iš sustojimo vietos. Nors keleiviai sėdi gana aukštai, tikrai jaučia greitis. MAN varikliukui jokių priekaišų neturiu.
Taigi, tokį aš susidaręs įspūdį apie šį autobusą. Būtų įdomu sulaukti kažkokių papildymų ar prieštaravimų
O kame tas nesaugumas sedeti priekyje? Kas ten kitaip ,nei kituose autobusuose?
Sėdint vairuotojo pusėje esančiose pirmose vietose autobusui staigiai stabdant išsilaikyti praktiškai neįmanoma. Kadangi kristi tektų iš aukštai, sužeidimų būna labai rimtų (buvo ir mirtinų). Kadangi tai yra nedidelis autobusas, stabdymo procesas labai šiurkštus. Didesnis autobusas stabdo lėčiau, todėl rizika iškristi yra mažesnė, o kai kuriuose autobusuose yra ir atramos, kurios priekyje sėdintiems keleiviams iškristi neleidžia.
Comment